Ja, ik was dan wel op Auschwitz, maar geen dode Jood te vinden hoor. Dus er zal er af en toe wel eentje ongelukkig van een keukentrapje vallen, maar, moorden? Nee... niet gezien.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:08 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik wachtte er even mee. Maar inderdaad: Wordt er gemarteld? Nou, ik heb een rondleiding gehad, en er was geen martelen te zien. Het zou kunnen dat er wat 'ongelukjes' gebeurd zijn, of wat individuele militairen te ver gegaan zijn...
Hans van Baalen is hét type man dat je nodig hebt om van een vrije samenleving een politiek-correcte totalitaire samenleving te maken. Verachtelijk nazi'tje is het.
Die van Baalen ontkent nog een motorkap als ie er bovenop geknald is. Het lijk Milosevic wel, in het perspectief van dingen simpelweg ontkennen, dan.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:17 schreef MrX1982 het volgende:
Het is tamelijk naïef van van Baalen om te stellen dat als je het niet ziet het niet gebeurd.
Typische politicus dat dan weer wel.
Je vergeet 'elke 2 jaar met Israëlische vlaggetjes naast tanks gaan wapperen'-van Baalen.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:18 schreef Monidique het volgende:
Hans van Baalen is Hans van Baalen. Bush/Amerika/Het Westen/The Good Guys/PWNDbrigade-apologeet in hart en nieren
Diabolisering.quote:
O, alleen voor hen?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:28 schreef Yildiz het volgende:
22:20 NET5 The Silence of the Lambs (1991) 8.7 (IMDb)
Voor wie hem nog niet gezien had.
En voor Sam_Spade, natuurlijk.quote:
Ik hoor bij de eerstgenoemden.quote:
Die Knechtschaft hat ein Ende.quote:
Schreeuw niet zo!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |