Hoi Seamquote:
Ach nu alweer een tijdje niet gehoord en dan is wel weer leukquote:Op woensdag 31 december 2008 15:27 schreef -Hans- het volgende:
Bedankt Laura voor deze FANTASTISCHE request !
quote:Op woensdag 31 december 2008 15:29 schreef Seam het volgende:
Ik vind het echt wel een lief liedje hoor![]()
Alleen jammer dat hij toen platgedraaid werd..
Na I Feel Like Flying hadden ze al moeten stoppen.. Ik heb echt niks met Racoon en vooral niet metquote:Op woensdag 31 december 2008 15:29 schreef Seam het volgende:
[..]
Ach nu alweer een tijdje niet gehoord en dan is wel weer leuk
Achja hoogstaand is het niet , maar het heeft wel een lieve feelingquote:Op woensdag 31 december 2008 15:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Na I Feel Like Flying hadden ze al moeten stoppen.. Ik heb echt niks met Racoon en vooral niet met
I Love You More. Bagger!
quote:Op woensdag 31 december 2008 15:31 schreef Sirolf het volgende:
De anthem is dan wel niks dit jaar, maar het themanummer is echt prachtig!
Zeker wetenquote:Op woensdag 31 december 2008 15:31 schreef Sirolf het volgende:
De anthem is dan wel niks dit jaar, maar het themanummer is echt prachtig!
Dat valt best mee. Ik denk dat Queen, Beatles, Bruce en Ilse er vaker in staan.quote:Op woensdag 31 december 2008 15:33 schreef Seam het volgende:
Hoe vaak staat Novastar er wel niet in?
Misschien wel de artiest met de meeste platen in de TOP SR ?
En vlak ook U2 niet uit. Volgens mij spannen Bruce en U2 toch wel de kroon. Queen heb ik niet eens super vaak gehoord, maar misschien komt dat wel omdat ik er geen genoeg van kan krijgenquote:Op woensdag 31 december 2008 15:35 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat valt best mee. Ik denk dat Queen, Beatles, Bruce en Ilse er vaker in staan.
mm ja nu je het zegtquote:Op woensdag 31 december 2008 15:35 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat valt best mee. Ik denk dat Queen, Beatles, Bruce en Ilse er vaker in staan.
Maar... de clip maakt veel goedquote:Op woensdag 31 december 2008 15:36 schreef Dennis1969 het volgende:
Nee dit dan......oei
Dat heb ik dus bij Brucequote:Op woensdag 31 december 2008 15:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
En vlak ook U2 niet uit. Volgens mij spannen Bruce en U2 toch wel de kroon. Queen heb ik niet eens super vaak gehoord, maar misschien komt dat wel omdat ik er geen genoeg van kan krijgen.
Vooral dat laatste stukje met die hotpantsquote:Op woensdag 31 december 2008 15:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Maar... de clip maakt veel goed. Alleen daar heb je nu niet veel aan
.
Clips kijk ik altijd zonder geluid met mijn eigen herrie op de achtergrond. Vooral Oranje.tv is dan favoriet...quote:Op woensdag 31 december 2008 15:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Maar... de clip maakt veel goed. Alleen daar heb je nu niet veel aan
.
Super lekker inderdaadquote:Op woensdag 31 december 2008 15:37 schreef Seam het volgende:
[..]
Vooral dat laatste stukje met die hotpants
Hier idem, althans vaak dat het geluid op mute staat en dan iets van 3FM op.quote:Op woensdag 31 december 2008 15:38 schreef Dennis1969 het volgende:
Clips kijk ik altijd zonder geluid met mijn eigen herrie op de achtergrond. Vooral Oranje.tv is dan favoriet...
Dat is toch ook niet leukquote:Op woensdag 31 december 2008 15:38 schreef Dennis1969 het volgende:
[..]
Clips kijk ik altijd zonder geluid met mijn eigen herrie op de achtergrond. Vooral Oranje.tv is dan favoriet...
TV Oranje roeleertquote:Op woensdag 31 december 2008 15:38 schreef Dennis1969 het volgende:
[..]
Correct, schijnt het errug goed te doen in Engeland.quote:Op woensdag 31 december 2008 15:41 schreef Cee het volgende:
Van dit liedjezie ik de laatste tijd een alarmerende clip verschijnen waarin Leona Lewis dit al jodelend en jankend op z'n Beyonce's vakkundig de nek omdraait.
![]()
Heeft zij het gecoverdquote:Op woensdag 31 december 2008 15:41 schreef Cee het volgende:
Van dit liedjezie ik de laatste tijd een alarmerende clip verschijnen waarin Leona Lewis dit al jodelend en jankend op z'n Beyonce's vakkundig de nek omdraait.
![]()
En Beyonce kan juist wel prachtig zingen hoorquote:Op woensdag 31 december 2008 15:41 schreef Cee het volgende:
![]()
TV Oranjequote:Op woensdag 31 december 2008 15:38 schreef Dennis1969 het volgende:
[..]
Verslavend hequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |