Hey!quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:04 schreef Feivel1 het volgende:Zo, ben hier al ff niet geweest! (Een week ofzo?!).
Komt omdat ik meestal hier ben tijdens de normale programmeringen, maar ok!
Nog één dagje tot oudejaarsavond (En mn oudejaarsuitzending!).
quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:04 schreef Feivel1 het volgende:Zo, ben hier al ff niet geweest! (Een week ofzo?!).
Komt omdat ik meestal hier ben tijdens de normale programmeringen, maar ok!
Nog één dagje tot oudejaarsavond (En mn oudejaarsuitzending!).
Cartmanquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:05 schreef muisje-eliza het volgende:
* muisje-eliza heeft een stem als Cartman nu
*leuk heh verkoude*
Hmm. Ik was hier wel. Raar dat je mn screens niet gezien hebt dan.quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:05 schreef Seam het volgende:
[..]
Niet gezien tijdens de SR in ieder geval
Och, als er dan iemand niet luistert kan je altijd nog hard 'You respect my authority!' roepen.quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:05 schreef muisje-eliza het volgende:
*leuk heh verkoude*
Haha elkaar totaal gemist danquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:06 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Hmm. Ik was hier wel. Raar dat je mn screens niet gezien hebt dan.
quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:05 schreef muisje-eliza het volgende:
*leuk heh verkoude*
Graag gedaan hoor.quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:05 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
en dankzij jou![]()
![]()
*applaus voor jezeluf*
Zelfde gedachte?quote:
ik teste het net op mn manquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:07 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Och, als er dan iemand niet luistert kan je altijd nog hard 'You respect my authority!' roepen.
Haha tofquote:
Sterkte alvast.quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:08 schreef Broekie het volgende:
[..]
Graag gedaan hoor.
Ga ik nu nog even naar beneden en dan zo m'n bedje in, moet morgenochtend om 09:00 Nova bij de dierenarts afleveren![]()
Hij wil een longfoto gaan maken, vermoed dat ze longontsteking heeft, en haar ook even onderzoeken/observeren zonder dat wij er bij zijn.
quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:08 schreef Broekie het volgende:
[..]
Graag gedaan hoor.
Ga ik nu nog even naar beneden en dan zo m'n bedje in, moet morgenochtend om 09:00 Nova bij de dierenarts afleveren![]()
Hij wil een longfoto gaan maken, vermoed dat ze longontsteking heeft, en haar ook even onderzoeken/observeren zonder dat wij er bij zijn.
Die is goed jaquote:
Sterktequote:Op dinsdag 30 december 2008 22:08 schreef Broekie het volgende:
[..]
Graag gedaan hoor.
quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:11 schreef Krambo het volgende:
[..]
Die is goed ja![]()
Is er vrijdag weer Ekstra Weekend trouwens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |