Vaste bezoekers:quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
Lamzak_ = Timo
Lastlivingsoul = Tamara
MinderMutsig = Kirsten
drumstickNL = Matthijs
Oldenzaal = Daniël
Ratelslangetje = Selma
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
TheGirlNextDoor = Nathalie
Ow ok, dus ze is verliefd op rikketik, want ze hebben elkaar gemeet op het hondenveldje en hij heeft met haar bloempje gespeeld?quote:
We moeten nog meeten.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:27 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ow ok, dus ze is verliefd op rikketik, want ze hebben elkaar gemeet op het hondenveldje en hij heeft met haar bloempje gespeeld?
Wat heb ik gemist?
Als ik nu met de hond ga lopen, ben ik met een kwartiertje weer terug.quote:
Spannendquote:Op woensdag 31 december 2008 00:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oooh! Eerder vanavond was hier bij de overburen brandDikke brandweer en alles erbij
* Rikketik geeft Nathalie een schouderklopjequote:Op woensdag 31 december 2008 01:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
EINDELIJK gezegt waar het op staat tegen mn ex. Hem ook flink de deur uit gezwaaid. Nu heeftie me geblokkeerdEn hij probeerde me te kwetsen.. is dat even jammer, dat hem dat niet meer lukt
Waarom lukt het niet meer dan ?quote:Op woensdag 31 december 2008 01:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
EINDELIJK gezegt waar het op staat tegen mn ex. Hem ook flink de deur uit gezwaaid. Nu heeftie me geblokkeerdEn hij probeerde me te kwetsen.. is dat even jammer, dat hem dat niet meer lukt
Got a little bit of selfesteem. Eerst had ik totaal geen zelfvertrouwen, en kon hij zo over me heen walsen. Maar hij is gewoon zoooo laag vergeleken met mij.quote:Op woensdag 31 december 2008 01:49 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Waarom lukt het niet meer dan ?
Jaquote:Op woensdag 31 december 2008 01:48 schreef Rikketik het volgende:
[..]
* Rikketik geeft Nathalie een schouderklopje
Ik weet niet of zo'n arrogant meisje wel iets voor mij is.quote:Op woensdag 31 december 2008 02:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
En nu kan ik me natuurlijk helemaal op jou richten Bart
Aah, ga je nu al?quote:Op woensdag 31 december 2008 02:02 schreef Rikketik het volgende:
Er bestaat ook zoiets als gezonde arrogantie. En liever te arrogant dan te weinig zelfvertrouwen, me dunkt.
Enniewee, ik ga naar bed. Morgen er weer vroeg uit. Voor mijn doen dan.![]()
Kusjehoi. (K)
quote:Op woensdag 31 december 2008 02:03 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ik weet niet of zo'n arrogant meisje wel iets voor mij is.
Kusjequote:Op woensdag 31 december 2008 02:02 schreef Rikketik het volgende:
Er bestaat ook zoiets als gezonde arrogantie. En liever te arrogant dan te weinig zelfvertrouwen, me dunkt.
Enniewee, ik ga naar bed. Morgen er weer vroeg uit. Voor mijn doen dan.![]()
Kusjehoi. (K)
Okee, vooruit. Als ik je morgen dan nog maar wel spreekquote:Op woensdag 31 december 2008 02:06 schreef Rikketik het volgende:
Grapje.
En ik moet wel slapen, anders word ik morgenochtend helemaal lam wakker. Nog lammer dan anders, that is.
Ik maak er mijn persoonlijk doel van.quote:Op woensdag 31 december 2008 02:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Okee, vooruit. Als ik je morgen dan nog maar wel spreek![]()
Yesquote:Op woensdag 31 december 2008 02:08 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ik maak er mijn persoonlijk doel van.![]()
En nu ga ik echt.
er wordt wel heel dichte mist verwachtquote:Op woensdag 31 december 2008 10:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hopen dat het niet zo erg is als vorig jaar dan maar
Hoi Nath![]()
mogguh Nathaliequote:
de mist is zo dik dat je niets meer van het vuurwerk zietquote:Op woensdag 31 december 2008 11:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
De mist word vanzelf heel dicht door het vuurwerk.
Maar de mist zelf is eerst niet dicht. Net als vorig jaar, omdat mensen toch proberen nog vuurwerk af te steken, wordt het juist zo dicht dat je echt geen moer meer ziet.quote:Op woensdag 31 december 2008 11:02 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
de mist is zo dik dat je niets meer van het vuurwerk ziet
ik heb die helicopter zien vliegenquote:Op woensdag 31 december 2008 11:05 schreef ReMcOrE het volgende:
moi
net hier in de buur jongetje onder de vuilniswagen gekomen2 ambulances erbij en later ook nog een traumahelikopter
![]()
werd wakker van het geschreeuw van kinderen en mensen die riepen dat 112 gebeld moest worden... maar weet verder ook nog niks, alleen dat hij naar huis wilde rennen en toen waarschijnlijk voor de vuilniswagen langs is geschoten (of hem totaal niet heeft gezien) chauffeur reed heel erg langzaam, maar heeft hem dus wel geraakt/geschept of wat dan ook, weet ik verder ook nog niet!
euhmz, bij ons was het ook in het buitengebied hardstikke dicht.quote:Op woensdag 31 december 2008 11:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar de mist zelf is eerst niet dicht. Net als vorig jaar, omdat mensen toch proberen nog vuurwerk af te steken, wordt het juist zo dicht dat je echt geen moer meer ziet.
De rook verspreid zich wel natuurlijkquote:Op woensdag 31 december 2008 11:12 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
euhmz, bij ons was het ook in het buitengebied hardstikke dicht.
ook als je 8 km buitenaf fietst?quote:Op woensdag 31 december 2008 11:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
De rook verspreid zich wel natuurlijk
Hmhm.quote:Op woensdag 31 december 2008 11:13 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ook als je 8 km buitenaf fietst?
QFTquote:Op woensdag 31 december 2008 11:14 schreef Rumille het volgende:
Kutkinderen met hun kutvuurwerk op kuttijden terwijl ik verdomme nog in m'n kutbed lig probeer te slapen.
* rulerofdeath verwijst peter naar het topic van dribbel_quote:Op woensdag 31 december 2008 11:14 schreef Rumille het volgende:
Kutkinderen met hun kutvuurwerk op kuttijden terwijl ik verdomme nog in m'n kutbed lig probeer te slapen.
niet dusquote:
ik heb er gelukkig geen last van, maar je bent zelf ook jong geweestquote:Op woensdag 31 december 2008 11:14 schreef Rumille het volgende:
Jawel. Echt wel. De rook van de gehele dag blijft wel in de lucht hangen, en als de mist dan neerkomt, komt de rook mee. Er bestaat ook nog zoiets als wind enzo.quote:
Ik niet. Heb nog nooit vuurwerk afgestoken.quote:Op woensdag 31 december 2008 11:16 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik heb er gelukkig geen last van, maar je bent zelf ook jong geweest
ik liep vroeger in ieder geval wel om 10 uur rond om vuurwerk af te knallen
quote:Op woensdag 31 december 2008 11:16 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik heb er gelukkig geen last van, maar je bent zelf ook jong geweest
ik liep vroeger in ieder geval wel om 10 uur rond om vuurwerk af te knallen
quote:Op woensdag 31 december 2008 11:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik niet. Heb nog nooit vuurwerk afgestoken.
maar niet zo erg dat je in 8km buitengebied niets meer ziet. Dat komt echt wel door de dichte mist.quote:Op woensdag 31 december 2008 11:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jawel. Echt wel. De rook van de gehele dag blijft wel in de lucht hangen, en als de mist dan neerkomt, komt de rook mee. Er bestaat ook nog zoiets als wind enzo.
quote:Op woensdag 31 december 2008 11:21 schreef Rumille het volgende:
En zelfs dan nog, ik ben hypocriet genoeg om ze alsnog de huid vol te schelden (op internet). Kutkinderen. Sterf tyfushoerengraftakken
.
quote:Op woensdag 31 december 2008 11:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik niet. Heb nog nooit vuurwerk afgestoken.
quote:
Te lui om vuurwerk te kopen/af te steken. Ooit wel een vuurpijltje gekocht maar snapte de lol niet van om je geld in rook zien op te gaan. Dan liever andermans geld in rook op zien gaanquote:
quote:Op woensdag 31 december 2008 11:25 schreef Rumille het volgende:
[..]
Te lui om vuurwerk te kopen/af te steken. Ooit wel een vuurpijltje gekocht maar snapte de lol niet van om je geld in rook zien op te gaan. Dan liever andermans geld in rook op zien gaan.
ook siervuurwerk vind je niets?quote:Op woensdag 31 december 2008 11:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb echt een hekel aan vuurwerk. Blijf het liefst hele dagen binnen rond oud&nieuw.
Nee. Doet me echt niets. Wat Rumille al zegt, al dat geld dat je de lucht in ziet gaan.quote:Op woensdag 31 december 2008 11:31 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ook siervuurwerk vind je niets?
Daar wordt het niet beter vanquote:Op woensdag 31 december 2008 11:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
De mist word vanzelf heel dicht door het vuurwerk.
Skipperdeskipquote:
tjah, ik vind het wel mooi, maar ik ga er geen honderden euro's in stoppen. ik heb een pakket van 70 euro gekocht samen met m'n broertje.quote:Op woensdag 31 december 2008 11:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee. Doet me echt niets. Wat Rumille al zegt, al dat geld dat je de lucht in ziet gaan.
Niets te merken van die kredietcrisis rond oud & nieuw.
waar krijg jij notes van dan?quote:Op woensdag 31 december 2008 11:35 schreef Rumille het volgende:
Ik heb trouwens al heel lang geen note erbij gekregen.
hoe dat?quote:Op woensdag 31 december 2008 11:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik voel me echt zo fucking ziek
Teveel oliebollen gegeten ?quote:Op woensdag 31 december 2008 11:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik voel me echt zo fucking ziek
Nouja, wij merken het heel erg. Sinds de economie is ingestort zit mn pa thuis. 500 euro minder inkomsten in de maand. En we hadden het al niet erg ruim.quote:Op woensdag 31 december 2008 11:39 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah, ik vind het wel mooi, maar ik ga er geen honderden euro's in stoppen. ik heb een pakket van 70 euro gekocht samen met m'n broertje.
en ik merk zelf ook niets van de kredietcrisis. bij ons op het werk is het erg druk en de laatste paar maanden heb ik veel gewerkt en dus veel geld binnen gekregen
quote:Op woensdag 31 december 2008 11:40 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
waar krijg jij notes van dan?
jij bent toch zo een heel lief onschuldig jongetje?
Een voorhoofdholteontsteking, keelontsteking en oorontsteking komen niet voort uit teveel oliebollen.quote:
hmm, das wel erg kutquote:Op woensdag 31 december 2008 11:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nouja, wij merken het heel erg. Sinds de economie is ingestort zit mn pa thuis. 500 euro minder inkomsten in de maand. En we hadden het al niet erg ruim.
Meteen alle 3quote:Op woensdag 31 december 2008 11:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Een voorhoofdholteontsteking, keelontsteking en oorontsteking komen niet voort uit teveel oliebollen.
Heb nog niet 1 oliebol aangeraakt dit jaar, ook dat nog.
quote:Op woensdag 31 december 2008 11:41 schreef Rumille het volgende:
[..]Ooit bij een nieuwe mod op VBL teveel topics geopend (ontgroening enzo), en verder weet ik het ook niet
al eens naar de dokter geweestquote:Op woensdag 31 december 2008 11:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Een voorhoofdholteontsteking, keelontsteking en oorontsteking komen niet voort uit teveel oliebollen.
Heb nog niet 1 oliebol aangeraakt dit jaar, ook dat nog.
Hij heeft een vast contract bij een uitzendbureau in de transport. Het eerste dat instortte was de transport wereld én de uitzendkrachten. Dus mn pa heeft er dubbelop last van.quote:Op woensdag 31 december 2008 11:45 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hmm, das wel erg kut
waar werkte je pa dan?
Ja, als ik het te pakken heb, heb ik het goed te pakken.quote:
hmm, das wel erg kutquote:Op woensdag 31 december 2008 11:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hij heeft een vast contract bij een uitzendbureau in de transport. Het eerste dat instortte was de transport wereld én de uitzendkrachten. Dus mn pa heeft er dubbelop last van.
Nee. Elke keer als ik eindelijk een afspraak heb, is het alweer weg.quote:Op woensdag 31 december 2008 11:46 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
al eens naar de dokter geweest
Ik heb er 101quote:Op woensdag 31 december 2008 11:46 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hoeveel heb je er in totaal dan?
De uren die in zijn contract staan krijgt hij dus nog wel uitbetaald. Maar dat is echt weinig als je kijkt naar hoeveel hij normaal gesproken werkt.quote:
waarom?quote:
hmm. hij zit nu hele dagen thuis?quote:Op woensdag 31 december 2008 11:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
De uren die in zijn contract staan krijgt hij dus nog wel uitbetaald. Maar dat is echt weinig als je kijkt naar hoeveel hij normaal gesproken werkt.
is het zo druk dan?quote:Op woensdag 31 december 2008 11:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee. Elke keer als ik eindelijk een afspraak heb, is het alweer weg.
ik heb er 5quote:
Ja. en hij is al niet te genieten als hij wel werkt, moet je je voorstellen wat een hel het nu is thuisquote:Op woensdag 31 december 2008 11:50 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hmm. hij zit nu hele dagen thuis?
ok.quote:Op woensdag 31 december 2008 11:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga even alle pruttel (lees; antibiotica en dergelijke) naar binnen werken, en dan eten.
Tot straks lieve ToF-ers
Onze huisarts zit in een bejaardencomplex. Dus al die bejaarden hebben elke dag al een afspraak staan.quote:
auwquote:Op woensdag 31 december 2008 11:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja. en hij is al niet te genieten als hij wel werkt, moet je je voorstellen wat een hel het nu is thuisMaargoed.
hmmquote:Op woensdag 31 december 2008 11:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Onze huisarts zit in een bejaardencomplex. Dus al die bejaarden hebben elke dag al een afspraak staan.
quote:Op woensdag 31 december 2008 11:49 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
waarom?
je zat net zo sexy in je boxer voor de cam
quote:
gekke jongenquote:
ow, maar is dat niet zo?quote:Op woensdag 31 december 2008 12:19 schreef skippy22 het volgende:
Nu denkt iedereen dat we een stelletje zijn
Nathaliequote:
quote:
ik wil wel wat in je neus spuitenquote:Op woensdag 31 december 2008 12:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Wouter
Ik ben mijn neusspray kwijt
quote:Op woensdag 31 december 2008 12:31 schreef Bob-B het volgende:
Warzone Almelo
Volgens mij is er nergens zoveel illegaal vuurwerk te horen
Mwehquote:Op woensdag 31 december 2008 12:31 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik wil wel wat in je neus spuiten
Hier wel watquote:Op woensdag 31 december 2008 12:32 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik hoor hier weinig moet ik zeggen.
quote:Op woensdag 31 december 2008 12:31 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik wil wel wat in je neus spuiten
nopequote:Op woensdag 31 december 2008 12:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Kennen jullie The Impossible Quiz?
quote:
De ene klap wordt afgelost met de andere, doet me denken aan die video's die je zag aan het begin van de inval in Irak.quote:Op woensdag 31 december 2008 12:32 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik hoor hier weinig moet ik zeggen.
rare quizquote:Op woensdag 31 december 2008 12:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
http://www.addictinggames.com/theimpossiblequiz.html
Succes
kee danquote:Op woensdag 31 december 2008 13:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Tot 7. Daarna gaan we met werk nog vuurwerk afsteken ofzo, en dan op huus an, nog gauw eem wat slapen en dan om half 12 me flink volproppen
shit happens.quote:Op woensdag 31 december 2008 13:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
En Bart zou ervoor zorgen dat ik m nog zou spreken vandaagMaar volgens mij gaat dat niet lukken
![]()
Ik spreek m dus volgend jaar pas weer
Ben je een beetje verliefd op Bart?quote:Op woensdag 31 december 2008 13:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
En Bart zou ervoor zorgen dat ik m nog zou spreken vandaagMaar volgens mij gaat dat niet lukken
![]()
Het lijkt er wel opquote:Op woensdag 31 december 2008 14:58 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ben je een beetje verliefd op Bart?
Ik moest tot drie, maar ik had verwacht dat jij gewoon vrij was.quote:Op woensdag 31 december 2008 13:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
![]()
Gast!quote:Op woensdag 31 december 2008 16:34 schreef Rikketik het volgende:
Ik weet ook wel dat hij alleen maar trollt. Leuk is anders, echter.
Hier (Wierden) begon t ook al aardig.. Mijn vriendin in Almelo smste ook al dat t daar aardig mistig is! Hoop toch geen tafarelen als vorig jaar mee te makenquote:Op woensdag 31 december 2008 19:29 schreef ACT-F het volgende:
Is het bij jullie ook zo mistig? Het lijkt een herhaling van vorig jaar te worden
Jij ookquote:Op woensdag 31 december 2008 19:53 schreef Rikketik het volgende:
Nou, ik ga er vandoor. Alvast een prettige jaarwisseling en tot morgen!
quote:Op woensdag 31 december 2008 21:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wel okee, niet veel te doen though.
Insgelijksquote:Op woensdag 31 december 2008 21:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Same bij ons. We hadden zowat meer personeel dan gasten. Tot half 6 althans. Dat laatste half uur was de drive echt ontzettend druk.
Je werkt bij de Mac op de woonboulevard?quote:Op woensdag 31 december 2008 21:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Same bij ons. We hadden zowat meer personeel dan gasten. Tot half 6 althans. Dat laatste half uur was de drive echt ontzettend druk.
Jaquote:Op woensdag 31 december 2008 21:19 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Je werkt bij de Mac op de woonboulevard?
Waarom nu niet meer?quote:Op woensdag 31 december 2008 21:21 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Kwam ik regelmatig langs vorig jaar
Is een beetje omrijdenquote:Op woensdag 31 december 2008 21:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Waarom nu niet meer?
Ik ken het, ik heb het ook:(quote:Op woensdag 31 december 2008 19:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik voel me ziekjes, en dat op oudejaarsavond godverdomme
Okequote:Op woensdag 31 december 2008 21:25 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Is een beetje omrijdenMaar als ik een keer in Enschede ben zal ik je met een bezoekje vereren
Sissyquote:Op woensdag 31 december 2008 21:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik blijf maar thuis, denk dat ik de energie niet op kan brengen om tot 8 uur 's ochtends in de kroeg te gaan zuipen
Nopequote:Op woensdag 31 december 2008 21:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ben ik de enige die wél gaat zuipen hier?
ga je ego eens een duik in een koud bad gevenquote:Op woensdag 31 december 2008 21:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ben ik de enige die wél gaat zuipen hier?
allemaal beetje heel erg makkelijke inkoppersquote:
Nathaliequote:
Gaat hij morgen doen tijdens de nieuwjaarsduikquote:Op woensdag 31 december 2008 21:57 schreef rulerofdeath het volgende:
ga je ego eens een duik in een koud bad geven
Nou en, hij is wel leukquote:Op woensdag 31 december 2008 21:59 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
allemaal beetje heel erg makkelijke inkoppers
eerst zien dan gelovenquote:Op woensdag 31 december 2008 22:00 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Gaat hij morgen doen tijdens de nieuwjaarsduik
sorry, maar ik kijk/luister liever vrienden van ****** livequote:
Je gaat vreemdquote:Op woensdag 31 december 2008 22:04 schreef rulerofdeath het volgende:
sorry, maar ik kijk/luister liever vrienden van ****** live
Ik zou m mij wel laten doenquote:Op woensdag 31 december 2008 22:04 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
sorry, maar ik kijk/luister liever vrienden van ****** live
ja, maar guido is erg slechtquote:
maar dat heeft niets met mijn plezier te makenquote:Op woensdag 31 december 2008 22:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik zou m mij wel laten doen
Niet waar.quote:Op woensdag 31 december 2008 22:09 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja, maar guido is erg slecht
tjah, ik drink wel grolschquote:
Jij mag mij ook wel doenquote:Op woensdag 31 december 2008 22:09 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maar dat heeft niets met mijn plezier te maken
hm hmquote:
wanneer?quote:Op woensdag 31 december 2008 22:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jij mag mij ook wel doenDat wil jij alleen niet.
oeh, spank mequote:
ik keek er alleen naarquote:Op woensdag 31 december 2008 22:13 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Hoe kun je dan vriendjes zijn met ******
kan deze week nog geen zekerheid biedenquote:
Zou jij je vriendin dat serieus aan doen?quote:Op woensdag 31 december 2008 22:16 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
kan deze week nog geen zekerheid bieden
ik weet mijn weekschema nog niet precies![]()
voor jou altijdquote:Op woensdag 31 december 2008 22:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zou jij je vriendin dat serieus aan doen?
ik doe er vanavond ook meer mee dan naar kijkenquote:Op woensdag 31 december 2008 22:20 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik kijk vanavond naar:
[ afbeelding ]
hoezo?quote:
moet je daarom lachen?quote:
quote:Op woensdag 31 december 2008 22:22 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik kom jullie nog even een fijne jaarwisseling wensen.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
KIRSTENquote:Op woensdag 31 december 2008 22:22 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik kom jullie nog even een fijne jaarwisseling wensen.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 31 december 2008 22:23 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
moet je daarom lachen?
nu neem ik jou ook niet meer serieus
owjahquote:
maar voort nog wel even mijn staatsloten in de gaten houdenquote:Op woensdag 31 december 2008 22:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
En nu over naar Youp van 't Hek!
Weet niet of wij die ook hebben.quote:Op woensdag 31 december 2008 22:32 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maar voort nog wel even mijn staatsloten in de gaten houden
Dit logo moest ik even in een ander topic gebruiken. Bedankt voor de inspiratiequote:
quote:Op woensdag 31 december 2008 22:36 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dit logo moest ik even in een ander topic gebruiken. Bedankt voor de inspiratie![]()
Man verliest voet door vuurwerkongeluk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |