Niet in mijn quotequote:Op woensdag 31 december 2008 10:15 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Bruce en Freddy passen er toch nog wel bij
Nee, jaquote:Op woensdag 31 december 2008 10:29 schreef Vogel87 het volgende:
Het beste nummer van The Doors? Wel de bekendste
Past ook mooi aan het einde van de ochtend.quote:Op woensdag 31 december 2008 10:34 schreef Haaibaaike het volgende:
Volgende uur op nummer 127 ook Doors met '' The end''
Freddiequote:Op woensdag 31 december 2008 10:15 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Bruce en Freddy passen er toch nog wel bij
Ach vergeleken met dit komt er nog grotere bagger hoor....quote:Op woensdag 31 december 2008 10:48 schreef TheZapster het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit staat gewoon boven Jimmi en the Doors en Herman Brood![]()
STELLETJE MUZIEKBARBAREN!
Ja zal je wel zo kunnen zeggenquote:Op woensdag 31 december 2008 10:43 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Past ook mooi aan het einde van de ochtend.
Dat is waar, ik hoor dit nog liever dan bohemian rhapsodyquote:Op woensdag 31 december 2008 10:50 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Ach vergeleken met dit komt er nog grotere bagger hoor....
daar kun je niet van houden maar dat kun je muzikaal toch geen bagger noemen?quote:Op woensdag 31 december 2008 10:51 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dat is waar, ik hoor dit nog liever dan bohemian rhapsody
Ach U2 is ook leuk en onze Frank mag er ook wel wezenquote:Op woensdag 31 december 2008 11:02 schreef -skippybal- het volgende:
Mogguh!!
Ik kom ook binnen bij kuttig uurtje zegAlleen The Doors zijn (zéér) de moeite waard.
bij Frank Boeijen is de tekst altijd wel handig om erbij te hebben jaquote:Op woensdag 31 december 2008 11:09 schreef Ofyles2 het volgende:
Frank Boeijen Groep - Kronenburg park
Dat dan weer nietquote:
ik vind "I'm on fire" leukerquote:Op woensdag 31 december 2008 11:22 schreef Ofyles2 het volgende:
Bruce Springsteen - Streets of Philadelphia
Zei Gerard Ekdom niet alleen 'schallplatte'?quote:Op woensdag 31 december 2008 11:14 schreef TheZapster het volgende:
Eine ostereichise schallplatte!![]()
of zoiets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |