ohh ja dat kan ook maar dan schijnt de zon dr nog wel op denk ikquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:59 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Ik bedoel buiten zitten en je tv binnen voor 't raam
quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:22 schreef Strolie75 het volgende:
Op de valreep toch nog mijn GOTY 2008
[ afbeelding ]
die is gek genoeg best leuk he! Samen met de vriendin alles zitten spelen... nu helaas uitgespeeld en moet er een nieuw spel komen waarin niemand doodgemaakt mag wordenquote:
Ik ben nu in het level waar je op een reaver zit, ik weet dat ik nu een heel eind ben maar zo ongelofelijk tof vind ik de game nog steeds niet. Deel een was wel cool, maar deze is wat TE over de top naar mijn mening.quote:
Dat word dus Forza 2quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:01 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
die is gek genoeg best leuk he! Samen met de vriendin alles zitten spelen... nu helaas uitgespeeld en moet er een nieuw spel komen waarin niemand doodgemaakt mag worden
Die TT en OP moet gebeuren volgens de AQuila Approved kwaliteisnormen dan krijg je dit soort dingen niet!quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:41 schreef SpankmasterC het volgende:
En waar is de kekke openingspost?
QFT!quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:22 schreef Strolie75 het volgende:
Op de valreep toch nog mijn GOTY 2008
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 31 december 2008 02:37 schreef koen_pijl het volgende:
Kungfu Panda is stiekem ook best leuk :p
Ik ga nu toch niet op Aquila lijken he
Vecht er niet tegen maar geef je er aan overquote:
2009 gaat niet net zo'n goed jaar worden voor qua games als 2008. Denk dat er nog wel hier en daar een studio sluit en er zullen vast nog hier en daar flink wat mensen uitvliegen. Daarnaast heb ik nog niet veel games gezien waar ik nu al naar uit kijk.quote:Op woensdag 31 december 2008 11:56 schreef AQuila360 het volgende:
Het was een goed jaar! Maar ook volgend jaar zullen er weer vele goeie games verschijnen!
Kijk dan even die top 100 van Gamer.nl voor het aankomende jaar! Er staan echt veel toppers bij waar je nu misschien niet eens aan denkt!quote:Op woensdag 31 december 2008 12:05 schreef Niek. het volgende:
[..]
2009 gaat niet net zo'n goed jaar worden voor qua games als 2008. Denk dat er nog wel hier en daar een studio sluit en er zullen vast nog hier en daar flink wat mensen uitvliegen. Daarnaast heb ik nog niet veel games gezien waar ik nu al naar uit kijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |