Ik zie de flat aan de overkant maar netquote:Op woensdag 31 december 2008 12:08 schreef Broekie het volgende:
Hier in het midden van het land is er nog geen mist te zien
Hij praat idd niet door het einde heen... maar dit was ook niet echt netjes...quote:Op woensdag 31 december 2008 12:06 schreef -Hans- het volgende:
En met Stenders weet je zeker dat hij niet door het einde praat
edit:
L-L![]()
Hier Centrum Utrecht begint het op de kruising graadt van roggeweg en croeselaan toch langzaam mistig te worden en zie de douwe egberts toren amper.quote:Op woensdag 31 december 2008 12:08 schreef Broekie het volgende:
Hier in het oosten ook niet.quote:Op woensdag 31 december 2008 12:08 schreef Broekie het volgende:
Huh wat was niet echt netjes?quote:Op woensdag 31 december 2008 12:09 schreef Sirolf het volgende:
Hij praat idd niet door het einde heen... maar dit was ook niet echt netjes...
alleen de bollen en de flappen hoeven hier nog gehaald te wordenquote:Op woensdag 31 december 2008 12:13 schreef borisz het volgende:
Zo alle inkopen zijn nu gedaan.
Ik hoef het huis vandaag niet meer uit.
Erg mooi om tegenaan te kijken, bij Brenda in Arnhem zal het ook wel mooi zijn in het bos.quote:Op woensdag 31 december 2008 12:16 schreef Steephsel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo is het hier momenteel
In het bos is het vroeg het mooist, als er nog mist hangt tussen de bomen.quote:Op woensdag 31 december 2008 12:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Erg mooi om tegenaan te kijken, bij Brenda in Arnhem zal het ook wel mooi zijn in het bos.
Die worden op dit moment thuis gebakkenquote:Op woensdag 31 december 2008 12:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
alleen de bollen en de flappen hoeven hier nog gehaald te worden
Dat was me door het harde meezingen niet eens opgevallenquote:Op woensdag 31 december 2008 12:11 schreef Sirolf het volgende:
Ik miste de allerlaatste seconden van de plaat... Opeens werd Koop eroverheen gegooid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |