Lees je dat JB'tje?quote:
Ik was in ieder geval niet van plan om tijdens de jaar wisseling iets te gaan posten. Ben benieuwd wie dit jaar weer de eerste post van het jaar gaat zetten.quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:20 schreef Litpho het volgende:
Goed topic, eens zien of het 1 januari haalt.
Ja baasquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:15 schreef Adolecens het volgende:
[..]
CG gaat neukend het nieuwe jaar in!![]()
tanden naar binnen houden, niet te hard zuigen en ook niet beginnen over het feit dat ie witte sportsokken aan heeft, dan moet het goed komen! ow! en even goed scheren van te voren
soms is het beter om een fobo te vermijdenquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:16 schreef Adolecens het volgende:
[..]
niet gekeken, is ie er jong dan?? dan is dat jouw doelgroep toch weer?
Dank jequote:Op dinsdag 30 december 2008 22:21 schreef vencodark het volgende:
CG, dat gaat helemaal goed komen. Ik ga voor je duimen.![]()
Hoeis hij?
Ik gok dat dat in een van de fora is die ik heb verwijderd.quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:21 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Ik was in ieder geval niet van plan om tijdens de jaar wisseling iets te gaan posten. Ben benieuwd wie dit jaar weer de eerste post van het jaar gaat zetten.
quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:21 schreef Duimelot het volgende:
[..]
soms is het beter om een fobo te vermijden
Niet als je om de zoveel minuten refreshed, en er tig nieuwe posts staan, waar dan niet eens een reactie bij zit op een vraag die je eerder stelde.quote:
damn, weer niks dusquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:21 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Dankjewelquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:21 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Wel weer een ervaring rijker. En die van hyves? Wanneer zie je die?quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dank je![]()
Ik vond hem wel erg.. Al is het wel dat als je hem wat leert kennen dat het dan het mysterieuze ervan af gaat. Maar hij blijft wel lekker
quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:22 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Niet als je om de zoveel minuten refreshed, en er tig nieuwe posts staan, waar dan niet eens een reactie bij zit op een vraag die je eerder stelde.
Vraag?quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:22 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Niet als je om de zoveel minuten refreshed, en er tig nieuwe posts staan, waar dan niet eens een reactie bij zit op een vraag die je eerder stelde.
Wie weet welk mysterie er nog achter schuild.quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dank je![]()
Ik vond hem wel erg.. Al is het wel dat als je hem wat leert kennen dat het dan het mysterieuze ervan af gaat. Maar hij blijft wel lekker
quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:22 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Cue jongleert meerdere mannen tegelijk?quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wel weer een ervaring rijker. En die van hyves? Wanneer zie je die?
Huh? ik moet niet naar Ado luisteren en dus vooral m'n tanden gebruiken en over z'n witte sokken beginnen?quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:22 schreef Duimelot het volgende:
[..]
euh dat is geen aanrader * spreekt uit ervaring....*
Je hebt een bedpartner aangesproken met "Ja baas" ?quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:22 schreef Duimelot het volgende:
[..]
euh dat is geen aanrader * spreekt uit ervaring....*
quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:24 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Huh? ik moet niet naar Ado luisteren en dus vooral m'n tanden gebruiken en over z'n witte sokken beginnen?
Maar, maar, ik zette nog een knipoogje naast mijn post.....quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:23 schreef Duimelot het volgende:
[..]
niet zeuren gewoon sneller lezen en je vraag herhalen als die belangrijk was
Je weet natuurlijk nooit neequote:Op dinsdag 30 december 2008 22:23 schreef vencodark het volgende:
Wie weet welk mysterie er nog achter schuild.
Vrijdagquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:23 schreef Bengeltje het volgende:
Wel weer een ervaring rijker. En die van hyves? Wanneer zie je die?
Haha.. dat zou wel lachen zijn jaquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:24 schreef Litpho het volgende:
Cue jongleert meerdere mannen tegelijk?
Blijkt, misschien worden het nog wel meer dan twee.quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:24 schreef Litpho het volgende:
[..]
Cue jongleert meerdere mannen tegelijk?
Ja, en je vooral NIET scheren.quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:24 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Huh? ik moet niet naar Ado luisteren en dus vooral m'n tanden gebruiken en over z'n witte sokken beginnen?
dat ookquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:24 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Je hebt een bedpartner aangesproken met "Ja baas" ?
Welke vraag was dan niet al te belangrijk.quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:25 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Maar, maar, ik zette nog een knipoogje naast mijn post.....![]()
de vraag was niet al te belangrijk
je bent iig een "apart" iemand, zo een die je niet iedere week tegenkomtquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:24 schreef Tegan het volgende:
Ik lees net het stuk dat jullie mij misten twee dagen geleden. Echt te schattig![]()
![]()
![]()
![]()
.
En dat er dan nog wel werd gedacht dat ik single af zou zijnen het niet eerst zou melden
.
Ieuw.quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hoeft ie in iedergeval niet meer te flossen
ging over die baasquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:24 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan moet je je toch voor lange tijd niet scherenquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hoeft ie in iedergeval niet meer te flossen
Ik vroeg aan Cue of ze aan diegene die ze mee uit vraagt om hem beter te leren kennen duidelijk vantevoren duidelijk maakte dat het niet om een date ging.quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Welke vraag was dan niet al te belangrijk.
Ik kwam er achter dat ik deze zeer belangrijke vergeten was ja .. sorryquote:
Ik heb geleerd dat je niet altijd maar afwachtend moet zijn..quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:26 schreef John.Milton het volgende:
Die laat er inderdaad geen gras over groeien.
Maar dat vond ie vast niet ergquote:
quote:
Inderdaad...quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:26 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Die laat er inderdaad geen gras over groeien.
Tofquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:27 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
je bent iig een "apart" iemand, zo een die je niet iedere week tegenkomt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |