Dat lijkt me wel!quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:36 schreef blomst het volgende:
[..]
Wat een bende, maar was het wel gezellig??
Goed is ware kunstquote:
Ik struin er ergen tussen maar das lastig te zienquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:36 schreef blomst het volgende:
[..]
Wat een bende, maar was het wel gezellig??
Ken nog netquote:
quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hadden ze die niet groter?
Kunstbendeging ik vroeger altijd heen!
Ben je een manquote:
Wat een debielen zijn dat... Ik ben happy met mijn heup .. Een nieuw hart wil ik nietquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, ik heb alle plannen tot een eventuele nieuwjaarsduik losgelaten, gaat hem niet worden.![]()
Optimale smoes om niet te gaanquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, ik heb alle plannen tot een eventuele nieuwjaarsduik losgelaten, gaat hem niet worden.![]()
Nee, ben ook afgehaakt. Graadje of drie boven nul: OK, dat kan nog. Maar dit wordt écht te gek.quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat een debielen zijn dat... Ik ben happy met mijn heup .. Een nieuw hart wil ik niet
quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:44 schreef Deisyy het volgende:
Die vingers die tussen de troep liggen
* liesje1979 gaat het plaatje nog maar een keer bekijken.quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:44 schreef Deisyy het volgende:
Die vingers die tussen de troep liggen
Ik zie niks hoorquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:48 schreef Soury het volgende:
Sjesus ik heb toch geen bom foto geplaatst ...... Ga ff op zoek naar een andere. Ik zie het btw niet
Lama, het is een sigarettepeukquote:
Baliquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:48 schreef Soury het volgende:
Sjesus ik heb toch geen bom foto geplaatst ...... Ga ff op zoek naar een andere. Ik zie het btw niet
ik keek ook alquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lama, het is een sigarettepeuk![]()
Zit nog steeds in mijn systeem, denk ik
MG hoe is dat afgelopen?quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:49 schreef Deisyy het volgende:
Een jaar of 5 geleden zou ik met mijn zussen en zwagers naar Scheveningen gaan voor de nieuwjaarsduik, die oudjaarsnacht blies mijn zwager een flowerbed op in zijn gezicht, ging dus niet door.
Hij heeft met zijn rechteroog nog maar 10% zicht en littekentjes in zijn gezicht.quote:
bbbbbrrrrrrrr vuurwerk.quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij heeft met zijn rechteroog nog maar 10% zicht en littekentjes in zijn gezicht.
Eigenlijk heeft hij heel veel mazzel gehad,
Vuurwerk is engquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:01 schreef Sporti het volgende:
[..]
bbbbbrrrrrrrr vuurwerk.
Ik ga pitten
Op is aangepastquote:
Trustenquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:01 schreef Sporti het volgende:
[..]
bbbbbrrrrrrrr vuurwerk.
Ik ga pitten
Moeten we nu onze posts ook aanpassen?quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:27 schreef Soury het volgende:
De Op is open voor opties
[ afbeelding ]
Beter![]()
Elfstedentochtquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:04 schreef Deisyy het volgende:
Al die malloten die al gaan roepen om een Elfstedentocht
Beetje oud en nieuw.. Nah tis um niet he?? Jemigquote:
Daarom zo dapper dat je er toch 1 opentquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Beetje oud en nieuw.. Nah tis um niet he?? Jemig
Je hebt het er maar druk meequote:
Dat was wel een beetje voor na de jaarwisselingquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daarom zo dapper dat je er toch 1 opent![]()
Maar die vorige was het wel.
quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat was wel een beetje voor na de jaarwisseling
Zou je niet zeggen he???quote:
quote:
Ik dacht dat Fann veel jonger was.quote:
quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht dat Fann veel jonger was.
Dat van die voedselbank was maar een grapje
Forum Opties | |