Is een bepaalde ondersoort "Brakke Garnaal" (Garnalius nardeklotius)quote:Op donderdag 1 januari 2009 13:41 schreef Marurk het volgende:
[..]
Wist niet dat garnalen brak waren.
Heb nog wat filmpjes gemaakt zal ze zo even uploaden en post ik ze wel even.quote:Op donderdag 1 januari 2009 13:42 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Hehe bekend ja, ik woon twee minuten van een van de Osse sjonniebuurten, hoef niks te kopen, zie genoeg.
Oh ja.quote:Op donderdag 1 januari 2009 13:43 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Is een bepaalde ondersoort "Brakke Garnaal" (Garnalius nardeklotius)
Fipo de clown
quote:Op donderdag 1 januari 2009 13:39 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ja joh, dat spul is nou niet bepaald goed voor je ofzo
Ook garnalen beginnen hun eerste dag in 2009 met een tyfusbrakheidquote:Op donderdag 1 januari 2009 13:41 schreef Marurk het volgende:
[..]
Wist niet dat garnalen brak waren.
In ieder geval gelukkig nieuwjaar!
Het liefst wou ik wat klikjes regelen, maar hier kon niemand het verdomme regelen, mijn eigen schuld want ik dacht dat er vast wel iemand was die wel wat bij zich had! Toch heb ik het gepresteerd om om 7 uur naar bedde te gaan en om 1 uur uit bed te gaan door hartkloppingenquote:
Ik heb een hele bult foto's gemaakt, ga ze niet allemaal uploaden. Sta je op straat, met een statief en een fotocamera, krijg je vragen als:\quote:Op donderdag 1 januari 2009 13:43 schreef Gupje het volgende:
[..]
Heb nog wat filmpjes gemaakt zal ze zo even uploaden en post ik ze wel even.
Maar wat ging je filmen dangzquote:Op donderdag 1 januari 2009 13:45 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ik heb een hele bult foto's gemaakt, ga ze niet allemaal uploaden. Sta je op straat, met een statief en een fotocamera, krijg je vragen als:\
"Ga je het vuurwerk filmen?"
Sterf kut! je ziet het verschil toch tussen een foto of videocamera?![]()
Ossenaren____!
ja das echt woarquote:
stfuquote:
HOUD JE KANKERMUIL!!!!!!!!!!!!!!11111111111111111111111111111111`~~~~~~~~~~~@@@@@####$$$%%^^^^&&&***(()))__++quote:
2009 is wel het jaar van de os hoor!!quote:Op donderdag 1 januari 2009 13:45 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ik heb een hele bult foto's gemaakt, ga ze niet allemaal uploaden. Sta je op straat, met een statief en een fotocamera, krijg je vragen als:\
"Ga je het vuurwerk filmen?"
Sterf kut! je ziet het verschil toch tussen een foto of videocamera?![]()
Ossenaren____!
Fok Ossquote:Op donderdag 1 januari 2009 13:48 schreef Marurk het volgende:
[..]
2009 is wel het jaar van de os hoor!!![]()
_!
Na periodes van onderzoek op wetenschappelijk gebied, en navraag op psychologisch gebied is mijn antwoord:quote:Op donderdag 1 januari 2009 13:48 schreef RickoKun het volgende:
[..]
HOUD JE KANKERMUIL!!!!!!!!!!!!!!11111111111111111111111111111111`~~~~~~~~~~~@@@@@####$$$%%^^^^&&&***(()))__++
MAAR DIE IS GESTORVENquote:Op donderdag 1 januari 2009 13:51 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Na periodes van onderzoek op wetenschappelijk gebied, en navraag op psychologisch gebied is mijn antwoord:
je moeder
Ik zou niet eens gebruiken gister, maar om een uur of 10 schreeuwde me lichaam er om was al zo zat als david hasselhoffquote:Op donderdag 1 januari 2009 13:44 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Het liefst wou ik wat klikjes regelen, maar hier kon niemand het verdomme regelen, mijn eigen schuld want ik dacht dat er vast wel iemand was die wel wat bij zich had! Toch heb ik het gepresteerd om om 7 uur naar bedde te gaan en om 1 uur uit bed te gaan door hartkloppingen
WTFquote:Op donderdag 1 januari 2009 13:54 schreef Schatgraver het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)eks_met_lerares.html
Only in America
Beter dan dat 40 jarige uitgeleefde wijf wat een keer op de frontpage stond.quote:Op donderdag 1 januari 2009 13:54 schreef Schatgraver het volgende:
Only in America
WTFAP.quote:Op donderdag 1 januari 2009 13:54 schreef Schatgraver het volgende:
Only in America
NIIIIICEquote:Op donderdag 1 januari 2009 13:54 schreef Schatgraver het volgende:
Only in America
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |