Als Trijntje zingt is het lied al per definitie niet mooiquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:36 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik vind Trijntje stiekem wel goed, als ze een mooi nummer zingt dan
Iets beter geboerd dan, dat welquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:37 schreef djenneke het volgende:
[..]
Eigenlijk is het niets meer dan de Zweedse BZN.
En erger nog, ik heb haar zelfs een keer live op een personeelsfeest gezien...quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:35 schreef D.Rose het volgende:
Marco is niet mijn ding, maar Trijntje is nog erger
Pardon?quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:37 schreef djenneke het volgende:
[..]
Maar ABBA wist toch wereldfaam te behalen waar BZN wereldberoemd in Volendam en omstreken werd. Hebben ze toch iets goed gedaan . . .quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:37 schreef djenneke het volgende:
Zelfde niveauquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:38 schreef qonmann het volgende:
[..]
Iets beter geboerd dan, dat wel
iets beroemder ook
Zo'n trauma heb ik van Anita Meyerquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
En erger nog, ik heb haar zelfs een keer live op een personeelsfeest gezien...
Ik ben het met je eens. Zweedse palingsound.quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:37 schreef djenneke het volgende:
[..]
Zeker dit nummer ja.quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:37 schreef djenneke het volgende:
[..]
Een vriendin van me was eens bij een optreden van Total Touch in den beginne. Toen riep iemand uit 't publiek over Trijntje: Hee, ze heeft putten in dr benen!quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
En sindsdien is er van de oude Diaan nooit meer wat terug gezien . . .quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:38 schreef Diaan73 het volgende:
En erger nog, ik heb haar zelfs een keer live op een personeelsfeest gezien...![]()
En het kan nog erger... dit jaar hebben we 2x!! Jannes op een personeelsfeest "gezien" van Peacemans en mijn werk...quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:39 schreef OutOfThisWorld het volgende:
[..]
Zo'n trauma heb ik van Anita Meyer
Als je later in de hel komt, draaien ze uitsluitend ABBA.quote:
quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:40 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Een vriendin van me was eens bij een optreden van Total Touch in den beginne. Toen riep iemand uit 't publiek over Trijntje: Hee, ze heeft putten in dr benen!
Sindsdien in ze nooit meer in korte rok gespot..
Was ook heeeeeel lang geleden.. in een ander tijdperk.quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:40 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
En sindsdien is er van de oude Diaan nooit meer wat terug gezien . . .
Was de stichting korrelatie er voor hulp?quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
En het kan nog erger... dit jaar hebben we 2x!! Jannes op een personeelsfeest "gezien" van Peacemans en mijn werk...![]()
Gelukkig ben ik Gewoon heel erg Lief. Waar is de snel knipper met je wimpers smilie als je hem nodig hebt...quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:41 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Als je later in de hel komt, draaien ze uitsluitend ABBA.
Eigenlijk hadden we beide om die reden ontslag moeten nemen.quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
En het kan nog erger... dit jaar hebben we 2x!! Jannes op een personeelsfeest "gezien" van Peacemans en mijn werk...![]()
Nee helaas niet... gelukkig waren we zelf zo slim om gewoon de zaal uit te lopen naar een gebied te gaan waar hij niet te horen was. Dus uiteindelijk is het wel goedgekomen....quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:42 schreef OutOfThisWorld het volgende:
[..]
Was de stichting korrelatie er voor hulp?
Oh, wat ergquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:40 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Een vriendin van me was eens bij een optreden van Total Touch in den beginne. Toen riep iemand uit 't publiek over Trijntje: Hee, ze heeft putten in dr benen!
Je bent gewoon de menigte gevolgd?quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee helaas niet... gelukkig waren we zelf zo slim om gewoon de zaal uit te lopen naar een gebied te gaan waar hij niet te horen was. Dus uiteindelijk is het wel goedgekomen....
Dat is de top 2000 ja, hoe dieper je gaat, hoe vreselijker het wordt.quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:41 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Als je later in de hel komt, draaien ze uitsluitend ABBA.
Ik heb haar geloof ik nog nooit gezienquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nou dat verbaasde ons juist... er waren heel veel mensen die het mooi vonden en volop meegingen in zijn gewouwelquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:43 schreef djenneke het volgende:
[..]
Je bent gewoon de menigte gevolgd?
Ik denk dat korrelatie in dat geval al niet meer helpt . . .quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:42 schreef OutOfThisWorld het volgende:
Was de stichting korrelatie er voor hulp?
Summertime,quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik kan de songtekst hiervan niet vinden, sorry!!
Dat is zeker zo!! Maar ik vind ABBA wel ok, al was dit nummer helemaal niks.quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:44 schreef Neleos het volgende:
Dat is de top 2000 ja, hoe dieper je gaat, hoe vreselijker het wordt.
quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:45 schreef Relayer het volgende:
[..]
Summertime,
And the livin' is easy
Fish are jumpin'
And the cotton is high
Your daddy's rich
And your mamma's good lookin'
So hush little baby
Don't you cry
One of these mornings
You're going to rise up singing
Then you'll spread your wings
And you'll take to the sky
But till that morning
There's a'nothing can harm you
With daddy and mamma standing by
quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:40 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |