Lees je dat JB'tje?quote:
Ik was in ieder geval niet van plan om tijdens de jaar wisseling iets te gaan posten. Ben benieuwd wie dit jaar weer de eerste post van het jaar gaat zetten.quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:20 schreef Litpho het volgende:
Goed topic, eens zien of het 1 januari haalt.
Ja baasquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:15 schreef Adolecens het volgende:
[..]
CG gaat neukend het nieuwe jaar in!![]()
tanden naar binnen houden, niet te hard zuigen en ook niet beginnen over het feit dat ie witte sportsokken aan heeft, dan moet het goed komen! ow! en even goed scheren van te voren
soms is het beter om een fobo te vermijdenquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:16 schreef Adolecens het volgende:
[..]
niet gekeken, is ie er jong dan?? dan is dat jouw doelgroep toch weer?
Dank jequote:Op dinsdag 30 december 2008 22:21 schreef vencodark het volgende:
CG, dat gaat helemaal goed komen. Ik ga voor je duimen.![]()
Hoeis hij?
Ik gok dat dat in een van de fora is die ik heb verwijderd.quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:21 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Ik was in ieder geval niet van plan om tijdens de jaar wisseling iets te gaan posten. Ben benieuwd wie dit jaar weer de eerste post van het jaar gaat zetten.
quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:21 schreef Duimelot het volgende:
[..]
soms is het beter om een fobo te vermijden
Niet als je om de zoveel minuten refreshed, en er tig nieuwe posts staan, waar dan niet eens een reactie bij zit op een vraag die je eerder stelde.quote:
damn, weer niks dusquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:21 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Dankjewelquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:21 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Wel weer een ervaring rijker. En die van hyves? Wanneer zie je die?quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dank je![]()
Ik vond hem wel erg.. Al is het wel dat als je hem wat leert kennen dat het dan het mysterieuze ervan af gaat. Maar hij blijft wel lekker
quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:22 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Niet als je om de zoveel minuten refreshed, en er tig nieuwe posts staan, waar dan niet eens een reactie bij zit op een vraag die je eerder stelde.
Vraag?quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:22 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Niet als je om de zoveel minuten refreshed, en er tig nieuwe posts staan, waar dan niet eens een reactie bij zit op een vraag die je eerder stelde.
Wie weet welk mysterie er nog achter schuild.quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dank je![]()
Ik vond hem wel erg.. Al is het wel dat als je hem wat leert kennen dat het dan het mysterieuze ervan af gaat. Maar hij blijft wel lekker
quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:22 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Cue jongleert meerdere mannen tegelijk?quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wel weer een ervaring rijker. En die van hyves? Wanneer zie je die?
Huh? ik moet niet naar Ado luisteren en dus vooral m'n tanden gebruiken en over z'n witte sokken beginnen?quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:22 schreef Duimelot het volgende:
[..]
euh dat is geen aanrader * spreekt uit ervaring....*
Je hebt een bedpartner aangesproken met "Ja baas" ?quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:22 schreef Duimelot het volgende:
[..]
euh dat is geen aanrader * spreekt uit ervaring....*
quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:24 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Huh? ik moet niet naar Ado luisteren en dus vooral m'n tanden gebruiken en over z'n witte sokken beginnen?
Maar, maar, ik zette nog een knipoogje naast mijn post.....quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:23 schreef Duimelot het volgende:
[..]
niet zeuren gewoon sneller lezen en je vraag herhalen als die belangrijk was
Je weet natuurlijk nooit neequote:Op dinsdag 30 december 2008 22:23 schreef vencodark het volgende:
Wie weet welk mysterie er nog achter schuild.
Vrijdagquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:23 schreef Bengeltje het volgende:
Wel weer een ervaring rijker. En die van hyves? Wanneer zie je die?
Haha.. dat zou wel lachen zijn jaquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:24 schreef Litpho het volgende:
Cue jongleert meerdere mannen tegelijk?
Blijkt, misschien worden het nog wel meer dan twee.quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:24 schreef Litpho het volgende:
[..]
Cue jongleert meerdere mannen tegelijk?
Ja, en je vooral NIET scheren.quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:24 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Huh? ik moet niet naar Ado luisteren en dus vooral m'n tanden gebruiken en over z'n witte sokken beginnen?
dat ookquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:24 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Je hebt een bedpartner aangesproken met "Ja baas" ?
Welke vraag was dan niet al te belangrijk.quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:25 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Maar, maar, ik zette nog een knipoogje naast mijn post.....![]()
de vraag was niet al te belangrijk
je bent iig een "apart" iemand, zo een die je niet iedere week tegenkomtquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:24 schreef Tegan het volgende:
Ik lees net het stuk dat jullie mij misten twee dagen geleden. Echt te schattig![]()
![]()
![]()
![]()
.
En dat er dan nog wel werd gedacht dat ik single af zou zijnen het niet eerst zou melden
.
Ieuw.quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hoeft ie in iedergeval niet meer te flossen
ging over die baasquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:24 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan moet je je toch voor lange tijd niet scherenquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hoeft ie in iedergeval niet meer te flossen
Ik vroeg aan Cue of ze aan diegene die ze mee uit vraagt om hem beter te leren kennen duidelijk vantevoren duidelijk maakte dat het niet om een date ging.quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Welke vraag was dan niet al te belangrijk.
Ik kwam er achter dat ik deze zeer belangrijke vergeten was ja .. sorryquote:
Ik heb geleerd dat je niet altijd maar afwachtend moet zijn..quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:26 schreef John.Milton het volgende:
Die laat er inderdaad geen gras over groeien.
Maar dat vond ie vast niet ergquote:
quote:
Inderdaad...quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:26 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Die laat er inderdaad geen gras over groeien.
Tofquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:27 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
je bent iig een "apart" iemand, zo een die je niet iedere week tegenkomt
Weer wat beter als een paar dagen terug T?quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:28 schreef Tegan het volgende:
[..]
Tof. Het ergste wat je kan zijn is voorspelbaar
.
Dat ligt fdan weer aan de situatie. Soms past dat beter ja, of is de situatie ernaarquote:
Maar als je jou tegenkomt, dan moet je een Oost-Duitser vragen hoe ober die verrekt hoge muur te klimmen...quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:28 schreef Tegan het volgende:
[..]
Tof. Het ergste wat je kan zijn is voorspelbaar
.
Straks haal je het geeneens tot de stadquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:29 schreef Cuegirllie het volgende:
Ow en hij wil eerst langskomen![]()
![]()
vreemd is dit
Thuistesten.quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:29 schreef Cuegirllie het volgende:
![]()
vreemd is dit
stond er een spatie tussen langs en komen?quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:29 schreef Cuegirllie het volgende:
![]()
vreemd is dit
Nu kan je hem wel rondleiden.quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:29 schreef Cuegirllie het volgende:
![]()
vreemd is dit
Ja, heel vreemd. Niemand hier snapt wat hij van plan isquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:29 schreef Cuegirllie het volgende:
![]()
vreemd is dit
ohoh....quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:29 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Straks haal je het geeneens tot de stad
de situatie was ernaar jaquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:29 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat ligt fdan weer aan de situatie. Soms past dat beter ja, of is de situatie ernaar
Het lijkt wel een soap!quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:30 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, heel vreemd. Niemand hier snapt wat hij van plan is.
Hoe die van Cue gaat worden is ook nog een verrassing he.quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:30 schreef tijnbrein het volgende:
Ik wou dat mijn jaar zo goed als dat van Cue gaat beginnen.
Ik snap jequote:Op dinsdag 30 december 2008 22:31 schreef Duimelot het volgende:
[..]
de situatie was ernaar ja
maar dat was dus niet met mn baas....
Zeker. Ik ben te hyper over mijn te gave plannen morgenavondquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Weer wat beter als een paar dagen terug T?
quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:29 schreef Cuegirllie het volgende:
![]()
vreemd is dit
sms een collega en vraag of ze nog niets te doen heeft met o&nquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:30 schreef tijnbrein het volgende:
Ik wou dat mijn jaar zo goed als dat van Cue gaat beginnen.
Dat niet maar welquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:30 schreef Adolecens het volgende:
[..]
stond er een spatie tussen langs en komen?
In ieder geval goed maar de vraag is met wie?quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoe die van Cue gaat worden is ook nog een verrassing he.
quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:32 schreef Duimelot het volgende:
[..]
sms een collega en vraag of ze nog niets te doen heeft met o&n
zegt ze nee dan vraag of jullie t samen kunnen vieren...
heel simpel
Quality nicequote:Op dinsdag 30 december 2008 22:32 schreef Cuegirllie het volgende:
"dan kunnen we altijd nog zien waar we heen gaan"
Handig als je geen werk hebt om dan een collega te gaan smsenquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:32 schreef Duimelot het volgende:
[..]
sms een collega en vraag of ze nog niets te doen heeft met o&n
zegt ze nee dan vraag of jullie t samen kunnen vieren...
heel simpel
nee, we trekken hem in jouquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
jij snapt hem!!
En tnx mensen voor de vrolijkheid![]()
![]()
Jullie trekken mij mee erin
quote:
quote:
het is je gegunt!quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
jij snapt hem!!
En tnx mensen voor de vrolijkheid![]()
![]()
Jullie trekken mij mee erin
vrouwenquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:32 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat niet maar wel
Fijne avond PB.quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:33 schreef PBateman1978 het volgende:
Topic....te.....snel......
* PBateman1978 komt morgen onder werktijd wel weer even langs
Ik ga eerst met mijn vrienden en een deel van de vriendinnen uiteten, daarna gaan we samen wat drinken ergens en vervolgens tot diep in de nacht de stad in en wellicht ergens een ontbijtje scoren.quote:
NU gaan opruimen? Is hij al onderweg?quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
[..]
shit.. moet nu gaan opruimen dus!
en bedenken wat ik ga aantrekken
Ja als bewijs.quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
het is je gegunt!
maak je ook foto's
maak het niet te moeilijk en een beetje inkijk mag bestquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:34 schreef Cuegirllie het volgende:
...
Het moet wel de juiste zijn en deze was afwisselendquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:35 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
vrouwenEerst moet het over koetjes en kalfjes gaan, maar als de nood hoog is, dan is een volslagen onverwachte die zegt : morgen gaan we wsl neuken en daarna kijken we wel helemaal de
![]()
Foto's?quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
het is je gegunt!
maak je ook foto's
quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
[..]
shit.. moet nu gaan opruimen dus!
Subtiel. Naar de bank of naar bed?quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:32 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat niet maar wel
Dat gaat inderdaad best.quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:36 schreef Adolecens het volgende:
[..]
maak het niet te moeilijk en een beetje inkijk mag best
Je hebt mijn kamer nog nooit gezienquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
NU gaan opruimen? Is hij al onderweg?
ah gewoon dronken voeren....quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:36 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Foto's?![]()
he collega.. wil je even poseren, m'n maatjes van Fok willen je zien
Ach zo lang het bed maar vrij is toch. De rest maakt toch niet uit.quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:36 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je hebt mijn kamer nog nooit gezien
Ja dat is dus kutquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Subtiel. Naar de bank of naar bed?![]()
Maar nu ga ik misschien te ver.
Wel leuk zo'n onverwachte date...als het een date is. Hm, dat moet je zelf maar bedenken.
Klinkt als een goede jaarwisseling.quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:35 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Ik ga eerst met mijn vrienden en een deel van de vriendinnen uiteten, daarna gaan we samen wat drinken ergens en vervolgens tot diep in de nacht de stad in en wellicht ergens een ontbijtje scoren.
OMFGquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:20 schreef Cuegirllie het volgende:
En venco.. het is idd niet die hyves ventDit is een collega van het werk waarvan toen ik hem zag zoiets had van:
![]()
quote:
Haha idd.. hoe simpelquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach zo lang het bed maar vrij is toch. De rest maakt toch niet uit.
Idd niet te dronken.. want dan komt er helemaa lniks meer vanquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:38 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ah gewoon dronken voeren....
alhoewel niet te dronken hij moet wel nog presteren natuurlijk
beter nog hij komt eerst naar jou dan eerst neuken en dan pas feesten
.quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:24 schreef Tegan het volgende:
Ik lees net het stuk dat jullie mij misten twee dagen geleden. Echt te schattig![]()
![]()
![]()
![]()
.
En dat er dan nog wel werd gedacht dat ik single af zou zijnen het niet eerst zou melden
.
Ja inderdaad die houdt werk en prive ook niet gescheiden. Maar ach waarom ook niet. Als je een leuke collega hebt.quote:
Ze blowt nietquote:
quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:35 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
vrouwenEerst moet het over koetjes en kalfjes gaan, maar als de nood hoog is, dan is een volslagen onverwachte die zegt : morgen gaan we wsl neuken en daarna kijken we wel helemaal de
![]()
De kans dat hij nog lang mijn collega is, is kleinquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja inderdaad die houdt werk en prive ook niet gescheiden. Maar ach waarom ook niet. Als je een leuke collega hebt.
Yup. Goede zaakquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:39 schreef RealZeus het volgende:
[..]
.
Je hebt de laatste posten van het topic van vannacht bog wel even gelezen, hoop ik?
Jammer dat mijn dit nu nooit gebeurt. Volgend jaar beter.quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:41 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dan zijn ze net zo erg als mannen
Dat kan nog leuk worden dan, als ze dat vaker laten merken.
lulquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:39 schreef RealZeus het volgende:
[..]
.
Je hebt de laatste posten van het topic van vannacht bog wel even gelezen, hoop ik?
ik durf het werkelijk niet te zeggen.. Soms heb ik het gevoel dat ie me wel oke vind enzo.. Maar of ik serieus een kans maak bij hemquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:41 schreef vencodark het volgende:
Hoe groot is de kans dat je beet hebt CG?
Hoezo mag je niet daten met collega's. Of gaat hij een andere baan zoeken.quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:41 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
De kans dat hij nog lang mijn collega is, is klein
hij vind je iig leuk genoeg om O&N mee door te brengen!quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:42 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ik durf het werkelijk niet te zeggen.. Soms heb ik het gevoel dat ie me wel oke vind enzo.. Maar of ik serieus een kans maak bij hemacht die kans ook zeer klein.
Dat was ook mijn gedachte: waarom ik dat soort vrouwen nou nooit tegen?quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jammer dat mijn dit nu nooit gebeurt. Volgend jaar beter.
quote:
Het feit dat ie O&N met je wil vieren zegt wel wat hoor!quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:42 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ik durf het werkelijk niet te zeggen.. Soms heb ik het gevoel dat ie me wel oke vind enzo.. Maar of ik serieus een kans maak bij hemacht die kans ook zeer klein.
Dan ook niet te grote verwachtingen scheppen. Hoe enthousiast we ook allemaal voor je zijn.quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:42 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En als je wil dat dat de enige is die antwoord geeft, weet je waar de PM-functie zitquote:
quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:39 schreef RealZeus het volgende:
[..]
.
Absoluutquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:43 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Het feit dat ie O&N met je wil vieren zegt wel wat hoor!
quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:43 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Het feit dat ie O&N met je wil vieren en aankondigt, 24 uur en 1 kwartier vtv, zegt wel wat hoor!
En dan willen ze dit topic na de feestdagen weer stilleggen... Hebben ze een goed succes nummer, waar blijkbaar behoefte aan is...quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:44 schreef Cuegirllie het volgende:
Jullie beseffen dat er vandaag al zo'n 6 topics doorheen zijn gegaan?
Ik lees het ook net.quote:
O betekent dat iets.quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:43 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ook niet doenquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:44 schreef Tegan het volgende:
[..]
. Maar eigenlijk wil ik er nu ff niet over denken. Het gaat nu goed met me.
Idd.. ik ga gewoon lol hebben en we zien het allemaal wel hoorquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dan ook niet te grote verwachtingen scheppen. Hoe enthousiast we ook allemaal voor je zijn.
En anders lekker genieten van een mooie man, kijken mag altijd, ook als je geen kans zou maken.
Dat klopt.. denk ik.. of hij heeft net als ik weinig beters te doen. Maar zo ga ik maar niet denkenquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:43 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hij vind je iig leuk genoeg om O&N mee door te brengen!
Ze zijn van plan om mensen te schappen bij het werk.. meer automatisering enzo.quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:43 schreef tijnbrein het volgende:
Hoezo mag je niet daten met collega's. Of gaat hij een andere baan zoeken.
ach om 12:00 moet er iig gezoend wordenquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dan ook niet te grote verwachtingen scheppen. Hoe enthousiast we ook allemaal voor je zijn.
En anders lekker genieten van een mooie man, kijken mag altijd, ook als je geen kans zou maken.
Tja, wie zal het zeggen. Misschien niet aantrekkelijk genoeg.quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:43 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat was ook mijn gedachte: waarom ik dat soort vrouwen nou nooit tegen?
Hoezo? Hij kan ook gewoon neukend het nieuwe jaar in willen gaan.quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:43 schreef Adolecens het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:44 schreef Tegan het volgende:
[..]
. Maar eigenlijk wil ik er nu ff niet over denken. Het gaat nu goed met me.
Dit topic stil leggen?!quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:45 schreef Adolecens het volgende:
[..]
En dan willen ze dit topic na de feestdagen weer stilleggen... Hebben ze een goed succes nummer, waar blijkbaar behoefte aan is...
De meeste vrouwen vinden dat zoo irritant om te doen.quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:46 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ach om 12:00 moet er iig gezoend worden
gewoon net op tijd je hoofd recht draaien bij de laatste van de 3 kusjes, niet meteen 10km afstand nemen maar close blijven en m dan diep in de ogen kijken een tikje verlegen en een tikje ondeugend.....
Inderdaad, of hij denkt "beter met Cue dan helemaal alleen"quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:46 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Hoezo? Hij kan ook gewoon neukend het nieuwe jaar in willen gaan.
Ik meen me te herinneren dat RZ jou op het laatst (mijn laatst iig, +- 1:30 uur) redelijk zat aan te vallen.quote:
ik heb gister begrepen dat het gewoon gaat blijven bestaan!quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:45 schreef Adolecens het volgende:
[..]
En dan willen ze dit topic na de feestdagen weer stilleggen... Hebben ze een goed succes nummer, waar blijkbaar behoefte aan is...
heeft ie je zelfs al gezegd hoe laat ie bij je komt?!quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:47 schreef Cuegirllie het volgende:
Hij komt ergens na 6 uur savondsDus miss wel echt o&n samen vieren
Of doen zoals een oud-buurtgenoot van mij eens deed:quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:46 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ach om 12:00 moet er iig gezoend worden
gewoon net op tijd je hoofd recht draaien bij de laatste van de 3 kusjes, niet meteen 10km afstand nemen maar close blijven en m dan diep in de ogen kijken een tikje verlegen en een tikje ondeugend.....
Leuk hoor.quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:47 schreef Cuegirllie het volgende:
Dat klinkt goed. Veel beter dan tien voor twaalf in ieder geval.quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:47 schreef Cuegirllie het volgende:
Dus jouw baan staat ook op de tocht. Dat is vervelend. Maar eerst oud en nieuw vieren.quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:45 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Idd.. ik ga gewoon lol hebben en we zien het allemaal wel hoorBen niet zo van de (hoge) verwachtingen.
[..]
Dat klopt.. denk ik.. of hij heeft net als ik weinig beters te doen. Maar zo ga ik maar niet denken![]()
[..]
Ze zijn van plan om mensen te schappen bij het werk.. meer automatisering enzo.
het gaat hier om cg en zij vind hemquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:47 schreef John.Milton het volgende:
[..]
De meeste vrouwen vinden dat zoo irritant om te doen.
Neuken met een vrouw is sowieso handiger dan alleen.quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:47 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Inderdaad, of hij denkt "beter met Cue dan helemaal alleen"
Whoeiquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:49 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Jij en Ado hebben wat gemist, we krijgen ons eigen hoekje op FOK!
Zo'n gast zou echt een ongelooflijke klap krijgen.quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:48 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Of doen zoals een oud-buurtgenoot van mij eens deed:
Hij loopt de discotheek in en het eerste de beste meisje wat hij tegenkwam waarvan hij wist dat ze vrij was geeft hij een hand, zegt:"Gelukkig Nieuwjaar"en pakt haar vol op haar giegeltje.
Nou ik ben er eerlijk gezegd niet echt bang voorquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus jouw baan staat ook op de tocht. Dat is vervelend. Maar eerst oud en nieuw vieren.![]()
Ik viel haar helemaal niet aan.quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:47 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat RZ jou op het laatst (mijn laatst iig, +- 1:30 uur) redelijk zat aan te vallen.
Kan het fout hebben hoor; die weiss wein
Een eigen hoek.quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:49 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee dan gaat het helemaal goedkomenquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:49 schreef Duimelot het volgende:
[..]
het gaat hier om cg en zij vind hemen
dus ze zal dat niet irritant vinden
Ow?! Dat heb ik inderdaad gemist jaquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:49 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik zeg al: ik kan het fout hebbenquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:51 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik viel haar helemaal niet aan.Ik probeerde haar juist te helpen.
Het gaat indd. snel. Ik blijf maar F5-en.quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Beetje te.Lekker achterover leunen en lezen.
Hij wist wel bij wie hij het deed. En hij durfde die gok te nemen.quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zo'n gast zou echt een ongelooflijke klap krijgen.
Wat voor hoekje?quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:49 schreef RealZeus het volgende:
[..]
haha ja.. en teruglezen.. en scrollen .. Maar wel gezelligquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het gaat indd. snel. Ik blijf maar F5-en.
Zoals het nu heet maar dan zonder feestdagen en we mogen het niet te veel over niet-singlesdingen hebben.quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:51 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ow?! Dat heb ik inderdaad gemist ja
Hoe gaat het dan heten??
Oh gelukkig dan maar.quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:52 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Hij wist wel bij wie hij het deed. En hij durfde die gok te nemen.
En nu heeft hij al 3jaar een relatie met haar?quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:52 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Hij wist wel bij wie hij het deed. En hij durfde die gok te nemen.
Nee.quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
En nu heeft hij al 3jaar een relatie met haar?
Oh dat doen we noooooooit.quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:53 schreef RealZeus het volgende:
[..]
en we mogen het niet te veel over niet-singlesdingen hebben.
Ik kruip liever ergens tegenaan, lekker warm en knus.quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:53 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
haha ja.. en teruglezen.. en scrollen .. Maar wel gezellig
Haha ja daar hebben we allemaal wel zin inquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik kruip liever ergens tegenaan, lekker warm en knus.![]()
Teruglezen mwa. Ligt eraan hoe snel het gaat.
Oh, zo heb ik het niet opgevat. Volgens mij had ik die wake-up-call wel nodig gisteren...quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:47 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat RZ jou op het laatst (mijn laatst iig, +- 1:30 uur) redelijk zat aan te vallen.
Kan het fout hebben hoor; die weiss wein
Dat dus idd.quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:51 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik viel haar helemaal niet aan.Ik probeerde haar juist te helpen.
Ligt poes niet bij je?quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Teruglezen mwa. Ligt eraan hoe snel het gaat.
Dat is inderdaad een veel beter idee.quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het is wat minder lekker.. maar gewoon lekker met z'n drieenquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:56 schreef Tegan het volgende:
Ik ga trouwens met twee mannelijke en een vrouwelijke collega naar Scheveningen. Even bedenken welke van de twee ik om 0:00 ga zoenen dan.
allebei?? dan wordt het zeker een memorabele O&Nquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:56 schreef Tegan het volgende:
Ik ga trouwens met twee mannelijke en een vrouwelijke collega naar Scheveningen. Even bedenken welke van de twee ik om 0:00 ga zoenen dan.
quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:57 schreef Duimelot het volgende:
ik kreeg dit jaar allemaal kerstkaartjes met teksten als: hopelijk wordt volgend jaar beter enzo (ivm scheiding)
nou NOG beter!!?!?!
2009 wordt een top jaar !
quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Haha ja daar hebben we allemaal wel zin in
Ja oke dat is waar. Niet teveel
ik heb nog geen kinderen (voor zover ik weet), dus geen gezinquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:57 schreef vencodark het volgende:
Ben ik de enige die gewoon thuis oudjaar viert met gezin hier?
het ging over NEUKENquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:57 schreef Kuwaro het volgende:
En wat heb ik allemaal gemist?
Ik zal es actief wezen![]()
Geen zin om alles terug te lezen
Ik denk dat de meeste met gezin dat doen.. En ik dacht dat JB ook zei dat ze dat deedquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:57 schreef vencodark het volgende:
Nee hoor.quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:57 schreef vencodark het volgende:
Oh, ben jij een verse single? Dat wist ik niet.quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:57 schreef Duimelot het volgende:
ik kreeg dit jaar allemaal kerstkaartjes met teksten als: hopelijk wordt volgend jaar beter enzo (ivm scheiding)
nou NOG beter!!?!?!
2009 wordt een top jaar !
nee hoor ikke ookquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:57 schreef vencodark het volgende:
neehoorquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:57 schreef vencodark het volgende:
Misschien ga ik nog bij mijn ouders langs morgen. Maar volgens mij zijn er nog meer mensen die bij hun ouders oudjaar vieren.quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:57 schreef vencodark het volgende:
Ik ook.quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:57 schreef vencodark het volgende:
Dat is ook heerlijk hoorquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:58 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik ben een man dus eifenlijk zou ik heel stoer moeten roepen dat ik neuken het tofst vind maar dat weet ik ten eerste nog niet en ten tweede vind ik het heerlijk om te knuffelen.Iemand heerlijk stevig beetpakken en vasthouden.
Toen mijn vriendinnen nog geen vriendjes hadden en dus nog uit gingen knuffelden we echt heerlijk vaak
En nu ligt er een plas onder je bureau?quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:00 schreef vencodark het volgende:
Shit, ik ben nu al zolang actief op fok, dat ik sinds 19.00 uur niet meer de tijd heb genomen ff naar het toilet te gaan.
Ojeetjequote:Op dinsdag 30 december 2008 23:00 schreef vencodark het volgende:
Shit, ik ben nu al zolang actief op fok, dat ik sinds 19.00 uur niet meer de tijd heb genomen ff naar het toilet te gaan.
dat doe ik al jaren niet meerquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien ga ik nog bij mijn ouders langs morgen. Maar volgens mij zijn er nog meer mensen die bij hun ouders oudjaar vieren.
en dat Duimelot dringend aan sex toe isquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:58 schreef Duimelot het volgende:
[..]
het ging over NEUKEN
CG die 2 dates in t vooruitzicht heeft
en NEUKEN
quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:00 schreef vencodark het volgende:
CG heeft 2 dates zo zo vandaar topicnaamquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:58 schreef Duimelot het volgende:
[..]
het ging over NEUKEN
CG die 2 dates in t vooruitzicht heeft
en NEUKEN
Alsof ze de enige isquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:01 schreef Adolecens het volgende:
[..]
en dat Duimelot dringend aan sex toe is![]()
maar dat wist ie alquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:01 schreef Adolecens het volgende:
[..]
En Ado die haar graag wil gevenquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:01 schreef Adolecens het volgende:
[..]
De mensen zijn hier wat voorbarigquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:01 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
CG heeft 2 dates zo zo vandaar topicnaam![]()
Tuurlijk het moet weer over neuken gaan hoor![]()
Ik wil het nog niet verklappen, maar het is stiekem een singles-meetquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:02 schreef vencodark het volgende:
Dus jullie komen allemaal bij mijn gezin oud -en nieuw vieren?!
Waar moeten we dan heen?quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:02 schreef vencodark het volgende:
Tja een hele avond alleen zitten is ook zo saai. Maar in de nieuwjaarsnacht ga ik nog wel weg.quote:
Is dit een verkapte FOK!-Singles-meet-bij-Vencodark-thuis post?quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:02 schreef vencodark het volgende:
Heel stiekemquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:02 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik wil het nog niet verklappen, maar het is stiekem een singles-meet
knuffelen is fijn maar als je eens een avond knus tegen elkaar op de bank film lig te kijken vind ik het wel enorm irritant als iemand continue aan een stuk door van die liefelijke aaibewegingen maakt en kusjes op mn hoofd plant enzo!quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:58 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik ben een man dus eifenlijk zou ik heel stoer moeten roepen dat ik neuken het tofst vind maar dat weet ik ten eerste nog niet en ten tweede vind ik het heerlijk om te knuffelen.Iemand heerlijk stevig beetpakken en vasthouden.
Toen mijn vriendinnen nog geen vriendjes hadden en dus nog uit gingen knuffelden we echt heerlijk vaak
Leuk.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:02 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik wil het nog niet verklappen, maar het is stiekem een singles-meet
Ado vast niet alleen.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:01 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En Ado die haar graag wil geven![]()
Lijkt me leuk. Hoe laat mogen we langskomen en waar?quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:02 schreef vencodark het volgende:
Dat is niet erg, zolang er voor mij maar een matras en deken ligtquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Leuk.![]()
Jullie kunnen alleen niet allemaal blijven slapen hoor.
Dat doe je goed , 2 datesquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:02 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
De mensen zijn hier wat voorbarig
Achja het moet wel ontopic blijven he
Nee, ze heeft aangegeven het rustiger aan te willen doen en geen gekke dingen meer, dat respecteer ik.quote:
Ik ben nu nog nachtchauffeur, ik rijd wel terug. met willekeurige gewillige FOK!sterquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Leuk.![]()
Wie het eerst komt wie het eerst maalt.. of zal dat niet tellen hierbij?quote:
Uhuhquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:05 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nee, ze heeft aangegeven het rustiger aan te willen doen en geen gekke dingen meer, dat respecteer ik.
Dan feesten we toch door tot de volgende morgen en ga daarna weer naar huis.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Leuk.![]()
Dat hoeft ook niet de hele avond.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:03 schreef Duimelot het volgende:
[..]
knuffelen is fijn maar als je eens een avond knus tegen elkaar op de bank film lig te kijken vind ik het wel enorm irritant als iemand continue aan een stuk door van die liefelijke aaibewegingen maakt en kusjes op mn hoofd plant enzo!
nou we zijn er ook over uit dat het voor iemand die gewend is dagelijks sex te hebben gebrek aan sex veeeeeeeeeeeeeel erger is dan iemand die dat niet gewend isquote:
De 1 is geen date, maar collega die morgen oud en nieuw komt vieren.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:05 schreef Kuwaro het volgende:
Dat doe je goed , 2 dates![]()
Een ontopic vraag:
En wanneer ga je met ze daten ?![]()
quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:06 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nou we zijn er ook over uit dat het voor iemand die gewend is dagelijks sex te hebben gebrek aan sex veeeeeeeeeeeeeel erger is dan iemand die dat niet gewend is
aangezien we allemaal weten dat jij dat niet gewend bent vind ik t voor jou niet zielig, je weet helemaal niet wat je mist.
Dat kan nietquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:04 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat is niet erg, zolang er voor mij maar een matras en deken ligt
quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:06 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nou we zijn er ook over uit dat het voor iemand die gewend is dagelijks sex te hebben gebrek aan sex veeeeeeeeeeeeeel erger is dan iemand die dat niet gewend is
aangezien we allemaal weten dat jij dat niet gewend bent vind ik t voor jou niet zielig, je weet helemaal niet wat je mist.
Kei hip!quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:07 schreef vencodark het volgende:
Woon in Zeeland. Hip he.![]()
En als jullie kunnen 31-en is dat helemaal mooi.
Ik wil haast gaan vragen of je die en die persoon kent, maarja Zeeland is ook groot dus dat heeft geen nutquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:07 schreef vencodark het volgende:
Stevig is ook tof, dat hij je gewoon niet meer los wil laten. En vooral als hij een stuk groter is, dan kan je helemaal wegkruipen in hemquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:02 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja
Alleen knuffel ik sommige wat te stevig en zo.Die zijn dat echt overdonderd.
Voor dat tekort aan seks hebben ze vibrators uitgevonden en anders heb je je eigen handen nog.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:06 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Zo moeilijk is dat toch niet 31-en. Lijkt me leuk. We kunnen ook gaan pesten. Of strippoker.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:07 schreef vencodark het volgende:
Zeeland is wel groot, maar er wonen weinig mensenquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:08 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik wil haast gaan vragen of je die en die persoon kent, maarja Zeeland is ook groot dus dat heeft geen nut
"schijnen"quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Voor dat tekort aan seks hebben ze vibrators uitgevonden en anders heb je je eigen handen nog.
Schijnen ook erg goed werk te kunnen leveren.
Het is niet dat ik er trots op ben, maar het is gewoon nou eenmaal zo en dan kan ik net als al die internethelden wel doen alsof ik dagelijks een roedel vrouwen uitwoon maar dat is niet zo.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:08 schreef PrincePolly het volgende:
Wel Props voor RZ dat hij toegeeft als 32-jarige nog nooit pussy te hebben gegeten. Dat zou ik zelfs op internet nooit toegegeven hebben!
Dat is toch andersquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Voor dat tekort aan seks hebben ze vibrators uitgevonden en anders heb je je eigen handen nog.
Ja dat klopt maar het zijn allemaal eilanden dus niet iedereen kent elkaar daar.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:09 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Zeeland is wel groot, maar er wonen weinig mensen
Ik doe niet aan handwerk, uhh wacht iets klopt hier niet aan.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:10 schreef Adolecens het volgende:
[..]
"schijnen"
jij hebt geen gebrek aan sex?
Mochten wij elkaar een keer ontmoeten dan gaan we knuffelen.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:08 schreef Tegan het volgende:
[..]
Stevig is ook tof, dat hij je gewoon niet meer los wil laten. En vooral als hij een stuk groter is, dan kan je helemaal wegkruipen in hem(ik ben best wel klein).
Zo, en nu ga ik even douchen. Tot zo.
Dan komen we nietquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jaaa.![]()
Enne, die ene hippie die begon over strippoker, ik ga NIET strippokeren
En iedereen in Gelderland enzo natuurlijk wel want dat is niet in stukken verdeeld.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja dat klopt maar het zijn allemaal eilanden dus niet iedereen kent elkaar daar.
Spreek voor jezelf!!quote:
Gelukkig want ik kan helemaal niet pokeren.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jaaa.![]()
Enne, die ene hippie die begon over strippoker, ik ga NIET strippokeren
quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:10 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Het is niet dat ik er trots op ben, maar het is gewoon nou eenmaal zo en dan kan ik net als al die internethelden wel doen alsof ik dagelijks een roedel vrouwen uitwoon maar dat is niet zo.
En ik heb ook geen piemel van 18 cm of meer zoals de rest van FOK!
Oké dan. Ik heb dat in Brrreda gedaanquote:
Nog groter?quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:10 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Het is niet dat ik er trots op ben, maar het is gewoon nou eenmaal zo en dan kan ik net als al die internethelden wel doen alsof ik dagelijks een roedel vrouwen uitwoon maar dat is niet zo.
En ik heb ook geen piemel van 18 cm of meer zoals de rest van FOK!
quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik doe niet aan handwerk, uhh wacht iets klopt hier niet aan.![]()
Kom er later op terug.
quote:
Dat is wel groot genoeg denk ik. Ik ben 1.65.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:11 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Mochten wij elkaar een keer ontmoeten dan gaan we knuffelen.
Ik ben 1.79, is dat lang genoeg? Heb wel stevige armen though
Voor mij is het ook niet zo ver. Van het een eiland naar het andere eiland.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:12 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oké dan. Ik heb dat in Brrreda gedaan![]()
Maar goed; das offtopic.
In welk dorp moeten we morgen zijn?
Ik ga wel terug naar huis, want dat is een klein stukje
Die van mij komt ook nog altijd door de APK.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:14 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee , kleiner.
Maar hij doet het wel.
quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
En iedereen in Gelderland enzo natuurlijk wel want dat is niet in stukken verdeeld.
quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:13 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Sowieso moeten vrouwen niet zeuren. Om te masturberen hebben jullie een complete Intertoys tot je beschikking.
Wij mannen moet het doen met een tot pop verbouwde rubberboot en een verbouwde zaklamp
Een gooi- en smijtmeisjequote:Op dinsdag 30 december 2008 23:14 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat is wel groot genoeg denk ik. Ik ben 1.65.
Ach jullie hebben genoeg aan 1 hand.. ik heb toch wel voor mezelf minimaal zo'n trilding nodig.. en die neem je niet effe simpel overal mee naartoequote:Op dinsdag 30 december 2008 23:13 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Sowieso moeten vrouwen niet zeuren. Om te masturberen hebben jullie een complete Intertoys tot je beschikking.
Wij mannen moet het doen met een tot pop verbouwde rubberboot en een verbouwde zaklamp
O zeik niet, even handkarren en jullie spuiten het plafond vol.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:13 schreef RealZeus het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:13 schreef RealZeus het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:15 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ach jullie hebben genoeg aan 1 hand.. ik heb toch wel voor mezelf minimaal zo'n trilding nodig.. en die neem je niet effe simpel overal mee naartoe
Wat is mis met gewoon handwerk.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:13 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Daar is een topic over zag ik vanmiddag...quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:13 schreef RealZeus het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
O zeik niet, even handkarren en jullie spuiten het plafond vol.
Echt? Ik kan ook wel zonder hoor. Duurt veel langer maar voelt veel beter (als je het goed doet).quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:15 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ach jullie hebben genoeg aan 1 hand.. ik heb toch wel voor mezelf minimaal zo'n trilding nodig.. en die neem je niet effe simpel overal mee naartoe
Hoezo, er zijn hele kleine trildingen?quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:15 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het plafond...quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Tja machine wil ik het nog niet niet noemenquote:
Pff dan kom je maar niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zat vrouwen die sneller klaar kunnen komen dan een man.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Klopt, maar ze maken altijd geluid, dus moet je voor uitkijken.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:17 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Hoezo, er zijn hele kleine trildingen?
En er zijn zat vrouwen die het prima met hun handjes kunnen, maar als je vaak zo'n trilding gebruikt schijn je minder gevoelig te worden, maar nou wordt het wel heel erg SEX
Sommige van die dingen zijn heel klein en passen gewoon in je handtas hoor. Althans dat heb ik gehoord. Ik heb verder geen verstand van dat trilspeelgoed.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:15 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan ben je tenminste gemotiveerd om uit bed te komen.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:18 schreef RealZeus het volgende:
En wat heb ik aan een vol plafond?
dat is prima om klaar te komenquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat gaat het al de hele tijd tussendoor hoorquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:18 schreef mrbox het volgende:
Goede knuffels![]()
Ow het gaat inmiddels weer over sex
Voor ons is het wel makkelijiker maar voor jullie is het heftiger.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:18 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Klopt, maar ze maken altijd geluid, dus moet je voor uitkijken.
en er zijn vat vrouwen die dat kunnen/willen, en ik heb daar weinig mee. dusja dan zit je al snel vast.
Heb rouwens nog nooit gehoord van een kerel die niet van z'n eigen hand klaarkwam
En dat kunnen wij vrouwen nooit voor elkaar krijgen, zelfs niet met de hele Intertoys winkel!quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hey ook vrouwen kunnen wel eens overdrijven.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:17 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Het plafond...![]()
Ik ben geen 19 meer hoor!
quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Pff dan kom je maar niet.
Tuurlijk komen wij wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
En dat kunnen wij vrouwen nooit voor elkaar krijgen, zelfs niet met de hele Intertoys winkel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |