QFTquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:26 schreef Wickedangel het volgende:
Het zeikerigste nummer van de Beatles.
Van wie issiedan? McCartney?quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:26 schreef Wickedangel het volgende:
Het zeikerigste nummer van de Beatles.
Dat bepaal ik lekker zelfquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tief jij dan eens op naar een ander topic.
dat zeker.quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:27 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
QFT
Maar all you need is love en gele onderzeeer zijn slechter
Helemaal niet, je kunt zeggen wat je wilt van Demis Roussos, maar zingen kan ie wel, technisch gezien dan, en Richard Harris echt niet hoorquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:23 schreef FictionalFenna het volgende:
zijn stem doet me zo nu en dan aan Demis Roussos denken.
Doen ze altijd met Worn down piano (morgen trouwens in de Top 2000 a gogoquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:26 schreef ElizabethR het volgende:
Ze draaien de hele versie![]()
Hopen dat ze dat met nummer 72 ook doen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vastquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:26 schreef ElizabethR het volgende:
Ze draaien de hele versie![]()
Hopen dat ze dat met nummer 72 ook doen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Volgens mij wel. Voor het overige is McCartney natuurlijk tof.quote:
Ik heb er niks mee, en baal ervan dat ze het draaien... Ruilen?quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:29 schreef Adelante het volgende:
Deze heb ik wat mee en daar baal ik van
Ik vind Demis tof.quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:28 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Helemaal niet, je kunt zeggen wat je wilt van Demis Roussos, maar zingen kan ie wel, technisch gezien dan, en Richard Harris echt niet hoor
Vertel.quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:29 schreef Adelante het volgende:
Deze heb ik wat mee en daar baal ik van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |