Pas dus op mensen!quote:107 Teletekst wo 31 dec
Waarschuwing voor zeer dichte mist
` Tijdens de jaarwisseling kan op veel
plaatsen zeer dichte mist ontstaan,met
minder dan 10 meter zicht.Volgens de
ANWB zien automobilisten dan geen hand
voor ogen meer.Wie toch de weg op moet,
kan beter overnachtingsspullen meenemen
zoals een slaapzak,adviseert de ANWB.
Verder waarschuwt het KNMI voor ijzel
in het noorden van het land.Ook kan er
in stedelijke gebieden smog ontstaan
doordat de kruitdampen van het vuurwerk
onder de lage bewolking blijven hangen.
Voor mensen met longaandoeningen of
hart- en vaatziekten is er dan kans op
astma-aanvallen,benauwdheid en hoesten,
zegt een woordvoerder van het RIVM.
Dat plaatste ik dus een paar berichten boven je in het vorige topic al...quote:Op woensdag 31 december 2008 12:00 schreef -Hans- het volgende:
Al gezien/gelezen?
[..]
Pas dus op mensen!
haha, dat meen je niet?! Sorry, ik kom eigenlijk pas net uit bed gestaptquote:Op woensdag 31 december 2008 12:01 schreef Sirolf het volgende:
Dat plaatste ik dus een paar berichten boven je in het vorige topic al...
* Sirolf gooit een emmer ijskoud water over -Hans- heen. Wakker worden!
Probleem was dat foto's maken niet echt mogelijk was... want je zag niks.quote:Op woensdag 31 december 2008 12:02 schreef Litton-Lane het volgende:
Vorig jaar in Berlijn was geen mist te bekennen. Dus ik ben benieuwd hoe dat er dan hier uit zag, als het zich van vorig jaar herhaalt....
Met Queen en Koop maak je mij altijd heel blijquote:Op woensdag 31 december 2008 12:03 schreef Sirolf het volgende:
Queen en Koop aan het begin van het uur, achter elkaar!
En aan het einde van het uur Killers - Mr. Brightside!![]()
Dan blijf ik nog even hangenquote:Op woensdag 31 december 2008 12:03 schreef Sirolf het volgende:
Dat dusquote:Op woensdag 31 december 2008 12:05 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Queen !!!![]()
Don't Stop Me Now !
![]()
Goedemiddagquote:Op woensdag 31 december 2008 12:05 schreef Steephsel het volgende:
Goeiemorgen
Wat is het mistig hier
Graag gedaan.quote:Op woensdag 31 december 2008 12:03 schreef Sirolf het volgende:
Ik zie de flat aan de overkant maar netquote:Op woensdag 31 december 2008 12:08 schreef Broekie het volgende:
Hier in het midden van het land is er nog geen mist te zien
Hij praat idd niet door het einde heen... maar dit was ook niet echt netjes...quote:Op woensdag 31 december 2008 12:06 schreef -Hans- het volgende:
En met Stenders weet je zeker dat hij niet door het einde praat
edit:
L-L![]()
Hier Centrum Utrecht begint het op de kruising graadt van roggeweg en croeselaan toch langzaam mistig te worden en zie de douwe egberts toren amper.quote:Op woensdag 31 december 2008 12:08 schreef Broekie het volgende:
Hier in het oosten ook niet.quote:Op woensdag 31 december 2008 12:08 schreef Broekie het volgende:
Huh wat was niet echt netjes?quote:Op woensdag 31 december 2008 12:09 schreef Sirolf het volgende:
Hij praat idd niet door het einde heen... maar dit was ook niet echt netjes...
alleen de bollen en de flappen hoeven hier nog gehaald te wordenquote:Op woensdag 31 december 2008 12:13 schreef borisz het volgende:
Zo alle inkopen zijn nu gedaan.
Ik hoef het huis vandaag niet meer uit.
Erg mooi om tegenaan te kijken, bij Brenda in Arnhem zal het ook wel mooi zijn in het bos.quote:Op woensdag 31 december 2008 12:16 schreef Steephsel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo is het hier momenteel
In het bos is het vroeg het mooist, als er nog mist hangt tussen de bomen.quote:Op woensdag 31 december 2008 12:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Erg mooi om tegenaan te kijken, bij Brenda in Arnhem zal het ook wel mooi zijn in het bos.
Die worden op dit moment thuis gebakkenquote:Op woensdag 31 december 2008 12:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
alleen de bollen en de flappen hoeven hier nog gehaald te worden
Dat was me door het harde meezingen niet eens opgevallenquote:Op woensdag 31 december 2008 12:11 schreef Sirolf het volgende:
Ik miste de allerlaatste seconden van de plaat... Opeens werd Koop eroverheen gegooid.
Dit is een erg lekker uurtje. Die minpuntjes vergeten we maar ff.quote:Op woensdag 31 december 2008 12:29 schreef -Hans- het volgende:
Yellow van Coldplay![]()
Straks het fantastische Bliss van Muse
En dat moet te doen zijn, denk ik. Wat een lijst!!quote:Op woensdag 31 december 2008 12:31 schreef Marc63 het volgende:
Dit is een erg lekker uurtje. Die minpuntjes vergeten we maar ff.
quote:Op woensdag 31 december 2008 12:33 schreef -Hans- het volgende:
Muse, Bliss!!!!!
Echt, deze plaat moet je keihard draaien. Ook hier is het eind van de plaat van ongekende schoonheid.
quote:Op woensdag 31 december 2008 12:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ff naar bakker/drogist/postkantoor geweest. Onderweg wat fijne klassiekers voorbij horen komen.
quote:Op woensdag 31 december 2008 12:43 schreef borisz het volgende:
Ohja ik heb ook inmiddels mijn nieuwe OV kaart opgehaald.
Roel dank je dat ik op jou kosten met de draagvleugelboot mag
Met de vinger bij de muteknop idd.quote:Op woensdag 31 december 2008 12:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Moi Roel. Zit je al klaar voor de volgende plaat?
Ik wist het dat dequote:Op woensdag 31 december 2008 12:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nou, daar is die jankaap weer![]()
![]()
![]()
. De verzieker van de SR-finale vorig jaar.
quote:Op woensdag 31 december 2008 12:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Met de vinger bij de muteknop idd.
Iets te veel gehoord, dat is het probleemquote:Op woensdag 31 december 2008 12:47 schreef Sirolf het volgende:
En toch vind ik dit nummer van Alain best mooi.
Haha, inderdaad ja!quote:Op woensdag 31 december 2008 12:49 schreef Sirolf het volgende:Mr. Brightside!
't Lijkt wel vrijdagavond/-nacht nu!
I Want to Break Free was gisteren al.quote:Op woensdag 31 december 2008 12:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]. Voor mij een even een snel door de kamer stofzuig moment
.
quote:Op woensdag 31 december 2008 12:49 schreef Marc63 het volgende:
[..]
I Want to Break Free was gisteren al.
Dat dacht ik ook, maar de pissebedden denken daar schijnbaar anders over want waar ze vandaan komen weet ik niet, maar met dit koude weer komen er ineens een boel binnenquote:Op woensdag 31 december 2008 12:49 schreef Marc63 het volgende:
I Want to Break Free was gisteren al.
quote:11:18 31 December 2008
Foekje-fans dopen FBK-stadion om
In Hengelo is het Fanny Blankers Koenstadion omgedoopt in het Foekje Dillema-stadion. Het is een stunt van de oudejaarsvereniging van Munnekezijl in Friesland. De atlete Foekje Dillema werd daar vlakbij, in Burum, geboren.
Foekje Dillema was eind jaren veertig de grote concurrente van Fanny Blankers Koen. Ze trok zich uit de atletiek terug na berichten dat ze een man zou zijn. Ruim een jaar geleden overleed ze. Dit jaar werd Dillema gerehabiliteerd.
De oudejaarsvereniging vindt dat ook het stadion in Hengelo naar Dillema moet heten. De borden met Fanny Blankers Koen-stadion zijn nu in Munnekezijl.
Ik heb zelden een plaat zo verkracht horen worden als Infinity.quote:Op woensdag 31 december 2008 12:53 schreef -Hans- het volgende:
Straks nog even knallen met Infinity 2008. Al is het origineel natuurlijk 1000x beter. Het was maandagochtend lekker wakker worden met het origineel.
Ik denk dat het geen toeval is dat ik het stukje met de originele sample (die zo komt) het mooiste gedeelte vind van heel Infinity 2008quote:Op woensdag 31 december 2008 12:56 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik heb zelden een plaat zo verkracht horen worden als Infinity.
Ik denk dat alleen Mary J. Blige het beter kan. Gelukkig komt One nog in de originele uitvoering.
Goed ideequote:Op woensdag 31 december 2008 13:01 schreef Litton-Lane het volgende:
![]()
![]()
![]()
Mr Brightside
![]()
![]()
![]()
Was druk bezig met scheren en meezingen....
quote:Op woensdag 31 december 2008 12:58 schreef Sirolf het volgende:
52 12-31-2008 - 13:00 GUNS N' ROSES - NOVEMBER RAIN 24
53 12-31-2008 - 13:00 JOVINK & DE VOEDERBIETELS - WANNEER GEVEN WIJ DE STRIJD OP 24
54 12-31-2008 - 13:00 U2 - BAD 25![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
55 12-31-2008 - 13:00 MICHAEL BUBLE - EVERYTHING 25
56 12-31-2008 - 13:00 RADIOHEAD - STREET SPIRIT 18![]()
57 12-31-2008 - 13:00 TEMPLE OF THE DOG - HUNGER STRIKE 25
58 12-31-2008 - 13:00 AC/DC - WHOLE LOTTA ROSIE 15
59 12-31-2008 - 13:00 PINK - SO WHAT 23
60 12-31-2008 - 13:00 RAY LAMONTAGNE - YOU ARE THE BEST THING 19
61 12-31-2008 - 13:00 TOM PETTY - REFUGEE 18![]()
![]()
62 12-31-2008 - 13:00 BRUCE SPRINGSTEEN - BORN TO RUN 21![]()
![]()
![]()
63 12-31-2008 - 13:00 METALLICA - ENTER SANDMAN 17
Ik heb mn nr. 1 van de laatste jaren en mn nr. 1 van de laatste weken aangevraagd.quote:Op woensdag 31 december 2008 13:04 schreef Litton-Lane het volgende:
Mr. Brightside: Ik denk dat dat wel DE plaat is voor mij op dit moment. Op de tweede plaats komt misschien wel Kids...
quote:Op woensdag 31 december 2008 12:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
Bertje en Rob vannacht van 12 tot 6
Een Franse berg zelfs. La montagne.quote:Op woensdag 31 december 2008 13:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
Daar is die van de Berg weer!
Met Giel toen toch?quote:Op woensdag 31 december 2008 13:17 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Heeft ie ook al eens gedaan in de HMH
Mogguh JJHquote:Op woensdag 31 december 2008 13:27 schreef JJH het volgende:
Wel een leuk nummertje, maar zo hoog?
O ja, G'dag!
Olaquote:Op woensdag 31 december 2008 13:27 schreef JJH het volgende:
Wel een leuk nummertje, maar zo hoog?
O ja, G'dag!
Dat was bij Rigter Live in het Patronaat, in de HMH was met Meatloaf.quote:
Ik heb Ray Lamontagne maar weer ff opgezet. Heb em net half moeten missen.quote:Op woensdag 31 december 2008 13:26 schreef -Hans- het volgende:
Dat Pink zo hoog staat. Bizar.
Zover ben ik nog niet, bij mij is ie net het glazen huis uit, ga nu aan het hoofdstuk met Broes beginnen.quote:Op woensdag 31 december 2008 13:28 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Nee, met Meatloaf. In zn boek kun je het nalezen.
quote:Op woensdag 31 december 2008 13:28 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Nee, met Meatloaf. In zn boek kun je het nalezen.
Die wist ik nietquote:Op woensdag 31 december 2008 13:29 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dat was bij Rigter Live in het Patronaat, in de HMH was met Meatloaf.
Geef je groot gelijk. Bagger van Pinkquote:Op woensdag 31 december 2008 13:29 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik heb Ray Lamontagne maar weer ff opgezet. Heb em net half moeten missen.
Aanraderquote:Op woensdag 31 december 2008 13:30 schreef Steephsel het volgende:
[..]
[..]
Die wist ik niet![]()
Z'n boek ook maar ff opsnorren ergens
quote:Op woensdag 31 december 2008 13:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Geef je groot gelijk. Bagger van Pink.
Ik denk dat ik AC/DC !
quote:Op woensdag 31 december 2008 13:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kut, m'n gitaar blijft in m'n haar hangen.
Vannacht ben ik aan het werk, ben dus ook niet zo blij met de weersverwachtingquote:Op woensdag 31 december 2008 13:34 schreef Marc63 het volgende:
Goh... wie zou toch altijd meezingen met Whole Lotta Rosie?
Vannacht John Bakker
't is in het Noorden toch echt al behoorlijk mistig. Damn!quote:Op woensdag 31 december 2008 13:35 schreef JJH het volgende:
Vannacht ben ik aan het werk, ben dus ook niet zo blij met de weersverwachting
93 platen weer. Damn!quote:Tussen 21:00 en 22:00 mixt en masht DJ Sandstorm voor de negende keer alle goeie platen van het jaar aan en door elkaar in zijn Jaarmix: 93 platen in 1 uur zijn er te horen.
In het westen is het op aan t klaren op het moment, maar of dat doorzet...quote:Op woensdag 31 december 2008 13:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
't is in het Noorden toch echt al behoorlijk mistig. Damn!
Aparte nacht shift: Bert en Rob. Ga het niet horen, maar was wel benieuwd....quote:Op woensdag 31 december 2008 13:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Vannacht ben ik aan het werk, ben dus ook niet zo blij met de weersverwachting
Wel Stenders op de autoradio!
Hekel aan: Het "zappen" door 2008. In elk opzicht. Als nieuws item, muziek overzicht, jaarlijsten, cabaret...quote:Op woensdag 31 december 2008 13:38 schreef -Hans- het volgende:
http://www.radiofreak.nl/nieuws.php?id=8043
Als ik het KNMI mag geloven dan zou het nu ook beter moeten gaan in het Noorden qua zicht, maar als ik naar buiten kijk dan heb ik daar wel mijn twijfels overquote:Op woensdag 31 december 2008 13:38 schreef Steephsel het volgende:
In het westen is het op aan t klaren op het moment, maar of dat doorzet...
WTF?!quote:Op woensdag 31 december 2008 13:42 schreef Sersjee het volgende:
Hij gaat toch niet Street Spirit vergeten, hè?!
Echt een hekel heb ik er niet aan maar van mij hoeft het ook niet zo heel nodig. Helaas ontkom je er niet echt aanquote:Op woensdag 31 december 2008 13:41 schreef Litton-Lane het volgende:
Hekel aan: Het "zappen" door 2008. In elk opzicht. Als nieuws item, muziek overzicht, jaarlijsten, cabaret...
Zoals ik gister las hier op 3FM FOK!: Het is het einde van een jaar, niet van de wereld.
Zal ik een SMS sturen? Even kijken of Rob daar op gaat reagerenquote:Op woensdag 31 december 2008 13:42 schreef Sersjee het volgende:
Hij gaat toch niet Street Spirit vergeten, hè?!
Ik kan me vergissen, maar die zou na Hunger strike moeten komen en ik heb 'em niet gehoord...quote:
Of je belt hem even, 0909-1336quote:Op woensdag 31 december 2008 13:44 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zal ik een SMS sturen? Even kijken of Rob daar op gaat reageren
Mijn WTF?! was daarom ook aan Rob gerichtquote:Op woensdag 31 december 2008 13:44 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik kan me vergissen, maar die zou na Hunger strike moeten komen en ik heb 'em niet gehoord...
't is hiet op het moment nog mooi helder weer. Mannetje van het weer wist net al wel te vertellen dat het plaatselijk met 10 meter zicht ophoudquote:Op woensdag 31 december 2008 13:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
't is in het Noorden toch echt al behoorlijk mistig. Damn!
"He Rob, wat flik je me nou? Da minde nie he. Waar blijft Street Spirit??"quote:Op woensdag 31 december 2008 13:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat zou inderdad ook nog kunnen maar heb 'm eerst even een sms'je gestuurd
quote:Op woensdag 31 december 2008 13:45 schreef Litton-Lane het volgende:
Via Twitter binnen gekregen:
Maar kon hem niet laten liggen voor jullie. Ik weet niet of die oud is ofzo. Maar ik vond hem wel leuk![]()
Dat van die 10 meter geloof ik echt direct want ik kan het weiland wat op nog geen 10 meter afstand ligt vrijwel niet meer zien. Krijg een beetje zo'n flashback na vorig jaar toen het zicht ook maar een paar meter was. Heel bijzonder, denk ik, dat het ook dit jaar weer zo'n slecht zicht is tijdens Oud en Nieuwquote:Op woensdag 31 december 2008 13:46 schreef JJH het volgende:
't is hiet op het moment nog mooi helder weer. Mannetje van het weer wist net al wel te vertellen dat het plaatselijk met 10 meter zicht ophoud
Wij zijn vorig jaar zelfs van de weg afgegaan. Ik mag hopen dat het dit jaar niet zo is, want dan kon het weleens een héél lang nachtje worden....quote:Op woensdag 31 december 2008 13:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat van die 10 meter geloof ik echt direct want ik kan het weiland wat op nog geen 10 meter afstand ligt vrijwel niet meer zien. Krijg een beetje zo'n flashback na vorig jaar toen het zicht ook maar een paar meter was. Heel bijzonder, denk ik, dat het ook dit jaar weer zo'n slecht zicht is tijdens Oud en Nieuw.
"Rob, je vergeet toch niet Street Spirit te draaien?! Gr. Hans ". Kreeg direct zo'n std. antwoord van het Stenders eetvermaak-team terug dat het berichtje was aangekomen. Betwijfel of Rob er nog op terugkoment. Zou het wel tof vinden als hij het wel doet..quote:Op woensdag 31 december 2008 13:48 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
"He Rob, wat flik je me nou? Da minde nie he. Waar blijft Street Spirit??"
Zoiets?
Vorig jaar was het zelfs zo dat Martijn Muijs (ex 3FM dj) maar weer naar huis was gegaan omdat het te mistig was. Geloof dat o.a. Michiel, Domien, Roos, Maricha toen wat langer zijn blijven zitten omdat Martijn echt niet kon komen.quote:Op woensdag 31 december 2008 13:52 schreef JJH het volgende:
Wij zijn vorig jaar zelfs van de weg afgegaan. Ik mag hopen dat het dit jaar niet zo is, want dan kon het weleens een héél lang nachtje worden....
Alleen Domien bleef toen zitten. Zo zat als een kadaver.quote:Op woensdag 31 december 2008 13:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vorig jaar was het zelfs zo dat Martijn Muijs (ex 3FM dj) maar weer naar huis was gegaan omdat het te mistig was. Geloof dat o.a. Michiel, Domien, Roos, Maricha toen wat langer zijn blijven zitten omdat Martijn echt niet kon komen.
Hoop voor je dat het dit jaar beter zal gaan, maar de verwachting is helaas niet best..
Alleen Domien is uiteindelijk langer blijven zitten dan in de programmering stond.quote:Op woensdag 31 december 2008 13:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vorig jaar was het zelfs zo dat Martijn Muijs (ex 3FM dj) maar weer naar huis was gegaan omdat het te mistig was. Geloof dat o.a. Michiel, Domien, Roos, Maricha toen wat langer zijn blijven zitten omdat Martijn echt niet kon komen.
Hoop voor je dat het dit jaar beter zal gaan, maar de verwachting is helaas niet best..
Hoorde gisteravond al een audiofragmentje van de bewuste nachtquote:Op woensdag 31 december 2008 13:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Geloof het ook, dat ik dat gemist heb....quote:Op woensdag 31 december 2008 13:58 schreef -Hans- het volgende:
Ik heb wat gemist geloof ik...
http://www.martijnmuijs.nl/
Ik had het ook nog niet gehoord. Goed nieuws voor Martijnquote:Op woensdag 31 december 2008 13:58 schreef -Hans- het volgende:
Ik heb wat gemist, geloof ik...
http://www.martijnmuijs.nl/
quote:Op woensdag 31 december 2008 13:57 schreef Marc63 het volgende:
Alleen Domien bleef toen zitten. Zo zat als een kadaver.
Dat fragment moet ik nog een keer horen. Ben erg benieuwd!quote:Op woensdag 31 december 2008 13:57 schreef Broekie het volgende:
Alleen Domien is uiteindelijk langer blijven zitten dan in de programmering stond.
http://download.3fmfan.nl/Jaarwisseling
Alleen Domien is toen langer gebleven... half-dronken van de champagne.quote:Op woensdag 31 december 2008 13:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Op de nieuwjaarsreceptie bleek al dat hij er niet aan herinnert wil worden.quote:Op woensdag 31 december 2008 14:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Alleen Domien is toen langer gebleven... half-dronken van de champagne.
Had het er vandaag nog over met Michiel. Hij zei dat Domien er liever niet aan herinnert wil worden.
Gisteravond ging het er weer over en ik kreeg toen ook de indruk dat het iets wat gevoelig lagquote:Op woensdag 31 december 2008 14:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Alleen Domien is toen langer gebleven... half-dronken van de champagne.
Had het er vandaag nog over met Michiel. Hij zei dat Domien er liever niet aan herinnert wil worden.
Het mooiste moment vond ik toen hij over zn marconi begonquote:Op woensdag 31 december 2008 14:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gisteravond ging het er weer over en ik kreeg toen ook de indruk dat het iets wat gevoelig lag.
Ik ga straks nog even luisteren. Ben benieuwdquote:Op woensdag 31 december 2008 14:15 schreef Marc63 het volgende:
Het mooiste moment vond ik toen hij over zn marconi begon
Je kan het beste beginnen met de compilatie, en daarna de uren 4-6.quote:Op woensdag 31 december 2008 14:16 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik ga straks nog even luisteren. Ben benieuwd.
Corton zou jeemienee vervangen hebben door Godverdomme.quote:Op woensdag 31 december 2008 14:16 schreef Cee het volgende:
Foo Fighters *headbangt*
Ik ben geen grote fan van ze maar jeemienee wat waren ze geweldig op Pinkpop!
Misschien is de combinatie 'Foo Fighters' en 'jeemienee' niet echt stoer trouwens.
Top, ga ik doenquote:Op woensdag 31 december 2008 14:17 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Je kan het beste beginnen met de compilatie, en daarna de uren 4-6.
Ik wil minder gaan vloeken in 2009.quote:Op woensdag 31 december 2008 14:17 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Corton zou jeemienee vervangen hebben door Godverdomme.
quote:Op woensdag 31 december 2008 14:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Hans wint.quote:Op woensdag 31 december 2008 14:19 schreef -Hans- het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Die heb ik net van Last.fm geplukt. Ook maar eens luisteren.quote:Op woensdag 31 december 2008 14:20 schreef -Hans- het volgende:
Roel !![]()
* -Hans- zet Hit Me TV - Maybe the Dancefloor (Blokgolf Remix).mp3 maar weer even op...
Zeker doen!! ik draai die remix de afgelopen dagen echt grijs. Ik vind 'm erg geslaagdquote:Op woensdag 31 december 2008 14:21 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Die heb ik net van Last.fm geplukt. Ook maar eens luisteren.
quote:michielveenstra Het prachtige Winter van Tori Amos op 3FM wordt overstemd door treurige hangjongeren met knalvuurwerk. 9 minuten ago from TweetDeck
quote:michielveenstra En waar zijn de hangjongeren als Beyonce op de radio is? 2 minuten ago from TweetDeck
Nu welquote:Op woensdag 31 december 2008 14:23 schreef -Hans- het volgende:
Kan ik de radio al veilig aanzetten???
Mwa, vind ik eigenlijk ook een bagger plaat, maar wel beter dan die vreselijkequote:Op woensdag 31 december 2008 14:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Nu wel
Polarkreis 18
Alleeein Alleeein!!!
Ik luister nog even verder naar Maybe the Dancefloor. Idd erg goed gelukt. De kracht van het origineel is goed bewaard gebleven.quote:Op woensdag 31 december 2008 14:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Nu wel
Polarkreis 18
Alleeein Alleeein!!!
Begin vind ik erg vet en zeker de overgang naar het up-tempo deel (vanaf circa 42 seconden) van de plaatquote:Op woensdag 31 december 2008 14:25 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik luister nog even verder naar Maybe the Dancefloor. Idd erg goed gelukt. De kracht van het origineel is goed bewaard gebleven.
Ennnn daaar ging de layout.quote:Op woensdag 31 december 2008 14:31 schreef gerbenp het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!
Het karakteristieke stemgeluid van de zanger past vaak goed bij de platen die Muse maakt, maar bij Starlight is het net kattengejank.quote:Op woensdag 31 december 2008 14:31 schreef -Hans- het volgende:
Aaaah het vreselijke Starlight...
Precies en die plaat is ook zo grijs gedraaid dat ik het eerlijk gezegd allang niet mooi meer vind. Die gasten hebben echt zoveel betere platen gemaakt, maar goed dat is weer een heel andere discussie. Het is in elk geval niet mijn favo Muse plaat. 't is een beetje een zeikplaatquote:Op woensdag 31 december 2008 14:33 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Het karakteristieke stemgeluid van de zanger past vaak goed bij de platen die Muse maakt, maar bij Starlight is het net kattengejank.
Tot 16:00 hebben ze, dacht ikquote:Op woensdag 31 december 2008 14:36 schreef JJH het volgende:
Moeten ze trouwens nog 17 platen in de laatste 25 minuten persen
Maar 4 hoor. Ik denk dat je er een uur teveel bij hebt geteld.quote:Op woensdag 31 december 2008 14:36 schreef JJH het volgende:
Moeten ze trouwens nog 17 platen in de laatste 25 minuten persen
Het is nu 14:39.quote:Op woensdag 31 december 2008 14:38 schreef JJH het volgende:
[..]
Kan aan mij liggen, maar volgens mij staat om 16:00 metallica alweer gepland.
Whoopsiequote:Op woensdag 31 december 2008 14:37 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Maar 4 hoor. Ik denk dat je er een uur teveel bij hebt geteld.
Ik vind het vaak wel een rustpuntjequote:Op woensdag 31 december 2008 14:39 schreef Cee het volgende:
MariaMena
en d'r vervelende fluisterliedjes.
Voorproefje voor morgen en de rest van het jaar.quote:Op woensdag 31 december 2008 14:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
En vanzelf vervallen we weer in de dezelfde standaard 3FM-crap.
Misschien z'n trein halen?quote:Op woensdag 31 december 2008 14:46 schreef Cee het volgende:
Oeh weer een gouwe ouwe van U2.
Zie je, Street Spirit komt eraan!
Waarom wil Rob steeds om kwart voor 3 al weg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |