jammer dat ze weinig foto's hebben om de kostuums te bekijkenquote:Op woensdag 31 december 2008 20:58 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Gerritsen, op de Weteringschans..
http://www.kostuumverhuur.nl
voor 5 dagen?quote:Op woensdag 31 december 2008 21:10 schreef Gellarboy het volgende:
Wij waren 130 euro kwijt voor z'n tweetjes, ex borg (= 50 p.p.).
Tja, dat weet ik niet precies. We mochten het tot maandag houden, want dan zijn ze pas weer open. Maar misschien moet het normaal wel gewoon de volgende dag weer terug.quote:
nee ze hadden op partyflock, dat is een site, een dealer gevondenquote:Op woensdag 31 december 2008 21:02 schreef Pjederdy het volgende:
Oh, en pillen kopen op een feest is een beetje dom. Daar lopen nl de eikels rond die even snel geld willen maken. De klanten zien ze toch nooit meer.
ja maar je hebt er dus niets aan, ze hebben nog niet echt kunnen uitzoeken wat er dan wel in zatquote:Op woensdag 31 december 2008 21:14 schreef Gellarboy het volgende:
[..].
.
.
.
Sodetyfus wat goedkoop..
Logisch dat er geen werkzame stof in zat!quote:Op woensdag 31 december 2008 21:13 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
nee ze hadden op partyflock, dat is een site, een dealer gevonden
die kwam bezorgen op station eindhoven
100 voor 130 euro
Dat vond ik ook! En als je in de winkel staat raak je ook niet echt onder de indruk.quote:Op woensdag 31 december 2008 21:07 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
jammer dat ze weinig foto's hebben om de kostuums te bekijken
over anderhalf uur ben ik miljonair, het zou toch wat zijnquote:Op woensdag 31 december 2008 21:17 schreef Pjederdy het volgende:
En in de Randstad is het vaak wat duurder. Zal wel komen door de grote vraag en het aantal touristen dat bereid is meer te betalen.
Guido Weijers is in elk geval een dramaquote:Op woensdag 31 december 2008 21:25 schreef TheaterMaMa het volgende:
Hoe laat moeten jullie de boot op?
Tineke Schouten, ik hoop dat Youp leuker is.
ik vrees wel dat ik die 25 miljoen er in 5 jaar doorheen jaagquote:Op woensdag 31 december 2008 21:23 schreef Pjederdy het volgende:
Het is je gegund!
Het feest is om 21.00 uur begonnen.quote:Op woensdag 31 december 2008 21:25 schreef TheaterMaMa het volgende:
Hoe laat moeten jullie de boot op?
Tineke Schouten, ik hoop dat Youp leuker is.
ik vind hem nu niet heel slecht, beter dan Tineke Schouten, maar ja ik heb alleen geluid he.quote:Op woensdag 31 december 2008 21:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Guido Weijers is in elk geval een drama
25 miljoen is wel heel erg veel hoor.quote:Op woensdag 31 december 2008 21:30 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik vrees wel dat ik die 25 miljoen er in 5 jaar doorheen jaag
een groot feest, beginnend in een leuke club in Praag om me van reisgezelschap te voorzien en dan de hele wereld afreizen, feesten.
Misschien ga ik eerst een half jaar in zo'n afslankkliniek met een dieetkok en een personal sportcoach
Nou, kijk tot die tijd anders naar LoveBoat:quote:Op woensdag 31 december 2008 21:33 schreef TheaterMaMa het volgende:
stom, slecht gekeken, Youp begint pas om 22.25 uur
je bent wel een playking hequote:Op woensdag 31 december 2008 22:12 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Nou, kijk tot die tijd anders naar LoveBoat:.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en natuurlijk wens ik jullie ook allemaal het allerbesteNiet naar wat men is wordt men beoordeeld, maar naar wat men schijnt
toch niet met die buuf van de luide radio en open ramen ?quote:Op donderdag 1 januari 2009 00:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
hoe burgelijk, de straat op gaan om 0.00 uur, vuurwerk kijken en dan de buren nieuwjaar gaan wensen...
ja dat was met bloed, zweet en tranen in een karaokebarquote:Op donderdag 1 januari 2009 02:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja ga jouw jaar toch op gepaste wijze starten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |