abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Jubileum moderator dinsdag 30 december 2008 @ 20:58:13 #1
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_64508440
Laatste update:
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 19:45 schreef Djeez het volgende:
We hebben goed nieuws meegekregen vandaag. Als er niets tegenzit, mag Tyler morgen mee naar huis! Hij drinkt weer beter, is niet meer koud en voelt zich happy. En wij dus ook.

Oudejaarsavond en -nacht zijn we bij Ingrids ouders, en wij vieren blijven ook bij hen slapen. Hopelijk wil de thuiszorg daar ook komen. Thuiszorg komt op Nieuwjaarsdag voor het eerst, en gaat dan tweemaal daags Tylers darmpjes spoelen. Dan kunnen we eindelijk met ons viertjes gaan genieten!
Laatste reacties:
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 20:32 schreef YPPY het volgende:
Fijn dat Tyler naar huis mag, maar blijf nou lekker thuis! Dat kind is zo lang in het ziekenhuis geweest. En voor Kim is het ook fijn, gewoon thuis zijn, die kan d'r rust ook wel gebruiken. En Ingrid, je bent net bevallen de zorg voor een kind is al druk genoeg als je thuis bent. Hebben jullie dit in het ziekenhuis verteld?
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 20:51 schreef Miffy1984 het volgende:

[..]

Niks aan toe te voegen.

Fijn dat Tyler naar huis mag!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  Redactie Frontpage dinsdag 30 december 2008 @ 21:05:18 #2
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_64508731
Ah, een deel drie inmiddels! Ik zal es ff bekijken of het idd niet verstandiger is Tyler morgen thuis te laten slapen. Alhoewel het ook fijn is om er twee personen extra bij te hebben mochten we er niet uitkomen.
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_64508774
Wat een goed nieuws!
pi_64508810
Ik zie dat Djeez het wel raar heeft neer gezet over mijn vader. En vooral de reacties erop erg heftig zijn. Kan zeker niet meer weg gehaald worden modjes?
Ben ook bang dat er nu wel ruzie komt gezien mijn tante dit vast wel weer zegt. Of mijn ouders het zelf al lezen.

Ik vind namelijk dat mijn vader alle recht heeft om thuis te blijven en een borrel te nemen. Ze hebben al zoveel gedaan voor ons. Veel opgepast en Kim is niet altijd even lief geweest. (logisch ook)
Pfff, weet ff neit wat te zeggen verder.
pi_64508932
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 21:06 schreef _Ingrid_ het volgende:
Of mijn ouders het zelf al lezen.
Dan hebben ze meteen gelezen dat het verstandig is dat jullie morgen lekker thuis zijn
Wonen ze ver bij jullie vandaan?
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_64508941
Ingrid, kun je je ouders niet vragen wat zij vinden... wellicht vind je vader het helemaal geen punt om naar jullie te komen en dus een keertje niet te drinken met oud en nieuw.
Dat 2 personen extra erbij om te helpen, prettig is kan ik me voorstellen.
Of kan Djeez je ouders misschien thuisbrengen nadat jullie oud& nieuw gevierd hebben.

Gewoon met iedereen even overleggen morgen en dan beslissen wat jullie het handigste en het prettigste vinden.
  dinsdag 30 december 2008 @ 21:11:24 #7
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64509009
Ik zal even poetsen Ingrid. Het is er idd wat onhandig uitgekomen.

En natuurlijk heeft jouw vader daar alle recht op, maar Tyler heeft toch ook zeker wel een beetje recht op rust, en een eerste nacht in zijn eigen bedje en jij, Kim en Djeez ook!
Mss gewoon even de plannen bijstellen? Volgend jaar weer een O&N he.

[ Bericht 0% gewijzigd door BE op 30-12-2008 21:16:39 ]
  dinsdag 30 december 2008 @ 21:11:49 #8
197301 Miffy1984
Mama van Jesper en Thijmen
pi_64509028
Er moet toch een andere oplossing zijn? Ingrid je vindt het toch zelf ook beter voor Tyler en Kim om thuis te blijven?

Kunnen je ouders niet bij jullie slapen ergens in huis? De oudejaarsnacht is toch altijd kort...
Als een mens in voorspoed leeft heeft het wel 1000 wensen.
Als je kind ziek is heb je er maar 1.
  † In Memoriam † dinsdag 30 december 2008 @ 21:14:26 #9
43556 miss_dynastie
pi_64509142
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 21:06 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik vind namelijk dat mijn vader alle recht heeft om thuis te blijven en een borrel te nemen. Ze hebben al zoveel gedaan voor ons. Veel opgepast en Kim is niet altijd even lief geweest. (logisch ook)
Pfff, weet ff neit wat te zeggen verder.
Met alle respect, maar dan zou hij het wat mij betreft alleen kunnen vieren. Jullie komen vers thuis met een babietje dat heel erg ziek is geweest en ook nu nog medische handelingen vereist. Je bent zelf heel ziek geweest. Kim is van hot naar her gesleept, begrijpelijk, maar niet minder heftig daardoor. Dus zij komen gezellig bij jullie en gaan zonder borrel weer naar huis, of ze blijven slapen zodat er wel een borrel genuttigd kan worden. Wat ze hebben gedaan voor jullie is heel fijn, maar ook wel een beetje normaal, het zijn je ouders en als ouders hoor je je kinderen waar kan bij te staan in een moeilijke tijd. Dat geeft je geen 'rechten' op borrels met oud en nieuw.

Daarnaast ben ik echt benieuwd of jullie Tyler wel mee krijgen onder deze condities. Gesleep met een pas ontslagen baby en thuiszorg op locatie? Grote kans dat men het dan beter acht voor Tyler nog even in het ziekenhuis te blijven.
  dinsdag 30 december 2008 @ 21:16:14 #10
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64509213
Zo, ik heb gepoetst. Ik wil wel even zeggen dat het een uitzondering is omdat ik Ingrid zo min mogelijk gezeik wil laten hebben.

Ik vind overigens de reacties over Ingrid d'r vader wel een beetje makkelijk, hij is niet degene die de beslissing neemt toch? Dat zijn toch Ingrid en Djeez? Die zijn toch verantwoordelijk? Zij besluiten toch naar Ingrid's ouders te gaan? Zij kunnen toch ook besluiten om thuis te blijven?
Als Ingrid's vader liever thuis blijft omdat hij zin heeft in een borrel moet hij dat gewoon doen.

Wij weten niet of er bij hun gezegd is 'jullie MOETEN hier komen voor O&N' of wat dan ook, dus een klein beetje rustiger met de reacties mag ook wel in mijn ogen.
Hier schieten ze toch ook niks mee op? Ik zou eerder mijn kont tegen de krib gooien gezien sommige reacties.
pi_64509373
Wat fijn dat hij naar huis mag En natuurlijk nog van harte gefeliciteerd met zijn geboorte!!
pi_64509414
Miss_dynastie ik weet ook niet zeker of hij perse een borrel wil. Maar ik gun het hem wel. Kan het niet uitleggen merk ik wel. We zien wel hoe het gaat. Heb net gemaild naar mijn ouders (telefoon ligt er weer eens uit) dat het beter is dat we thuis blijven, of ze hier komen.
Dat zei ik namelijk vanmiddag al meteen.
pi_64509486
Wat heerlijk dat Tyler mee naar huis mag!
Ik hoop dat jullie nu lekker van en met hem kunnen genieten!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  dinsdag 30 december 2008 @ 21:23:01 #14
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64509527
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 21:20 schreef _Ingrid_ het volgende:
Miss_dynastie ik weet ook niet zeker of hij perse een borrel wil. Maar ik gun het hem wel. Kan het niet uitleggen merk ik wel. We zien wel hoe het gaat. Heb net gemaild naar mijn ouders (telefoon ligt er weer eens uit) dat het beter is dat we thuis blijven, of ze hier komen.
Zie, zo gek ben je toch niet.
Ik geloof dat ik ook wel snap wat je probeert te zeggen. Het is ook voor hen een hectische tijd geweest natuurlijk.
  † In Memoriam † dinsdag 30 december 2008 @ 21:24:47 #15
43556 miss_dynastie
pi_64509619
quote:
Ik heb een beetje het idee dat je het gevoel hebt dat je iets 'verschuldigd' bent/ je je schuldig voelt, klopt dat misschien? Omdat je het hebt over 'gunnen' en dat ze zoveel voor je gedaan hebben? Maar weet je, je bent hun dochter, ook al is het misschien best zwaar voor ze geweest en nu nog, het is echt niet zo gek wat je vraagt, ik denk dat ze daar heus wel begrip voor hebben. En wat is er nu mooier dan O&N door te brengen met je dochter en haar gezinnetje? Dat zal al feest genoeg zijn .
  dinsdag 30 december 2008 @ 21:25:58 #16
197301 Miffy1984
pi_64509685
quote:
Toppie Ik hoop voor jullie dat je ouders gezellig naar jullie toe willen komen.
En anders redden jullie het ook vast en zeker prima met elkaar.
pi_64509698
Ja en we vieren O&N altijd bij hun. Is altijd erg gezellig. Traditie zeg maar.
Nog maar een nachtje over slapen dus.
pi_64509764
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 21:24 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik heb een beetje het idee dat je het gevoel hebt dat je iets 'verschuldigd' bent/ je je schuldig voelt, klopt dat misschien? Omdat je het hebt over 'gunnen' en dat ze zoveel voor je gedaan hebben? Maar weet je, je bent hun dochter, ook al is het misschien best zwaar voor ze geweest en nu nog, het is echt niet zo gek wat je vraagt, ik denk dat ze daar heus wel begrip voor hebben. En wat is er nu mooier dan O&N door te brengen met je dochter en haar gezinnetje? Dat zal al feest genoeg zijn .
Ja, wel een beetje. Is best wel een belasting (geweest) voor ze.
  dinsdag 30 december 2008 @ 21:30:19 #19
197301 Miffy1984
pi_64509911
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 21:24 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik heb een beetje het idee dat je het gevoel hebt dat je iets 'verschuldigd' bent/ je je schuldig voelt, klopt dat misschien? Omdat je het hebt over 'gunnen' en dat ze zoveel voor je gedaan hebben? Maar weet je, je bent hun dochter, ook al is het misschien best zwaar voor ze geweest en nu nog, het is echt niet zo gek wat je vraagt, ik denk dat ze daar heus wel begrip voor hebben.
Ja daar ben ik het helemaal mee eens, maar toch kan je dat gevoel krijgen.
Ik heb het ook bij mijn ouders een beetje. Die hebben zoveel voor ons gedaan in de tijd met Thijmen ( en nog steeds helpt mijn moeder zoveel) Dat je je bijna schuldig voelt en ze alles gunt. Mijn moeder merkte laatst aan me dat ik op echt alles overdreven bedankte en daar moest ik maar mee stoppen Maar inderdaad, ik zal de rest van mijn leven ook alles voor jesper en thijmen blijven doen.
  dinsdag 30 december 2008 @ 21:31:47 #20
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64509989
Ingrid, ik zou idd gewoon even rustig met ze overleggen, want volgens mij snappen jullie zelf ergens ook wel dat gewoon lekker thuis echt beter is op dit moment.
En... check het ook even met het ziekenhuis. Ze kunnen je natuurlijk niets verbieden, maar ik heb het vermoeden dat die ook zouden adviseren gewoon naar huis te gaan. Dan kan je daar wel visite ontvangen natuurlijk, als je dat wil, maar dan ligt Tyler gewoon in zijn eigen bedje en de thuiszorg kan ook gewoon de volgende dag bij jullie beginnen.
pi_64510067
Ik heb niet drie delen gelezen, maar zie dat er wel wat heftigs aan de hand is.
Pa moet gewoon lekker een keer geen borrel drinken of fijn met de taxi naar huis.
Moeder en kind moeten fijn thuis doorbrengen. En Pa en Ma mogen het geheel traditioneel bij de kersverse ouders verzorgen.
Lekker makkelijke reactie vanuit mijn luie stoel, maar dat zijn vaak de meest verhelderende inzichten!
  dinsdag 30 december 2008 @ 21:44:11 #22
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_64510633
Ik snap je gedachtengang wel een beetje Ingrid, alleen, behalve een zeer dankbare dochter ben je nu boven alles moeder . En echt, je doet een kindje dat net uit het ziekenhuis komt, medische zorg nodig heeft en vooral RUST na alle nare dingen die er met hem gebeurd zijn, echt géén plezier met gesleep.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  † In Memoriam † dinsdag 30 december 2008 @ 21:46:09 #23
43556 miss_dynastie
pi_64510738
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 21:30 schreef Miffy1984 het volgende:

[..]

Ja daar ben ik het helemaal mee eens, maar toch kan je dat gevoel krijgen.
Ik heb het ook bij mijn ouders een beetje. Die hebben zoveel voor ons gedaan in de tijd met Thijmen ( en nog steeds helpt mijn moeder zoveel) Dat je je bijna schuldig voelt en ze alles gunt. Mijn moeder merkte laatst aan me dat ik op echt alles overdreven bedankte en daar moest ik maar mee stoppen Maar inderdaad, ik zal de rest van mijn leven ook alles voor jesper en thijmen blijven doen.
Dat snap ik helemaal hoor, van zowel jou als Ingrid. Maar ik had het idee dat Ingrid een beetje het gevoel had dat ze het niet mag vragen, omdat ze zoveel gedaan hebben, en dat vind ik jammer. Wat Ingrid wil, is echt niet teveel gevraagd in deze omstandigheden, dat wilde ik duidelijk maken. En soms is het tijd voor nieuwe tradities .
  dinsdag 30 december 2008 @ 21:54:59 #24
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_64511256
Voor alle partijen is het volgens mij goed te begrijpen dat Tyler en Kim en Ingrid beter thuis kunnen zijn. Het is toch prachtig nieuws dat hij naar huis mag? Rust voor iedereen.
En tradities zijn mooi, maar niet ten koste van alles.
Dat snapt paps ook wel. Die proost wel op de gezondheid van zijn kleinzoon.
Dan maar een jaartje anders, volgend jaar is er weer een Oud & Nieuw.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_64511281
Ingid, kunnen je ouders niet met de fiets komen of met een taxi naar huis? Of eventueel blijven slapen bij jullie? Ik snap wel dat je je vader zijn borreltje gunt en dat je ze iets verschuldigd bent. Maar ik denk dat je ouders ook best wel zullen begrijpen dat het voor Tyler, maar ook voor Kim beter is als jullie thuis blijven.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')