Mja, je begint een boek ook niet achteraan te lezen..quote:Op maandag 5 januari 2009 21:51 schreef DappereDodo77 het volgende:
Tvp, veel interessante tips hier.
Rise of Evil is een redelijk goede film, je moet 'm alleen niet kijken na het sublieme Der Untergang.
Idd, laatst nog gezien op tv.quote:
Inderdaad.. als de Duitsers Engels spreken hoeft het van mij al niet meer, al heeft de film nog zulke hoge waarderingen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:34 schreef Giertje het volgende:
enige waar ik echt een baggerhekel aan heb zijn oorlogfilms waarin alles engels praat
Niemand?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:47 schreef Radegast het volgende:
Ik zoek trouwens nog een film maar heb geen idee hoe die heet.
De Amerikanen moeten een brug opblazen, de Duitsers proberen dat te voorkomen omdat er een voor hun heel belangrijke trein met munitie overheen moet. Treintje wordt opgeblazen, brug kaput, dus opdracht mislukt voor de Duitsers. De officier die de leiding had wordt gefusilleerd.
Iemand een idee?
Nee, zo heet ie nietquote:
Soldaat van Oranje is een goeie filmquote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:18 schreef Lambiekje het volgende:
nou ja zeg waarom wordt Soldaat van Oranje niet genoemd.
Schindler's List zelfs? Dat vind ik een echte uitzondering namelijk.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:53 schreef LordNemephis het volgende:
[..]
Inderdaad.. als de Duitsers Engels spreken hoeft het van mij al niet meer, al heeft de film nog zulke hoge waarderingen.
Zelfs Schindlers List.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:47 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Schindler's List zelfs? Dat vind ik een echte uitzondering namelijk.
The bridge at Remagen?quote:
Dat klinkt wel interessant. Die ga ik maar eens checken.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:15 schreef Ps2K het volgende:
Das Goebbels Experiment (Dagboek van Jospeh Goebbels) <--- Aanrader!!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |