Jij?quote:Op woensdag 31 december 2008 18:34 schreef Sala-adin het volgende:
Wie gaat xboxend het nieuwe jaar in?
Dussuh.. Is't wa?quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:07 schreef Deezertje het volgende:
Is Unreal Tournament 3 voor de XBOX 360 wat? Of is het een game die vroeger goed was maar nu allang niets meer is?
hij schijnt wel okee te zijn, en de besturing is ook acceptabelquote:Op woensdag 31 december 2008 18:47 schreef neo2000 het volgende:
Overigens werd in vorig topic een vraag gesteld, en ben er ook benieuwd naar:
[..]
Dussuh.. Is't wa?![]()
dan sta ik buiten , dus heb alvast gekekenquote:
Vuile verpester haal het wegquote:Op woensdag 31 december 2008 19:08 schreef Niek. het volgende:
[..]
Was het nou echt de bedoeling dat we hierop gingen wachten tot 00:00?![]()
ben je vergeten waar je zit ofzo ?quote:Op woensdag 31 december 2008 19:10 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Vuile verpester haal het weg
Wil ik eens wat aardig doen voor jullie![]()
ha , scherpquote:Op woensdag 31 december 2008 19:20 schreef Niek. het volgende:
[..]
wtf(ik verzet telkens braaf mn klok voordat ik klik
)
hij's flauwquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
Dat heb je in AnimalCrossing (Gamecube, DS en Wii)quote:Op woensdag 31 december 2008 18:42 schreef Niek. het volgende:
Zou wel lachen zijn als je in een game zit en om 12uur is er spontaan vuurwerk
het zou tof zijn als spelmakers hun games wat meer zouden koppelen aan de realiteit.
Ja, vond dat altijd wel cool in die game, verder vond ik hem (de gamecube versie) na een tijdje gaan vervelen.quote:Op woensdag 31 december 2008 23:15 schreef Reintji het volgende:
[..]
Dat heb je in AnimalCrossing (Gamecube, DS en Wii)
ik heb allemaal kruid in mijn haarquote:
Beter dan haar in je kruid hahaha maar ga nuquote:
a la LBP lijken mij ze lastig te vinden (ook omdat het aantal aan 2d platformers/beat 'm ups op de vorige generatie al op een hand te tellen was afgezien van ports op compilation disks). Er zijn wel genoeg games te vinden in andere stijlen though.quote:Op woensdag 31 december 2008 23:26 schreef stinkie het volgende:
3 weken terug een xbox gekocht voor fallout 3
Zat ook Gears of War bij, maar zijn er ok nog games a la Little Big Planet of is het echt alleen shooters?
Want dan moet er ook maar een PS3 bij komen of ruilen.
bronquote:Uitgeverij Spike wil het Japanse actiespel Way of the Samurai 3 voor de Xbox 360 laten verschijnen. De nieuwe versie zou al in februari op de Japanse markt moeten komen.
Het Japanse actiepspel Way of the Samurai 3 verscheen in november 2008 voor de Playstation 3 op de Japanse markt. Het spel ging daar in de eerste week gelijk 80.000 keer over de toonbank. Ontwikkelaar Aquire maakt van het spel momenteel een versie voor de Xbox 360, die door Spike in februari op de Japanse markt gebracht wordt. De versie voor de Xbox 360 zal 'nieuwe elementen' bevatten, volgens het Japanse tijdschrift Famitsu, zonder daarbij te vertellen waar die uit bestaan. Er zal later ook nog downloadable content voor de nieuwe versie van het spel verschijnen. Of de Xbox 360-versie van het spel ook buiten Japan gaat verschijnen, is nog niet bekend.
In de serie is de speler een Ronin in het negentiende eeuwse Japan, die betrokken raakt in een conflict tussen rivaliserende clans. Het actiespel heeft sterke adventure-invloeden. De keuzes die de speler maakt, hebben sterke invloed op het verloop van het verhaal. Het eerste deel van de serie verscheen in 2002 voor de Playstation 2 en werd in 2008 vertaald naar de Playstation Portable. Way of the Samurai 3 wordt het eerste deel van de serie dat verschijnt op een console die niet afkomstig is van Sony.
Waar vind je die lijst?quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:51 schreef AQuila360 het volgende:
Het is ook wel handig om die top 100 lijsten van 2007 en 2008 door te lopen!
Dan weet je welke games je nog mist
Op gamer.nl! Die hebben nu weer zo'n lijst gemaakt voor 2009 maar je kunt ouwe lijsten ook nog bekijken!quote:
Mooi moment om de mijne de verkoop in te gooien dus. FF Falout uitspelen, mijn 40 euro kickback ontvangen en dor verkopen.quote:Op donderdag 1 januari 2009 13:03 schreef Deezertje het volgende:
Nu krijg je geen geld meer terug op de XBOX 360 en zullen de verkopen wel flink gaan dalen denk ik, of ze moeten weer met super bundels komen!
afgezien van het uitspelen van fallout 3 lijkt het mij persoonlijk nou niet echt een handige actie, want als LBP een goed formaat blijkt te zijn(over zeg maar een halfjaar) zal microsoft net zo goed een vergelijkbare game uitbrengen. Daarbij zijn er genoeg andere multiplatform games danwel exclusives die moeite waard zijn om te spelen op zo''n console, lijkt mij.quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:18 schreef stinkie het volgende:
[..]
Mooi moment om de mijne de verkoop in te gooien dus. FF Falout uitspelen, mijn 40 euro kickback ontvangen en dor verkopen.
Na iets van 8 races dan eindig je gewoon best onderaan, dat denk je kut spel, maar daarna unlock je een nieuw motorblok waardoor je 2x zo snel gaat en is het spel weer awesome.quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zo, vandaag begonnen met Pure en ik had dezelfde problemen als in Leipzig (eerste paar laps suckte ik onwijs). Net echter netjes als derde geëindigd en een nieuwe stage vrijgespeeld. Toffe game vooralsnog, ben benieuwd hoe lang hij leuk blijft (lees, niet te moeilijk wordt)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik doe met je mee Cybquote:
Je moet naar My Xbox gaan, dan helemaal naar rechts om uiteindelijk bij je hardeschijf uit te komen, daar kan je dan het profiel wat je niet meer wilt hebben verwijderen van je hardeschijf.quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:29 schreef Ron.666 het volgende:
Beste wensen gamers!
Stom vraagje, maar is het mogelijk om extra accounts die op de xbox staan ingesteld ook te verwijderen? Ik heb op de een of andere manier een dubbele account en die irriteert me. Ik heb het hele menu doorgelopen van A naar Z en van 10 naar 0, maar kan het niet vinden. Iemand enig idee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |