idd, die vent is TE grappig gewoon!!!quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:14 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Teken dat je hem nog NOOIT bij EW hebt gehoord.
Ilsequote:Op dinsdag 30 december 2008 22:14 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf lag net weer dubbel om
Vooral die opmerking van Ilse: "In ge-ROCK-N-ROOOOOOOLLLLT!.... dus hij stinkt."
Ach ik heb gewoon iets tegen zijn simpele muziekquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:14 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Teken dat je hem nog NOOIT bij EW hebt gehoord.
quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:17 schreef Feivel1 het volgende:
* Feivel1 vindt die nieuwe 3FM-Topic'rs maar niks.
Ze vinden Roel vanVelzen niks, ze vinden dat Sandstorm niet kan mixen.. blijf dan weg.
Ik voorspel een heleboel woordgrapjes over zijn (gebrek aan) lengtequote:Op dinsdag 30 december 2008 22:15 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
idd, die vent is TE grappig gewoon!!!
Dat is pas leuk als ze Lange Frans of Ilse DeLange tegelijkertijd ook uitnodigen.quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:18 schreef Krambo het volgende:
[..]
Ik voorspel een heleboel woordgrapjes over zijn (gebrek aan) lengte
quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:18 schreef Seam het volgende:
I surrender myself into the arms of a beautiful stranger
Doet me denken aan een zaterdagmiddag bij de lokale.quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:18 schreef Krambo het volgende:
[..]
Ik voorspel een heleboel woordgrapjes over zijn (gebrek aan) lengte
Want daar was Roel van Velzen ook?quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:21 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Doet me denken aan een zaterdagmiddag bij de lokale.
nee vertelquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:22 schreef Treezz het volgende:
heeft iemand vanmorgen rond 9 uur gerard ekdom gehoord .. over celine dion
Ja, prachtigquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:22 schreef Treezz het volgende:
heeft iemand vanmorgen rond 9 uur gerard ekdom gehoord .. over celine dion
Ja, hij zat al een jaar onder ons mengpaneel! Nooit wat van hem vernomen, tot ie begon te zingen!quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:22 schreef Krambo het volgende:
[..]
Want daar was Roel van Velzen ook?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |