abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64531315
Zo, nu moet het goed gaan met de vrouwen toch
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
pi_64531344
quote:
Op woensdag 31 december 2008 13:47 schreef Adolecens het volgende:
Haha, ik ben nieuwsgierig. EN wat die combinatie betreft...ik ben benieuwd hoe jij het nieuwe jaar begint
pi_64531405
Oliebollen en glijmiddel, tsja.......
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_64531414
Ik wil helemaal niemand versieren, mag ik dan toch even kijken hier?
compact en kleverig.
pi_64531417
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
pi_64531438
quote:
Op woensdag 31 december 2008 13:48 schreef Lixi het volgende:

[..]

Haha, ik ben nieuwsgierig. EN wat die combinatie betreft...ik ben benieuwd hoe jij het nieuwe jaar begint
Ik ook, ik heb maar even een mailtje gestuurd met wat verduidelijking.. En nieuwsgierig, dat horoscoop linkje in het vorige deel, met al die tips voor vrouwen om de mannen te versieren!
pi_64531450
quote:
Op woensdag 31 december 2008 13:48 schreef Lixi het volgende:
ik ben benieuwd hoe jij het nieuwe jaar begint
Ik hoop maar dat zijn "en vol" niet al te profetisch was.
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_64531459
quote:
Op woensdag 31 december 2008 13:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik wil helemaal niemand versieren, mag ik dan toch even kijken hier?
Tuurlijk JB
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
pi_64531464
De belangrijkste eigenschappen van het astrologische teken schorpioen zijn:
intens vastberaden diepgravend
volhardend beheerst observerend
wraakzuchtig hartstochtelijk gesloten
fanatiek jaloers diepzinnig

De gevoelens staan centraal in het leven van de schorpioen. Ze zijn van een bijzonder kaliber. Lauwe gevoelens zijn onbekend, de schorpioen beleeft alles heel intens. Vaak is het moeilijk om die gevoelens onder woorden te brengen of op een andere manier duidelijk te maken aan andere mensen. Vaak wordt taal als een beperking ervaren door schorpioenen, omdat met taal niet is uit te drukken wat de schorpioen van binnen voelt.

De schorpioen is vrij snel gekwetst. Dat kan riskant zijn voor degene die de schorpioen kwetst, want de schorpioen laat het er niet bij zitten. Integendeel zelfs, de schorpioen kan enorme wraakgevoelens koesteren tegen mensen die hem/haar hebben gekwetst en met een enorme agressie terugslaan. Die wraakgevoelens gaan ook niet snel over en de schorpioen zal ze ook niet onder stoelen of banken steken.

Van alle astrologische tekens beschikt de schorpioen verreweg over de meeste intu�tie. De schorpioen gebruikt zijn/haar intu�tie om in te schatten wat de mensen om hem/haar heen denken en voelen. Zo is de schorpioen constant mensen aan het aftasten en aan het peilen. Dat kan bij andere mensen wel eens vreemd overkomen. De schorpioen is dan ook niet het type dat snel ergens vrienden maakt. Om vriend of vriendin te worden van een schorpioen, moet iemand eerst zijn/haar vertrouwen verdienen.

De schorpioen neemt veel tijd om over dingen na te denken, vooral over gevoelens. De schorpioen is niet alleen ge�nteresseerd in zijn/haar eigen gevoelens. Ook het gevoelsleven van andere mensen hebben zijn/haar interesse. Daarom is de schorpioen ge�nteresseerd in alles wat er over mensen en hun gevoelens is te leren.

Thuis is de schorpioen niet erg tolerant. De schorpioen denkt vaak dat hij/zij gelijk heeft en is niet bereid zijn/haar mening bij te stellen. De schorpioen heeft de neiging zijn/haar wil bij vrienden en familieleden op te leggen. Als vrienden en familieleden zich daartegen verzetten, heeft de schorpioen moeite daar begrip voor op te brengen, omdat hij/zij vindt dat hij/zij in hun interesse handelde. De schorpioen zal moeten proberen ook eens hun positie te begrijpen!

Klopt toch aardig.
Existing in dimensions of addictive obsession
Your script will run short of ideas
The story will soon end itself
People to trust come short in number
pi_64531470
quote:
Op woensdag 31 december 2008 13:47 schreef Adolecens het volgende:
Knallend het nieuwe jaar in ?
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
pi_64531509
quote:
Op woensdag 31 december 2008 13:51 schreef Belsezar het volgende:
http://newage.rubriek.nl/spiritueel/vissen_liefde.asp

Sommige stukjes:
Andere stukjes:
Vissen zijn toppers! Al zeg ik het zelf
You're never fully dressed until you wear a smile
pi_64531551
quote:
Op woensdag 31 december 2008 13:52 schreef Adolecens het volgende:

[..]

Ik ook, ik heb maar even een mailtje gestuurd met wat verduidelijking.. En nieuwsgierig, dat horoscoop linkje in het vorige deel, met al die tips voor vrouwen om de mannen te versieren!
Oh, die tips maarre...ik weet meestal geen verjaardagen van mensen, hoe moet dat nou
  woensdag 31 december 2008 @ 13:56:06 #13
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_64531583
Steenbokken for teh win
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  woensdag 31 december 2008 @ 13:56:20 #14
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_64531591
quote:
Op woensdag 31 december 2008 13:53 schreef MNR het volgende:

[..]

hoe zit t dan met de vissen vrouw!?!?
pi_64531639
quote:
Op woensdag 31 december 2008 13:56 schreef Duimelot het volgende:
Ff doorklikken
pi_64531640
quote:
Op woensdag 31 december 2008 13:55 schreef Lixi het volgende:

[..]

Oh, die tips maarre...ik weet meestal geen verjaardagen van mensen, hoe moet dat nou
gewoon de tips doorlezen en die toepassen, moet vanzelf een keer goed gaan
pi_64531651
quote:

[..]

Heb je gelijk een leuk gespreks onderwerp
pi_64531701
quote:
Op woensdag 31 december 2008 13:58 schreef mrbox het volgende:

[..]

Heb je gelijk een leuk gespreks onderwerp
"Ja, hoi, nou, gezellig dat we gaan daten, maarre...wanneer ben je jarig? Dan kan ik me ultiem voorbereiden."

Zoiets?
pi_64531725
quote:
Op woensdag 31 december 2008 13:59 schreef Lixi het volgende:

[..]

"Ja, hoi, nou, gezellig dat we gaan daten, maarre...wanneer ben je jarig? Dan kan ik me ultiem voorbereiden."

Zoiets?
Oh wacht, als de date gepland is, heb ik het versieren al succesvol volbracht hè? blond...
  woensdag 31 december 2008 @ 14:00:49 #20
238120 Duimelot
pi_64531732
Vissen vrouw zoekt...
De Vissen vrouw zoekt een romantisch en gevoelig type. Een beetje een dromer mag ook, of wel op artistiek, muzikaal of spiritueel gebied. Iemand die hulp nodig heeft, getroost moet worden, de weg kwijt is: Als Vissen vrouw sta je graag met open armen voor hem klaar.

Ook een liefdesaffaire die om één of andere reden geheim moet blijven trekt je bijzonder aan.

De aangeboren sympathie die de Vis bezit, zorgt ervoor dat ze valt voor zielige verhalen. Zo groeit haar interesse en dit kan uiteindelijk tot romantische gevoelens leiden.

Mannen met een gebroken hart, onderkende talenten. De Vissen vrouw wil graag hun redder in nood zijn.

Staat je Mars in Vissen, pas dan op dat je niet zo sympathiek bent dat je misbruik van je laat maken.

Hier klopt dus echt geen ene reet van, been there, done that
ik wil geen zielige romantische dromer die ik moet troosten :S
ik wil een sterke zelfverzekerde man met een dikke piemel!
pi_64531736
quote:
Op woensdag 31 december 2008 13:59 schreef Lixi het volgende:

[..]

Zoiets?
En daarna ''ok, nou, ik ben zo terug, even mijn mail checken''
pi_64531743
quote:
"Hoe oud ben je?"
<geeft antwoord>
"Aha, en wanneer word je? <leeftijd + 1>".

Just ask
pi_64531759
quote:
Op woensdag 31 december 2008 14:00 schreef Duimelot het volgende:
Vissen vrouw zoekt...
De Vissen vrouw zoekt een romantisch en gevoelig type. Een beetje een dromer mag ook, of wel op artistiek, muzikaal of spiritueel gebied. Iemand die hulp nodig heeft, getroost moet worden, de weg kwijt is: Als Vissen vrouw sta je graag met open armen voor hem klaar.

Ook een liefdesaffaire die om één of andere reden geheim moet blijven trekt je bijzonder aan.

De aangeboren sympathie die de Vis bezit, zorgt ervoor dat ze valt voor zielige verhalen. Zo groeit haar interesse en dit kan uiteindelijk tot romantische gevoelens leiden.

Mannen met een gebroken hart, onderkende talenten. De Vissen vrouw wil graag hun redder in nood zijn.

Staat je Mars in Vissen, pas dan op dat je niet zo sympathiek bent dat je misbruik van je laat maken.

ik wil geen zielige romantische dromer die ik moet troosten :S
ik wil een sterke zelfverzekerde man met een dikke piemel!
en een goeie tong en vingers vergeet je
  woensdag 31 december 2008 @ 14:03:51 #24
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_64531808
Jongens, (edit: en meisjes natuurlijk) ik ga de computer uitzetten voor het laatst in 2008....
Heeeeele fijne oud en nieuw allemaal en knallend het nieuwe jaar in met veel singles lol
Kus van mij
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_64531830
quote:
Op woensdag 31 december 2008 14:03 schreef Murmeli het volgende:
Jongens, ik ga de computer uitzetten voor het laatst in 2008....
Heeeeele fijne oud en nieuw allemaal en knallend het nieuwe jaar in met veel singles lol
Kus van mij
Fijne jaarwisseling
pi_64531842
quote:
Jongens, ik ga de computer uitzetten voor het laatst in 2008....
Kus van mij
Happy newyear alvast!
pi_64531853
quote:
Op woensdag 31 december 2008 14:00 schreef Duimelot het volgende:
Nou, blijkbaar zat er dan toch wel wat in . Voordat je uiteraard de uitzondering werd die de Visregel bevestigt.
pi_64531870
En ik ben ook weg!!

woensdag 31 december 2008 @ 14:05:56 #29
238120 Duimelot
pi_64531872
quote:
Jongens, (edit: en meisjes natuurlijk) ik ga de computer uitzetten voor het laatst in 2008....
Kus van mij
veel plezier
xx
pi_64531892
quote:
Op woensdag 31 december 2008 14:05 schreef Adolecens het volgende:
En ik ben ook weg!!

Ja jij suc6 met je avond
  woensdag 31 december 2008 @ 14:06:47 #31
238120 Duimelot
pi_64531895
quote:
En ik ben ook weg!!

doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii fijna jaarwisseling en spetter ze in t nieuwe jaar
  woensdag 31 december 2008 @ 14:07:15 #32
238120 Duimelot
pi_64531911
quote:
Op woensdag 31 december 2008 14:05 schreef Litpho het volgende:

[..]

Nou, blijkbaar zat er dan toch wel wat in . Voordat je uiteraard de uitzondering werd die de Visregel bevestigt.
een beetje maar niet zo erg als daar wordt omschreven
  woensdag 31 december 2008 @ 14:07:18 #33
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_64531913
quote:
Op woensdag 31 december 2008 13:56 schreef Duimelot het volgende:

[..]

de laatste die ik had was, hoe kan het ook anders eigenlijk, niet zo succesvol voor mij
quote:
De Kreeft is een heel gevoelig en teder teken. Als je een Kreeft wilt verleiden moet je dus op zijn gevoel spelen en zorgen dat hij zich veilig voelt.

Verleden
Omdat de Kreeft nogal aan het verleden hangt, zul je allereerst zijn verleden moeten accepteren. Dat betekent niet dat je het verleden moet gaan uitdiepen. Je moet vooral zijn ideeën, idealen en dromen steunen. Een Kreeft houdt er van om bemoederd te worden.

Liefde gaat door de maag
De liefde van de Kreeft gaat voor een groot deel ook door de maag. Combineer dit met zijn liefde voor reizen en vreemde landen door exotische gerechten te kiezen. voor een intiem dineetje met kaarslicht, en je zit helemaal goed. Een romantische video na afloop en je komt dicht in de buurt van een ideale avond voor de Kreeft-man.

Wederzijds vertrouwen
Als de Kreeft zich veilig voelt zal hij je graag zijn diepste gevoelens vertellen. Vertel hem op jouw beurt ook jouw gevoelens. Dit zal een band scheppen waardoor de Kreeft zich aan je zal willen binden. Verleiden zal geen enkele moeite meer kosten.

Erogene zone
De erogene zone van de Kreeft is de buik en de borst
Het vreemde is dat ik volgens deze site een kreeft ben, en volgens een andere site een leeuw. Vreemde combo want
quote:
De Leeuw behoort tot de vaste tekens en je mag wel zeggen dat de Leeuw man hunkert naar aandacht en liefde. Bewonder hem, wees trots op hem, zet hem in het zonnetje en vertel hem hoe fantastisch je hem vindt. Doe dit alles op een enthousiaste manier. De Leeuw wordt niet voor niets de koning van het dierenrijk genoemd, en zo wil de Leeuw-man ook behandeld worden. Als je dat snapt en er op de juiste manier mee om weet te gaan zal het je weinig moeite kosten om de Leeuw-man te verleiden. Dan leer je de Leeuw man kennen zoals hij op zijn sexiest en charmantst is. De Leeuw-man heeft een groot ego, maar ook een groot hart.

Luxe en extravagantie
De leeuw houdt van drama en extravagante dingen. Champagne en kaviaar zijn echt dingen waar je hem een groot plezier mee kan doen. Een luxe weekendje weg of een avondje uit waarvoor hij zich speciaal netjes moet kleden is ook helemaal naar zijn smaak. Vergeet niet jezelf ook 24/7 goed te kleden. Een Leeuw-man houdt van vrouwen waar hij mee voor de dag kan komen

Lekker direct
Leeuw is ook een vuurteken. Vuurtekens zijn open en direct. En het zal de Leeuw zeker bevallen als jij dat ook bent. Het is prima als je duidelijk bent over je gevoelens naar de Leeuw-man, maar doe het vol vertrouwen en hou het stijlvol.

Niet doen!
Wil je voorgoed een plaatsje in het hart van de Leeuw veroveren, zorg dan dat je nooit zijn ego kwetst of hem en public kleineert. Als je dat doet kun je het echt vergeten.

Erogene zone
De erogene zone van de Leeuw is de hele rug en in het bijzonder onder aan de ruggengraat.
Krijg toch regelmaat de melding dat ik best wat meer aandacht aan mijn uiterlijk mag besteden, kaviaar vind ik niet eens lekker. Extravagantie.. mwoaah ja misschien wel en luxe is soms best prettig maar ik vind een warme douche in een hostel ook al luxe.
Weet je, een slet is een eigenlijk gewoon een prostituee zonder ondernemers geest.
  woensdag 31 december 2008 @ 14:07:31 #34
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_64531922
Nog 20 minuutjes...
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_64531929
quote:
Op woensdag 31 december 2008 13:57 schreef MNR het volgende:

[..]

Ff doorklikken
ik ben zo verkeerd, ik las echt doorlikken.
pi_64531936
quote:
En ik ben ook weg!!

Fijne jaarwisseling met je oliebollen en glijmiddel
pi_64531942
quote:
Op woensdag 31 december 2008 13:53 schreef MNR het volgende:

[..]

Klopt! Vissen zijn super
pi_64531944
okee, het ging hier over wat je zoekt in een man he, waar kan ik vinden wat ik zoek?
compact en kleverig.
  woensdag 31 december 2008 @ 14:08:05 #39
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_64531945
quote:
Kus van mij
veel plezier vanavond
Weet je, een slet is een eigenlijk gewoon een prostituee zonder ondernemers geest.
pi_64531957
quote:
Op woensdag 31 december 2008 14:07 schreef Duimelot het volgende:

[..]

een beetje maar niet zo erg als daar wordt omschreven
En ik ken vrij weinig vrouwen die je laatste zin in levende lijve niet op prijs kunnen stellen. Om daar toch nog maar een opmerking over te maken .
pi_64531964
quote:
Op woensdag 31 december 2008 14:07 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

Waar het hart van vol is Bengeltje
pi_64531986
quote:
Op woensdag 31 december 2008 14:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
okee, het ging hier over wat je zoekt in een man he, waar kan ik vinden wat ik zoek?
http://dating.fok.nl

Graag gedaan .
  woensdag 31 december 2008 @ 14:09:56 #43
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_64532008
quote:
Op woensdag 31 december 2008 14:08 schreef JaniesBrownie het volgende:

afdeling echte mannen, dat is op de tweede verdieping, rechtsaf bij de kleine meisjes dan voorbij de harken en nerds tegenover de koffie.
  woensdag 31 december 2008 @ 14:10:05 #44
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_64532012
Dank voor alle nieuwjaars/feestwensen komt goed, ik heb nu al zin in champagne

Nu echt weg!
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_64532014
quote:
Kus van mij
Fijn O&N en 2009
pi_64532029
quote:
Op woensdag 31 december 2008 14:07 schreef Bengeltje het volgende:

Girl... you need some
  woensdag 31 december 2008 @ 14:11:04 #47
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_64532047
quote:
Op woensdag 31 december 2008 14:09 schreef kwaakvaak het volgende:

[..]

afdeling echte mannen, dat is op de tweede verdieping, rechtsaf bij de kleine meisjes dan voorbij de harken en nerds tegenover de koffie.
Maar waar is nou de belangrijkste afdeling: Games?
pi_64532059
quote:
En ik ben ook weg!!

Have fun!
pi_64532091
quote:
Op woensdag 31 december 2008 14:09 schreef Litpho het volgende:

[..]

http://dating.fok.nl

Graag gedaan .
Ja, dank je, maar dat bedoelde ik natuurlijk niet
compact en kleverig.
  woensdag 31 december 2008 @ 14:12:49 #50
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_64532103
quote:
Op woensdag 31 december 2008 14:11 schreef Elegy het volgende:

[..]

Maar waar is nou de belangrijkste afdeling: Games?
op de begane grond uiteraard, games moeten tenallertijde direct beschikbaar zijn zonder daarvoor eerst trappen op te moeten lopen! We hebben zelfs een speciaal hoekje voor zombieshooters!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')