quote:
quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:19 schreef Briggy het volgende:
Frederik van Eeden
De 1e letter is goedquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:31 schreef qonmann het volgende:
daar heb je me ...basiskennis vaderlandse geschiedenis.
Amalia van Stolwijk ??
quote:
quote:
ok aardijkskunde vraagje nuquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:37 schreef PrincePolly het volgende:
Topo vragen nu weer en voor mij hopen dat ik ze op tijd zie!
quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:49 schreef PrincePolly het volgende:
Zeelui - Stroming - Woestijn
Zuiden van Afrika
Zuid Afrika?
edit Z-Af is het dus niet.
Namibie ??
quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:49 schreef PrincePolly het volgende:
Zeelui - Stroming - Woestijn
Zuiden van Afrika
Zuid Afrika?
edit Z-Af is het dus niet.
Namibie ??
jankerd. ik was toch eerder. ik de eer. jij de punten, boeiequote:
Simpele ziel, dat is gewoon een regel. Doe dan ook niet mee als je de OP niet eens hebt gelezen.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:53 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
jankerd. ik was toch eerder. ik de eer. jij de punten, boeie
1e dag hier. Ik zeg toch: Hij de punten.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:55 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Simpele ziel, dat is gewoon een regel. Doe dan ook niet mee als je de OP niet eens hebt gelezen.
Als je edit, kun je niet meer zien wie er eerder was en om nu gelijk met jankerd te beginnen is een beetje zielig... Maar ja... het geeft je niveau in elk geval wel aan....quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:53 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
jankerd. ik was toch eerder. ik de eer. jij de punten, boeie
jammer jouw laatste zin; niet nodig. Blijkbaar wil je het laatste woord hebben...quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:57 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Als je edit, kun je niet meer zien wie er eerder was en om nu gelijk met jankerd te beginnen is een beetje zielig... Maar ja... het geeft je niveau in elk geval wel aan....
Kom maar op. Jij hebt het punt en je was eerder. Alleen volgende keer niet editten.quote:Op woensdag 31 december 2008 00:03 schreef PrincePolly het volgende:
Nieuwe vraag. Voor die BullShit zal wel een SC topic zijn waar ik niet kom. Game on!
quote:Op woensdag 31 december 2008 00:07 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Kom maar op. Jij hebt het punt en je was eerder. Alleen volgende keer niet editten.
Props!quote:Op woensdag 31 december 2008 00:13 schreef tomtomaat het volgende:
baikal rusland
quote:
hond en aap is het ook niet iigquote:Op woensdag 31 december 2008 00:36 schreef qonmann het volgende:
nee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |