abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65327708
Hoi Ltt,

Mijn man is sinds 9 december geplaatst in kamp holland. Hij is gelukkig tot nu toe nog niet buiten de poort geweest.
Ik heb regelmatig contact met hem via msn, mail of telefoon. We hebben samen 2 kids dus het is best
een onderneming hier om alles goed te laten lopen nu hij weg is.

Mijn ervaring op de thuisfrontdagen e.d. is niet echt positief. Ben in het verleden (dit is de 4e uitzending) meerdere keren erheen geweest maar heb nog niet echt het idee dat ik er iets aan gehad heb. Maar misschien is dat voor iedereen anders.
Ik heb wel prive contacten met vrouwen waarvan de man ook uitgezonden is dus misschien dat ik daar mijn ei genoeg kwijt kan.
Dat is iets wat toch wel belangrijk is hoor te kunnen praten met iemand die in de zelfde situatie zit als jij. En dan bedoel ik niet een vader of moeder van een uitgezonden militair die ervaren de situatie toch heel anders.

Ik begreep dat jij al op de helft zit, fijn voor je. Mijn man komt ergens in april terug dus wij hebben nog even te gaan.

Als je verder wilt "babbelen"of iets dan hoor ik het wel van je.
  zondag 25 januari 2009 @ 20:24:44 #127
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_65397310
Hoe gaat het met de dames?
pi_65477524
wel goed..nog steeds alleen he :p xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

[ Bericht 62% gewijzigd door Pumatje op 06-04-2009 23:52:42 ]
pi_67715291
Hij komt morgen terug!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  zaterdag 4 april 2009 @ 22:41:29 #130
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_67715351
Leuk voor je, veel plezier op Eindhoven en maak er wat leuks van
pi_67715420
Gefelici Itt!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_67717585
Dankjulliewel pffh wordt niet slapen vannacht...weet ik nu al!
  zondag 5 april 2009 @ 00:09:21 #133
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_67717761
Haha, ik weet niet of je het eerder hebt meegemaakt, maar het is echt een mooi moment als die lui zo de aankomsthal inkomen.
  zondag 5 april 2009 @ 06:37:56 #134
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_67720415
Het mooiste is als je dan uit het vliegtuig komt, je moe bent, er klaar mee bent, je familieleden en je partner ziet staan voor de eerste keer in 6 maanden en je het liefst alles laat vallen om diegene te omhelsen die je de afgelopen maanden hebben gesteunt....
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
pi_67729611
Ja idd Rave! ik heb het nog nooit eerder meegemaakt dus dit is mijn eerste keer! Ik ben zo blij als hij er weer is heb hem zo erg gemist! nog een halfuurtje en dan vertrekken we richting Eindhoven!
  zondag 5 april 2009 @ 14:59:29 #136
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_67729657
quote:
Op zondag 5 april 2009 06:37 schreef Rave_NL het volgende:
Het mooiste is als je dan uit het vliegtuig komt, je moe bent, er klaar mee bent, je familieleden en je partner ziet staan voor de eerste keer in 6 maanden en je het liefst alles laat vallen om diegene te omhelsen die je de afgelopen maanden hebben gesteunt....
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou ben al twee keer geweest en niets van dat alles hoor. Gewoon deuren open en operatie stofwolk vangt aan! Misschien doen ze het bij de Marine anders. Veel plezier Itt.
pi_67759327
quote:
Op zondag 5 april 2009 14:59 schreef Bob-B het volgende:

[..]

Nou ben al twee keer geweest en niets van dat alles hoor. Gewoon deuren open en operatie stofwolk vangt aan! Misschien doen ze het bij de Marine anders. Veel plezier Itt.
Zo heb ik het ook niet meegemaakt nee.
Gewoon zoeken naar die jongen en er op af! Haha
Was vast een geweldige dag gister
  maandag 6 april 2009 @ 23:05:41 #138
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_67778782
Itt, ik hoop dat je vriend veilig thuis is gekomen.

Helaas heeft een jongen vandaag minder geluk gehad: tijdens een raketaanval op Kamp Holland vielen 1 dode en 5 gewonden.

Ik kan me de mix van emoties bij jou thuis alleen maar beginnen voor te stellen.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  dinsdag 7 april 2009 @ 11:46:33 #139
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_67788796
gecleaned

Ik wil geen getrol hier zien!
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
pi_67861500
quote:
Op zondag 5 april 2009 14:59 schreef Bob-B het volgende:

[..]

De beide keren dat ik ben uitgezonden kwamen we voor het bagagehalen bijeen, idd in de houding blabla voor een hoge ome, daarna spullen pakken en naar moeders de vrouw. Uit je ooghoeken staren naar vriendin was er niet bij, praatje pot dus wel.
pi_67901663
De broer van mijn ex zit sinds vorige week daar en zat er best over in de rats.
Gisteren van hem bericht gehad , en hij vertelde me dat het goed ging en dat ik me geen zorgen moest maken.
Ik ben nog nooit zo blij geweest met een berichtje
Dit is de eerste keer dat ik iemand ken en waar ik goed mee omga daar zit. Het is best wel raar want het brengt zo'n oorlog wel dichtbij.
pi_67978269
Sinds februari ken ik ook een leuke/lieve/aardige kerel die vanaf maart @ Tarin Kowt, Kamp Holland zit. Voor dat hij ging hebben we veel gesprekken met elkaar gehad. Eigenlijk over van alles, ook over zijn uitzending, derde keer. Hij was opnieuw aardig gespannen... toen heeft hij ook gezegd dat hij mij echt leuke vindt en ook graag contact wil houden. Nu een maand verder hebben we elkaar al een aantal keren op msn gesproken.. ... dat is wel heel fijn. Alleen is het wel heeel balen dat we nog maar net aan het begin stonden van 'iets' voor zijn vertrek.... het liefst lekker afspreken.. het leuk hebben en zien hoe het verder loopt maar goed ik heb toen wel voor mezelf besloten dat ik hem zeker de moeite waard vindt om op te wachten, dus dat doe ik dan ook... al is het wel moeilijk (augustus terug).. zeker als het internet slecht werkt of hij gewoon niet de tijd ervoor heeft. Tot afgelopen zaterdag had ik al twee weken niets van hem gehoord... ik had hem ook al een brief gestuurd met iets extra's erbij, wist niet of hij die gehad zou hebben... en dan de berichten op het nieuws.. gelukkig kwam ik er beetje via via wel achter dat hij niets mankeerde, dus dat stelde gerust, maar goed je wil het toch van degene zelf horen. Tot gelukkig afgelopen zaterdag.. hij was online. Poehh wat was ik blij !! Had ook net zware/hectische week achter de rug, dus dan heb je aan zulke dingen ook echt de behoefte. Op het juiste moment. Nu kan ik voorlopig weer eventjes vooruit

[ Bericht 0% gewijzigd door Jufje0208 op 14-04-2009 08:17:38 ]
  maandag 13 april 2009 @ 16:21:06 #143
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_67978621
wat een leuk verhaal jufje
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
pi_70025043
Nog 6 (volle) weken.. in dit geval ben ik blij als ze voorbij zijn !!
  maandag 15 juni 2009 @ 15:44:19 #145
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_70027618
Het klinkt misschien kei- en keihard, maar ik heb het uitgemaakt met mijn ex toen hij voor de tweede keer naar TK moest.
Ik had het er gewoon zo ontzettend moeilijk mee dat we maar besloten hebben uit elkaar te gaan.
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_70125714
Toevallig vertelde een kennis mij hetzelfde ..
tsjaa en dan heb ik nog niet eens een relatie met hem.
Het is alleen dat ik hem erg leuk vind, het goed met hem kan vinden etc.
Ga wel door met mijn eigen leventje, maar hij blijft toch ergens op de achtergrond.
Als ik hem dan spreek ik is het soms zo vervelend dat het via het beeldscherm is..
geeft nog weleens verschil in gespreken.

maar goed we gaan zien wat het wordt als hij terug is, het ziet er nog wel positief uit
pi_70127741
Jufje: je moet je niet bang laten maken door verhalen hoor.
Het broertje van mijn vriend zit al een aantal jaar in dienst en hij heeft zijn vriendin ontmoet vlak voor hij op uitzending moest, een beetje hetzelfde als jullie nu dus. Elkaar wel heel leuk vinden maar dat het nog niet echt aan is.
Bij hen gaat het nog steeds supergoed. Hij is inmiddels alweer bijna 2jaar terug en ze hebben afgelopen winter samen een huis gekocht. November moet hij helaas weer weg. Natuurlijk is dit niet leuk, maar als je elkaar echt leuk vind, komt het vast wel goed. Nog een dikke 5 weken en dan zul je wel merken hoe het echt gaat!
Voor iedereen is dit natuurlijk anders, je moet gewoon afwachten hoe het loopt. Maar dat is in elke relatie zo natuurlijk!
Pluspuntje is dat als je zo begint, je wel gelijk een behoorlijk stevige basis hebt voor je relatie, want niet alle relatie houden stand als je elkaar zo lang niet ziet!
  donderdag 18 juni 2009 @ 12:59:47 #148
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_70127961
Het was ook niet bedoeld om bang te maken hoor, het is gewoon hoe het bij ons gelopen is.
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_70128586
Zo bedoelde ik het ook niet hoor!
Maar je hoort eigenlijk best vaak verhalen dat het uit gaat daarom.. Wou dus alleen maar zeggen dat je dat echt gewoon moet afwachten, er zijn ook genoeg stellen bij wie het wel goed gaat.

Maar ja, ik heb makkelijk praten. Mijn vriend is pas net met de KMA begonnen, dus voor mij is 3 week weg + geen contact gelukkig nog even de max.
pi_70185798
.... en ik ben er ook niet bang van geworden.
Ik ben er alleen op het moment net even wat meer mee bezig.
Komt misschien ook gedeeltelijk door dat het bijna alweer week geleden is dat wat ik iets van hem gehoord heb/ hem gesproken heb.
Naja zondag weer zijn 'vrije' dag.. ik hoop het erop
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')