Luister mee via Radio 2 of via de stream op het internet.quote:De Top 2000 is een radioprogramma van het Nederlandse station Radio 2 en wordt sinds 1999 uitgezonden aan het eind van elk jaar. De uitzending begint om 0:00 uur op tweede Kerstdag en gaat non-stop door tot 0:00 uur op Oudjaarsnacht. Bovendien worden alle nummers het hele volgende jaar in wisselende volgorde via het DAB- en Internetkanaal Top 2000 uitgezonden.
Tussen kerst en oud en nieuw worden de 2000 populairste platen aller tijden gedraaid. Wat de populairste platen zijn wordt door de luisteraars bepaald, door middel van een stemming op internet. De nummer 1 was tussen 1999 en 2004 het nummer Bohemian Rhapsody van Queen. In 2005 stond het nummer 'Avond' van Boudewijn de Groot op nummer 1, maar in 2006 heeft Queen de nummer 1 positie herwonnen.
Des te dieper we in de hel gaan ja...quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:50 schreef Wickedangel het volgende:
Idd, hoe hoger we komen, des te meer liedjes ik eigenlijk niet wil horen.
Ik depressief.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:51 schreef FictionalFenna het volgende:
Ik word een beetje muh van dit nummer.
quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:51 schreef Neleos het volgende:
Claw Boys Claw in de top 200 zou mooi zijn ja.
ja da's waar, misschien had ik moet zeggen: rake TT.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:50 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik vind hem toch een beetje jammer
Idd prima nummer om iedereen weg te jagenquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:51 schreef FritsFlits het volgende:
Conquest of ParadiseWerd gedraaid bij mijn diploma-uitreiking op de middelbare school
Als ze dat bij mij hadden geflikt hadden ze het ding mooi mogen opsturenquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:51 schreef FritsFlits het volgende:
Conquest of ParadiseWerd gedraaid bij mijn diploma-uitreiking op de middelbare school
Vangelis heeft betere nummers gemaakt . . .quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:51 schreef FritsFlits het volgende:
![]()
Dit lied doet me denken aan 'Spel Zonder Grenzen'.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:51 schreef FictionalFenna het volgende:
Ik word een beetje muh van dit nummer.
quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:52 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Vangelis heeft betere nummers gemaakt . . .![]()
quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:51 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Deze doen?
Wat een drama-school heb jij op gezeten dan? Bij ons alleen maar een slechte speech van de rector, geen muziek.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:51 schreef FritsFlits het volgende:
Bij ons 'Simply the best' van Tina Turner. En ik had gekromde tenen.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:51 schreef FritsFlits het volgende:
Ik vind I'll find my way home wel grappigquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:54 schreef FictionalFenna het volgende:
Jon & Vangelis - Mr. Cairo. Da's een grappig nummer.
Hier gaat tong natuurlijk inschakelen.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:57 schreef Homdeck het volgende:
281 567 Phil Collins - Another day in paradise (1989)![]()
quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:59 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hier gaat tong natuurlijk inschakelen.
Ja!quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:57 schreef Modus het volgende:
[ afbeelding ]
Shmoop?. Mag ik deze dans...
.
moet je zn tongetje er ook bij zettenquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:59 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
die zal zo wel wakker worden iddquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:59 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:59 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:52 schreef remlof het volgende:
Hmm volgend uur wel weer een paar leuke platen
En ik schakel serieus net pas in.quote:Op woensdag 31 december 2008 00:03 schreef Modus het volgende:
[..]ik was het vorig jaar vergeten, dat overkomt me maar 1 keer natuurlijk he.
.
ik ook, alleen noem ik het een bed.quote:Op woensdag 31 december 2008 00:02 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
na Sara () ga ik mn mandje in..
Dat weet ik verder niet, maar ik ben ook wel fan.quote:Op woensdag 31 december 2008 00:04 schreef djenneke het volgende:
Toch een van de beste zangeressen ooit
Nog niet gezien thanksquote:Op woensdag 31 december 2008 00:05 schreef shmoopy het volgende:
Is deze link al voorbijgekomen? http://www.vindhetsnel.com/top2000video/
Nee, wel die andere link die constant gespamd wordt . . .quote:Op woensdag 31 december 2008 00:05 schreef shmoopy het volgende:
Die moet in de OP!quote:Op woensdag 31 december 2008 00:05 schreef shmoopy het volgende:
Vinnik ook, ik zet 'm er wel even bij.quote:
quote:Op woensdag 31 december 2008 00:08 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Vinnik ook, ik zet 'm er wel even bij.
O MY FRAKKING GOD !!!quote:
Ik vind er niks mis mee hoorquote:Op woensdag 31 december 2008 00:13 schreef shmoopy het volgende:
Djenneke, kun jij in je openingspost die url van die You Tubefilmpjes een beetje leuk in een klikbaar linkje knutselen, ik ben echt zo'n doos in die dingen?
quote:Op woensdag 31 december 2008 00:16 schreef het_fokschaap het volgende:
ik vind dat in de OP al de filmpjes direkt gelinkt moeten worden zodat je een soort collage krijgt van alle filmpjes in de OP.
Wie gaat dat even doen ?
Met een klein klikbaar plaatje erbij ja, goed ideequote:Op woensdag 31 december 2008 00:16 schreef het_fokschaap het volgende:
ik vind dat in de OP al de filmpjes direkt gelinkt moeten worden zodat je een soort collage krijgt van alle filmpjes in de OP.
Wie gaat dat even doen ?
Slaap lekkerquote:Op woensdag 31 december 2008 00:18 schreef djenneke het volgende:
Ik ga naar bedje toe, ik denk dat het nu gaat lukken, slapen
Ik kom zo ookquote:Op woensdag 31 december 2008 00:19 schreef djenneke het volgende:
Fijne nacht nog voor de opblijvers!
Hoeveel zou ie er hebben?quote:Op woensdag 31 december 2008 00:21 schreef Wickedangel het volgende:
Mooie tweede stem van McCartney.
De S hebben ze later verloren..toen nog met Squote:
Ymfo?quote:Op woensdag 31 december 2008 00:23 schreef qonmann het volgende:
[..]
De S hebben ze later verloren..toen nog met S
quote:
Ik vind Van toch behoorlijk braaf.quote:Op woensdag 31 december 2008 00:27 schreef ThunderChild het volgende:
Die Rouvoet had nog niet eens zo slechte smaak met Van Morrison, had eerlijk gezegd wel één of ander christelijk bandje verwacht (hoe-heette-ze-van-vorig-jaar-ook-alweer-??) . . .
quote:
Terustenquote:
Maar wel met mooie nummersquote:
Waarmee?quote:Op woensdag 31 december 2008 00:32 schreef Ofyles2 het volgende:
Zou het niet weten.
Ik hoop niet dat hij aan het experimenteren is.
kwam mijn nichtje mee aanzetten toen ze een jaar of 8 was.. dat ze deze graag op cd wilde....quote:Op woensdag 31 december 2008 00:32 schreef Ofyles2 het volgende:
Frans Halsema & Jenny Arean - Vluchten kan niet meer
Vluchten kan niet meer, k zou niet weten hoe
Vluchten kan niet meer, k zou niet weten waar naar toe
Hoe ver moet je gaan
De verre landen zijn oorlogslanden
Veiligheidsraadvergaderingslanden, ontbladeringslanden, toeristenstranden
Hoe ver moet je gaan
Vluchten kan niet meer
Zelfs de maan staat vol met kruiwagentjes en op Venus zijn instrumenten
En op aarde zingt de laatste vogel in de laatste lente
Vluchten kan niet meer, k zou niet weten waar
Schuilen alleen nog wel, schuilen bij elkaar
Vluchten kan niet meer
Vluchten kan niet meer
Vluchten kan niet meer, heeft geen enkele zin
Vluchten kan niet meer, k zou niet weten waarin
Hoe ver moet je gaan
In zaken of werk, of in discipline
In Yin of in Yang of in herone
In status en auto en geld verdienen
Hoever moet je gaan
Vluchten kan niet meer
Hier in Holland sterft de laatste vlinder op de allerlaatste bloem
En alle muziek die overblijft is de supersonische boem
Vluchten kan niet meer, k zou niet weten waar
Schuilen kan nog wel, heel dicht bij elkaar
We maken ons eigen alternatiefje
Met of zonder boterbriefje
Mn liefje, mn liefje, wat wil je nog meer
Vluchten kan niet meer
Vluchten kan niet meer
ik vroeg het expres niet.......quote:
toch niet weer een heli..quote:
Met z'n tong natuurlijkquote:
Bij mij ook.quote:Op woensdag 31 december 2008 00:37 schreef het_fokschaap het volgende:
het leuke van de top 2000 is dat je tussen kerst en oud & nieuw altijd kunt afstemmen op radio 2 met lekkere muziek. het jammere is dat je ook zoveel mist. het lijkt alsof ik ieder jaar dezelfde nummer mis
Ik hoor gelukkig wel een hoop nummers die ik vorig jaar heb gemist.quote:Op woensdag 31 december 2008 00:37 schreef het_fokschaap het volgende:
het leuke van de top 2000 is dat je tussen kerst en oud & nieuw altijd kunt afstemmen op radio 2 met lekkere muziek. het jammere is dat je ook zoveel mist. het lijkt alsof ik ieder jaar dezelfde nummers mis
Ik probeer ook 's nachts veel te volgen.quote:Op woensdag 31 december 2008 00:40 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
misschien volgend jaar maar proberen overdag te slapen en 's nachts te luisteren
En de eindeloze varianten daarvan.quote:Op woensdag 31 december 2008 00:39 schreef knars het volgende:
Niet het spannendste nummer van The King, maar ach. Krijg nu wel flashbacks naar Nuon reclames
en wanneer slaap je ?quote:Op woensdag 31 december 2008 00:41 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik probeer ook 's nachts veel te volgen.
Nou, eigenlijk nietquote:Op woensdag 31 december 2008 00:40 schreef TradeMarkie het volgende:
Mag ik dit een zeikplaat vinden?
Nee, dat klopt wel, vanwege de rechten op filmpjes en zo.quote:Op woensdag 31 december 2008 00:41 schreef het_fokschaap het volgende:
ik kon top 2000 a go go niet op uitzending gemist vinden. klopt dat of kijk ik met m'n neus ?
mja, het is ook fijn dat als ik morgen wakker word ze er gewoon weer zijn met de top 2000. dat wordt weer afkicken begin van het nieuwe jaar.quote:Op woensdag 31 december 2008 00:42 schreef Wickedangel het volgende:
Ik heb me er allang bij neergelegd dat ik niet alles kan horen.
Ja en janeequote:Op woensdag 31 december 2008 00:41 schreef het_fokschaap het volgende:
ik kon top 2000 a go go niet op uitzending gemist vinden. klopt dat of kijk ik met m'n neus ?
Nee dat klopt, iets met de rechten, dus als het goed is kun je dan nu nog de herhaling zien op 3quote:Op woensdag 31 december 2008 00:41 schreef het_fokschaap het volgende:
Je moet dit nummer wel in context zien hoor!! Het is een briljant nummer van Annie M.G. Schmidt en Harry Bannink uit de musical 'En nu naar bed'. Musical gaat over maatschappelijke problemen die zelfs vandaag de dag nog actueel zijn, en is toch echt uit 1971.quote:Op woensdag 31 december 2008 00:33 schreef Wexy het volgende:
[..]
kwam mijn nichtje mee aanzetten toen ze een jaar of 8 was.. dat ze deze graag op cd wilde....
tjong dacht dat ik mn nichtjes wel beter opgevoed had
Lees even een paar posts boven jequote:Op woensdag 31 december 2008 00:45 schreef het_fokschaap het volgende:
nog maar 10 minuten ? nou ja, al met al alleen gisteravond gezien dus. ik dacht dat komt wel goed met uitzending gemist![]()
o ja, morgen nederland 2 !quote:Op woensdag 31 december 2008 00:46 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Lees even een paar posts boven je![]()
Haha da's wel het proberen waard.quote:Op woensdag 31 december 2008 00:46 schreef FritsFlits het volgende:
Barry White met een Pitch van -10 is niet leukHow low can you go
Als ik het niet haal, dan moet ik de nacht maar doorhalen.quote:Op woensdag 31 december 2008 00:48 schreef het_fokschaap het volgende:
even kijken of ik 11 uur ga halen morgen
En hoe is het met je vader afgelopen? Nog steeds die-hard addict?quote:Op woensdag 31 december 2008 00:48 schreef Robinhoo het volgende:
ik ben ook maar weer gaan luisteren nu ik net thuis ben
toch lekker..
Wetterustenquote:Op woensdag 31 december 2008 00:48 schreef Wickedangel het volgende:
Ik gaIedereen een fijne dag morgen.
Ook weer een mooie reportage van geweest in de Top 2000 a gogo . . .quote:Op woensdag 31 december 2008 00:48 schreef Ofyles2 het volgende:
Crosby, Stills, Nash & Young - Almost cut my hair
ja maar, ja maar, ja maar, een kind van 8 in de tegenwoordige tijd... kom op zeg....quote:Op woensdag 31 december 2008 00:45 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Je moet dit nummer wel in context zien hoor!! Het is een briljant nummer van Annie M.G. Schmidt en Harry Bannink uit de musical 'En nu naar bed'. Musical gaat over maatschappelijke problemen die zelfs vandaag de dag nog actueel zijn, en is toch echt uit 1971.
Slaap wel WAquote:Op woensdag 31 december 2008 00:48 schreef Wickedangel het volgende:
Ik gaIedereen een fijne dag morgen.
Hoest met pa?quote:Op woensdag 31 december 2008 00:48 schreef Robinhoo het volgende:
ik ben ook maar weer gaan luisteren nu ik net thuis ben
toch lekker..
hij zit nog in de woonkamer met een kameraad.. dat addict komt hij nooit vanaf dat is zekerquote:Op woensdag 31 december 2008 00:49 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
En hoe is het met je vader afgelopen? Nog steeds die-hard addict?
haha, zeker goed hoor.. die ouwe luistert mooi de hele dag en morgen op 1 jan kickt hij af ..quote:
Ik moet de knop helemaal dichtdraaien.quote:Op woensdag 31 december 2008 00:53 schreef ThunderChild het volgende:
Wat een uitvinding, de mute knop![]()
ik leef niet meer voor jou is ook geweldigquote:Op woensdag 31 december 2008 00:53 schreef FritsFlits het volgende:
Borsato!... O nee, het moet
zijn. Alleen Margharita van hem slik ik.
Mijn radio is bijna kapot. Als het volume te hard wordt dan mute hij automatischquote:Op woensdag 31 december 2008 00:54 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik moet de knop helemaal dichtdraaien.
Is geen optie voor mij.
En ineens hoor ik de naam Leo Driessen.quote:Op woensdag 31 december 2008 00:55 schreef OutOfThisWorld het volgende:
Ik vind dit nummer na ongeveer 3:59 best goed
vind ik ook, het komt waarschijnlijk door me leeftijd..quote:Op woensdag 31 december 2008 00:59 schreef FictionalFenna het volgende:
Het tweede uur van de nacht is wel oke.
quote:Op woensdag 31 december 2008 00:58 schreef Ofyles2 het volgende:
Zometeen, na Dick ter Hark:
269 123 Alderliefste & Ramses Shaffy & Liesbeth List - Laat me/vivre (2005)![]()
![]()
264 163 Anouk - Girl (2004)![]()
263 319 Creedence Clearwater Revival - Suzie Q (1968)![]()
262 249 Krezip - I would stay (2000)![]()
260 302 Billy Joel - She's always a woman to me (1978)![]()
zegt me niks...staat die ook in de Top 2000 ?quote:Op woensdag 31 december 2008 01:03 schreef ElizabethR het volgende:
Fields of gold van Eva Cassidy is zoveel mooier dan de uitvoering van Sting.
ja, positie 728quote:Op woensdag 31 december 2008 01:04 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
zegt me niks...staat die ook in de Top 2000 ?
Mooi, maar na een tijdje erg zeurderigquote:Op woensdag 31 december 2008 01:03 schreef ElizabethR het volgende:
Fields of gold van Eva Cassidy is zoveel mooier dan de uitvoering van Sting.
Klopt. Alleen staat die veel lager.quote:Op woensdag 31 december 2008 01:04 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
We kunnen wel extra leven gebruikenquote:Op woensdag 31 december 2008 01:07 schreef Bluezz het volgende:
Halloooooooooooooooooooo terug van een culmeet![]()
![]()
Is het geselligjes hier?
Eva Cassidy is helaas veel te jong aan de gevolgen van borstkanker overleden, maar ze zong fe-no-me-naal!! En Sting mag dan het nummer hebben geschreven, wat Eva Cassidy ermee doet, daar kan hij echt niet aan tippen.quote:Op woensdag 31 december 2008 01:04 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ze staat er toch echt in hoorquote:Op woensdag 31 december 2008 01:10 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Eva Cassidy is helaas veel te jong aan de gevolgen van borstkanker overleden, maar ze zong fe-no-me-naal!! En Sting mag dan het nummer hebben geschreven, wat Eva Cassidy ermee doet, daar kan hij echt niet aan tippen.
Maar helaas kon Eva nooit levend van haar successen genieten. Het schijnt een pittige tante geweest te zijn.quote:Op woensdag 31 december 2008 01:10 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Eva Cassidy is helaas veel te jong aan de gevolgen van borstkanker overleden, maar ze zong fe-no-me-naal!! En Sting mag dan het nummer hebben geschreven, wat Eva Cassidy ermee doet, daar kan hij echt niet aan tippen.
Dat vind ik juist van Stingquote:Op woensdag 31 december 2008 01:06 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Mooi, maar na een tijdje erg zeurderig
Alloooooooooooo Bluezzzz.quote:Op woensdag 31 december 2008 01:07 schreef Bluezz het volgende:
Halloooooooooooooooooooo terug van een culmeet![]()
![]()
Is het geselligjes hier?
quote:Op woensdag 31 december 2008 01:01 schreef qonmann het volgende:
even Majo goedendag zeggen
Dag Majo !
quote:Op woensdag 31 december 2008 01:18 schreef knars het volgende:
My bed was made for sleeping in enzo, dus veel plezier met het aftellen. Morgen luister ik ongetwijfeld vanaf een uur of 20 tot 23:59 weer mee (traditie bij mijn schoonfamilie)
Oooh wel!! De dramatiek, de harmonieën.... Echt geweldig!!quote:
quote:Op woensdag 31 december 2008 01:21 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Oooh wel!! De dramatiek, de harmonieën.... Echt geweldig!!
En als je de clip erbij kijkt krijg je een brok in je keel, althans ikke wel
van mij welquote:
Hiep hoiquote:
Hoiquote:
MaJoquote:Op woensdag 31 december 2008 01:29 schreef MaJo het volgende:
Kom er net achter dat I was made for loving you van KISS is![]()
![]()
Dacht altijd dat KISS vet ruige muziek was
Ze moeten ook af en toe geld verdienen...quote:Op woensdag 31 december 2008 01:29 schreef MaJo het volgende:
![]()
Een greep uit het gastenboek:quote:
A candle in the wind, kom er maar in Eltonquote:Op woensdag 31 december 2008 01:31 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Een greep uit het gastenboek:
'Michael Jackson was vroeger vuurwerk, nu is het een kaars dat bijna aan het doven is.'
Skippyquote:
Daarom ben ik altijd voorzien van een radio en MP3-speler. Krijg je dit soort problemen niet.quote:Op woensdag 31 december 2008 01:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Skippy
Ik word echt gek van dat online luisteren, hij springt steeds terug naar een eerder nummerMidden in Billy Jean krijg ik opeens weer Live te horen
quote:Op woensdag 31 december 2008 01:33 schreef -skippybal- het volgende:
Ik ben net van de stream naar de kabel gegaan.
Ik wou net vragen of ze het verkeerde nummer op hadden gezet (ik hoorde Rolling Stones enzo), bleek dat Arrow nog op stond
Dat is het ook!! Heel wrang dat KISS bekend is geworden met hun minste nummer, een meeklappertje. Ze hebben echt megaveel betere nummers.quote:Op woensdag 31 december 2008 01:29 schreef MaJo het volgende:
![]()
Streams zijn altijd trager.quote:Op woensdag 31 december 2008 01:35 schreef MaJo het volgende:
Bij mij begint Wind of Change nu pas, horen jullie hem al langer?
GRRRRR nu weer terug naar Billy Jean gesprongen
Zeker de iMac die aan het suffen is?quote:Op woensdag 31 december 2008 01:35 schreef MaJo het volgende:
Macbookquote:Op woensdag 31 december 2008 01:36 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Zeker de iMac die aan het suffen is?
Wij waren erbij toen dit live werd gezongen... aawww die ramsesquote:Op woensdag 31 december 2008 01:21 schreef ElizabethR het volgende:
Oooh wel!! De dramatiek, de harmonieën.... Echt geweldig!!
En als je de clip erbij kijkt krijg je een brok in je keel, althans ikke wel
ik luister via een gadget op mn sidebar... dus heb het probleem niet...quote:Op woensdag 31 december 2008 01:35 schreef MaJo het volgende:
Ik ben jaloersquote:Op woensdag 31 december 2008 01:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wij waren erbij toen dit live werd gezongen... aawww die ramsesen het klonk nog goed ook
Euj???quote:
Ik steek nog wat op hierquote:
Die ga ik proberenquote:Op woensdag 31 december 2008 01:38 schreef Wexy het volgende:
[..]
ik luister via een gadget op mn sidebar... dus heb het probleem niet...
in geval van een vista hater
luister dan via http://www.allradio.nl/
Haar echte achternaam is datquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |