abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 3 januari 2009 @ 10:47:01 #276
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_64607764
Ik zag haar naast de lama's staan.
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
pi_64608418
Vandaag is er een demonstratie tegen de bombardementen op Gaza. Heb er al een aantal mailtjes van gekregen. Prima hoor, maar waren deze mensen tijdens de bezetting van Jordanië door Syrië, het bloedbad in Luxor, de gijzeling in Beslan, aanslagen in Amman en Bali?
  † In Memoriam † zaterdag 3 januari 2009 @ 11:24:54 #278
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_64608440
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 11:23 schreef Autodidact het volgende:
Vandaag is er een demonstratie tegen de bombardementen op Gaza. Heb er al een aantal mailtjes van gekregen. Prima hoor, maar waren deze mensen tijdens de bezetting van Jordanië door Syrië, het bloedbad in Luxor, de gijzeling in Beslan, aanslagen in Amman en Bali?
Ik hoop gewoon aan het werk, maar dat zal er wel niet in zitten.
Carpe Libertatem
pi_64608468
quote:
Prima hoor, maar waren deze mensen tijdens de bezetting van Jordanië door Syrië,
In hun bedje :
quote:
Even as the street fighting continued in Amman, Hussein's generals turned their attention to a different kind of war in the countryside. Three days after the fighting began, a force of armored vehicles crossed the border from Syria at Ramtha, moving at night. The Syrians insisted that the force, numbering close to 5,000 men and including almost 250 tanks, belonged to the guerrillas' Palestine Liberation Army. Indeed, the vehicles did bear the red and olive-green emblems of the P.L.A. Actually, the emblems had been hastily painted, and most of the equipment and troops belonged to the Syrian army's reserve in Damascus. They were rolling into Jordan not only to help the fedayeen but also to embarrass the rival Iraqi Baathist government. Baghdad, which keeps a 12,000-man division in Jordan for the war with Israel, refused to order its troops to move against Hussein.

The Syrian tank column was challenged near Ramtha junction by a smaller force of Jordanian armor whose vehicles carried the black, white, green and red Hashemite flag along with pictures of the King. Hussein's order to his troops, the best in the Arab world, was to "stand fast and teach the heretic leaders of Syria a lesson in heroism." His 40th and 60th armored brigades did just that. First they blunted the Syrian invasion by knocking out 40 tanks. In an armored tactic known as "the loop," the 40th hit the Syrians head-on while the 60th rolled around their flank. Operating with precision, the two brigades were also supported by Hawker Hunter jets of the King's air force. The planes alone, according to Hussein, knocked out ten tanks and later harassed the Syrians as they retreated across the border after the 16-hour battle. Altogether about 100 Syrian tanks were disabled, while Hussein's army lost about 20.
http://www.time.com/time/magazine/article/0,9171,904341-3,00.html
pi_64608547
Of nog niet geboren, waarschijnlijker, aangezien het bijna veertig jaar geleden is.
  zaterdag 3 januari 2009 @ 11:35:30 #281
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_64608602
quote:
Pas had je nog politici, die demonstreerden tegen de paddo. Prima hoor, dat ze proberen, eh, geen enkele dode ( gebruik van paddo's bij die zgn. incidenten is niet bewezen , , ) te voorkomen, maar waar zijn ze als het aankomt op het alcoholverbod. Of het cafeïneverbod?

Tsja.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  zaterdag 3 januari 2009 @ 11:38:31 #282
234623 Sam_Spade
Despotisme is stoer
pi_64608656
Nou, dan deze zionistische troefkaart maar: waar waren deze mensen toen Pakistan Bangladesh terroriseerde?
Tell the folks back home, this is the promised land calling
And the poor boy is on the line
pi_64608754
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 10:17 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Zou Elsevier hier nog over berichten, of alleen iets met een mogelijke elfstedentocht?
ook uit die link:
quote:
One immediate effect of this progressive melting is a spike in the intensity and frequency of massive wildfires in the American West, according to one expert who says more than half of the region could be claimed by fire in the next century.

Tom Swetnam, a leading fire ecologist at the University of Arizona, told CBS's 60 Minutes that a temperature increase in the West of just one degree had contributed to a four-fold increase in fires in the area.
en dan is Yellowstone Park nog niet eens ontploft
pi_64608764
Maar ik heb besloten zelf binnen twee jaar naar Israel en/of Jordanië te gaan. Misschien kan ik die lui wat verstand bijbrengen.
  zaterdag 3 januari 2009 @ 11:44:49 #285
234623 Sam_Spade
Despotisme is stoer
pi_64608774
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 11:44 schreef Autodidact het volgende:
Maar ik heb besloten zelf binnen twee jaar naar Israel en/of Jordanië te gaan. Misschien kan ik die lui wat verstand bijbrengen.
Je wordt toch geweigerd.nl.
pi_64608827
Wie weet. Het schijnt een uiterst vriendelijk volk te zien, die Israëli's. Vooral in het verkeer.
  zaterdag 3 januari 2009 @ 11:48:36 #287
234623 Sam_Spade
Despotisme is stoer
pi_64608850
Als eerbetoon aan hun bondgenoten rijden ze inderdaad als Turken.
pi_64611267
De knuffelindustrie heeft de Palestijnen gebombardeerd ( ) als zielig. Ik geloof niet in de onschuld van die mensen.
pi_64611306
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 13:34 schreef MrX1982 het volgende:
De knuffelindustrie heeft de Palestijnen gebombardeerd ( ) als zielig. Ik geloof niet in de onschuld van die mensen.
Er zijn geen onschuldige Palestijnen?
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  zaterdag 3 januari 2009 @ 13:37:36 #290
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_64611343
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 13:34 schreef MrX1982 het volgende:
De student in de universiteit, het kruispunt zelf en de politieagent in het kantoor zijn natuurlijk ernstig schuldig aan die doden aan de Israëlische zijde. Daarom moeten ze inderdaad dood, als je dat niet vind, ben je een dhimmi of knuffelaar.
pi_64611422
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 13:36 schreef du_ke het volgende:

[..]

Er zijn geen onschuldige Palestijnen?
Nee nou ja kleine kinderen zijn (nog) onschuldig maar voor de rest geloof ik niet dat men in het algemeen goede bedoeling heeft en slachtoffer is van Israël.
pi_64611441
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 11:44 schreef Autodidact het volgende:
Is dat niet strafbaar in Jordanië?
  zaterdag 3 januari 2009 @ 13:41:22 #293
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_64611442
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 13:40 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Nee nou ja kleine kinderen zijn (nog) onschuldig maar voor de rest geloof ik niet dat men in het algemeen goede bedoeling heeft en slachtoffer is van Israël.
En omdat ze volgens jou niet zulke happy gedachten hebben, moeten ze maar dood?
pi_64611626
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 13:41 schreef Yildiz het volgende:

[..]

En omdat ze volgens jou niet zulke happy gedachten hebben, moeten ze maar dood?
Ik kan me vinden in de interventie van Israël. Of het tot een oplossing leidt is een tweede daarvoor is het probleem te gecompliceerd en misschien wel gewoon onoplosbaar.
  zaterdag 3 januari 2009 @ 13:49:34 #295
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_64611698
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 13:46 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Ik kan me vinden in de interventie van Israël. Of het tot een oplossing leidt is een tweede daarvoor is het probleem te gecompliceerd en misschien wel gewoon onoplosbaar.
Pasta met tomatensaus is doordeweeks wel eens lekker...

Mag ik ook gewoon een antwoord? Vind je het prima dat Israël zo buitenproportioneel reageert? (Zie het aantal doden per zijde.)
pi_64611830
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 13:46 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Maar als ze een paar duizend Palestijnen doden doen ze in elk geval goed werk.

Of is dat niet wat je beweert?
pi_64611887
Ik zou me niet echt blindstaren op het aantal doden om te bepalen of Israël buitenproportioneel reageert. Ik heb sterk het vermoeden dat Israel zoveel mogelijk het aantal burgerslachtoffers probeert te beperken, terwijl Hamas juist zoveel mogelijk burgerslachtoffers probeert te maken.

En dat Israël vs Palestina gedoe. Momenteel lijkt Israël steun van Fatah te hebben in dit conflict tegen Hamas; dus het echt Israël tegen Hamas.
pi_64611905
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 13:49 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Pasta met tomatensaus is doordeweeks wel eens lekker...

Mag ik ook gewoon een antwoord? Vind je het prima dat Israël zo buitenproportioneel reageert? (Zie het aantal doden per zijde.)
Zolang het hamas gelieerde doden zijn vind ik het prima.
pi_64611940
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 13:56 schreef Picchia het volgende: Ik heb sterk het vermoeden dat Israel zoveel mogelijk het aantal burgerslachtoffers probeert te beperken, terwijl Hamas juist zoveel mogelijk burgerslachtoffers probeert te maken.
Dat lukt beide partijen dan verdomde matig
pi_64612202
Waar is Sam_Spade voor het nieuwe deel?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')