Hoi Seamquote:
Ach nu alweer een tijdje niet gehoord en dan is wel weer leukquote:Op woensdag 31 december 2008 15:27 schreef -Hans- het volgende:
Bedankt Laura voor deze FANTASTISCHE request !
quote:Op woensdag 31 december 2008 15:29 schreef Seam het volgende:
Ik vind het echt wel een lief liedje hoor![]()
Alleen jammer dat hij toen platgedraaid werd..
Na I Feel Like Flying hadden ze al moeten stoppen.. Ik heb echt niks met Racoon en vooral niet metquote:Op woensdag 31 december 2008 15:29 schreef Seam het volgende:
[..]
Ach nu alweer een tijdje niet gehoord en dan is wel weer leuk
Achja hoogstaand is het niet , maar het heeft wel een lieve feelingquote:Op woensdag 31 december 2008 15:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Na I Feel Like Flying hadden ze al moeten stoppen.. Ik heb echt niks met Racoon en vooral niet met
I Love You More. Bagger!
quote:Op woensdag 31 december 2008 15:31 schreef Sirolf het volgende:
De anthem is dan wel niks dit jaar, maar het themanummer is echt prachtig!
Zeker wetenquote:Op woensdag 31 december 2008 15:31 schreef Sirolf het volgende:
De anthem is dan wel niks dit jaar, maar het themanummer is echt prachtig!
Dat valt best mee. Ik denk dat Queen, Beatles, Bruce en Ilse er vaker in staan.quote:Op woensdag 31 december 2008 15:33 schreef Seam het volgende:
Hoe vaak staat Novastar er wel niet in?
Misschien wel de artiest met de meeste platen in de TOP SR ?
En vlak ook U2 niet uit. Volgens mij spannen Bruce en U2 toch wel de kroon. Queen heb ik niet eens super vaak gehoord, maar misschien komt dat wel omdat ik er geen genoeg van kan krijgenquote:Op woensdag 31 december 2008 15:35 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat valt best mee. Ik denk dat Queen, Beatles, Bruce en Ilse er vaker in staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |