Dat is? De zoveelste Streetfighter?quote:Op woensdag 31 december 2008 11:24 schreef PBateman1978 het volgende:
Over games gesproken, nog een kleine 2 maanden :
[ afbeelding ]
street fighter alpha generation FX-6 power G dragon ball edition!quote:Op woensdag 31 december 2008 11:25 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is? De zoveelste Streetfighter?
quote:Op woensdag 31 december 2008 11:25 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is? De zoveelste Streetfighter?
De vrouw van mijn broertje speelde Sims op ongeveer de manier waarop ik verwacht dat Elegy het zou doen, dus meidenspelletjes zijn ook niet meer wat ze geweest zijn.quote:Op woensdag 31 december 2008 11:29 schreef Bengeltje het volgende:
Ik ga toch voor de meidenspellen, gezinnetjes stichten enz.![]()
![]()
Ja, je kan nog even snel een leuk lingeriesetje gaan kopen.quote:Op woensdag 31 december 2008 11:30 schreef Cuegirllie het volgende:
Zijn trouwens de winkels vandaag nog open?
Goedemorgen trouwens
quote:Op woensdag 31 december 2008 11:31 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, je kan nog even snel een leuk lingeriesetje gaan kopen.
quote:Op woensdag 31 december 2008 11:31 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, je kan nog even snel een leuk lingeriesetje gaan kopen.
Winkel gaan, denk ik, rond 17.00 dicht.
Ja hoor, redelijk gewone dag vandaag alleen een uurtje eerder dicht (of twee).quote:Op woensdag 31 december 2008 11:30 schreef Cuegirllie het volgende:
Zijn trouwens de winkels vandaag nog open?
Goedemorgen trouwens
The Sims zijn ook gaaf. Die kan je doodlaten gaan en dan als geest anderen laten treiteren.quote:Op woensdag 31 december 2008 11:31 schreef Litpho het volgende:
[..]
De vrouw van mijn broertje speelde Sims op ongeveer de manier waarop ik verwacht dat Elegy het zou doen, dus meidenspelletjes zijn ook niet meer wat ze geweest zijn.
Niet?quote:Op woensdag 31 december 2008 11:32 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]dat was ik nou ook weer niet van plan.
Hmm dan zo maar wel eens gaan aankleden
Niet eens? En ik zou nog wel langskomen dit weekendquote:Op woensdag 31 december 2008 11:32 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]dat was ik nou ook weer niet van plan.
Hmm dan zo maar wel eens gaan aankleden
Beetje 25 euro uitgeven aan wat iemand wss nooit zal zienquote:
Ja, jij blijkbaar welquote:Op woensdag 31 december 2008 11:33 schreef Cuegirllie het volgende:zover ben ik nooit gekomen met m'n sims..maar ben dan ook heel lief
Dit vind ik wel wat voor jou :quote:Op woensdag 31 december 2008 11:29 schreef Bengeltje het volgende:
Ik ga toch voor de meidenspellen, gezinnetjes stichten enz.![]()
![]()
Owjaquote:Op woensdag 31 december 2008 11:33 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Niet eens? En ik zou nog wel langskomen dit weekend
Och, dan heb je het voor de hyves-date alvast liggenquote:Op woensdag 31 december 2008 11:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Beetje 25 euro uitgeven aan wat iemand wss nooit zal zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |