die heb ik opstaan in m`n iTunes playlistquote:
Mooi moment om er kennis mee te makenquote:
Wij moeten nog alle afleveringen kijkenquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:21 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Jammer dat die stukjes nooit meer uitgezonden worden of on-line worden gezet . . .
Inderdaad jaquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:17 schreef FictionalFenna het volgende:
[..]
Nu vind ik dit nummer ook een stuk leuker.
Cultuurbarbaarquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:21 schreef Wickedangel het volgende:
Wanneer gaat dit over in een discobeat?
Tief jij dan eens op naar een ander topic.quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:21 schreef Timo20 het volgende:
[..]
die heb ik opstaan in m`n iTunes playlistff ROCK N ROLL!! AC/DC, Iron Maiden, Status Quo. Van dat werk
![]()
![]()
Ik moet zeggen dat ik het wel een mooi nummer vind.quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:21 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Mooi moment om er kennis mee te maken![]()
Had je honger?quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:22 schreef FritsFlits het volgende:
CultuurbarbaarDonna's versie is ruk
Alles opgenomen?quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wij moeten nog alle afleveringen kijkenLeuk voor nieuwjaarsdag...
lekker op de bank hangen en tv kijken...
quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:21 schreef Wickedangel het volgende:
Dit nummer hoorde ik tijdens de eerste editie van de Top2000 voor het eerst. In andere hitlijsten komt meestal alleen de versie van Donna Summer langs.quote:
Briljantquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:22 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Someone left the cake out in the rain
I don't think that I can take it
'Cause it took so long to bake it
And I'll never have that recipe again
Oh no!
[ afbeelding ]
Jij moet ZO over de kniequote:Op dinsdag 30 december 2008 22:21 schreef Wickedangel het volgende:
De versie van Donna kan ik ook niet zo voor de geest halen.quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:23 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dit nummer hoorde ik tijdens de eerste editie van de Top2000 voor het eerst. In andere hitlijsten komt meestal alleen de versie van Donna Summer langs.
Precies, nu wordt het pas leuk, dat hele stuk waarin hij zingt kan wel achterwege blijven.quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:24 schreef qonmann het volgende:
als dit geen discobeat is ..:)
Stukje Franse tekstquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:26 schreef FictionalFenna het volgende:
hierna
312 279 Beatles - Michelle (1966)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |