Dont, let your sons go down on me!quote:Op woensdag 31 december 2008 18:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja laat jij vanavond dat beest in je maar eens los ja
en moeders hou uw zoon uit het toilet![]()
daarom zoekt HIW nu ook een huis in Wageningen, nieuw terrein, vers vleesch en zoquote:Op woensdag 31 december 2008 18:31 schreef linebear het volgende:
klein sletje.... maar ja, je zal iedereen in ede wel gehad hebben
Beetje roleplayen de komende dagen?quote:Op woensdag 31 december 2008 18:12 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Thanks! En we kunnen ze gewoon hop, zo inleveren. Het verhuurbedrijf zorgt ervoor dat ze gewassen worden. We zullen er alleen voor moeten waken dat we ze niet vannacht / morgenvroeg in een plastic zak proppen, want ze hoeven pas 5 januari terug.
wie is Boudewijn?quote:Op woensdag 31 december 2008 18:15 schreef hierissieweer het volgende:
Dick/TMM waarom ga jij niet naar boudewijn!?
Daar is het het feestje niet naar. Bovendien zijn wij twee keurige mannen, dus dat soort dingen doen wij niet!quote:Op woensdag 31 december 2008 18:14 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Gaan nullie nopg neuken op die boot?
Same to you.quote:Op woensdag 31 december 2008 18:59 schreef Xiance het volgende:
ALLEMAAL alvast een HEEL HEEEEL gezond 2009
Net als in SFUquote:
Six Feet Under. Een van de hoofdpersonen verborg zijn XTC in een potjes aspirines en zowel zijn moeder als zijn broer werden onverwacht highquote:Op woensdag 31 december 2008 20:19 schreef Gellarboy het volgende:
Wat is SFU?
Wanneer is het bij jou twaalf uur trouwens?
(Als het twaalf uur is natuurlijk, maar ik bedoel hoe laat het hier is als het bij jou twaalf uur is..)
moet jij dat stiekum ja, ik mag dat uitgebreid.quote:Op woensdag 31 december 2008 17:50 schreef linebear het volgende:
word er zelfs stiekem een beetje emotioneel van....
Ah, dus wij zijn eerst, wat geinig. Dan kun jij 't twee keer vieren!quote:Op woensdag 31 december 2008 20:21 schreef wonderer het volgende:
Zes uur 's morgens is het bij ons twaalf uur.
Nou, ik heb anders sinds gister koppijn.quote:En damn you, ik heb al sinds gister Ademnood in mijn hoofd
zie je wel, berouw komt altijd pas NA de zondequote:Op woensdag 31 december 2008 20:45 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ah, dus wij zijn eerst, wat geinig. Dan kun jij 't twee keer vieren!.
[..]
Nou, ik heb anders sinds gister koppijn..
waar hebben jullie die kostuums gehaald, ik wil al zo lang zoiets voor carnavalquote:
editie NL heeft gisteren ook xtc gekocht op partyflock, ze werden bezogd, lieten ze ze testen bleek er helemaal geen MDMA of speed in te zittenquote:Op woensdag 31 december 2008 20:45 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ah, dus wij zijn eerst, wat geinig. Dan kun jij 't twee keer vieren!.
[..]
Nou, ik heb anders sinds gister koppijn..
Gerritsen, op de Weteringschans.quote:Op woensdag 31 december 2008 20:54 schreef TheaterMaMa het volgende:
waar hebben jullie die kostuums gehaald, ik wil al zo lang zoiets voor carnaval
De koppijn komt van de karaokopstoot, niet van de drugs!quote:Op woensdag 31 december 2008 20:56 schreef TheaterMaMa het volgende:
editie NL heeft gisteren ook xtc gekocht op partyflock, ze werden bezogd, lieten ze ze testen bleek er helemaal geen MDMA of speed in te zitten
www.kostuumverhuur.nlquote:Op woensdag 31 december 2008 20:54 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
waar hebben jullie die kostuums gehaald, ik wil al zo lang zoiets voor carnaval
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |