abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64531315
Zo, nu moet het goed gaan met de vrouwen toch
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
pi_64531344
quote:
Op woensdag 31 december 2008 13:47 schreef Adolecens het volgende:
Haha, ik ben nieuwsgierig. EN wat die combinatie betreft...ik ben benieuwd hoe jij het nieuwe jaar begint
pi_64531405
Oliebollen en glijmiddel, tsja.......
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_64531414
Ik wil helemaal niemand versieren, mag ik dan toch even kijken hier?
compact en kleverig.
pi_64531417
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
pi_64531438
quote:
Op woensdag 31 december 2008 13:48 schreef Lixi het volgende:

[..]

Haha, ik ben nieuwsgierig. EN wat die combinatie betreft...ik ben benieuwd hoe jij het nieuwe jaar begint
Ik ook, ik heb maar even een mailtje gestuurd met wat verduidelijking.. En nieuwsgierig, dat horoscoop linkje in het vorige deel, met al die tips voor vrouwen om de mannen te versieren!
pi_64531450
quote:
Op woensdag 31 december 2008 13:48 schreef Lixi het volgende:
ik ben benieuwd hoe jij het nieuwe jaar begint
Ik hoop maar dat zijn "en vol" niet al te profetisch was.
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_64531459
quote:
Op woensdag 31 december 2008 13:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik wil helemaal niemand versieren, mag ik dan toch even kijken hier?
Tuurlijk JB
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
pi_64531464
De belangrijkste eigenschappen van het astrologische teken schorpioen zijn:
intens vastberaden diepgravend
volhardend beheerst observerend
wraakzuchtig hartstochtelijk gesloten
fanatiek jaloers diepzinnig

De gevoelens staan centraal in het leven van de schorpioen. Ze zijn van een bijzonder kaliber. Lauwe gevoelens zijn onbekend, de schorpioen beleeft alles heel intens. Vaak is het moeilijk om die gevoelens onder woorden te brengen of op een andere manier duidelijk te maken aan andere mensen. Vaak wordt taal als een beperking ervaren door schorpioenen, omdat met taal niet is uit te drukken wat de schorpioen van binnen voelt.

De schorpioen is vrij snel gekwetst. Dat kan riskant zijn voor degene die de schorpioen kwetst, want de schorpioen laat het er niet bij zitten. Integendeel zelfs, de schorpioen kan enorme wraakgevoelens koesteren tegen mensen die hem/haar hebben gekwetst en met een enorme agressie terugslaan. Die wraakgevoelens gaan ook niet snel over en de schorpioen zal ze ook niet onder stoelen of banken steken.

Van alle astrologische tekens beschikt de schorpioen verreweg over de meeste intu�tie. De schorpioen gebruikt zijn/haar intu�tie om in te schatten wat de mensen om hem/haar heen denken en voelen. Zo is de schorpioen constant mensen aan het aftasten en aan het peilen. Dat kan bij andere mensen wel eens vreemd overkomen. De schorpioen is dan ook niet het type dat snel ergens vrienden maakt. Om vriend of vriendin te worden van een schorpioen, moet iemand eerst zijn/haar vertrouwen verdienen.

De schorpioen neemt veel tijd om over dingen na te denken, vooral over gevoelens. De schorpioen is niet alleen ge�nteresseerd in zijn/haar eigen gevoelens. Ook het gevoelsleven van andere mensen hebben zijn/haar interesse. Daarom is de schorpioen ge�nteresseerd in alles wat er over mensen en hun gevoelens is te leren.

Thuis is de schorpioen niet erg tolerant. De schorpioen denkt vaak dat hij/zij gelijk heeft en is niet bereid zijn/haar mening bij te stellen. De schorpioen heeft de neiging zijn/haar wil bij vrienden en familieleden op te leggen. Als vrienden en familieleden zich daartegen verzetten, heeft de schorpioen moeite daar begrip voor op te brengen, omdat hij/zij vindt dat hij/zij in hun interesse handelde. De schorpioen zal moeten proberen ook eens hun positie te begrijpen!

Klopt toch aardig.
Existing in dimensions of addictive obsession
Your script will run short of ideas
The story will soon end itself
People to trust come short in number
pi_64531470
quote:
Op woensdag 31 december 2008 13:47 schreef Adolecens het volgende:
Knallend het nieuwe jaar in ?
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
pi_64531509
quote:
Op woensdag 31 december 2008 13:51 schreef Belsezar het volgende:
http://newage.rubriek.nl/spiritueel/vissen_liefde.asp

Sommige stukjes:
Andere stukjes:
Vissen zijn toppers! Al zeg ik het zelf
You're never fully dressed until you wear a smile
pi_64531551
quote:
Op woensdag 31 december 2008 13:52 schreef Adolecens het volgende:

[..]

Ik ook, ik heb maar even een mailtje gestuurd met wat verduidelijking.. En nieuwsgierig, dat horoscoop linkje in het vorige deel, met al die tips voor vrouwen om de mannen te versieren!
Oh, die tips maarre...ik weet meestal geen verjaardagen van mensen, hoe moet dat nou
  woensdag 31 december 2008 @ 13:56:06 #13
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_64531583
Steenbokken for teh win
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  woensdag 31 december 2008 @ 13:56:20 #14
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_64531591
quote:
Op woensdag 31 december 2008 13:53 schreef MNR het volgende:

[..]

hoe zit t dan met de vissen vrouw!?!?
pi_64531639
quote:
Op woensdag 31 december 2008 13:56 schreef Duimelot het volgende:
Ff doorklikken
pi_64531640
quote:
Op woensdag 31 december 2008 13:55 schreef Lixi het volgende:

[..]

Oh, die tips maarre...ik weet meestal geen verjaardagen van mensen, hoe moet dat nou
gewoon de tips doorlezen en die toepassen, moet vanzelf een keer goed gaan
pi_64531651
quote:

[..]

Heb je gelijk een leuk gespreks onderwerp
pi_64531701
quote:
Op woensdag 31 december 2008 13:58 schreef mrbox het volgende:

[..]

Heb je gelijk een leuk gespreks onderwerp
"Ja, hoi, nou, gezellig dat we gaan daten, maarre...wanneer ben je jarig? Dan kan ik me ultiem voorbereiden."

Zoiets?
pi_64531725
quote:
Op woensdag 31 december 2008 13:59 schreef Lixi het volgende:

[..]

"Ja, hoi, nou, gezellig dat we gaan daten, maarre...wanneer ben je jarig? Dan kan ik me ultiem voorbereiden."

Zoiets?
Oh wacht, als de date gepland is, heb ik het versieren al succesvol volbracht hè? blond...
  woensdag 31 december 2008 @ 14:00:49 #20
238120 Duimelot
pi_64531732
Vissen vrouw zoekt...
De Vissen vrouw zoekt een romantisch en gevoelig type. Een beetje een dromer mag ook, of wel op artistiek, muzikaal of spiritueel gebied. Iemand die hulp nodig heeft, getroost moet worden, de weg kwijt is: Als Vissen vrouw sta je graag met open armen voor hem klaar.

Ook een liefdesaffaire die om één of andere reden geheim moet blijven trekt je bijzonder aan.

De aangeboren sympathie die de Vis bezit, zorgt ervoor dat ze valt voor zielige verhalen. Zo groeit haar interesse en dit kan uiteindelijk tot romantische gevoelens leiden.

Mannen met een gebroken hart, onderkende talenten. De Vissen vrouw wil graag hun redder in nood zijn.

Staat je Mars in Vissen, pas dan op dat je niet zo sympathiek bent dat je misbruik van je laat maken.

Hier klopt dus echt geen ene reet van, been there, done that
ik wil geen zielige romantische dromer die ik moet troosten :S
ik wil een sterke zelfverzekerde man met een dikke piemel!
pi_64531736
quote:
Op woensdag 31 december 2008 13:59 schreef Lixi het volgende:

[..]

Zoiets?
En daarna ''ok, nou, ik ben zo terug, even mijn mail checken''
pi_64531743
quote:
"Hoe oud ben je?"
<geeft antwoord>
"Aha, en wanneer word je? <leeftijd + 1>".

Just ask
pi_64531759
quote:
Op woensdag 31 december 2008 14:00 schreef Duimelot het volgende:
Vissen vrouw zoekt...
De Vissen vrouw zoekt een romantisch en gevoelig type. Een beetje een dromer mag ook, of wel op artistiek, muzikaal of spiritueel gebied. Iemand die hulp nodig heeft, getroost moet worden, de weg kwijt is: Als Vissen vrouw sta je graag met open armen voor hem klaar.

Ook een liefdesaffaire die om één of andere reden geheim moet blijven trekt je bijzonder aan.

De aangeboren sympathie die de Vis bezit, zorgt ervoor dat ze valt voor zielige verhalen. Zo groeit haar interesse en dit kan uiteindelijk tot romantische gevoelens leiden.

Mannen met een gebroken hart, onderkende talenten. De Vissen vrouw wil graag hun redder in nood zijn.

Staat je Mars in Vissen, pas dan op dat je niet zo sympathiek bent dat je misbruik van je laat maken.

ik wil geen zielige romantische dromer die ik moet troosten :S
ik wil een sterke zelfverzekerde man met een dikke piemel!
en een goeie tong en vingers vergeet je
  woensdag 31 december 2008 @ 14:03:51 #24
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_64531808
Jongens, (edit: en meisjes natuurlijk) ik ga de computer uitzetten voor het laatst in 2008....
Heeeeele fijne oud en nieuw allemaal en knallend het nieuwe jaar in met veel singles lol
Kus van mij
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_64531830
quote:
Op woensdag 31 december 2008 14:03 schreef Murmeli het volgende:
Jongens, ik ga de computer uitzetten voor het laatst in 2008....
Heeeeele fijne oud en nieuw allemaal en knallend het nieuwe jaar in met veel singles lol
Kus van mij
Fijne jaarwisseling
pi_64531842
quote:
Jongens, ik ga de computer uitzetten voor het laatst in 2008....
Kus van mij
Happy newyear alvast!
pi_64531853
quote:
Op woensdag 31 december 2008 14:00 schreef Duimelot het volgende:
Nou, blijkbaar zat er dan toch wel wat in . Voordat je uiteraard de uitzondering werd die de Visregel bevestigt.
pi_64531870
En ik ben ook weg!!

woensdag 31 december 2008 @ 14:05:56 #29
238120 Duimelot
pi_64531872
quote:
Jongens, (edit: en meisjes natuurlijk) ik ga de computer uitzetten voor het laatst in 2008....
Kus van mij
veel plezier
xx
pi_64531892
quote:
Op woensdag 31 december 2008 14:05 schreef Adolecens het volgende:
En ik ben ook weg!!

Ja jij suc6 met je avond
  woensdag 31 december 2008 @ 14:06:47 #31
238120 Duimelot
pi_64531895
quote:
En ik ben ook weg!!

doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii fijna jaarwisseling en spetter ze in t nieuwe jaar
  woensdag 31 december 2008 @ 14:07:15 #32
238120 Duimelot
pi_64531911
quote:
Op woensdag 31 december 2008 14:05 schreef Litpho het volgende:

[..]

Nou, blijkbaar zat er dan toch wel wat in . Voordat je uiteraard de uitzondering werd die de Visregel bevestigt.
een beetje maar niet zo erg als daar wordt omschreven
  woensdag 31 december 2008 @ 14:07:18 #33
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_64531913
quote:
Op woensdag 31 december 2008 13:56 schreef Duimelot het volgende:

[..]

de laatste die ik had was, hoe kan het ook anders eigenlijk, niet zo succesvol voor mij
quote:
De Kreeft is een heel gevoelig en teder teken. Als je een Kreeft wilt verleiden moet je dus op zijn gevoel spelen en zorgen dat hij zich veilig voelt.

Verleden
Omdat de Kreeft nogal aan het verleden hangt, zul je allereerst zijn verleden moeten accepteren. Dat betekent niet dat je het verleden moet gaan uitdiepen. Je moet vooral zijn ideeën, idealen en dromen steunen. Een Kreeft houdt er van om bemoederd te worden.

Liefde gaat door de maag
De liefde van de Kreeft gaat voor een groot deel ook door de maag. Combineer dit met zijn liefde voor reizen en vreemde landen door exotische gerechten te kiezen. voor een intiem dineetje met kaarslicht, en je zit helemaal goed. Een romantische video na afloop en je komt dicht in de buurt van een ideale avond voor de Kreeft-man.

Wederzijds vertrouwen
Als de Kreeft zich veilig voelt zal hij je graag zijn diepste gevoelens vertellen. Vertel hem op jouw beurt ook jouw gevoelens. Dit zal een band scheppen waardoor de Kreeft zich aan je zal willen binden. Verleiden zal geen enkele moeite meer kosten.

Erogene zone
De erogene zone van de Kreeft is de buik en de borst
Het vreemde is dat ik volgens deze site een kreeft ben, en volgens een andere site een leeuw. Vreemde combo want
quote:
De Leeuw behoort tot de vaste tekens en je mag wel zeggen dat de Leeuw man hunkert naar aandacht en liefde. Bewonder hem, wees trots op hem, zet hem in het zonnetje en vertel hem hoe fantastisch je hem vindt. Doe dit alles op een enthousiaste manier. De Leeuw wordt niet voor niets de koning van het dierenrijk genoemd, en zo wil de Leeuw-man ook behandeld worden. Als je dat snapt en er op de juiste manier mee om weet te gaan zal het je weinig moeite kosten om de Leeuw-man te verleiden. Dan leer je de Leeuw man kennen zoals hij op zijn sexiest en charmantst is. De Leeuw-man heeft een groot ego, maar ook een groot hart.

Luxe en extravagantie
De leeuw houdt van drama en extravagante dingen. Champagne en kaviaar zijn echt dingen waar je hem een groot plezier mee kan doen. Een luxe weekendje weg of een avondje uit waarvoor hij zich speciaal netjes moet kleden is ook helemaal naar zijn smaak. Vergeet niet jezelf ook 24/7 goed te kleden. Een Leeuw-man houdt van vrouwen waar hij mee voor de dag kan komen

Lekker direct
Leeuw is ook een vuurteken. Vuurtekens zijn open en direct. En het zal de Leeuw zeker bevallen als jij dat ook bent. Het is prima als je duidelijk bent over je gevoelens naar de Leeuw-man, maar doe het vol vertrouwen en hou het stijlvol.

Niet doen!
Wil je voorgoed een plaatsje in het hart van de Leeuw veroveren, zorg dan dat je nooit zijn ego kwetst of hem en public kleineert. Als je dat doet kun je het echt vergeten.

Erogene zone
De erogene zone van de Leeuw is de hele rug en in het bijzonder onder aan de ruggengraat.
Krijg toch regelmaat de melding dat ik best wat meer aandacht aan mijn uiterlijk mag besteden, kaviaar vind ik niet eens lekker. Extravagantie.. mwoaah ja misschien wel en luxe is soms best prettig maar ik vind een warme douche in een hostel ook al luxe.
Weet je, een slet is een eigenlijk gewoon een prostituee zonder ondernemers geest.
  woensdag 31 december 2008 @ 14:07:31 #34
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_64531922
Nog 20 minuutjes...
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_64531929
quote:
Op woensdag 31 december 2008 13:57 schreef MNR het volgende:

[..]

Ff doorklikken
ik ben zo verkeerd, ik las echt doorlikken.
pi_64531936
quote:
En ik ben ook weg!!

Fijne jaarwisseling met je oliebollen en glijmiddel
pi_64531942
quote:
Op woensdag 31 december 2008 13:53 schreef MNR het volgende:

[..]

Klopt! Vissen zijn super
pi_64531944
okee, het ging hier over wat je zoekt in een man he, waar kan ik vinden wat ik zoek?
compact en kleverig.
  woensdag 31 december 2008 @ 14:08:05 #39
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_64531945
quote:
Kus van mij
veel plezier vanavond
Weet je, een slet is een eigenlijk gewoon een prostituee zonder ondernemers geest.
pi_64531957
quote:
Op woensdag 31 december 2008 14:07 schreef Duimelot het volgende:

[..]

een beetje maar niet zo erg als daar wordt omschreven
En ik ken vrij weinig vrouwen die je laatste zin in levende lijve niet op prijs kunnen stellen. Om daar toch nog maar een opmerking over te maken .
pi_64531964
quote:
Op woensdag 31 december 2008 14:07 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

Waar het hart van vol is Bengeltje
pi_64531986
quote:
Op woensdag 31 december 2008 14:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
okee, het ging hier over wat je zoekt in een man he, waar kan ik vinden wat ik zoek?
http://dating.fok.nl

Graag gedaan .
  woensdag 31 december 2008 @ 14:09:56 #43
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_64532008
quote:

afdeling echte mannen, dat is op de tweede verdieping, rechtsaf bij de kleine meisjes dan voorbij de harken en nerds tegenover de koffie.
  woensdag 31 december 2008 @ 14:10:05 #44
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_64532012
Dank voor alle nieuwjaars/feestwensen komt goed, ik heb nu al zin in champagne

Nu echt weg!
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_64532014
quote:
Kus van mij
Fijn O&N en 2009
pi_64532029
quote:
Op woensdag 31 december 2008 14:07 schreef Bengeltje het volgende:

Girl... you need some
  woensdag 31 december 2008 @ 14:11:04 #47
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_64532047
quote:
Op woensdag 31 december 2008 14:09 schreef kwaakvaak het volgende:

[..]

afdeling echte mannen, dat is op de tweede verdieping, rechtsaf bij de kleine meisjes dan voorbij de harken en nerds tegenover de koffie.
Maar waar is nou de belangrijkste afdeling: Games?
pi_64532059
quote:
En ik ben ook weg!!

Have fun!
pi_64532091
quote:
Op woensdag 31 december 2008 14:09 schreef Litpho het volgende:

[..]

http://dating.fok.nl

Graag gedaan .
Ja, dank je, maar dat bedoelde ik natuurlijk niet
compact en kleverig.
  woensdag 31 december 2008 @ 14:12:49 #50
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_64532103
quote:
Op woensdag 31 december 2008 14:11 schreef Elegy het volgende:

[..]

op de begane grond uiteraard, games moeten tenallertijde direct beschikbaar zijn zonder daarvoor eerst trappen op te moeten lopen! We hebben zelfs een speciaal hoekje voor zombieshooters!
pi_64532110
quote:
Jij bent zoekende?
  woensdag 31 december 2008 @ 14:13:23 #52
238120 Duimelot
pi_64532119
quote:
Op woensdag 31 december 2008 14:11 schreef Elegy het volgende:

[..]

je wil dus een vrouw die spelletjes met je speelt?

loop maar even mee jongetje....
ik waarschuw je wel vooraf, je houd er een gebroken hart aan over
  woensdag 31 december 2008 @ 14:14:56 #53
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_64532169
quote:
Op woensdag 31 december 2008 14:12 schreef kwaakvaak het volgende:

[..]

op de begane grond uiteraard, games moeten tenallertijde direct beschikbaar zijn zonder daarvoor eerst trappen op te moeten lopen! We hebben zelfs een speciaal hoekje voor zombieshooters!
Woohoo! Zombieshooters!

Over zombies gesproken, waar is Kluts
  woensdag 31 december 2008 @ 14:15:20 #54
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_64532183
quote:
Op woensdag 31 december 2008 14:13 schreef Duimelot het volgende:

[..]

is dat ook een vissen eigenschap soms???

* kwaakvaak had even een klein dejavu momentje...

(oh voor de mensen die er ene ruk omgeven, mijn zwarte randje van deze ochtend is weer verdwenen, en ik kan volmondig en direct toegeven.. Ik ben koffie verslaafd.. 1 shot nespresso en ik ben weer de normale botheid zelve
pi_64532187
Murmeli en Adol, fijne jaarswisseling.
pi_64532189
quote:
Op woensdag 31 december 2008 14:14 schreef Elegy het volgende:
Over zombies gesproken, waar is Kluts
Ware . liefde .
pi_64532209
quote:
Op woensdag 31 december 2008 14:10 schreef MNR het volgende:

[..]

Girl... you need some
Daar moest je ook gewoon een tongsmiley achter zetten, niet? .
pi_64532224
quote:
Op woensdag 31 december 2008 14:08 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Waar het hart van vol is Bengeltje
quote:
Op woensdag 31 december 2008 14:10 schreef MNR het volgende:

[..]

Girl... you need some
Ja ja, ik weet.... zucht...
pi_64532241
quote:
Op woensdag 31 december 2008 14:13 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

Jij bent zoekende?
Altijd...

Waar is die link, kan ik hier ook posten wat ik wil in een man
compact en kleverig.
  woensdag 31 december 2008 @ 14:16:55 #60
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_64532249
quote:
Op woensdag 31 december 2008 14:13 schreef Duimelot het volgende:

[..]

Ik speel graag met vrouwen...

Een hart? Heb ik al lang niet meer. Daar zit nu een vloeistofgekoelde quadcore processor. Emotieloos. Gevoelloos. Calculerend.
pi_64532271
quote:
Op woensdag 31 december 2008 14:16 schreef Elegy het volgende:
Een hart? Heb ik al lang niet meer. Daar zit nu een vloeistofgekoelde quadcore processor. Emotieloos. Gevoelloos. Calculerend.
En al technisch achterhaald bij het installeren .
pi_64532282
quote:
Op woensdag 31 december 2008 14:16 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

[..]

Ja ja, ik weet.... zucht...
  woensdag 31 december 2008 @ 14:18:14 #63
238120 Duimelot
pi_64532297
quote:

[..]

woensdag 31 december 2008 @ 14:18:25 #64
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_64532306
goed nieuws... ik ben weg

ga naar de andere kant van Nederland rijden, lief spellen met de andere kindertjes, geen dingen doen waar je spijt van krijgt en wellicht tot strakjes en anders tot volgend jaar!
  woensdag 31 december 2008 @ 14:18:25 #65
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_64532308
quote:
Op woensdag 31 december 2008 14:17 schreef Litpho het volgende:

[..]

En al technisch achterhaald bij het installeren .
Vintage techniek. Roeleert.
pi_64532326
quote:
Op woensdag 31 december 2008 14:15 schreef Litpho het volgende:

[..]

Daar moest je ook gewoon een tongsmiley achter zetten, niet? .
Die was me nog niet eens opgevallen.
quote:
Op woensdag 31 december 2008 14:16 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Altijd...

Waar is die link, kan ik hier ook posten wat ik wil in een man
Goede vraag, wie had dat linkje ook alweer gepost?
  woensdag 31 december 2008 @ 14:19:33 #67
238120 Duimelot
pi_64532353
quote:
Op woensdag 31 december 2008 14:18 schreef kwaakvaak het volgende:

ga naar de andere kant van Nederland rijden, lief spellen met de andere kindertjes, geen dingen doen waar je spijt van krijgt en wellicht tot strakjes en anders tot volgend jaar!
euh jij gaat naar de andere kant van nederland rijden om lief met andere kindertjes te spelen???
* doet deur op slot en houd dr kindjes angstvallig binnen nu *

have fun!
xx
pi_64532362
quote:
Op woensdag 31 december 2008 14:18 schreef Elegy het volgende:

[..]

Vintage techniek. Roeleert.
Tell me about it. Ik heb een tijd terug een boek gekocht over het werken met Legacy Code waar de uitgever voldoende humor had om een foto van een Babbage Machine op de cover te zetten. Veel meer vintage dan dat wordt je niet in de ICT.
pi_64532389
quote:
Op woensdag 31 december 2008 14:19 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

Die was me nog niet eens opgevallen.
Ik ken M. langer dan vandaag.
pi_64532417
quote:

Fijne jaarswisseling Kwaak.
pi_64532445
quote:

[..]

Stop nou eens met terminator kijken
pi_64532455
quote:
Op woensdag 31 december 2008 14:20 schreef Litpho het volgende:
Licht toe L, nu maak je zelfs mij nieuwsgierig
  woensdag 31 december 2008 @ 14:22:32 #73
238120 Duimelot
pi_64532472
ik ben er ook even vandoor
tot later xx
pi_64532491
quote:
Op woensdag 31 december 2008 14:22 schreef MNR het volgende:

[..]

Zelfs jou? .
pi_64532494
Doei
pi_64532501
quote:

Fijn O&N!
  woensdag 31 december 2008 @ 14:24:01 #77
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_64532539
quote:
Op woensdag 31 december 2008 14:21 schreef Belsezar het volgende:

[..]

Stop nou eens met terminator kijken
Ik dacht eerder aan Ghost in the Shell
pi_64532548
quote:
Op woensdag 31 december 2008 14:20 schreef Litpho het volgende:

[..]

Volgens mij ken jij bijna iedereen op fok!
pi_64532575
quote:
Op woensdag 31 december 2008 14:22 schreef Litpho het volgende:
Zelfs jou? .
Ja, zelfs mij.
pi_64532614
De man die jou aantrekt is slim, een prater en veelzijdig. Zolang hij niet saai is, en wat te raden over laat, blijf jij geïnteresseerd.

Als Tweeling vrouw hou je er van om informatie en idealen te delen iemand. En als hij daar interessant en slim op reageert dan komt de romantiek vanzelf.

Woordgrapjes, verborgen of onderliggende betekenissen, verdekte sexuele toespelingen en flirten op een speelse manier amuseert je .

Zeker als je Mars in Tweeling hebt, dan trekt een interessante man je meer aan dan een superglad uiterlijk.

Het is voor de Tweeling vrouw niet ondenkbaar dat ze aangetrokken of een relatie heeft met meer dan één man. Om dat vol te houden is slimheid, snel denken, en handige smoesjes nodig, maar ook dat is voor de Tweeling geen probleem

okee dan
compact en kleverig.
pi_64532659
Jeuj, ik heb weer foto's in m'n fobo. Voor de geïnteresseerden
pi_64532693
quote:
Op woensdag 31 december 2008 14:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
De man die jou aantrekt is slim, een prater en veelzijdig. Zolang hij niet saai is, en wat te raden over laat, blijf jij geïnteresseerd.

Als Tweeling vrouw hou je er van om informatie en idealen te delen iemand. En als hij daar interessant en slim op reageert dan komt de romantiek vanzelf.

Woordgrapjes, verborgen of onderliggende betekenissen, verdekte sexuele toespelingen en flirten op een speelse manier amuseert je .

Zeker als je Mars in Tweeling hebt, dan trekt een interessante man je meer aan dan een superglad uiterlijk.

Het is voor de Tweeling vrouw niet ondenkbaar dat ze aangetrokken of een relatie heeft met meer dan één man. Om dat vol te houden is slimheid, snel denken, en handige smoesjes nodig, maar ook dat is voor de Tweeling geen probleem

okee dan
Klinkt goed. Daten? .
pi_64532711
Ik zei toch dat ik meer op de man zelf val dan op het uiterlijk

En de rest klopt ook wel, alleen dat laatste stukje
compact en kleverig.
pi_64532731
quote:
Op woensdag 31 december 2008 14:28 schreef Litpho het volgende:

[..]

Klinkt goed. Daten? .
Als je het niet erg om een van de te zijn...
compact en kleverig.
pi_64532746
quote:
Op woensdag 31 december 2008 14:24 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

Volgens mij ken jij bijna iedereen op fok!
Dat valt best mee. Maar M. en ik hebben samen tarot gelegd, dat schept toch een band .
pi_64532755
quote:
Op woensdag 31 december 2008 14:29 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Als je het niet erg om een van de te zijn...
Oh wacht...
  woensdag 31 december 2008 @ 14:30:47 #87
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_64532795
quote:
Op woensdag 31 december 2008 14:29 schreef Litpho het volgende:
Dat valt best mee. Maar M. en ik hebben samen tarot gelegd, dat schept toch een band .
Alleen de vrouwen maar, toch? En mij...
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_64532797
quote:
Op woensdag 31 december 2008 14:22 schreef MNR het volgende:

[..]

Jij besteedt redelijk aandacht aan wat je wel en niet zegt. Zo'n tongsmiley kan daar dus heel goed staan omdat hij de rest perfect onderstreept.

Wat? Had je insiderinformatie over geheime (en niet zo geheime) voorkeuren verwacht? Van mij? .
pi_64532802
quote:
Op woensdag 31 december 2008 14:27 schreef Lixi het volgende:
pi_64532804
quote:
Op woensdag 31 december 2008 14:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik zei toch dat ik meer op de man zelf val dan op het uiterlijk

En de rest klopt ook wel, alleen dat laatste stukje
Dat leek me juist wel erg JB.
pi_64532858
quote:
Op woensdag 31 december 2008 14:29 schreef Litpho het volgende:

[..]

quote:
Op woensdag 31 december 2008 14:30 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Alleen de vrouwen maar, toch? En mij...
Jullie hebben tarot gelegd?
pi_64532861
quote:
Op woensdag 31 december 2008 14:30 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

Dat leek me juist wel erg JB.
Ssssssstttt...
Ik heb een reputatie hoog te houden!

O, wacht...

O en hij moet ook niet teveel te raden overlaten, want dan knap ik ook af.
Maar dat past dan wel weer bij de gewone omschrijving van mn sterrenbeeld, als ik ergens teveel moeite voor moet doen, haak ik af
compact en kleverig.
pi_64532881
Air

Haai you!
  woensdag 31 december 2008 @ 14:34:02 #94
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_64532930
quote:
Op woensdag 31 december 2008 14:32 schreef MNR het volgende:
Air

Haai you!
M!

Lang niet gezien!
pi_64532945
quote:
Op woensdag 31 december 2008 14:32 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Ssssssstttt...
Ik heb een reputatie hoog te houden!

O, wacht...

O en hij moet ook niet teveel te raden overlaten, want dan knap ik ook af.
Maar dat past dan wel weer bij de gewone omschrijving van mn sterrenbeeld, als ik ergens teveel moeite voor moet doen, haak ik af
Ik zie eigenlijk niets over vrouwen, wat een ouderwetse horoscoop eigenlijk.
Waarom geen vrouw-vrouw.
  woensdag 31 december 2008 @ 14:34:53 #96
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_64532963
quote:
Op woensdag 31 december 2008 14:32 schreef Bengeltje het volgende:
Jullie hebben tarot gelegd?
Nee, wij hebben samen op Afrikaanse dieren gejaagd. Dat schept ook een band!
pi_64532971
quote:
Op woensdag 31 december 2008 14:30 schreef Litpho het volgende:
Jij besteedt redelijk aandacht aan wat je wel en niet zegt. Zo'n tongsmiley kan daar dus heel goed staan omdat hij de rest perfect onderstreept.

Wat? Had je insiderinformatie over geheime (en niet zo geheime) voorkeuren verwacht? Van mij? .
Hehe... hij was redelijk ver doorgedacht. Maar nee, ik heb de tongsmiley daar niet neergezet om het te onderstrepen

Insiderinformatie? Hehe.. nee dat niet, maar was gewoon wel heel nieuwsgierig. Snap je?
pi_64532979
quote:
Op woensdag 31 december 2008 14:34 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Marokkaanse meisjes zijn strikt genomen geen Afrikaanse dieren .
pi_64532999
quote:
Op woensdag 31 december 2008 14:35 schreef MNR het volgende:
Insiderinformatie? Hehe.. nee dat niet, maar was gewoon wel heel nieuwsgierig. Snap je?
Dat was het eerste wat ik aan je snapte .
pi_64533000
quote:
M!

Lang niet gezien!
Klopt

Jij bent nog wel steeds getrouwd, mag ik hopen he?
pi_64533003
quote:

[..]

Gaaf. Ook samen in een tent enzo?
  woensdag 31 december 2008 @ 14:37:10 #102
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_64533045
quote:
Op woensdag 31 december 2008 14:35 schreef Litpho het volgende:
Marokkaanse meisjes zijn strikt genomen geen Afrikaanse dieren .
Wij jaagden op de dieren om het gezelschap van eten te kunnen voorzien.
  woensdag 31 december 2008 @ 14:37:37 #103
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_64533058
quote:
Op woensdag 31 december 2008 14:36 schreef Bengeltje het volgende:
Gaaf. Ook samen in een tent enzo?
Als je de definitie van tent voldoende breed neemt wel.
pi_64533073
quote:
Op woensdag 31 december 2008 14:34 schreef Bengeltje het volgende:
Waarom geen vrouw-vrouw.
Jij valt op vrouwen?
pi_64533084
quote:
Op woensdag 31 december 2008 14:34 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

Waarom geen vrouw-vrouw.
Ik kan natuurlijk dan ook best een man en een vrouw nemen.
Geen taboes enzo.

Ik wil eigenlijk gewoon een man met meerdere kanten
Alleen de meeste hebben dat niet
Tenminste, niet wat ik zoek dan he.

zo, en nu: SEX!
compact en kleverig.
pi_64533119
quote:
Op woensdag 31 december 2008 14:38 schreef MNR het volgende:

[..]

Jij valt op vrouwen?
Nee, ik val meestal overal naast.
pi_64533144
Werkt O&N op de geilheid van vrouwen ofzo Jemig als je zo het topic de afgelopen dagen volgt wordt het alleen maar erger
pi_64533146
quote:
Op woensdag 31 december 2008 14:39 schreef Bengeltje het volgende:
Nee, ik val meestal overal naast.
Ok
pi_64533171
quote:
Op woensdag 31 december 2008 14:38 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Ik kan natuurlijk dan ook best een man en een vrouw nemen.
Geen taboes enzo.

Ik wil eigenlijk gewoon een man met meerdere kanten
Alleen de meeste hebben dat niet
Tenminste, niet wat ik zoek dan he.

zo, en nu: SEX!
Daarom staat er bij jou ook meerdere natuurlijk.

Seks is goed.
pi_64533188
quote:
Op woensdag 31 december 2008 14:40 schreef MNR het volgende:

[..]

Ok
Hoezo? Jij? Interesse??
pi_64533250
quote:
Op woensdag 31 december 2008 14:41 schreef Bengeltje het volgende:
Hoezo? Jij? Interesse??
Haha. Nee, ik begreep het gewoon niet helemaal, dus dacht: vraag ik het gewoon even
pi_64533260
quote:
Op woensdag 31 december 2008 14:41 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

Hoezo? Jij? Interesse??
Wie niet Bengel, wie niet.
pi_64533274
quote:
Op woensdag 31 december 2008 14:40 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

Seks is goed.
Ja he !

Nou ja, je moet wel iemand in de buurt hebben he
compact en kleverig.
pi_64533301
quote:
Op woensdag 31 december 2008 14:40 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

Seks is goed.
Seks.
For great justice!
pi_64533328
quote:
Op woensdag 31 december 2008 14:42 schreef MNR het volgende:

[..]

Haha. Nee, ik begreep het gewoon niet helemaal, dus dacht: vraag ik het gewoon even
Ah oke. Dat mag altijd natuurlijk.
pi_64533346
quote:
Op woensdag 31 december 2008 14:40 schreef mrbox het volgende:
Werkt O&N op de geilheid van vrouwen ofzo Jemig als je zo het topic de afgelopen dagen volgt wordt het alleen maar erger
Als ze maar niet naar mij komen, ik kan echt niet meer.
For great justice!
pi_64533362
quote:
Op woensdag 31 december 2008 14:45 schreef Q. het volgende:

[..]

Arme Q.
  woensdag 31 december 2008 @ 14:46:44 #118
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_64533383
pi_64533390
quote:

[..]

O? En dat is in de bloei van zijn leven. Of moet je je conditie wat opkrikken.
pi_64533450
quote:
Op woensdag 31 december 2008 14:46 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

O? En dat is in de bloei van zijn leven. Of moet je je conditie wat opkrikken.
Mijn conditie is best goed hoor.
For great justice!
pi_64533486
Ik ga er ook vandoor, fijne jaarwisseling mensen !!!
  woensdag 31 december 2008 @ 14:50:12 #122
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_64533498
quote:
Vrijgezelle mannen die 'nee' zeggen tegen sex. Nepsingle!
pi_64533502
quote:
Op woensdag 31 december 2008 14:45 schreef Bengeltje het volgende:
Ah oke. Dat mag altijd natuurlijk.
Gelukkig
  woensdag 31 december 2008 @ 14:51:09 #124
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_64533535
quote:
Op woensdag 31 december 2008 14:50 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Vrijgezelle mannen die 'nee' zeggen tegen sex. Nepsingle!

Sex is vies.
pi_64533537
quote:
Op woensdag 31 december 2008 14:48 schreef Q. het volgende:

[..]

Mijn conditie is best goed hoor.
Jaja, dat zegt hij die ook "ik kan niet meer" post.
quote:
Op woensdag 31 december 2008 14:49 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik ga er ook vandoor, fijne jaarwisseling mensen !!!
pi_64533553
quote:

[..]

Er zijn vast vrouwen die het voor elkaar kunnen krijgen dat je wel weer kan
compact en kleverig.
  woensdag 31 december 2008 @ 14:53:19 #127
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_64533598
Wie jij?
pi_64533746
quote:
Op woensdag 31 december 2008 14:51 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Ga er vanuit dat Q nu vooral voor een speciaal vrouwtje gaat.
pi_64533779
quote:
Op woensdag 31 december 2008 14:58 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

Ga er vanuit dat Q nu vooral voor een speciaal vrouwtje gaat.
Ik niet
compact en kleverig.
pi_64533816
quote:
Op woensdag 31 december 2008 14:51 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Je hebt mijn adres?
For great justice!
pi_64533868
Dit wordt een vreemde O&N.
  woensdag 31 december 2008 @ 15:03:57 #132
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_64533898
quote:
Op woensdag 31 december 2008 15:00 schreef Q. het volgende:

[..]

Je hebt mijn adres?
Zoveel mensen heten er nou ook weer niet Q.
pi_64533900
quote:
Op woensdag 31 december 2008 15:00 schreef Q. het volgende:

[..]

Je hebt mijn adres?
ehhh, nee?
compact en kleverig.
pi_64533919
quote:
Op woensdag 31 december 2008 15:02 schreef Bengeltje het volgende:
Dit wordt een vreemde O&N.
Op welke manier?
For great justice!
pi_64533962
quote:
Op woensdag 31 december 2008 15:04 schreef Q. het volgende:

[..]

Op welke manier?
Eerste in dit huis, alleen met mijn jongens... zonder.... mja.
pi_64534134
quote:
Op woensdag 31 december 2008 15:05 schreef Bengeltje het volgende:
Hmm... "alleen" en "zonder..." in 1 zin. Dat komt een beetje somber over, klopt dat?
pi_64534311
Hmmzz... ik ga zo afsluten hier en zal je antwoord niet meer lezen.. maarre, als het zo is: de avond maak of breek je zelf. En ik weet niet wat de achtergrond is, maar het is niet de bedoeling dat je een avond hebt zonder pret, zeker niet met Oud & Nieuw. Nodig anders eens een vriendin uit of die andere gezellige persoon Ookal zeggen ze nee, ze vinden het altijd leuk dat je ze gevraagd hebt. Gun jezelf ook een pleziertje i.p.v. "het wordt een vreemde avond". Het is wordt jou ook 2009!! En je kids zien je ook graag lachen.

Ciao!
pi_64534379
quote:
Op woensdag 31 december 2008 15:05 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

Kan toch ook gezellig zijn. Met je kinderen oud en nieuw vieren.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_64534382
Het is niet eens druk bij de kapper
pi_64534422
quote:
Op woensdag 31 december 2008 15:17 schreef Adolecens het volgende:
Het is niet eens druk bij de kapper
Met een nieuw kapsel het nieuwe jaar in?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_64534451
quote:
Op woensdag 31 december 2008 15:15 schreef MNR het volgende:
Hmmzz... ik ga zo afsluten hier en zal je antwoord niet meer lezen.. maarre, als het zo is: de avond maak of breek je zelf. En ik weet niet wat de achtergrond is, maar het is niet de bedoeling dat je een avond hebt zonder pret, zeker niet met Oud & Nieuw. Nodig anders eens een vriendin uit of die andere gezellige persoon Ookal zeggen ze nee, ze vinden het altijd leuk dat je ze gevraagd hebt. Gun jezelf ook een pleziertje i.p.v. "het wordt een vreemde avond". Het is wordt jou ook 2009!! En je kids zien je ook graag lachen.

Ciao!
Heb je gelijk in. Ga er een leuke avond van maken. Kijken naar vuurwerk. zien hoe zoonlief geniet
van zijn siervuurwerk.

Fijne jaarwisseling MNR.
pi_64534470
dat is voor Kerst Ado, niet voor oud en nieuw
compact en kleverig.
  woensdag 31 december 2008 @ 15:21:20 #143
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_64534519
Heyy ik ben terug van t shoppen!!

1. Wat is het koud buiten!!
2. Oudere jongens met 'lonten' vuurwerk afsteken
3. ik heb iets voor vanavond
4. Ik heb een beter idee voor vanavond, maar of dat gaat werken nog geen idee
5. Wat is het koud buiten!!
6. Teruglezen heeft geen nut
7. Ik hoef voor de rest van mijn leven geen bh's meer te kopen
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
pi_64534524
Ik wilde vorige week al, maar weiger voor kerst tegaan... al die drukte
pi_64534589
quote:
Op woensdag 31 december 2008 15:21 schreef Cuegirllie het volgende:
Heyy ik ben terug van t shoppen!!

1. Wat is het koud buiten!!
2. Oudere jongens met 'lonten' vuurwerk afsteken
3. ik heb iets voor vanavond
4. Ik heb een beter idee voor vanavond, maar of dat gaat werken nog geen idee
5. Wat is het koud buiten!!
6. Teruglezen heeft geen nut
7. Ik hoef voor de rest van mijn leven geen bh's meer te kopen
Rest van je leven? Hoeveel heb je er wel niet?
Toch niet alles zwart he.
pi_64534596
quote:
Op woensdag 31 december 2008 15:21 schreef Adolecens het volgende:
Is het nodig?
compact en kleverig.
  woensdag 31 december 2008 @ 15:24:43 #147
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_64534647
quote:
Op woensdag 31 december 2008 15:23 schreef Bengeltje het volgende:
Rest van je leven? Hoeveel heb je er wel niet?
Toch niet alles zwart he.
Heb er iets van vijf ofzo.. Rood en zwart en combi's.. Dat zijn toch de kleuren die ik het meeste draag. En onder de kleding past zeg maar
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
  woensdag 31 december 2008 @ 15:27:14 #148
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_64534713
quote:
Op woensdag 31 december 2008 15:24 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Heb er iets van vijf ofzo.. Rood en zwart en combi's.. Dat zijn toch de kleuren die ik het meeste draag. En onder de kleding past zeg maar

Cue en dates.
pi_64534719
quote:
Op woensdag 31 december 2008 15:19 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

Heb je gelijk in. Ga er een leuke avond van maken. Kijken naar vuurwerk. zien hoe zoonlief geniet
van zijn siervuurwerk.

Fijne jaarwisseling MNR.
Fijn om te horen
pi_64534755
quote:
Op woensdag 31 december 2008 15:21 schreef Adolecens het volgende:
BIj mijn kapper was het ook voor O&N druk
pi_64534781
quote:
Op woensdag 31 december 2008 15:23 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Is het nodig?
Tondeuse was makkelijker?
  woensdag 31 december 2008 @ 15:29:18 #152
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_64534792
quote:
Op woensdag 31 december 2008 15:27 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Cue en dates.
Nee cue en der stomme geld uitgeven
pi_64534802
quote:
Op woensdag 31 december 2008 15:24 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Rood is ook altijd erg oke.
  woensdag 31 december 2008 @ 15:29:56 #154
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_64534817
Oh B, dat van dat slecht lopen/starten is waarschijnlijk gewoon je accu dus laat die eens doormeten.
pi_64534833
quote:
Op woensdag 31 december 2008 15:27 schreef Belsezar het volgende:

[..]

Fijn om te horen
Te lezen bedoel je?
pi_64534849
quote:
Op woensdag 31 december 2008 15:29 schreef S95Sedan het volgende:
Oh B, dat van dat slecht lopen/starten is waarschijnlijk gewoon je accu dus laat die eens doormeten.
Ik heb mijn accu net op de lader gelegd, werkt prima.
pi_64534874
quote:
Op woensdag 31 december 2008 15:28 schreef Lixi het volgende:

[..]

BIj mijn kapper was het ook voor O&N druk
Ik heb geen eens een kapper. !
For great justice!
  woensdag 31 december 2008 @ 15:31:51 #158
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_64534882
quote:
Op woensdag 31 december 2008 15:31 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

Ik heb mijn accu net op de lader gelegd, werkt prima.
Erop leggen gebeurd er niet veel hoor
pi_64534921
quote:
Op woensdag 31 december 2008 15:31 schreef Q. het volgende:

[..]

Arme Q.
'mijn' kapper is ook gewoon de goedkoopste in de hele stad vandaar de drukte
pi_64534946
quote:
Op woensdag 31 december 2008 15:31 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Erop leggen gebeurd er niet veel hoor
Jawel echt, dan gaat er een lampje branden en volgens de beschrijving is die dan aan het laden.

pi_64534969
quote:
Op woensdag 31 december 2008 15:31 schreef Q. het volgende:

[..]

Zal ik je even komen helpen met tondeuse enz??? lekker glad maken.
  woensdag 31 december 2008 @ 15:35:03 #162
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_64534984
quote:
Op woensdag 31 december 2008 15:34 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

Jawel echt, dan gaat er een lampje branden en volgens de beschrijving is die dan aan het laden.

Nou gefeliciteerd meid.
pi_64535001
quote:
Op woensdag 31 december 2008 15:29 schreef S95Sedan het volgende:
Ahh ok! Dankje!

Dus waarschijnlijk geen grote kosten
pi_64535025
quote:
Op woensdag 31 december 2008 15:35 schreef Belsezar het volgende:

[..]

Ahh ok! Dankje!

Dus waarschijnlijk geen grote kosten
Ik geloof er geen bal van, dan zou je accu wel vaker problemen geven.
pi_64535053
quote:
Op woensdag 31 december 2008 15:30 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

Te lezen bedoel je?
Uhh dat ja
  woensdag 31 december 2008 @ 15:38:05 #166
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_64535087
quote:
Op woensdag 31 december 2008 15:36 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

Ik geloof er geen bal van, dan zou je accu wel vaker problemen geven.
Ja want jij als techneut weet het.
pi_64535167
quote:
Op woensdag 31 december 2008 15:38 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Hoe weet jij dat ik llw heb gestudeerd?
pi_64535204
Pfff, de laatste trein naar Enschede gaat vandaag al om 18:20. .
For great justice!
  woensdag 31 december 2008 @ 15:42:12 #169
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_64535210
quote:
Op woensdag 31 december 2008 15:40 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

Hoe weet jij dat ik llw heb gestudeerd?
Ga lekker JB pesten ofzo.
pi_64535216
quote:
Op woensdag 31 december 2008 15:38 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Heb je de smiley van Bengeltje gemist Sedan? Ze bedoelde het niet zo zwaar
pi_64535255
quote:
Op woensdag 31 december 2008 15:42 schreef Q. het volgende:
Dat is wel erg vroeg.
pi_64535268
quote:
Op woensdag 31 december 2008 15:42 schreef Q. het volgende:
Dat is wel erg vroeg inderdaad
  woensdag 31 december 2008 @ 15:44:38 #173
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_64535296
quote:
Op woensdag 31 december 2008 15:42 schreef Belsezar het volgende:

[..]

Heb je de smiley van Bengeltje gemist Sedan? Ze bedoelde het niet zo zwaar
Oh die had ik even gemist..

Accu heeft trouwens dan wel genoeg stroom om te starten maar ligt net aan de grens van te weinig om alle dingrn in je auto te voorzien. (waaronder ook de ontsteking valt dus)
pi_64535299
quote:
Op woensdag 31 december 2008 15:42 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Ga lekker JB pesten ofzo.
O wat een lange tenen zeg, praat ik tegen je, kan je niet eens tegen een grapje.

Ik laat je maar met rust.
  woensdag 31 december 2008 @ 15:46:26 #175
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_64535370
quote:
Op woensdag 31 december 2008 15:44 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

O wat een lange tenen zeg, praat ik tegen je, kan je niet eens tegen een grapje.

Ik laat je maar met rust.
pi_64535447
quote:
Op woensdag 31 december 2008 15:29 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

Tondeuse was makkelijker?
Ja een tondeuse is best makkelijk. Ik ben zondag nog geschoren door mijn kapper.
14 SHADES OF GREY
pi_64535567
quote:
Op woensdag 31 december 2008 15:44 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Oh die had ik even gemist..

Accu heeft trouwens dan wel genoeg stroom om te starten maar ligt net aan de grens van te weinig om alle dingrn in je auto te voorzien. (waaronder ook de ontsteking valt dus)
Daar zaten ik en die vriend ook al aan te denken. Ik had al de rest uitgezet maar dat werkte niet. Dus we bedachten dat hij misschien genoeg lage stroom heeft om de radio enzo te doen maar niet de grote dingen zoals de start aan te kunnen. En ik rij de laatste weken alleen ritjes van max 20 minuten dus echt opladen doet hij ook niet.
pi_64535568
Ik heb de perfecte tas, de perfecte handschoentjes en de perfecte schoenen voor vanavond. Broek: gewoon good ol' Levi's maar ik vind dus geen topje . Eerst mijn was maar eens doen, kijken wat daar nog uitkomt. En anders tweedehands winkel.
pi_64535752
quote:
Op woensdag 31 december 2008 15:51 schreef MLI het volgende:
Ik heb de perfecte tas, de perfecte handschoentjes en de perfecte schoenen voor vanavond. Broek: gewoon good ol' Levi's maar ik vind dus geen topje . Eerst mijn was maar eens doen, kijken wat daar nog uitkomt. En anders tweedehands winkel.
Gewoon een mooi BH aantrekken en dan geen topje.
14 SHADES OF GREY
pi_64535756
quote:
Op woensdag 31 december 2008 15:48 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ja een tondeuse is best makkelijk. Ik ben zondag nog geschoren door mijn kapper.
Ik ga het zo nog even zelf doen.
For great justice!
  woensdag 31 december 2008 @ 15:56:53 #181
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_64535770
Trui gek! weet je wel hoe koud het is
pi_64535774
Godverdomme! Ik heb het nu zo gehad met die verdomde kinderen hier in de straat met hun vuurwerk! Ik zal eens zo'n romeinse kaars in je strot douwen en kijken of er kleurtjes uit je aars komen. En dan een paar van die strijkers tussen elk van je tenen.

Het is non-stop gewoon. En ja ik deed het vroeger ook en ja ik klink als een 80 jarige oude zak
pi_64535817
quote:
Op woensdag 31 december 2008 15:56 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Gewoon een mooi BH aantrekken en dan geen topje.
Goed zittend colbertje er desnoods over heen
pi_64535860
quote:
Op woensdag 31 december 2008 15:56 schreef Belsezar het volgende:
Godverdomme! Ik heb het nu zo gehad met die verdomde kinderen hier in de straat met hun vuurwerk! Ik zal eens zo'n romeinse kaars in je strot douwen en kijken of er kleurtjes uit je aars komen. En dan een paar van die strijkers tussen elk van je tenen.

Het is non-stop gewoon. En ja ik deed het vroeger ook en ja ik klink als een 80 jarige oude zak
Sluit ik me bij aan! Ik word er gek van. enikbenerbangvoor
  woensdag 31 december 2008 @ 16:00:04 #185
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_64535892
Lawinepijl in hun reet douwen, zal ze leren.
pi_64535944
quote:
Hehe, ik moest wel hard lachen toen ik het las, tbh.

Maarre.. zet een lekker muziekje op. Komt goed
pi_64536039
quote:

Rustig maar, het is morgen weer over.
pi_64536170
quote:
Op woensdag 31 december 2008 @ 16:03 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

Het einde van de feestdagen!
For great justice!
pi_64536196
quote:
Op woensdag 31 december 2008 16:01 schreef MNR het volgende:

[..]

Hehe, ik moest wel hard lachen toen ik het las, tbh.

Maarre.. zet een lekker muziekje op. Komt goed
Heb ik ook gedaan maar af en toe rukken de hutu's op en moeten de tutsi's weer terugslaan En dan zetten ze het zware materiaal in.
pi_64536201
quote:
Op woensdag 31 december 2008 15:56 schreef Q. het volgende:

[..]

Ik ga het zo nog even zelf doen.
Zelf doen begin ik maar niet aan voor je het weet zie ik er uit als Vincent van Gogh.
14 SHADES OF GREY
pi_64536214
quote:

Ow hier zijn ze aan het carbiet schieten onder een tunneltje
pi_64536266
quote:
Op woensdag 31 december 2008 16:03 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

Das waar
quote:
Op woensdag 31 december 2008 16:06 schreef Q. het volgende:

[..]

Het einde van de feestdagen!
Niet geheel, ik heb nog carnaval in Rio
pi_64536268
quote:
Op woensdag 31 december 2008 15:59 schreef Lixi het volgende:

[..]

Sluit ik me bij aan! Ik word er gek van. enikbenerbangvoor
Ik vind vuurwerk ook niet leuk. Het is echt kansloos. Zeker dat knalvuurwerk. Siervuurwerk gaat dan nog wel.

En als je er bang voor bent wil ik wel je handje komen vasthouden hoor.
14 SHADES OF GREY
pi_64536314
quote:
Op woensdag 31 december 2008 16:09 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ik vind vuurwerk ook niet leuk. Het is echt kansloos. Zeker dat knalvuurwerk. Siervuurwerk gaat dan nog wel.
knalvuurwerk
En kom maar op met dat handje
  woensdag 31 december 2008 @ 16:12:13 #195
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_64536348
quote:
Op woensdag 31 december 2008 16:11 schreef Lixi het volgende:

[..]

knalvuurwerk
pi_64536354
quote:
Op woensdag 31 december 2008 16:09 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

En als je er bang voor bent wil ik wel je handje komen vasthouden hoor.
Ik ga vanavond naar een feestje bij vrienden. Ze hebben met zijn vijfen voor iets van 400 euro ofzo aan matten en bloembedden gekochte. Wtf is een bloembed?
pi_64536366
quote:
Op woensdag 31 december 2008 16:11 schreef Lixi het volgende:

[..]

knalvuurwerk
Is goed waar woon je?
14 SHADES OF GREY
pi_64536388
quote:
Op woensdag 31 december 2008 16:12 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

aan jou heb ik iets. Held
pi_64536406
quote:
Op woensdag 31 december 2008 16:07 schreef Belsezar het volgende:
Heb ik ook gedaan maar af en toe rukken de hutu's op en moeten de tutsi's weer terugslaan En dan zetten ze het zware materiaal in.
Hehe.. Had het net ook toen ik over straat reed, schrok me wezenloos.

Waar ik het meeste tegenop zie, is vanavond naar de stad fietsen, *zo* koud!
pi_64536419
quote:
Op woensdag 31 december 2008 16:12 schreef Belsezar het volgende:

[..]

Ik ga vanavond naar een feestje bij vrienden. Ze hebben met zijn vijfen voor iets van 400 euro ofzo aan matten en bloembedden gekochte. Wtf is een bloembed?
Siervuurwerk
14 SHADES OF GREY
pi_64536432
quote:

[..]

Vast iets waar je je buurkindjes nu om vervloekt
  woensdag 31 december 2008 @ 16:15:05 #202
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_64536455
quote:
Op woensdag 31 december 2008 16:13 schreef Lixi het volgende:

[..]

aan jou heb ik iets. Held
Wacht! moet m'n sokken nog halen.
pi_64536456
quote:
Op woensdag 31 december 2008 14:27 schreef Lixi het volgende:
Ik zag het

Wat een tvp ook
pi_64536463
quote:
Ff Googlen

pi_64536482
quote:
Op woensdag 31 december 2008 16:14 schreef Lixi het volgende:
pi_64536483
quote:
Op woensdag 31 december 2008 16:15 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Ik zag het

Wat een tvp ook
pi_64536500
quote:
Op woensdag 31 december 2008 16:15 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Wacht! moet m'n sokken nog halen.
Schiet op dan
  woensdag 31 december 2008 @ 16:17:09 #208
238120 Duimelot
pi_64536523
hallo allemaal
ik heb maar weer eens bewezen dat ik geen man nodig heb
het water in de wastafel liep opeens helemaal niet meer weg en nu wel weer jeej is toch makkelijker met tandenpoetsen enzo!
pi_64536536
quote:

[..]

Bloembed? Ik zou denken mooie vrolijke bloemen in een perkje.
pi_64536542
quote:
Op woensdag 31 december 2008 16:14 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Siervuurwerk
Is het mooi spul?
  woensdag 31 december 2008 @ 16:17:43 #211
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_64536545
Update.. het gaat denk ik lukken wat ik wil
pi_64536554
Ik zit hier met een trillend bang Jack Russeltje op schoot. Ze duikt nog net niet onder mijn trui.
pi_64536555
quote:
Op woensdag 31 december 2008 16:13 schreef MNR het volgende:

[..]

Hehe.. Had het net ook toen ik over straat reed, schrok me wezenloos.

Waar ik het meeste tegenop zie, is vanavond naar de stad fietsen, *zo* koud!
Met de auto en blijven slapen is briljant
pi_64536565
quote:
Op woensdag 31 december 2008 16:17 schreef Cuegirllie het volgende:
en dat is?
  woensdag 31 december 2008 @ 16:18:13 #215
238120 Duimelot
pi_64536566
quote:
ga je ons ook nog vertellen wat je wil?
pi_64536579
quote:
en dat is?
pi_64536585
quote:
Op woensdag 31 december 2008 16:17 schreef Duimelot het volgende:
hallo allemaal
het water in de wastafel liep opeens helemaal niet meer weg en nu wel weer jeej is toch makkelijker met tandenpoetsen enzo!
Grote meid dat je dat helemaal zelf hebt opgelost.
14 SHADES OF GREY
  woensdag 31 december 2008 @ 16:18:56 #218
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_64536592
quote:
Op woensdag 31 december 2008 16:16 schreef Lixi het volgende:

[..]

Schiet op dan
Hey

Rustig aan, moet wel mijn beste paar opzoeken dat duurt even
pi_64536593
quote:
Op woensdag 31 december 2008 16:17 schreef Duimelot het volgende:
hallo allemaal
Ik hoop niet dat je er een pallet gootsteenontstopper ingemikt hebt want dan eindigt het niet op de juiste plek, vrees ik.
pi_64536597
quote:
Op woensdag 31 december 2008 16:18 schreef Adolecens het volgende:

[..]

en dat is?
Mijn tekst
pi_64536611
quote:
Op woensdag 31 december 2008 16:17 schreef Belsezar het volgende:

[..]

Is het mooi spul?
Als je vanavond geen mist hebt wel. Anders zie je er helemaal niks van door de mist.
14 SHADES OF GREY
pi_64536612
quote:
Op woensdag 31 december 2008 16:18 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Hey

Rustig aan, moet wel mijn beste paar opzoeken dat duurt even
En je beste paar is groen met gele stippen en een gouden randje?
  woensdag 31 december 2008 @ 16:19:36 #223
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_64536613
quote:
Op woensdag 31 december 2008 16:18 schreef Duimelot het volgende:

[..]

ga je ons ook nog vertellen wat je wil?
Ik wil heel graag wat aantrekken.. maar daarvoor moesten er wat aanpassingen gebeuren.. en dat lijkt nu redelijk te lukken
pi_64536615
quote:
Is het dat van gisteravond?:P
  woensdag 31 december 2008 @ 16:19:39 #225
238120 Duimelot
pi_64536617
quote:
Op woensdag 31 december 2008 16:18 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Grote meid dat je dat helemaal zelf hebt opgelost.
ik doe alles zelf enige waar een man wel handig voor is
sja dat weet je ik zal niks zeggen anders zeur ik weer
  woensdag 31 december 2008 @ 16:20:44 #226
238120 Duimelot
pi_64536651
quote:
Op woensdag 31 december 2008 16:19 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Ik wil heel graag wat aantrekken.. maar daarvoor moesten er wat aanpassingen gebeuren.. en dat lijkt nu redelijk te lukken
je hebt zelf een borstverkleining gedaan?
pi_64536654
zo, naar de kapper geweest, boodschappen gedaan. De koelkast vol, champagne en drank buiten in de tuin. Nu nog even een stokbroodje warme beenham klaar maken, dan lekker in bad en dan kan de avond wel gaan beginnen wat mij betreft!
  woensdag 31 december 2008 @ 16:21:53 #228
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_64536687
quote:
Op woensdag 31 december 2008 16:20 schreef Duimelot het volgende:

[..]

je hebt zelf een borstverkleining gedaan?
zou eerder een vergroting doen
Trouwens over borsten.. ik daarnet in de winkel: hmm deze lijkt wel erg groot (qua cup), past ie ook nog
En nee.. zulke grote heb ik niet
pi_64536696
quote:
Op woensdag 31 december 2008 16:19 schreef Lixi het volgende:

[..]

Mijn tekst
ik betaal wel
pi_64536697
quote:
Op woensdag 31 december 2008 16:18 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Ik hoop niet dat je er een pallet gootsteenontstopper ingemikt hebt want dan eindigt het niet op de juiste plek, vrees ik.
Beetje vertrouwen he, een vrouw kan best weten wat ze doet.
  woensdag 31 december 2008 @ 16:22:20 #231
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_64536705
quote:
Op woensdag 31 december 2008 16:20 schreef Adolecens het volgende:
zo, naar de kapper geweest, boodschappen gedaan. De koelkast vol, champagne en drank buiten in de tuin. Nu nog even een stokbroodje warme beenham klaar maken, dan lekker in bad en dan kan de avond wel gaan beginnen wat mij betreft!
Zoww grote plannen?
Je bent er in iedergeval bijna klaar voor zo te horen
pi_64536721
quote:
Op woensdag 31 december 2008 16:19 schreef Duimelot het volgende:

[..]

ik doe alles zelf enige waar een man wel handig voor is
sja dat weet je ik zal niks zeggen anders zeur ik weer
Nee, hoor. Maar het is toch ook fijn als iemand anders eens dat soort rotklusjes voor jouw kan doen.
14 SHADES OF GREY
pi_64536726
quote:
Op woensdag 31 december 2008 16:14 schreef Lixi het volgende:

[..]

Nee want dat ding moet enorm zijn volgens hun.
pi_64536745
quote:
Op woensdag 31 december 2008 16:22 schreef Adolecens het volgende:

[..]

ik betaal wel
Jouw eindejaarsdonatie?
  woensdag 31 december 2008 @ 16:23:36 #235
238120 Duimelot
pi_64536756
quote:
Op woensdag 31 december 2008 16:18 schreef RealZeus het volgende:

[..]

hey als ik iets doe doe ik het goed natuurlijk
ik heb gewoon eerst met de plopper geprobeerd zonder suc6 en toen maar t sifon losgedraid en de smeurie er uit gepulkt en dat ding schoongemaakt.
Moest wel snel gebeuren want ik was te lui om moeite te doen en heb m met de kraan van dezelfde wastafel schoongespoeld en was maar een klein emmertje eronder hahaha
pi_64536757
quote:
Op woensdag 31 december 2008 16:15 schreef MNR het volgende:

[..]

Ff Googlen

[ afbeelding ]
Zoiets dacht ik al inderdaad. Ach we zien het wel
pi_64536766
quote:
Op woensdag 31 december 2008 16:22 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Zoww grote plannen?
Je bent er in iedergeval bijna klaar voor zo te horen
nee, niet eens maar goed, ik heb altijd liever teveel in huis, dan te weinig.
pi_64536769
quote:
Op woensdag 31 december 2008 16:22 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

Beetje vertrouwen he, een vrouw kan best weten wat ze doet.
Ja?

Kijk ik net op de site van het KNMI , wordt het vannacht weer zo tyfusmistig als vorig jaar
Zicht plaatselijk minder dan 10 meter, nou dan weet ik wel wat er gebeurt als iedereen zijn vuurwerk afsteekt.
pi_64536789
Ado! Wat betekent je combinatie van vanavond nou? Of weet je 't nog niet
pi_64536792
quote:
Op woensdag 31 december 2008 16:23 schreef Duimelot het volgende:

[..]

ik heb gewoon eerst met de plopper geprobeerd zonder suc6 en toen maar t sifon losgedraid en de smeurie er uit gepulkt en dat ding schoongemaakt.
Moest wel snel gebeuren want ik was te lui om moeite te doen en heb m met de kraan van dezelfde wastafel schoongespoeld en was maar een klein emmertje eronder hahaha
zolang het werkt...
pi_64536813
quote:
Op woensdag 31 december 2008 16:23 schreef Duimelot het volgende:

[..]

Goed bezig

Af en toe soda in je putje mikken en dan kokend water erover heen wil ook helpen om verstopping te voorkomen.
  woensdag 31 december 2008 @ 16:25:23 #242
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_64536820
quote:
Op woensdag 31 december 2008 16:19 schreef Lixi het volgende:

[..]

En je beste paar is groen met gele stippen en een gouden randje?
Nee joh

Deze
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_64536821
quote:
Op woensdag 31 december 2008 16:18 schreef Belsezar het volgende:
Met de auto en blijven slapen is briljant
We zijn hier vanavond met een man of 50. Om 0.00u is het plan om de stad in te gaan (zo heb je de grootste teringzooi ook daar ). Dus ik moet op de fiets. Nou ja, tandjes op elkaar zetten maar.

Ow wacht! We kunnen natuurlijk ook te voet gaan en met de taxi terug! Wat een briljant idee van mezelf Eens kijken of ik een aantal mensen in dit idee mee kan krijgen
  woensdag 31 december 2008 @ 16:25:29 #244
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_64536826
quote:
Op woensdag 31 december 2008 16:23 schreef Adolecens het volgende:

[..]

Maar nog bezoek dat komt of iets? of is de champagne voor je zelf?
pi_64536839
quote:
Op woensdag 31 december 2008 16:25 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Nee joh

Deze
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met dat rokje ja?
pi_64536845
quote:
Op woensdag 31 december 2008 16:23 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Ja?

Kijk ik net op de site van het KNMI , wordt het vannacht weer zo tyfusmistig als vorig jaar
Zicht plaatselijk minder dan 10 meter, nou dan weet ik wel wat er gebeurt als iedereen zijn vuurwerk afsteekt.
Je hoort het wel maar ziet het niet. Leuk toch. En daar betaal je dan tientallen euros voor. Vuurwerk.
14 SHADES OF GREY
pi_64536846
quote:
Een bad! Uitstekend plan! Had ik niet aan gedacht! Ga ik ook doen
pi_64536860
quote:
Op woensdag 31 december 2008 16:25 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Maar nog bezoek dat komt of iets? of is de champagne voor je zelf?
Ik ga naar vrienden toe.
  woensdag 31 december 2008 @ 16:27:10 #249
238120 Duimelot
pi_64536887
quote:
ik wil ook in bad....
dat is iets wat ik nu wel heel erg mis
mag ik met jou mee?

trouwens doe es een foto van je versgeknipte koppie

Hier is he fruit ook allemaal gesneden enzo voor de chocolade fondue
De eieren zijn gekookt (ik vind toastjes met een halfei en zaanse mayo zo lekker he
en de rest staat gewoon in de koelkast te wachten tot het op tafel mag
  woensdag 31 december 2008 @ 16:28:07 #250
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_64536918
quote:
Op woensdag 31 december 2008 16:25 schreef Lixi het volgende:

[..]

Met dat rokje ja?
Ja!

Vanwaar die
  woensdag 31 december 2008 @ 16:28:19 #251
238120 Duimelot
pi_64536926
quote:
Op woensdag 31 december 2008 16:21 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

zou eerder een vergroting doen
Trouwens over borsten.. ik daarnet in de winkel: hmm deze lijkt wel erg groot (qua cup), past ie ook nog
En nee.. zulke grote heb ik niet
ja ik heb geen idee hoe klein of groot die van jou zijn he ik d8 we hebben zoveel gemeen misschien dat ook wel gheghe
pi_64536942
quote:
Op woensdag 31 december 2008 16:25 schreef Lixi het volgende:

[..]

Met dat rokje ja?
En het probleem is ?
pi_64536946
quote:
Op woensdag 31 december 2008 16:26 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Je hoort het wel maar ziet het niet. Leuk toch. En daar betaal je dan tientallen euros voor. Vuurwerk.
Toen ik vorig jaar naar de koreg liep was het een hele surrealistische wereld. Je hoorde overal mensen maar je zag ze niet. Dat was de perfecte nacht voor een moord of natuurlijk voor sex op straat want er was toch niemand die je zag.
pi_64536952
quote:
Op woensdag 31 december 2008 16:28 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Ja!

Vanwaar die
Nee, niks, het lijkt me heel sexy om jou zo te zien
pi_64536971
quote:
Op woensdag 31 december 2008 16:27 schreef Duimelot het volgende:

[..]

ik wil ook in bad....
mag ik met jou mee?

De eieren zijn gekookt (ik vind toastjes met een halfei en zaanse mayo zo lekker he
Hoe moet een man volgens jouw zijn haar hebben?
14 SHADES OF GREY
pi_64536973
quote:
Op woensdag 31 december 2008 16:25 schreef MNR het volgende:

[..]

We zijn hier vanavond met een man of 50. Om 0.00u is het plan om de stad in te gaan (zo heb je de grootste teringzooi ook daar ). Dus ik moet op de fiets. Nou ja, tandjes op elkaar zetten maar.

Ow wacht! We kunnen natuurlijk ook te voet gaan en met de taxi terug! Wat een briljant idee van mezelf Eens kijken of ik een aantal mensen in dit idee mee kan krijgen
Veel gezelliger op de heenweg
pi_64536975
quote:
Gezellig!
Hier staat het ook allemaal al klaar. Ik help morgen mee met opruimen
  woensdag 31 december 2008 @ 16:30:15 #258
238120 Duimelot
pi_64536987
quote:
Op woensdag 31 december 2008 16:22 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Nee, hoor. Maar het is toch ook fijn als iemand anders eens dat soort rotklusjes voor jouw kan doen.
euh ik ben getrouwd geweest met een 'klusjesman' (aannemer) en die zijn net als een chefkok bijvoorbeeld
overal doen ze hun werk behalve thuis.
ik weet eigenlijk niet beter dan t zelf doen
maar de volgende keer bel ik jou wel kee?
  woensdag 31 december 2008 @ 16:30:27 #259
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_64537001
quote:
Op woensdag 31 december 2008 16:29 schreef Lixi het volgende:

[..]

Nee, niks, het lijkt me heel sexy om jou zo te zien
* knipoog *
  woensdag 31 december 2008 @ 16:30:58 #260
238120 Duimelot
pi_64537020
quote:
Op woensdag 31 december 2008 16:23 schreef Adolecens het volgende:

[..]

wat zijn jouw plannen nu eigenlijk
zo met glijmiddel en oliebollen enzo
pi_64537029
quote:
Op woensdag 31 december 2008 16:30 schreef Duimelot het volgende:

[..]

euh ik ben getrouwd geweest met een 'klusjesman' (aannemer) en die zijn net als een chefkok bijvoorbeeld
Laat me raden: hij was wel begonnen met allerlei klusjes maar afmaken, ho maar.
  woensdag 31 december 2008 @ 16:31:19 #262
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_64537033
quote:

[..]

Wanneer komen die daden nou eens in plaats van al die woorden?
  woensdag 31 december 2008 @ 16:31:59 #263
238120 Duimelot
pi_64537059
quote:
Op woensdag 31 december 2008 16:25 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Goed bezig

Af en toe soda in je putje mikken en dan kokend water erover heen wil ook helpen om verstopping te voorkomen.
volgens mij is dit dan minder werk dan soda pakken en water koken
pi_64537094
quote:
Op woensdag 31 december 2008 16:30 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

* knipoog *
pi_64537106
quote:
Op woensdag 31 december 2008 16:29 schreef RealZeus het volgende:

[..]

of natuurlijk voor sex op straat want er was toch niemand die je zag.
Dat lijkt mij wel koud hoor sex buiten nu. Misschien met een hele hete dame. Dan is het minder koud.
14 SHADES OF GREY
pi_64537134
quote:

[..]

Is goed. Ik beloof alleen niks.
14 SHADES OF GREY
pi_64537148
quote:
Op woensdag 31 december 2008 16:31 schreef Duimelot het volgende:

[..]

volgens mij is dit dan minder werk dan soda pakken en water koken
Maar het is ook goed om verstopping in de rest van de afvoer te voorkomen. Het verwijdert ook vet en zo en dat is zeker in een keukenafvoer wel handig.
  woensdag 31 december 2008 @ 16:35:14 #268
238120 Duimelot
pi_64537160
quote:
Op woensdag 31 december 2008 16:31 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Laat me raden: hij was wel begonnen met allerlei klusjes maar afmaken, ho maar.
we hadden echt een supergave grote badkamer
alleen zaten op een gegevenmoment 2 tegens in de doucheruimte los
toen heeft hij die losgekapt
een halfjaar later heeft hij ze er weer op geplakt
nog een halfjaar later (en alleen omdat we logees kregen) heeft hij het toen eindelijk afgevoegd

om maar iets te noemen
pi_64537166
quote:
Op woensdag 31 december 2008 16:33 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dat lijkt mij wel koud hoor sex buiten nu. Misschien met een hele hete dame. Dan is het minder koud.
Nu wel ja, maar vorig jaar vroor het niet zo hard.
pi_64537193
quote:
Op woensdag 31 december 2008 16:35 schreef Duimelot het volgende:

[..]

nog een halfjaar later (en alleen omdat we logees kregen) heeft hij het toen eindelijk afgevoegd

om maar iets te noemen
Ik ben geen klusjesman (te ongeduldig voor) maar zelfs dat had ik sneller gedaan.
pi_64537197
quote:

[..]

ik wil ook in bad....
mag ik met jou mee?

mijn versgeknipte koppie is niet belangrijk hier en jij had meer aan je fantasie toch
van mij wel, ik ga er over een half uurtje in, red je dat?
quote:
Op woensdag 31 december 2008 16:28 schreef Duimelot het volgende:

[..]

ja ik heb geen idee hoe klein of groot die van jou zijn he ik d8 we hebben zoveel gemeen misschien dat ook wel gheghe
grote borsten? (ook al is dat relatief)
  woensdag 31 december 2008 @ 16:36:44 #272
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_64537207
Zo, het lijkt wel oorlog hier
pi_64537212
quote:
Op woensdag 31 december 2008 16:35 schreef Duimelot het volgende:

[..]

om maar iets te noemen
Misschien had hij het druk met andere dingen?
Nam hij voor alle dingen zo lang de tijd?
14 SHADES OF GREY
pi_64537236
Ik heb helemaal geen oudjaarsdaggevoel.
  woensdag 31 december 2008 @ 16:37:47 #275
238120 Duimelot
pi_64537243
quote:
Op woensdag 31 december 2008 16:34 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Maar het is ook goed om verstopping in de rest van de afvoer te voorkomen. Het verwijdert ook vet en zo en dat is zeker in een keukenafvoer wel handig.
was de wastafel op de badkamer zo vettig is mn haar niet
en tis een huurwoning dus als t zo erg verstopt is dan bel ik gewoon op
pi_64537247
quote:
Op woensdag 31 december 2008 16:36 schreef Adolecens het volgende:

[..]

[..]

Grote borsten zijn overrated. De verhoudingen vind ik veel belangrijker. Hier op FOK! worden soms hele tengere meisjes met hele grote borsten gepost en dan denk ik altijd:"Hoe vaak zou ze nou voorover donderen?"

Ik vind het niet mooi.
  woensdag 31 december 2008 @ 16:38:08 #277
238120 Duimelot
pi_64537252
quote:
Op woensdag 31 december 2008 16:34 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Is goed. Ik beloof alleen niks.
gesproken als een echte vent
pi_64537256
Allemaal Qmusic op nu
pi_64537258
quote:
Op woensdag 31 december 2008 16:37 schreef vencodark het volgende:
Wat mist er dan aan ?
pi_64537280
quote:
Op woensdag 31 december 2008 16:36 schreef Elegy het volgende:
Zo, het lijkt wel oorlog hier
Hier ook en ze knallen ook met carbid dus af en toe hoor je van die doffe dreunen.
pi_64537288
quote:
Dat komt vast nog wel vandaag. Goei middag trouwens.
14 SHADES OF GREY
pi_64537295
quote:
Op woensdag 31 december 2008 16:38 schreef MNR het volgende:
Allemaal Qmusic op nu
Wrom?
pi_64537309
quote:
Op woensdag 31 december 2008 16:39 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Wrom?
Lekker liedje, kunnen jullie meegenieten
pi_64537310
quote:
Op woensdag 31 december 2008 16:38 schreef mrbox het volgende:

[..]

Wat mist er dan aan ?
Weet ik niet. Ik zit al een halve dag boven omdat ik dingen voor school/stage moet doen en moet leren voor mijn theorie B maar aan school/stage ben ik nog niet toegekomen en ik voel me er schuldig bij.
pi_64537333
quote:
Op woensdag 31 december 2008 16:38 schreef Duimelot het volgende:

[..]

gesproken als een echte vent
Euh ja Ik ben niet zo handig. Dus beloof ik ook niks.
14 SHADES OF GREY
pi_64537343
quote:
Op woensdag 31 december 2008 16:38 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dat komt vast nog wel vandaag. Goei middag trouwens.
Haai, hoop ook wel dat het komt. Ben ook nog beetje verkouden dus weet niet of de oliebollen en appelbeignets wel willen smaken.
pi_64537354
Ik ga vanavond naar vrienden toe, 9 mensen bij elkaar in een woonkamer. Ik moest wat drank en oliebollen meenemen en een van de meiden zei er knipogend achteraan dat ook maar een potje glijmiddel (massage olie). Dat was dus met een knipoog naar een ander moment dat we gedeeld hebben met enkele van deze groep.

En verder ben ik boodschappen gaan doen, terwijl ik honger had en dat pakt bij mij nooit goed uit. Ik heb mijn koelkast nu dus vol lekkere dingen staan, waarvan ik nu al weet dat de helft niet opgaat
pi_64537366
quote:
Op woensdag 31 december 2008 16:39 schreef MNR het volgende:

[..]

Lekker liedje, kunnen jullie meegenieten
Doe eens vertellen welke?
  woensdag 31 december 2008 @ 16:41:26 #289
238120 Duimelot
pi_64537381
quote:
Op woensdag 31 december 2008 16:36 schreef Adolecens het volgende:

[..]

mijn versgeknipte koppie is niet belangrijk hier en jij had meer aan je fantasie toch
van mij wel, ik ga er over een half uurtje in, red je dat?
[..]

ik kon t toch proberen, misschien had je zoiets van ach tis oudejaarsdag laat ik duimelot eens een plezier doen

al ga ik met de grootste snelheid die mijn autotje aankan (170 dus) de snelweg over
dit ga ik niet redden.
zaterdag dan maar?

en grote borsten
inderdaad relatief, als ik mooi recht sta en dan naar beneden kijk kan ik wel mijn tenen nog zien
Ze waren ooit gigantisch maar toen was alles gigantisch whehe
pi_64537398
quote:
Op woensdag 31 december 2008 16:39 schreef vencodark het volgende:

[..]

Weet ik niet. Ik zit al een halve dag boven omdat ik dingen voor school/stage moet doen en moet leren voor mijn theorie B maar aan school/stage ben ik nog niet toegekomen en ik voel me er schuldig bij.
Gewoon een uurtje leren een uurtje ontspannen. Dat werkt echt.
14 SHADES OF GREY
  woensdag 31 december 2008 @ 16:42:22 #291
238120 Duimelot
pi_64537422
quote:
ik ook niet, enige oudejaarsachtige hier zijn mijn oudejaarsloten
pi_64537455
quote:
Op woensdag 31 december 2008 16:40 schreef Adolecens het volgende:
Ik ga vanavond naar vrienden toe, 9 mensen bij elkaar in een woonkamer. Ik moest wat drank en oliebollen meenemen en een van de meiden zei er knipogend achteraan dat ook maar een potje glijmiddel (massage olie). Dat was dus met een knipoog naar een ander moment dat we gedeeld hebben met enkele van deze groep.

En verder ben ik boodschappen gaan doen, terwijl ik honger had en dat pakt bij mij nooit goed uit. Ik heb mijn koelkast nu dus vol lekkere dingen staan, waarvan ik nu al weet dat de helft niet opgaat
Ik wil je wel komen helpen
compact en kleverig.
pi_64537458
quote:
Op woensdag 31 december 2008 16:39 schreef vencodark het volgende:

[..]

Je schuldig er over voelen kan morgen ook nog joh, spreek met jezelf een tijd af en stop dan met die dingen. Daarna ga je lekker genieten van vandaag
pi_64537460
quote:
Op woensdag 31 december 2008 16:41 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Gewoon een uurtje leren een uurtje ontspannen. Dat werkt echt.
Ik ben al een uur mezelf zoveel mogelijk aan het afleiden van mijn verplichtingen. Bijv. ineens mijn Suske en Wiske's op volgorde leggen en tellen hoeveel ik er heb.
  woensdag 31 december 2008 @ 16:43:46 #295
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_64537470
Lol.. ben zelfs aan het kijken of ik nu een beetje foto kan maken van wat mijn idee was
pi_64537471
quote:
Op woensdag 31 december 2008 16:40 schreef vencodark het volgende:

[..]

Haai, hoop ook wel dat het komt. Ben ook nog beetje verkouden dus weet niet of de oliebollen en appelbeignets wel willen smaken.
Beterschap. Dan maar. De oliebollen zullen vast wel smaken.
14 SHADES OF GREY
pi_64537498
quote:
Op woensdag 31 december 2008 16:42 schreef Duimelot het volgende:

[..]

ik ook niet, enige oudejaarsachtige hier zijn mijn oudejaarsloten
Hopen dat je wat wint. Dan komt dat oudjaarsgevoel vanzelf.
  woensdag 31 december 2008 @ 16:44:51 #298
238120 Duimelot
pi_64537523
quote:
Op woensdag 31 december 2008 16:40 schreef Adolecens het volgende:

ok je begrijpt morgen (of overmorgen) willen we een gedetaileerd verslag MET fotos (dan shop je je koppie er maar vanaf)

en de rest bewaar je tot vrijdagavond en bouw je dan weer een feestje!
pi_64537532
quote:
Op woensdag 31 december 2008 16:43 schreef mrbox het volgende:

[..]

Je schuldig er over voelen kan morgen ook nog joh, spreek met jezelf een tijd af en stop dan met die dingen. Daarna ga je lekker genieten van vandaag
Had bedacht tot half 4 te werken aan theorie B en dan mijn schoolopdracht te doen tot etenstijd.
pi_64537554
quote:
Op woensdag 31 december 2008 16:43 schreef Cuegirllie het volgende:
Lol.. ben zelfs aan het kijken of ik nu een beetje foto kan maken van wat mijn idee was
Doen!
pi_64537563
quote:
Op woensdag 31 december 2008 16:43 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ik ben al een uur mezelf zoveel mogelijk aan het afleiden van mijn verplichtingen. Bijv. ineens mijn Suske en Wiske's op volgorde leggen en tellen hoeveel ik er heb.
Op alfabetische volgorde of op nummer?
14 SHADES OF GREY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')