Dat is? De zoveelste Streetfighter?quote:Op woensdag 31 december 2008 11:24 schreef PBateman1978 het volgende:
Over games gesproken, nog een kleine 2 maanden :
[ afbeelding ]
street fighter alpha generation FX-6 power G dragon ball edition!quote:Op woensdag 31 december 2008 11:25 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is? De zoveelste Streetfighter?
quote:Op woensdag 31 december 2008 11:25 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is? De zoveelste Streetfighter?
De vrouw van mijn broertje speelde Sims op ongeveer de manier waarop ik verwacht dat Elegy het zou doen, dus meidenspelletjes zijn ook niet meer wat ze geweest zijn.quote:Op woensdag 31 december 2008 11:29 schreef Bengeltje het volgende:
Ik ga toch voor de meidenspellen, gezinnetjes stichten enz.![]()
![]()
Ja, je kan nog even snel een leuk lingeriesetje gaan kopen.quote:Op woensdag 31 december 2008 11:30 schreef Cuegirllie het volgende:
Zijn trouwens de winkels vandaag nog open?
Goedemorgen trouwens
quote:Op woensdag 31 december 2008 11:31 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, je kan nog even snel een leuk lingeriesetje gaan kopen.
quote:Op woensdag 31 december 2008 11:31 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, je kan nog even snel een leuk lingeriesetje gaan kopen.
Winkel gaan, denk ik, rond 17.00 dicht.
Ja hoor, redelijk gewone dag vandaag alleen een uurtje eerder dicht (of twee).quote:Op woensdag 31 december 2008 11:30 schreef Cuegirllie het volgende:
Goedemorgen trouwens
The Sims zijn ook gaaf. Die kan je doodlaten gaan en dan als geest anderen laten treiteren.quote:Op woensdag 31 december 2008 11:31 schreef Litpho het volgende:
[..]
De vrouw van mijn broertje speelde Sims op ongeveer de manier waarop ik verwacht dat Elegy het zou doen, dus meidenspelletjes zijn ook niet meer wat ze geweest zijn.
Niet?quote:Op woensdag 31 december 2008 11:32 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]dat was ik nou ook weer niet van plan.
Hmm dan zo maar wel eens gaan aankleden
Niet eens? En ik zou nog wel langskomen dit weekendquote:Op woensdag 31 december 2008 11:32 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]dat was ik nou ook weer niet van plan.
Hmm dan zo maar wel eens gaan aankleden
Beetje 25 euro uitgeven aan wat iemand wss nooit zal zienquote:
Ja, jij blijkbaar welquote:Op woensdag 31 december 2008 11:33 schreef Cuegirllie het volgende:zover ben ik nooit gekomen met m'n sims..maar ben dan ook heel lief
Dit vind ik wel wat voor jou :quote:Op woensdag 31 december 2008 11:29 schreef Bengeltje het volgende:
Ik ga toch voor de meidenspellen, gezinnetjes stichten enz.![]()
![]()
Owjaquote:Op woensdag 31 december 2008 11:33 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Niet eens? En ik zou nog wel langskomen dit weekend
Och, dan heb je het voor de hyves-date alvast liggenquote:Op woensdag 31 december 2008 11:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Beetje 25 euro uitgeven aan wat iemand wss nooit zal zien
Ben jij date nr 3?quote:Op woensdag 31 december 2008 11:33 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Niet eens? En ik zou nog wel langskomen dit weekend
Vast nietquote:Op woensdag 31 december 2008 11:32 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja hoor, redelijk gewone dag vandaag alleen een uurtje eerder dicht (of twee).
[..]
The Sims zijn ook gaaf. Die kan je doodlaten gaan en dan als geest anderen laten treiteren.
Of hele orgies houden,deed ik nooit natuurlijk.
Net als Duimelot heb ik tegenwoordig ook principesquote:Op woensdag 31 december 2008 11:34 schreef automatic_ het volgende:
Och, dan heb je het voor de hyves-date alvast liggen
Het leukste wat ik ooit in The Sims heb gedaan is 1 persoon tussen 4 glazen muren zetten, bankjes eromheen plaatsen, de rest daar laten zitten, en dan gaan ze kijken hoe die vent tussen het glas zijn broek vol zeikt en uiteindelijk sterft van de honger.quote:Op woensdag 31 december 2008 11:32 schreef Bengeltje het volgende:
The Sims zijn ook gaaf. Die kan je doodlaten gaan en dan als geest anderen laten treiteren.
Of hele orgies houden,deed ik nooit natuurlijk.
Daar was nog niet zoveel van te merken eerstquote:Op woensdag 31 december 2008 11:35 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Net als Duimelot heb ik tegenwoordig ook principes![]()
Dus het is niet echt nodig.
Harde sims sm-orgiesquote:Op woensdag 31 december 2008 11:31 schreef Litpho het volgende:
[..]
De vrouw van mijn broertje speelde Sims op ongeveer de manier waarop ik verwacht dat Elegy het zou doen, dus meidenspelletjes zijn ook niet meer wat ze geweest zijn.
Oew! Je brengt me op goed idee. Hoor net dat we om 15.30u het pand "moeten" verlaten, da's mooi, kan ik nog even naar Bredaquote:Op woensdag 31 december 2008 11:30 schreef Cuegirllie het volgende:
Ben benieuwdquote:Op woensdag 31 december 2008 11:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Owjadat veranderd de zaak natuurlijk.. Maar voor jou heb ik wel wat anders leuk liggen
Ben ik nu al een nummer?quote:
Een mens veranderd door de tijd heenquote:Op woensdag 31 december 2008 11:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Daar was nog niet zoveel van te merken eerst
Maar, principes zijn goed
owww dat is een mooie tijdquote:Op woensdag 31 december 2008 11:36 schreef MNR het volgende:
[..]
Oew! Je brengt me op goed idee. Hoor net dat we om 15.30u het pand "moeten" verlaten, da's mooi, kan ik nog even naar Breda
Nummertje trekkenquote:
Achteraan aansluitenquote:
Hij of ik?quote:
Jaquote:Op woensdag 31 december 2008 11:36 schreef Elegy het volgende:
[..]
Harde sims sm-orgies![]()
Of sims die elkaar opbliezen, in de fik staken of platreden?
Je mag het hier posten of me per pm zeggen, want ik ben nu wel nieuwsgierig wat jij voor Rebel hebt.quote:Op woensdag 31 december 2008 11:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Owjadat veranderd de zaak natuurlijk.. Maar voor jou heb ik wel wat anders leuk liggen
Inderdaad. Al moet ik eerlijk zeggen dat ik nog nooit geduld heb gehad daarvoor.quote:Op woensdag 31 december 2008 11:38 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik wist niet eens dat het allemaal mogelijk was met de Sims jongens.. Wat voor versies hebben jullie gekocht
Rebel?quote:Op woensdag 31 december 2008 11:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je mag het hier posten of me per pm zeggen, want ik ben nu wel nieuwsgierig wat jij voor Rebel hebt.
quote:Op woensdag 31 december 2008 11:37 schreef Elegy het volgende:
[..]
Nummertje trekken
Très singleverantwoord!
quote:
De nr 1 voor CG natuurlijk.quote:Op woensdag 31 december 2008 11:36 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ben benieuwd
[..]
Ben ik nu al een nummer?
De gewone, je kan er alleen meer mee dan je denkt.quote:Op woensdag 31 december 2008 11:38 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik wist niet eens dat het allemaal mogelijk was met de Sims jongens.. Wat voor versies hebben jullie gekocht
Heb je niets beters?quote:
De geheimen achter the simsquote:Op woensdag 31 december 2008 11:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
De gewone, je kan er alleen meer mee dan je denkt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |