Een mooie ars-loch!quote:Op woensdag 31 december 2008 12:23 schreef linebear het volgende:
alle sterretjes waren uitverkocht, ze hadden alleen nog maar bruine sterretjes... die wil ik nie
quote:Op woensdag 31 december 2008 12:17 schreef Stroekie het volgende:
moeten daar niet stijlvolle witte lederen veterschoenen onder ?
Jij moet je eens goed door laten raggen, misschien ben je dan niet meer zo zuur!quote:
en de Sasha is niet meer open vanmiddag ?quote:Op woensdag 31 december 2008 12:25 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Mja, maar die doen ze denk ik niet verhuren. Toen ik laatst een smoking moest hebben verhuurden ze daar ook geen lakschoenen bij..
quote:Op woensdag 31 december 2008 12:26 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Jij moet je eens goed door laten raggen, misschien ben je dan niet meer zo zuur!
moet jij niet onder je steen kruipen, jij vadsige lesbienne?quote:Op woensdag 31 december 2008 12:26 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Jij moet je eens goed door laten raggen, misschien ben je dan niet meer zo zuur!
Jij moet je eens goed door laten raggen, misschien ben je dan niet meer zo zuur!quote:Op woensdag 31 december 2008 12:26 schreef Cairon het volgende:
ik heb best zin in 2009 hoor, maar gewoon geen zin in oud&nieuw
Nee ik heb een grot gevonden, das warmer dan onder de steen.quote:Op woensdag 31 december 2008 12:27 schreef Cairon het volgende:
[..]
moet jij niet onder je steen kruipen, jij vadsige lesbienne?
Ja, dat wel.quote:Op woensdag 31 december 2008 12:26 schreef Stroekie het volgende:
en de Sasha is niet meer open vanmiddag ?
Nee! Goed punt! Ik bel hem zo wel even.quote:en heeft PDD wel passende schoenen ?
volgens mij staat dat met sint juttemis op de agendaquote:Op woensdag 31 december 2008 12:28 schreef linebear het volgende:
als TMM Cairon nou eens door gaat raggen vanavond... zijn ze allebei niet alleen. Een idee ?
quote:Op woensdag 31 december 2008 12:28 schreef linebear het volgende:
als TMM Cairon nou eens door gaat raggen vanavond... zijn ze allebei niet alleen. Een idee ?
totally confused nou.... in Wageningen hebben ze geen grotten meer toch ?quote:Op woensdag 31 december 2008 12:28 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Nee ik heb een grot gevonden, das warmer dan onder de steen.
Nu nog een tuinbroek zien te vinden
kwantumkortingquote:Op woensdag 31 december 2008 12:29 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ja, dat wel.. Come to think of it, ze hadden deze laarsjes ook in het wit.
.
[..]
Nee! Goed punt! Ik bel hem zo wel even.
In iedergeval vanmorgen niet, of moet plassen met mijn te grote clitorisquote:
Woon nu nog in Edequote:Op woensdag 31 december 2008 12:29 schreef linebear het volgende:
[..]
totally confused nou.... in Wageningen hebben ze geen grotten meer toch ?
maar wel holbewoners ?quote:Op woensdag 31 december 2008 12:29 schreef linebear het volgende:
[..]
totally confused nou.... in Wageningen hebben ze geen grotten meer toch ?
Cavemen, die komen niet meer op comedie centralquote:
Daar woont mijn zusquote:Op woensdag 31 december 2008 12:32 schreef linebear het volgende:
Ede, ook enig.... daar ben ik geboren
Heb tot mijn 21ste in het altijd bruisende Barneveld gewoond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |