quote:Op woensdag 31 december 2008 00:16 schreef het_fokschaap het volgende:
ik vind dat in de OP al de filmpjes direkt gelinkt moeten worden zodat je een soort collage krijgt van alle filmpjes in de OP.
Wie gaat dat even doen ?
Met een klein klikbaar plaatje erbij ja, goed ideequote:Op woensdag 31 december 2008 00:16 schreef het_fokschaap het volgende:
ik vind dat in de OP al de filmpjes direkt gelinkt moeten worden zodat je een soort collage krijgt van alle filmpjes in de OP.
Wie gaat dat even doen ?
Slaap lekkerquote:Op woensdag 31 december 2008 00:18 schreef djenneke het volgende:
Ik ga naar bedje toe, ik denk dat het nu gaat lukken, slapen
Ik kom zo ookquote:Op woensdag 31 december 2008 00:19 schreef djenneke het volgende:
Fijne nacht nog voor de opblijvers!
Hoeveel zou ie er hebben?quote:Op woensdag 31 december 2008 00:21 schreef Wickedangel het volgende:
Mooie tweede stem van McCartney.
De S hebben ze later verloren..toen nog met Squote:
Ymfo?quote:Op woensdag 31 december 2008 00:23 schreef qonmann het volgende:
[..]
De S hebben ze later verloren..toen nog met S
quote:
Ik vind Van toch behoorlijk braaf.quote:Op woensdag 31 december 2008 00:27 schreef ThunderChild het volgende:
Die Rouvoet had nog niet eens zo slechte smaak met Van Morrison, had eerlijk gezegd wel één of ander christelijk bandje verwacht (hoe-heette-ze-van-vorig-jaar-ook-alweer-??) . . .
quote:
Terustenquote:
Maar wel met mooie nummersquote:
Waarmee?quote:Op woensdag 31 december 2008 00:32 schreef Ofyles2 het volgende:
Zou het niet weten.
Ik hoop niet dat hij aan het experimenteren is.
kwam mijn nichtje mee aanzetten toen ze een jaar of 8 was.. dat ze deze graag op cd wilde....quote:Op woensdag 31 december 2008 00:32 schreef Ofyles2 het volgende:
Frans Halsema & Jenny Arean - Vluchten kan niet meer
Vluchten kan niet meer, k zou niet weten hoe
Vluchten kan niet meer, k zou niet weten waar naar toe
Hoe ver moet je gaan
De verre landen zijn oorlogslanden
Veiligheidsraadvergaderingslanden, ontbladeringslanden, toeristenstranden
Hoe ver moet je gaan
Vluchten kan niet meer
Zelfs de maan staat vol met kruiwagentjes en op Venus zijn instrumenten
En op aarde zingt de laatste vogel in de laatste lente
Vluchten kan niet meer, k zou niet weten waar
Schuilen alleen nog wel, schuilen bij elkaar
Vluchten kan niet meer
Vluchten kan niet meer
Vluchten kan niet meer, heeft geen enkele zin
Vluchten kan niet meer, k zou niet weten waarin
Hoe ver moet je gaan
In zaken of werk, of in discipline
In Yin of in Yang of in herone
In status en auto en geld verdienen
Hoever moet je gaan
Vluchten kan niet meer
Hier in Holland sterft de laatste vlinder op de allerlaatste bloem
En alle muziek die overblijft is de supersonische boem
Vluchten kan niet meer, k zou niet weten waar
Schuilen kan nog wel, heel dicht bij elkaar
We maken ons eigen alternatiefje
Met of zonder boterbriefje
Mn liefje, mn liefje, wat wil je nog meer
Vluchten kan niet meer
Vluchten kan niet meer
ik vroeg het expres niet.......quote:
toch niet weer een heli..quote:
Met z'n tong natuurlijkquote:
Bij mij ook.quote:Op woensdag 31 december 2008 00:37 schreef het_fokschaap het volgende:
het leuke van de top 2000 is dat je tussen kerst en oud & nieuw altijd kunt afstemmen op radio 2 met lekkere muziek. het jammere is dat je ook zoveel mist. het lijkt alsof ik ieder jaar dezelfde nummer mis
Ik hoor gelukkig wel een hoop nummers die ik vorig jaar heb gemist.quote:Op woensdag 31 december 2008 00:37 schreef het_fokschaap het volgende:
het leuke van de top 2000 is dat je tussen kerst en oud & nieuw altijd kunt afstemmen op radio 2 met lekkere muziek. het jammere is dat je ook zoveel mist. het lijkt alsof ik ieder jaar dezelfde nummers mis
Ik probeer ook 's nachts veel te volgen.quote:Op woensdag 31 december 2008 00:40 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
misschien volgend jaar maar proberen overdag te slapen en 's nachts te luisteren
En de eindeloze varianten daarvan.quote:Op woensdag 31 december 2008 00:39 schreef knars het volgende:
Niet het spannendste nummer van The King, maar ach. Krijg nu wel flashbacks naar Nuon reclames
en wanneer slaap je ?quote:Op woensdag 31 december 2008 00:41 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik probeer ook 's nachts veel te volgen.
Nou, eigenlijk nietquote:Op woensdag 31 december 2008 00:40 schreef TradeMarkie het volgende:
Mag ik dit een zeikplaat vinden?
Nee, dat klopt wel, vanwege de rechten op filmpjes en zo.quote:Op woensdag 31 december 2008 00:41 schreef het_fokschaap het volgende:
ik kon top 2000 a go go niet op uitzending gemist vinden. klopt dat of kijk ik met m'n neus ?
mja, het is ook fijn dat als ik morgen wakker word ze er gewoon weer zijn met de top 2000. dat wordt weer afkicken begin van het nieuwe jaar.quote:Op woensdag 31 december 2008 00:42 schreef Wickedangel het volgende:
Ik heb me er allang bij neergelegd dat ik niet alles kan horen.
Ja en janeequote:Op woensdag 31 december 2008 00:41 schreef het_fokschaap het volgende:
ik kon top 2000 a go go niet op uitzending gemist vinden. klopt dat of kijk ik met m'n neus ?
Nee dat klopt, iets met de rechten, dus als het goed is kun je dan nu nog de herhaling zien op 3quote:Op woensdag 31 december 2008 00:41 schreef het_fokschaap het volgende:
Je moet dit nummer wel in context zien hoor!! Het is een briljant nummer van Annie M.G. Schmidt en Harry Bannink uit de musical 'En nu naar bed'. Musical gaat over maatschappelijke problemen die zelfs vandaag de dag nog actueel zijn, en is toch echt uit 1971.quote:Op woensdag 31 december 2008 00:33 schreef Wexy het volgende:
[..]
kwam mijn nichtje mee aanzetten toen ze een jaar of 8 was.. dat ze deze graag op cd wilde....
tjong dacht dat ik mn nichtjes wel beter opgevoed had
Lees even een paar posts boven jequote:Op woensdag 31 december 2008 00:45 schreef het_fokschaap het volgende:
nog maar 10 minuten ? nou ja, al met al alleen gisteravond gezien dus. ik dacht dat komt wel goed met uitzending gemist![]()
o ja, morgen nederland 2 !quote:Op woensdag 31 december 2008 00:46 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Lees even een paar posts boven je![]()
Haha da's wel het proberen waard.quote:Op woensdag 31 december 2008 00:46 schreef FritsFlits het volgende:
Barry White met een Pitch van -10 is niet leukHow low can you go
Als ik het niet haal, dan moet ik de nacht maar doorhalen.quote:Op woensdag 31 december 2008 00:48 schreef het_fokschaap het volgende:
even kijken of ik 11 uur ga halen morgen
En hoe is het met je vader afgelopen? Nog steeds die-hard addict?quote:Op woensdag 31 december 2008 00:48 schreef Robinhoo het volgende:
ik ben ook maar weer gaan luisteren nu ik net thuis ben
toch lekker..
Wetterustenquote:Op woensdag 31 december 2008 00:48 schreef Wickedangel het volgende:
Ik gaIedereen een fijne dag morgen.
Ook weer een mooie reportage van geweest in de Top 2000 a gogo . . .quote:Op woensdag 31 december 2008 00:48 schreef Ofyles2 het volgende:
Crosby, Stills, Nash & Young - Almost cut my hair
ja maar, ja maar, ja maar, een kind van 8 in de tegenwoordige tijd... kom op zeg....quote:Op woensdag 31 december 2008 00:45 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Je moet dit nummer wel in context zien hoor!! Het is een briljant nummer van Annie M.G. Schmidt en Harry Bannink uit de musical 'En nu naar bed'. Musical gaat over maatschappelijke problemen die zelfs vandaag de dag nog actueel zijn, en is toch echt uit 1971.
Slaap wel WAquote:Op woensdag 31 december 2008 00:48 schreef Wickedangel het volgende:
Ik gaIedereen een fijne dag morgen.
Hoest met pa?quote:Op woensdag 31 december 2008 00:48 schreef Robinhoo het volgende:
ik ben ook maar weer gaan luisteren nu ik net thuis ben
toch lekker..
hij zit nog in de woonkamer met een kameraad.. dat addict komt hij nooit vanaf dat is zekerquote:Op woensdag 31 december 2008 00:49 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
En hoe is het met je vader afgelopen? Nog steeds die-hard addict?
haha, zeker goed hoor.. die ouwe luistert mooi de hele dag en morgen op 1 jan kickt hij af ..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |