Graagquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:30 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik heb er niks mee, en baal ervan dat ze het draaien... Ruilen?
Vlieg met je mee vind ik een goed nummer van haar.quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:31 schreef Wickedangel het volgende:
Trijntje zingt dit fantastisch. Ik kan haar alleen hebben als ze Nederlands zingt.
personal, sorryquote:
Uiteraard.quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:29 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Voor het overige is McCartney natuurlijk tof.
Oh ja, die is prachtig. En De Zee. En dan houdt het wel opquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:31 schreef FictionalFenna het volgende:
Vlieg met je mee vind ik een goed nummer van haar.
marco-kabeltrui-ik-zing-liedjes-gejat-van-anderen-verneukt-naar-het-nederlands-door-anderen-vol-emotie-over-dingen-die-ik-dus-niet-zelf-heb-meegemaakt-borsatoquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:30 schreef Neleos het volgende:
Marco Borsato, wat een enorme lul is het ook. BOEEHHH!
Kabeltrui ??quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:33 schreef djenneke het volgende:
marco-kabeltrui-ik-zing-liedjes-gejat-van-anderen-verneukt-naar-het-nederlands-door-anderen-vol-emotie-over-dingen-die-ik-dus-niet-zelf-heb-meegemaakt-borsato
mooi raptekstjequote:Op dinsdag 30 december 2008 22:33 schreef djenneke het volgende:
[..]
marco-kabeltrui-ik-zing-liedjes-gejat-van-anderen-verneukt-naar-het-nederlands-door-anderen-vol-emotie-over-dingen-die-ik-dus-niet-zelf-heb-meegemaakt-borsato
marco-kabel-col-trui-ik-zing-liedjes-gejat-van-anderen-verneukt-naar-het-nederlands-door-anderen-vol-emotie-over-dingen-die-ik-dus-niet-zelf-heb-meegemaakt-borsatoquote:
Ik heb idd nog nooit het idee gekregen dat ie een woord meent van wat ie 'zingt'quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:33 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik vind Trijntje stiekem wel goed, als ze een mooi nummer zingt danquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:35 schreef D.Rose het volgende:
Marco is niet mijn ding, maar Trijntje is nog erger
nog eentje, zie ikquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:34 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dit gaat niemand leuk vinden behalve wij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |