Fokking hell man ik wil ook zo'n school met zo'n leraressenquote:Op donderdag 1 januari 2009 13:54 schreef Schatgraver het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)eks_met_lerares.html
Only in America
Lang niet gezien? waar hang je uit?quote:Op donderdag 1 januari 2009 14:13 schreef BobbyB het volgende:
Goed, ik ben weer weg, kwam alleen ff goed nieuwjaar wensen, nu ga ik slapen.
Vegas.quote:Op donderdag 1 januari 2009 14:13 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Lang niet gezien? waar hang je uit?
2009 boks swaquote:Op donderdag 1 januari 2009 14:15 schreef Fascination het volgende:
Gelukkig nieuwjaar allen!!
Wow, ja dan zou ik ook niet sc'en.quote:
Nee inderdaad, plus dat het half 6 in de ochtend is en ik nu best wel moe ben, dus nu ga ik echt weg! Tot maandag allemaal (of zo).quote:Op donderdag 1 januari 2009 14:18 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Wow, ja dan zou ik ook niet sc'en.Have fun!
Rustig aan, geniet van je laatste dagen daarquote:Op donderdag 1 januari 2009 14:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee inderdaad, plus dat het half 6 in de ochtend is en ik nu best wel moe ben, dus nu ga ik echt weg! Tot maandag allemaal (of zo).
Fout, het jaar is 2009.quote:Op donderdag 1 januari 2009 14:24 schreef De_Ananas het volgende:
Godverdetyfus.
Ik bedoel er mee te zeggen dat ik het jammer vind dat het alleen in Amerika gebeurt bijnaquote:Op donderdag 1 januari 2009 14:02 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Beter dan dat 40 jarige uitgeleefde wijf wat een keer op de frontpage stond.
Het jaar waarin fas hetero wordt?quote:
Dat bedoelde je toch?quote:Op donderdag 1 januari 2009 14:27 schreef Schatgraver het volgende:
[..]
Ik bedoel er mee te zeggen dat ik het jammer vind dat het alleen in Amerika gebeurt bijna nooit bij mij gebeurde
Ja I know, en ik bedacht me ineens dat er een soortgelijk bericht op de frontpage stond met een vet lelijk wijf, en dat deze een stuk beter is.quote:Op donderdag 1 januari 2009 14:27 schreef Schatgraver het volgende:
[..]
Ik bedoel er mee te zeggen dat ik het jammer vind dat het alleen in Amerika gebeurt bijna
Joah gezellig.quote:Op donderdag 1 januari 2009 14:32 schreef RickoKun het volgende:
godverdekanker, 7 uur op bed, 12 uur met kloppingen dr uit, krijg ik net te horen dat ik leuk naar mn oma toe mag gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |