quote:
quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:32 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Na iets van 8 races dan eindig je gewoon best onderaan, dat denk je kut spel, maar daarna unlock je een nieuw motorblok waardoor je 2x zo snel gaat en is het spel weer awesome.
Het leuke is dat dat concept helemaal niet nieuw is en voor menig pc-shooter te downloaden is als mod, en ik weet vrijwel zeker dat het al eerder in games zelf zat als modus.quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:14 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
![]()
![]()
Die game wordt zo vet! Puur om die multiplayer modus dat je met een groepje mensen in het donker met lampjes op jacht gaat naar degene die vin diesel speelt, die alles kan zien
Echt waar? Toevallig voor sof2 ook?quote:Op donderdag 1 januari 2009 23:27 schreef Niek. het volgende:
[..]
Het leuke is dat dat concept helemaal niet nieuw is en voor menig pc-shooter te downloaden is als mod, en ik weet vrijwel zeker dat het al eerder in games zelf zat als modus.
Ik heb wel interesse voor Gears 2 eventueel, alleen niet zo heel veel om te ruilen ben ik bang (alleen Fable 2quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:11 schreef Rossdale het volgende:
Gears 2 ook uitgespeeld. Ik vond hem niet bijster geweldig, alleen de laatste act was wel heel tof
Fable 2 en Gears 2 dus binnenkort te ruil
Als ik bij een game zeker weet dat ik m nooit meer ga spelen dan wil ik m wel ruilen. Ik vind t ook heel leuk om een collectie op te bouwen maar aangezien ik weinig geld heb en wel andere games wil, dan dat maarquote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:32 schreef Edwinuss het volgende:
Waarom gaat altijd iedereen alles ruilen ? Het is toch tof om een collectie te maken ?
naja tof , maar ik bewaar ook al mijn games ja .quote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:32 schreef Edwinuss het volgende:
Waarom gaat altijd iedereen alles ruilen ? Het is toch tof om een collectie te maken ?
ik stel de spellen gewoon uit als ik geen geld hebquote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:39 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Als ik bij een game zeker weet dat ik m nooit meer ga spelen dan wil ik m wel ruilen. Ik vind t ook heel leuk om een collectie op te bouwen maar aangezien ik weinig geld heb en wel andere games wil, dan dat maar
Ik ruil dan ook alleen de games die me helemaal niks doen, een oblivion zou ik nooit wegdoen, skate ook niet (zelfs niet als ik skate2 heb en hem nooit meer speel). Maar een game als pgr4 wat ik een paar uurtjes heb gespeeld kan me niks schelen. Ridge Racer wil ik nooit meer kwijtquote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:07 schreef DJ_ het volgende:
[..]
naja tof , maar ik bewaar ook al mijn games ja .
ik heb alles nog op mijn nes en snes na die heb ik weg gegeven om mijn neefjes blij te maken in den tijde .
ik heb zelfs oblivion nog die ik na 10 uur zat was![]()
veder al mijn n64 , psx , ps2 , dc , gc en 360 spellen heb ik allemaal nog en alle toekomstige 360 en ps3 ( waneer ik er een aanschaf ) spellen blijven ook gewoon hier staan
tja ik koop dan ook echt games waarvan ik denk dat ik ze echt awesome vind.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:21 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Ik ruil dan ook alleen de games die me helemaal niks doen, een oblivion zou ik nooit wegdoen, skate ook niet (zelfs niet als ik skate2 heb en hem nooit meer speel). Maar een game als pgr4 wat ik een paar uurtjes heb gespeeld kan me niks schelen. Ridge Racer wil ik nooit meer kwijt
En ik heb ook wat games die ik nog nooit heb gespeeld, en waarschijnlijk ook niet ga doen. (ik heb een keer 13 games in 1 keer van iemand gekocht hier op fok) Die kunnen ook best weg, de paar ervan die me echt niks kunnen schelen
Ik heb alleen die 13 games in 1 keer gekocht omdat ze heeel goedkoop waren en een paar van de games wou ik echt hebben, andere leken me wel een keer leuk om te proberen, en sommige wist ik zeker dat ik ze nooit zou spelenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:26 schreef DJ_ het volgende:
[..]
tja ik koop dan ook echt games waarvan ik denk dat ik ze echt awesome vind.
de enige miskopen waren dus oblivion ( kwam er gewoon niet in ) , en sonic the hedgehog ( wou het een kans geven voor 5 euro maar nee de laadtijden en bugs waren te erg )
oblivion boven lost odyssey kiezenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:31 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Ik heb alleen die 13 games in 1 keer gekocht omdat ze heeel goedkoop waren en een paar van de games wou ik echt hebben, andere leken me wel een keer leuk om te proberen, en sommige wist ik zeker dat ik ze nooit zou spelen
Verder heb ik een keer PGR4 incl controller gekocht voor 45euro, dat kon ik gewoon niet laten liggen want ik had toch wel een controller nodig.
En Lost Odyssey kwam ik juist weer helemáál niet in, dus die mocht ook gewoon weg. Al was dat wel 1 van de games die ik opzich wel had willen houden maarja, ik had écht geld nodig
Oblivion is zooooooooooooveel beter, niet te geloven!quote:
tja het is inderdaad geen final fantasy , maar wel stukken beter als oblivionquote:Op vrijdag 2 januari 2009 02:10 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Oblivion is zooooooooooooveel beter, niet te geloven!
Lost Odyssey is je doorsnee jrpg met een ringsysteem in het vechten.
Zelfs een vriend van me die final fantasy gek is was heeel erg teleurgesteld in dat spel
Nietes!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 02:28 schreef DJ_ het volgende:
[..]
tja het is inderdaad geen final fantasy , maar wel stukken beter als oblivion.
dat was echt zo saai en entoonig het had echt een gebrek aan sfeer
wel een grappig verhaal , maar dan speel ik toch liever L.Oquote:Op vrijdag 2 januari 2009 02:42 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Nietes!
Je houdt volgens mij gewoon niet van westerse RPG's, maar ik ben niet de enige die zegt dat ie goed/beter is. Kijk maar naar alle cijfers, en hoelang mensen het spel nog spelen.
[multi][RPG] The Elder Scrolls IV: Oblivion #23
Doe dat maar es in lost odyssey
Hahaha! Wat een top verhaal!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 02:42 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Nietes!
Je houdt volgens mij gewoon niet van westerse RPG's, maar ik ben niet de enige die zegt dat ie goed/beter is. Kijk maar naar alle cijfers, en hoelang mensen het spel nog spelen.
[multi][RPG] The Elder Scrolls IV: Oblivion #23
Doe dat maar es in lost odyssey
Ik twijfel nog tussen welke ik beter vond, fallout 3 of oblivion. Ik kan echt niet kiezenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:21 schreef AQuila360 het volgende:
Oblivion is het beste spel op de 360 tot nu toe! Misschien dat dat daarna toch fallout 3 gaat worden!
En DJ die japanse shit doet gewoon al die jaren al het zelfde ze worden links en rechts ingehaald door de westerse rpg's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |