Dat lijkt me wel!quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:36 schreef blomst het volgende:
[..]
Wat een bende, maar was het wel gezellig??
Goed is ware kunstquote:
Ik struin er ergen tussen maar das lastig te zienquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:36 schreef blomst het volgende:
[..]
Wat een bende, maar was het wel gezellig??
Ken nog netquote:
quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hadden ze die niet groter?
Kunstbendeging ik vroeger altijd heen!
Ben je een manquote:
Wat een debielen zijn dat... Ik ben happy met mijn heup .. Een nieuw hart wil ik nietquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, ik heb alle plannen tot een eventuele nieuwjaarsduik losgelaten, gaat hem niet worden.![]()
Optimale smoes om niet te gaanquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, ik heb alle plannen tot een eventuele nieuwjaarsduik losgelaten, gaat hem niet worden.![]()
Nee, ben ook afgehaakt. Graadje of drie boven nul: OK, dat kan nog. Maar dit wordt écht te gek.quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat een debielen zijn dat... Ik ben happy met mijn heup .. Een nieuw hart wil ik niet
quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:44 schreef Deisyy het volgende:
Die vingers die tussen de troep liggen
* liesje1979 gaat het plaatje nog maar een keer bekijken.quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:44 schreef Deisyy het volgende:
Die vingers die tussen de troep liggen
Ik zie niks hoorquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:48 schreef Soury het volgende:
Sjesus ik heb toch geen bom foto geplaatst ...... Ga ff op zoek naar een andere. Ik zie het btw niet
Lama, het is een sigarettepeukquote:
Baliquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:48 schreef Soury het volgende:
Sjesus ik heb toch geen bom foto geplaatst ...... Ga ff op zoek naar een andere. Ik zie het btw niet
ik keek ook alquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lama, het is een sigarettepeuk![]()
Zit nog steeds in mijn systeem, denk ik
MG hoe is dat afgelopen?quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:49 schreef Deisyy het volgende:
Een jaar of 5 geleden zou ik met mijn zussen en zwagers naar Scheveningen gaan voor de nieuwjaarsduik, die oudjaarsnacht blies mijn zwager een flowerbed op in zijn gezicht, ging dus niet door.
Hij heeft met zijn rechteroog nog maar 10% zicht en littekentjes in zijn gezicht.quote:
bbbbbrrrrrrrr vuurwerk.quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij heeft met zijn rechteroog nog maar 10% zicht en littekentjes in zijn gezicht.
Eigenlijk heeft hij heel veel mazzel gehad,
Vuurwerk is engquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:01 schreef Sporti het volgende:
[..]
bbbbbrrrrrrrr vuurwerk.
Ik ga pitten
Op is aangepastquote:
Trustenquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:01 schreef Sporti het volgende:
[..]
bbbbbrrrrrrrr vuurwerk.
Ik ga pitten
Moeten we nu onze posts ook aanpassen?quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:27 schreef Soury het volgende:
De Op is open voor opties
[ afbeelding ]
Beter![]()
Elfstedentochtquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:04 schreef Deisyy het volgende:
Al die malloten die al gaan roepen om een Elfstedentocht
Beetje oud en nieuw.. Nah tis um niet he?? Jemigquote:
Daarom zo dapper dat je er toch 1 opentquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Beetje oud en nieuw.. Nah tis um niet he?? Jemig
Je hebt het er maar druk meequote:
Dat was wel een beetje voor na de jaarwisselingquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daarom zo dapper dat je er toch 1 opent![]()
Maar die vorige was het wel.
quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat was wel een beetje voor na de jaarwisseling
Zou je niet zeggen he???quote:
quote:
Ik dacht dat Fann veel jonger was.quote:
quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht dat Fann veel jonger was.
Dat van die voedselbank was maar een grapje
Ze is niet voor niks misselijkquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht dat Fann veel jonger was.
Dat van die voedselbank was maar een grapje
quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Help me eens Lies, ze is het niet he?
Ja ik was de fotograaf vanmiddag... Morgen in de krantquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Help me eens Lies, ze is het niet he?
ja ze komt aardig jong over, vast door de wijntjesquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:16 schreef Deisyy het volgende:
Ik dacht dat Fan een jaar of 40 was.
Iedereen moet verplicht zijn leeftijd invullen in zijn profiel, vind ik
Want?quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:19 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb nog eens goed naar de foto gekeken en besloten dat het Fann niet kan zijn
Google oud en nieuw ... meer nietquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:23 schreef liesje1979 het volgende:
Soury, waar heb je die foto eigenlijk vandaan geplukt? Mag ik een linkje, ben wel benieuwd naar het verhaal achter deze foto.
quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Google oud en nieuw ... meer niet
Maar ik ging naar blz. 8 ofzo ander krijg je vuurwerk![]()
quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Google oud en nieuw ... meer niet
Maar ik ging naar blz. 8 ofzo ander krijg je vuurwerk![]()
quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik zit net 3 A-4-tjes vol te tikken met argumenten waarom het Fann niet kan zijn.
Veel plezier ermeequote:Op dinsdag 30 december 2008 23:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ben er even weg van. Filmpje kijken op RAI due:
"La foresta dei pugnali volanti" ("Het woud van de vliegende dolken")![]()
quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ben er even weg van. Filmpje kijken op RAI due:
"La foresta dei pugnali volanti" ("Het woud van de vliegende dolken")![]()
Dat is weer knapquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat een gezelligheid!![]()
http://molenwijk.web-log.(...)oud_en_nieuw_20.html
We hebben een knalfeest gemistquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat een gezelligheid!![]()
http://molenwijk.web-log.(...)oud_en_nieuw_20.html
Fok meet 2008quote:
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeee en zonder randjes...quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:37 schreef Talitha het volgende:
[ afbeelding ]
Thanks muis!
*trekezel opslaat
quote:
Yup. Ergens in het proces van knippen en plakken zijn de randjes gesneuveld.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeee en zonder randjes...
Hehehehhehequote:Op dinsdag 30 december 2008 23:41 schreef Talitha het volgende:
[..]
Yup. Ergens in het proces van knippen en plakken zijn de randjes gesneuveld.
Dat duurt verdikkeme lang.. Eerst die groene shit koken en dan de piepers erbij. En de fles wijn moest nog leeg en de worst nog verwarmen. en toen nog etc....quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoe heb je het warm gemaakt dan? Met een waxinelichtje?
Smakelijk.quote:
Heb je druppeltjes voor je ogen of krijg je die gratis van Nickskiquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:47 schreef Talitha het volgende:
[..]
Smakelijk. [ afbeelding ]
En trusten vast voor straks. Ik ga slapen met mijn ogen open. Speciaal voor Nickski.
Ohwja, sorry! Ik dacht aan magnetronvoer.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat duurt verdikkeme lang.. Eerst die groene shit koken en dan de piepers erbij. En de fles wijn moest nog leeg en de worst nog verwarmen. en toen nog etc....
Dat is meestal het geval dus sorry is niet op zijn plaats. Soms kook ik echtquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ohwja, sorry! Ik dacht aan magnetronvoer.![]()
Zijn dat de keren dat je er een foto van maakt?quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is meestal het geval dus sorry is niet op zijn plaats. Soms kook ik echt
Hahaha nee iets vaker.. Heb wel dat ik er meer werk van maak als ik de tijd heb.. En eigenlijk is het niet veel werk. Maar ja als ik uit me werk kom doe ik liever niks meer of zo weinig mogelijkquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zijn dat de keren dat je er een foto van maakt?![]()
Ik kook ook heus wel eens soms. Maar ik ben ook erg van het gemak!
Ik hoop altijd op een pijltje in iemands oog maar dat gaat um niet wordenquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:59 schreef dieenebart het volgende:
Heb ook boerenkool gegeten, bij pappie. Het jaarlijkse ritueel in plaats van kerstafspraken. En het was weer hééél gezellig...![]()
Nou ja, niet om echt van te janken, maar er hangt altijd zo'n 'gemaakt' sfeertje, als u begrijpt wat ik bedoel.
Ik ben zeker de enige die darts zit te kijken?
Heh heh, ik dacht in eerste instantie een pijltje in iemands oog tijdens een familie-diner, maar je bedoelde bij de lelijke dikke mannenquote:Op woensdag 31 december 2008 00:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik hoop altijd op een pijltje in iemands oog maar dat gaat um niet worden
Ohh gaaf op natuurijs neem ik aan. Ik wil al jaren graag. Heb gloednieuwe schaatsen in de doos zitten.quote:Op woensdag 31 december 2008 00:06 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Heh heh, ik dacht in eerste instantie een pijltje in iemands oog tijdens een familie-diner, maar je bedoelde bij de lelijke dikke mannen![]()
Ik heb vanmiddag geschaatst!
Zo is datquote:
Das kut iid .... Hebbie kabel of draadloos. Ik heb het laatste ben er soms niet blij meequote:Op woensdag 31 december 2008 00:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik moet steeds opnieuw opstarten.
Draadloos, want ik vond dat zo ongezellig, al die kabels in je huis. Meestal gaat het prima, maar er zijn soms van die dagen dat hij er steeds uitflikkert.quote:Op woensdag 31 december 2008 00:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Das kut iid .... Hebbie kabel of draadloos. Ik heb het laatste ben er soms niet blij mee
KPN ???quote:Op woensdag 31 december 2008 00:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Draadloos, want ik vond dat zo ongezellig, al die kabels in je huis. Meestal gaat het prima, maar er zijn soms van die dagen dat hij er steeds uitflikkert.
Is dat niet het zelfde ja kweet het ook niet hoorquote:Op woensdag 31 december 2008 00:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Serieus, ik moest het vragen.
Telfort zegt hij.
Ha! Ik ga hem niet weer storen tijdens GTA.quote:Op woensdag 31 december 2008 00:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Is dat niet het zelfde ja kweet het ook niet hoor
En er over klagen mag bij háár kapperquote:Op woensdag 31 december 2008 00:28 schreef Peter6000 het volgende:
Ik uhhhhhhhhhhhhh.![]()
Ik vind de OP een beetje burgerlijk.
Nee.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:59 schreef dieenebart het volgende:
Heb ook boerenkool gegeten, bij pappie. Het jaarlijkse ritueel in plaats van kerstafspraken. En het was weer hééél gezellig...![]()
Nou ja, niet om echt van te janken, maar er hangt altijd zo'n 'gemaakt' sfeertje, als u begrijpt wat ik bedoel.
Ik ben zeker de enige die darts zit te kijken?
Dubbel toedeledokiesquote:Op woensdag 31 december 2008 00:28 schreef Peter6000 het volgende:
Ik uhhhhhhhhhhhhh.![]()
Ik vind de OP een beetje burgerlijk.
De jongste van me broer..quote:
We hebben de zelfde grote gok (neus)quote:
Die kerel linksquote:
Mooi meisjequote:Op woensdag 31 december 2008 00:37 schreef Soury het volgende:
[..]
We hebben de zelfde grote gok (neus)
Ja daar hebben ze heel wat mee te stellen 14 jaar oudquote:
Whaaaaaaaat! 14! Oei!quote:Op woensdag 31 december 2008 00:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja daar hebben ze heel wat mee te stellen 14 jaar oud
Mot je d'r hyves zien tering...quote:
Dat maakt BLUR dan tegendraads en dus koel.quote:Op woensdag 31 december 2008 00:47 schreef Peter6000 het volgende:
Oh, ik lees net dat Britpop uit is.![]()
Net nu BLUR een reünie heeft aangekondigd.
Uit als in, niet meer in de mode?quote:Op woensdag 31 december 2008 00:47 schreef Peter6000 het volgende:
Oh, ik lees net dat Britpop uit is.![]()
Net nu BLUR een reünie heeft aangekondigd.
Puur blond en vet blauwe ogen. Heb me broer ook alsof het niet echt isquote:
Right click save as.quote:Op woensdag 31 december 2008 00:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Puur blond en vet blauwe ogen. Heb me broer ook alsof het niet echt is
[ afbeelding ]
De neus ja ach !!!
Wie is die chick naast je?quote:Op woensdag 31 december 2008 00:48 schreef Soury het volgende:
[..]
De neus ja ach !!!
Dat mag hoorquote:
quote:Op woensdag 31 december 2008 00:48 schreef Soury het volgende:
[..]
De neus ja ach !!!
Das wel weer zo.quote:Op woensdag 31 december 2008 00:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat maakt BLUR dan tegendraads en dus koel.
Lees je inquote:
Ik ken niets van Blur eigenlijkquote:Op woensdag 31 december 2008 00:50 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Das wel weer zo.
Ik heb ze (toen ze nog in waren) gezien in de Pepsi Stage (naast de HMH).
Was goed, toen.
Wtf zelfs foto's van mezelf met kater (van de drank)quote:Op woensdag 31 december 2008 00:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik had nog heul niets van je![]()
![]()
![]()
Zelfs niet die van Besaid![]()
![]()
![]()
Wat moet ik teruglezen? Een rel?quote:
Het zou veiliger voor je kunnen zijn.quote:
Ja, maar die heb ik niet opgeslagen.quote:Op woensdag 31 december 2008 00:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Wtf zelfs foto's van mezelf met kater (van de drank)
Moet ik 'm even mailen?quote:Op woensdag 31 december 2008 00:52 schreef Peter6000 het volgende:
Waar staat die foto van Soury nou.
Nee, zet hier maar even neer. Ben ook wel benieuwd.quote:
Grappig he?? dat profiel !! Ben daar wel een beetje trots op. Een muisje is het.. plus karakter lijkt ze ook nog op me. Een ochten humeur dat wil je niet wetenquote:Op woensdag 31 december 2008 00:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jullie lijken vet veel op elkaar!
Had je maar eerder terug moeten komenquote:Op woensdag 31 december 2008 00:54 schreef Coos het volgende:
[..]
Nee, zet hier maar even neer. Ben ook wel benieuwd.
Nieuwsgierig isquote:Op woensdag 31 december 2008 00:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Grappig he?? dat profiel !! Ben daar wel een beetje trots op. Een muisje is het.. plus karakter lijkt ze ook nog op me. Een ochten humeur dat wil je niet weten
Ik zal 'm in mijn quote ook even edittenquote:Op woensdag 31 december 2008 00:54 schreef Peter6000 het volgende:
Pepsi Stage had ik in eerste instantie fout geschreven, maar ik heb het binnen 5 minuten kunnen editten.
Chill, hoe oud?quote:Op woensdag 31 december 2008 00:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
[RLS SC #059] Twee voor twaalf ..........
Ah tof! Vind ze je ook helemaal stoer enzo?quote:Op woensdag 31 december 2008 00:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Grappig he?? dat profiel !! Ben daar wel een beetje trots op. Een muisje is het.. plus karakter lijkt ze ook nog op me. Een ochten humeur dat wil je niet weten
Gelukkig binnen 5 minuten gelukt.quote:Op woensdag 31 december 2008 00:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zal 'm in mijn quote ook even editten
Mijn nichtje van 14 jaar oud.. Dus ..quote:Op woensdag 31 december 2008 00:55 schreef Coos het volgende:
[..]
Nieuwsgierig is![]()
Waar gaat dit over???
Meisje van 83?quote:Op woensdag 31 december 2008 00:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
[RLS SC #059] Twee voor twaalf ..........
Zo komt het toch nog goed net voor het nieuwe jaar.quote:Op woensdag 31 december 2008 00:56 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Gelukkig binnen 5 minuten gelukt.
14?quote:Op woensdag 31 december 2008 00:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn nichtje van 14 jaar oud.. Dus ..
Hoe gaat het ???
Ja ik ben een lieve tantequote:Op woensdag 31 december 2008 00:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ah tof! Vind ze je ook helemaal stoer enzo?
Goed, dank je maar wel koud ik ga zo eerst onder een hete douche en dan aan het bieâhquote:Op woensdag 31 december 2008 00:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn nichtje van 14 jaar oud.. Dus ..
Hoe gaat het ???
Ja tof, ik ben ook een lieve tante, ik ben de "beste vriendin"van de hele familie!quote:Op woensdag 31 december 2008 00:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik ben een lieve tanteMijn broer is daarintegen een lul
Ik weet het nu toch ook?quote:Op woensdag 31 december 2008 00:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Serieus het is 1 pagina teruglezen!
Wat drink jij morgen om 12 uur?quote:Op woensdag 31 december 2008 00:58 schreef Coos het volgende:
[..]
Goed, dank je maar wel koud ik ga zo eerst onder een hete douche en dan aan het bieâh
Bollyquote:Op woensdag 31 december 2008 01:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat drink jij morgen om 12 uur?
Wein in de trijnquote:Op woensdag 31 december 2008 01:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat drink jij morgen om 12 uur?
Gemeentepils?quote:Op woensdag 31 december 2008 01:06 schreef Soury het volgende:
Ik giet me vol met wat ik in huis heb
Oh, ik dacht 's middags.quote:Op woensdag 31 december 2008 01:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
BIER
godverdomme, stelletje kutplebs.
Ik hou van bier.quote:Op woensdag 31 december 2008 01:06 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Oh, ik dacht 's middags.
Om middernacht duikt er een fles wodka naar binnen, hoop ik
Ohw, dat doet me aan mijn schoonouders denken *ril*quote:
Ik heb maar 1 biervriend: Hertog Jan. Ga nu de laatste neef uit de koelkast halenquote:Op woensdag 31 december 2008 01:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik hou van bier.
Maar soms ga ik vreemd met Jack Daniel's.
Moet je niet aan bier vertellen![]()
Was er niet een foto van mij en Jack ergens?
Of sjampoepelquote:Op woensdag 31 december 2008 01:10 schreef liesje1979 het volgende:
Gelukkig noem je het geen: Champie!
Nee, maar ik had al wel na vijf minuten zere poten! Dat wordt nog wat tijdens de Lammert en Brammert-tochtquote:Op woensdag 31 december 2008 01:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Proost!
Ben je nog op je bek gegaan tijdens het schaatsen?
Van de week zag ik ergens een test van Champagne. Bleek dat de dure merken zoals Moët e Chandon en Peiper en Heidsieck het grootste bocht zijn maar goed gemarkedtet.quote:
Ja gaat een tocht rijden?quote:Op woensdag 31 december 2008 01:16 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Nee, maar ik had al wel na vijf minuten zere poten! Dat wordt nog wat tijdens de Lammert en Brammert-tocht
Veel horizontaal werk gok ik.quote:Op woensdag 31 december 2008 01:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja gaat een tocht rijden?![]()
![]()
Serieus! Jij doet vaak aan sport enzo?
Niet als ik het kan vermijden. "Sport ist Mort" volgens de Duitsersquote:Op woensdag 31 december 2008 01:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja gaat een tocht rijden?![]()
![]()
Serieus! Jij doet vaak aan sport enzo?
Mja, dat kan best, maar ik heb gewoon niet zoveel met het "ritueel" champagne drinken,quote:Op woensdag 31 december 2008 01:17 schreef Coos het volgende:
[..]
Van de week zag ik ergens een test van Champagne. Bleek dat de dure merken zoals Moët e Chandon en Peiper en Heidsieck het grootste bocht zijn maar goed gemarkedtet.![]()
Ik drink Freixenet Gordon Negro een Cava dus. LS kom d'r maar in dan ga ik er effe onder.
Ik vind je al een bikkel dat je het probeert!quote:Op woensdag 31 december 2008 01:20 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Niet als ik het kan vermijden. "Sport ist Mort" volgens de Duitsers![]()
Maar een schaatstocht rijden, daar moet je dan maar voor lijden. Hoewel ik denk dat ik bij vijftien kilometer wel afhaak
Dat zuipen klopt, want m'n moeder rijdt!quote:Op woensdag 31 december 2008 01:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vind je al een bikkel dat je het probeert!![]()
Ik denk ook dat je bij 15 kilometer afhaakt, en dan gaat zuipen!
Ja nekke brekers ...quote:
quote:Op woensdag 31 december 2008 01:25 schreef Soury het volgende:
Ik moet altijd kotsen van die shit
Sportieve moeder!quote:Op woensdag 31 december 2008 01:25 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Dat zuipen klopt, want m'n moeder rijdt!![]()
(die gaat ook mee schaatsen, dus)
Ja ik weet er alles van, echt bij elke kleine kut ding werd er daar een flesje "ontplopt"quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je geluk had deden ze er een likeurtje door, dan was het nog iets te drinken.
Nee, we gaan met z'n tweeën. De rest heeft altijd last van een kutsmoesquote:Op woensdag 31 december 2008 01:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Sportieve moeder!![]()
Is het een familie-uitje?
quote:
Dacht dat ik iets verkeerds had gezegdquote:Op woensdag 31 december 2008 01:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
huh?![]()
Echt serieus, ik moet zo vaak iets opnieuw typen, omdat alles, als ik er een smiley bij zet, weg is!
En wanneer gaat dit feest plaatsvinden?quote:Op woensdag 31 december 2008 01:30 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Nee, we gaan met z'n tweeën. De rest heeft altijd last van een kutsmoes een terechte afmelding:')
Dat gaat verdomme het hele jaar door die shit. Volgend jaar is het de top 3000 !! Optiefen met die ouwe ruk zooiquote:Op woensdag 31 december 2008 01:33 schreef dieenebart het volgende:
Er is gvd alleen nog maar nepporno en die ene zeventiger jaren show op tv.
Top 2000 op de radio, dat dan weer wel.![]()
Echt serieus, ik zie dat ik hier op een relcalme-kanaal zit, ik blok dat gewoon, totaal afgestompt!quote:Op woensdag 31 december 2008 01:33 schreef dieenebart het volgende:
Er is gvd alleen nog maar nepporno en die ene zeventiger jaren show op tv.
Top 2000 op de radio, dat dan weer wel.
Als het goed koud isquote:Op woensdag 31 december 2008 01:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En wanneer gaat dit feest plaatsvinden?
Ga je rookhok inquote:Op woensdag 31 december 2008 01:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Echt serieus, ik zie dat ik hier op een relcalme-kanaal zit, ik blok dat gewoon, totaal afgestompt!
Heette dat niet gewoon 'Twee Meiden'??? Het zou te simpel voor woorden zijn, maar toch...quote:Op woensdag 31 december 2008 01:40 schreef liesje1979 het volgende:
Ah hoe heete dat programma, met die 2 mutsen, die toen in de kooi kwamen om Amanda te interviewen?
Echt ik heb me ziek gelachen toen! Over loverboys, mén! Ja en dan stoppen ze je opeens in een glazen hokje hihihi!
Zou daar een youtube van zijn?
quote:Op woensdag 31 december 2008 01:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
ik zie dat ik hier op een relcalme-kanaal zit,
quote:Op woensdag 31 december 2008 01:44 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik was alleen maar douchen Lies.
Nu een lekkere kouwe klets en nog effe lurken hier en dan op tijd naar bed. Ben best moe en roezig nu.
Relcalmewaar je hart vol van is hè??
Nee volgens mij niet!quote:Op woensdag 31 december 2008 01:43 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Heette dat niet gewoon 'Twee Meiden'??? Het zou te simpel voor woorden zijn, maar toch...
Ik heb ook liever Cava.quote:Op woensdag 31 december 2008 01:17 schreef Coos het volgende:
[..]
Van de week zag ik ergens een test van Champagne. Bleek dat de dure merken zoals Moët e Chandon en Peiper en Heidsieck het grootste bocht zijn maar goed gemarkedtet.![]()
Ik drink Freixenet Gordon Negro een Cava dus. LS kom d'r maar in dan ga ik er effe onder.
Valt al niemand meer opquote:Op woensdag 31 december 2008 02:14 schreef liesje1979 het volgende:
Ja ik kan hem wel in mijn eentje volbaggeren, maar mijn postcounts zijn nu al zielig genoeg?
Dan ben je er ook wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel vroeg bijquote:Op woensdag 31 december 2008 02:17 schreef Peter6000 het volgende:
De volgende OP staat al klaar, maar er wordt dusdanig weinig gebaggerd dat ik het niet meer ga halen vanavond.
kiss my ass......quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:27 schreef Soury het volgende:
De Op is open voor opties
[ afbeelding ]
Zoo hebben we Fann ook betrapt![]()
Ik dacht dat FANN wel zou komen binnenvallen.quote:Op woensdag 31 december 2008 02:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dan ben je er ook wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel vroeg bij
Nah...... tis al over hoor.... liters thee doen wonderen.......quote:Op woensdag 31 december 2008 02:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
Eeeyyy fan, ik was vanavond bij de buuf en heb er heerlijk oliebollen gegeten.
En ook een zak vol met oliebollen meegekregen, maar die zijn ook bijna op.
Ik ben volgens mij de enige echte kerel nog hier, en jij krikt het ladiesaantal er ook nog ff weer bij opquote:
o jij was er nogquote:Op woensdag 31 december 2008 02:34 schreef liesje1979 het volgende:
En dan ga je even roken, en opeens stormlooptopic!
Serieus, is dat een vraag?quote:
quote:Op woensdag 31 december 2008 02:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Serieus, is da![]()
Ik moet vrijdag weer werken, iemand tips om snel weer in een maatschappelijk aanvaardbaar ritme te komen?
hiquote:
nah..... een beetje misselijk.........quote:Op woensdag 31 december 2008 02:40 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hi, ben je ziekies?
zit tusssendoor ff schaatsen te zoeken op marktplaza. ben ze kwijtgeraakt.
hoi ls, ben je in dienst geweest eigenlijk?
Ja, ben in dienst geweest. Hoezo?quote:Op woensdag 31 december 2008 02:40 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hi, ben je ziekies?
Zou het ijs op de sloot hiervoor ook al houdbaar zijn? Ik zag er vandaag wel kinderen op.quote:Op woensdag 31 december 2008 02:40 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hi, ben je ziekies?
Daar in het Westen weet ik niet. Heeft aanzienelijk minder gevroren dan hier. En hier zijn sommige sloten nog met dun ijs.quote:Op woensdag 31 december 2008 02:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zou het ijs op de sloot hiervoor ook al houdbaar zijn? Ik zag er vandaag wel kinderen op.
Anders ga ik even op het ijs staan, gewoon omdat et kan!
ik zou eerst even een paar kinderen vooruitsturen....... als die niet wegzakken ben je veilig.....quote:Op woensdag 31 december 2008 02:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zou het ijs op de sloot hiervoor ook al houdbaar zijn? Ik zag er vandaag wel kinderen op.
Anders ga ik even op het ijs staan, gewoon omdat et kan!
Ik zou haar (bijna-ex) man meevragen en die voorop laten lopen.quote:Op woensdag 31 december 2008 02:45 schreef FANN het volgende:
[..]
ik zou eerst even een paar kinderen vooruitsturen....... als die niet wegzakken ben je veilig.....
als ze wel wegzakken........ niet doen........
heb vanavond voor de zoveelste keer full metal jackass gezien met m'n kleine broertje en moest aan je denkenquote:Op woensdag 31 december 2008 02:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ja, ben in dienst geweest. Hoezo?
Hoe weet jij nu weer dat ik ook zo'n vreselijk irritante sergeant (wachtmeester) was?quote:Op woensdag 31 december 2008 02:53 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
heb vanavond voor de zoveelste keer full metal jackass gezien met m'n kleine broertje en moest aan je denken:
deze ook maar ff ivm jezus:
heb ik nog pijn van. volgende keer moeten we het langzamer opbouwen, wildebrasquote:Op woensdag 31 december 2008 02:42 schreef FANN het volgende:
[..]
nah..... een beetje misselijk.........is alweer over.....
ja...... ik zat bij de stoottroepen.........
ik dacht eigenlijk aan die bollequote:Op woensdag 31 december 2008 02:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hoe weet jij nu weer dat ik ook zo'n vreselijk irritante sergeant (wachtmeester) was?![]()
![]()
Dan denk ik eerder dat je had kunnen denken hoe Wachtmeester LS ene soldaat "Bolle" onder handen neemt.quote:Op woensdag 31 december 2008 03:00 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik dacht eigenlijk aan die bolle
[ afbeelding ]
Kon je niet aan de scheuren zien hoe dik het was? Ziet er wel mooi glijbaar uit, mooi zwart.quote:Op woensdag 31 december 2008 03:09 schreef liesje1979 het volgende:
Het was heel ver weg van de kant!![]()
quote:Op woensdag 31 december 2008 03:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dan denk ik eerder dat je had kunnen denken hoe Wachtmeester LS ene soldaat "Bolle" onder handen neemt.
Maar jij dan? Heb jij wel in dienst gezeten?
Je bent namelijk één van die users, die graag een ander mag aanvallen, maar zelf niet het lef heeft een profiel in te vullen. Misschien ben je maar 16
Dat zeggen een heule boel mensen die afgekeurd waren met S5quote:Op woensdag 31 december 2008 03:18 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
![]()
tuurlijk niet, ik heb me af laten keuren![]()
voor ons:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |