Lees je dat JB'tje?quote:
Ik was in ieder geval niet van plan om tijdens de jaar wisseling iets te gaan posten. Ben benieuwd wie dit jaar weer de eerste post van het jaar gaat zetten.quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:20 schreef Litpho het volgende:
Goed topic, eens zien of het 1 januari haalt.
Ja baasquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:15 schreef Adolecens het volgende:
[..]
CG gaat neukend het nieuwe jaar in!![]()
tanden naar binnen houden, niet te hard zuigen en ook niet beginnen over het feit dat ie witte sportsokken aan heeft, dan moet het goed komen! ow! en even goed scheren van te voren
soms is het beter om een fobo te vermijdenquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:16 schreef Adolecens het volgende:
[..]
niet gekeken, is ie er jong dan?? dan is dat jouw doelgroep toch weer?
Dank jequote:Op dinsdag 30 december 2008 22:21 schreef vencodark het volgende:
CG, dat gaat helemaal goed komen. Ik ga voor je duimen.![]()
Hoeis hij?
Ik gok dat dat in een van de fora is die ik heb verwijderd.quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:21 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Ik was in ieder geval niet van plan om tijdens de jaar wisseling iets te gaan posten. Ben benieuwd wie dit jaar weer de eerste post van het jaar gaat zetten.
quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:21 schreef Duimelot het volgende:
[..]
soms is het beter om een fobo te vermijden
Niet als je om de zoveel minuten refreshed, en er tig nieuwe posts staan, waar dan niet eens een reactie bij zit op een vraag die je eerder stelde.quote:
damn, weer niks dusquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:21 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Dankjewelquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:21 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Wel weer een ervaring rijker. En die van hyves? Wanneer zie je die?quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dank je![]()
Ik vond hem wel erg.. Al is het wel dat als je hem wat leert kennen dat het dan het mysterieuze ervan af gaat. Maar hij blijft wel lekker
quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:22 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Niet als je om de zoveel minuten refreshed, en er tig nieuwe posts staan, waar dan niet eens een reactie bij zit op een vraag die je eerder stelde.
Vraag?quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:22 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Niet als je om de zoveel minuten refreshed, en er tig nieuwe posts staan, waar dan niet eens een reactie bij zit op een vraag die je eerder stelde.
Wie weet welk mysterie er nog achter schuild.quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dank je![]()
Ik vond hem wel erg.. Al is het wel dat als je hem wat leert kennen dat het dan het mysterieuze ervan af gaat. Maar hij blijft wel lekker
quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:22 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |