Op SBS6.nl kan je de hele wedstrijd terugzien.quote:Op woensdag 31 december 2008 21:57 schreef Valdivia het volgende:
Kan je ergens nog de laatste set/leg terugzien?
Ik heb het gemist.
betfair.comquote:Op donderdag 1 januari 2009 11:48 schreef Da_Sandman het volgende:
Vandaag zijn er kwartfinales toch? Is dat nog ergens te zien?
Ik kan op me mac anders wel naar sbs kijken. Maar er zijn andere streams die het uit zouden moeten zenden, waaronder:quote:Op donderdag 1 januari 2009 12:27 schreef Swetsenegger het volgende:
ja, met vertraging en niet op mac.
Vreemd aangezien ik elke mogelijke codec (flip4mac, perian, silverlight, flash) geinstalleerd heb. Misshcien is de stream gewoon traagquote:Op donderdag 1 januari 2009 12:49 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Ik kan op me mac anders wel naar sbs kijken.
Die eerste is echt bagger kwaliteit. betfair doet het prima en is gratis.quote:Maar er zijn andere streams die het uit zouden moeten zenden, waaronder:
http://www.justin.tv/jungledragon en http://atdhe.net/live-tv-1869.html
Waarom schrijf je Stompe zo snel af? Won vorige maand nog van Taylor.quote:Op donderdag 1 januari 2009 13:04 schreef Swetsenegger het volgende:
Dus King en Taylor in de halve finales
En daarmee is zijn hoogtepunt van de afgelopen en van de komende tien jaar ook weer genoemd...quote:Op donderdag 1 januari 2009 13:36 schreef RayMania het volgende:
[..]
Waarom schrijf je Stompe zo snel af? Won vorige maand nog van Taylor.
Stompe - King, 2000quote:Op donderdag 1 januari 2009 13:37 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En daarmee is zijn hoogtepunt van de afgelopen en van de komende tien jaar ook weer genoemd...
Ik had ook negen jaar moeten zeggen, excuus...quote:
Veel korter format, geen camera's aanwezig en niveau dat Stompé een keer in de twee jaar gooit en Taylor elke week.quote:Op donderdag 1 januari 2009 13:36 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dat was niet in de kwartfinale van het wereldkampioenschapquote:Op donderdag 1 januari 2009 13:36 schreef RayMania het volgende:
[..]
De kans dat King er tegen Bates uitvliegt vind ik ietsje realistischer. King staat tot dusver ook niet echt indrukwekkend te gooien.quote:Op donderdag 1 januari 2009 13:59 schreef Swetsenegger het volgende:
King maakt wel een goede kans om Taylor eruit te gooien en vervolgens van Barney te verliezen in de finale
Moet Barney wel eerst de finale halen, want die maakt wel weer een goede kans om van Jelle te verliezen.quote:Op donderdag 1 januari 2009 13:59 schreef Swetsenegger het volgende:
King maakt wel een goede kans om Taylor eruit te gooien en vervolgens van Barney te verliezen in de finale
Staat 2 x in de laatste 40 posts.quote:Op donderdag 1 januari 2009 15:23 schreef Damzkieee het volgende:
hoelaat begint het feest?
Alsof ik alles ga nalezen, het is 1 januari man.quote:Op donderdag 1 januari 2009 15:25 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Staat 2 x in de laatste 40 posts.
Lijkt me niet erg waarschijnlijk. Zelfs met al die gemiste dubbels is Van Barneveld z'n gemiddelde een stuk hoger dan dat van Klaasen. Natuurlijk zegt dit niet alles (zie Klaasen - Hamilton) maar als Van Barneveld zijn dubbels raakt gaat Klaasen er gewoon hard af.quote:Op donderdag 1 januari 2009 15:24 schreef ericajax het volgende:
Van Barneveld gaat er gewoon af hoor tegen Klaasen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |