Tjee.quote:Op woensdag 31 december 2008 01:15 schreef Stereotomy het volgende:
Nee, moet echt goed voor de studie gaan zitten nu. Make or break.Er zijn nog zat oudjaren.
Jij staat heul op geen enkele van jouw foto's.quote:Op woensdag 31 december 2008 01:23 schreef k_man het volgende:
Nou ja, allemaal? Ik ben natuurlijk gewoon een imaginair vriendje.
Ja ik vind het z'n tweetjes ook heel fijn, de laatste jaren.quote:Op woensdag 31 december 2008 01:21 schreef Bluezz het volgende:
Wij twijfelen nog, of naar het feest van golfers broer, of gewoon met zijn 2 + de bubbels... ik ga voor het laatste, heerlijk!
Nou daar is ook iets voor te zeggen: lekker dingen vieren als jíj dat wilt!quote:Op woensdag 31 december 2008 01:22 schreef Stereotomy het volgende:
Mijn verjaardag vier ik ook nooit in de zomer, ben dan meestal in het buitenland waar niemand weet dat ik jarig ben.
Valt wat te vieren als ik die tentamens haal. Is mij om het even in welk jaar.
Deze zeker?quote:Op woensdag 31 december 2008 01:25 schreef k_man het volgende:
Jawel, in m'n fobo staat er eentje en op Flickr ook (mapje Syrië). Niet heel herkenbaar ofzo, maar dat hoeft ook niet.
Ik ook.quote:Op woensdag 31 december 2008 01:21 schreef Bluezz het volgende:
Wij twijfelen nog, of naar het feest van golfers broer, of gewoon met zijn 2 + de bubbels... ik ga voor het laatste, heerlijk!
quote:Op woensdag 31 december 2008 01:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ook.
Heb net de kreeft alvast uit de diepvries gehaald en verheug me bij voorbaat al op de paar flessen bubbels en daarna Jools' Hootenanny 2008/09 op de BBC
quote:Op woensdag 31 december 2008 01:31 schreef Duderinnetje het volgende:
Had ik al verteld dat het optreden van Jools dat wij in april zouden gaan zien, niet doorgaat.![]()
Dubbelboeking in de schouwburg door het managementquote:Op woensdag 31 december 2008 01:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]wrom nie???
Ik hou zo van het woord hootenanny
Dubbelboeking vind ik daarentegen weer erg smerig klinken.quote:Op woensdag 31 december 2008 01:40 schreef Duderinnetje het volgende:
Dubbelboeking in de schouwburg door het management![]()
Ja 'hootenanny' is lekker
DB hè, geen DP.quote:Op woensdag 31 december 2008 01:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Dubbelboeking vind ik daarentegen weer erg smerig klinken.
En zo was ik stiekem toch bij jullie meet.quote:Op woensdag 31 december 2008 01:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
OMFG jij bent de kok van El Mundo!!!!!11einzeinzeinz![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |