Laatste reacties:quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:45 schreef Djeez het volgende:
We hebben goed nieuws meegekregen vandaag. Als er niets tegenzit, mag Tyler morgen mee naar huis!Hij drinkt weer beter, is niet meer koud en voelt zich happy. En wij dus ook.
Oudejaarsavond en -nacht zijn we bij Ingrids ouders, en wij vieren blijven ook bij hen slapen. Hopelijk wil de thuiszorg daar ook komen. Thuiszorg komt op Nieuwjaarsdag voor het eerst, en gaat dan tweemaal daags Tylers darmpjes spoelen. Dan kunnen we eindelijk met ons viertjes gaan genieten!
quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:32 schreef YPPY het volgende:
Fijn dat Tyler naar huis mag, maar blijf nou lekker thuis! Dat kind is zo lang in het ziekenhuis geweest. En voor Kim is het ook fijn, gewoon thuis zijn, die kan d'r rust ook wel gebruiken. En Ingrid, je bent net bevallen de zorg voor een kind is al druk genoeg als je thuis bent. Hebben jullie dit in het ziekenhuis verteld?
quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:51 schreef Miffy1984 het volgende:
[..]
Niks aan toe te voegen.
Fijn dat Tyler naar huis mag!
Dan hebben ze meteen gelezen dat het verstandig is dat jullie morgen lekker thuis zijnquote:
Met alle respect, maar dan zou hij het wat mij betreft alleen kunnen vieren. Jullie komen vers thuis met een babietje dat heel erg ziek is geweest en ook nu nog medische handelingen vereist. Je bent zelf heel ziek geweest. Kim is van hot naar her gesleept, begrijpelijk, maar niet minder heftig daardoor. Dus zij komen gezellig bij jullie en gaan zonder borrel weer naar huis, of ze blijven slapen zodat er wel een borrel genuttigd kan worden. Wat ze hebben gedaan voor jullie is heel fijn, maar ook wel een beetje normaal, het zijn je ouders en als ouders hoor je je kinderen waar kan bij te staan in een moeilijke tijd. Dat geeft je geen 'rechten' op borrels met oud en nieuw.quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:06 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik vind namelijk dat mijn vader alle recht heeft om thuis te blijven en een borrel te nemen. Ze hebben al zoveel gedaan voor ons. Veel opgepast en Kim is niet altijd even lief geweest. (logisch ook)
Pfff, weet ff neit wat te zeggen verder.
Zie, zo gek ben je toch niet.quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:20 schreef _Ingrid_ het volgende:
Miss_dynastie ik weet ook niet zeker of hij perse een borrel wil. Maar ik gun het hem wel. Kan het niet uitleggen merk ik wel. We zien wel hoe het gaat. Heb net gemaild naar mijn ouders (telefoon ligt er weer eens uit) dat het beter is dat we thuis blijven, of ze hier komen.
Dat zei ik namelijk vanmiddag al meteen.
Ik heb een beetje het idee dat je het gevoel hebt dat je iets 'verschuldigd' bent/ je je schuldig voelt, klopt dat misschien? Omdat je het hebt over 'gunnen' en dat ze zoveel voor je gedaan hebben? Maar weet je, je bent hun dochter, ook al is het misschien best zwaar voor ze geweest en nu nog, het is echt niet zo gek wat je vraagt, ik denk dat ze daar heus wel begrip voor hebben. En wat is er nu mooier dan O&N door te brengen met je dochter en haar gezinnetje? Dat zal al feest genoeg zijnquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:20 schreef _Ingrid_ het volgende:
Miss_dynastie ik weet ook niet zeker of hij perse een borrel wil. Maar ik gun het hem wel. Kan het niet uitleggen merk ik wel. We zien wel hoe het gaat. Heb net gemaild naar mijn ouders (telefoon ligt er weer eens uit) dat het beter is dat we thuis blijven, of ze hier komen.
Toppiequote:Op dinsdag 30 december 2008 21:20 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ja, wel een beetje. Is best wel een belasting (geweest) voor ze.quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:24 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik heb een beetje het idee dat je het gevoel hebt dat je iets 'verschuldigd' bent/ je je schuldig voelt, klopt dat misschien? Omdat je het hebt over 'gunnen' en dat ze zoveel voor je gedaan hebben? Maar weet je, je bent hun dochter, ook al is het misschien best zwaar voor ze geweest en nu nog, het is echt niet zo gek wat je vraagt, ik denk dat ze daar heus wel begrip voor hebben. En wat is er nu mooier dan O&N door te brengen met je dochter en haar gezinnetje? Dat zal al feest genoeg zijn.
Ja daar ben ik het helemaal mee eens, maar toch kan je dat gevoel krijgen.quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:24 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik heb een beetje het idee dat je het gevoel hebt dat je iets 'verschuldigd' bent/ je je schuldig voelt, klopt dat misschien? Omdat je het hebt over 'gunnen' en dat ze zoveel voor je gedaan hebben? Maar weet je, je bent hun dochter, ook al is het misschien best zwaar voor ze geweest en nu nog, het is echt niet zo gek wat je vraagt, ik denk dat ze daar heus wel begrip voor hebben.
Dat snap ik helemaal hoor, van zowel jou als Ingrid. Maar ik had het idee dat Ingrid een beetje het gevoel had dat ze het niet mag vragen, omdat ze zoveel gedaan hebben, en dat vind ik jammer. Wat Ingrid wil, is echt niet teveel gevraagd in deze omstandigheden, dat wilde ik duidelijk maken. En soms is het tijd voor nieuwe traditiesquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:30 schreef Miffy1984 het volgende:
[..]
Ja daar ben ik het helemaal mee eens, maar toch kan je dat gevoel krijgen.
Ik heb het ook bij mijn ouders een beetje. Die hebben zoveel voor ons gedaan in de tijd met Thijmen ( en nog steeds helpt mijn moeder zoveel) Dat je je bijna schuldig voelt en ze alles gunt. Mijn moeder merkte laatst aan me dat ik op echt alles overdreven bedankte en daar moest ik maar mee stoppenMaar inderdaad, ik zal de rest van mijn leven ook alles voor jesper en thijmen blijven doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |