Dat zou ik ZEKER niet doen, want ik vind de Engel een klotetent (ondanks dat ik er geregeld kom) en dat weet het personeel ook.quote:Op woensdag 31 december 2008 11:58 schreef Stroekie het volgende:
en natuurlijk heel nadrukkelijk zeggen dat je deze tip van GellarBoy hebt gekregen
Ja ik ken de Zeedijk, ga ik wel eens eten. We kunnen het inderdaad proberen!quote:Op woensdag 31 december 2008 11:56 schreef Gellarboy het volgende:
Seriously, ik zou eerst even bij de Engel langsgaan (begin van de Zeedijk, vlaaaaaakbij het station). Het zal ongetwijfeld uitverkocht zijn, maar dan moet je even doorvragen of ze misschien iemand kennen die kaarten teveel heeft of iemand die er helemaal vanaf wil. Als je er dan ook even bijzegt dat je helemaal uit Eindhoven komt dan valt er vast wel iets te regelen. Oh, ennnnnnnnnnn: altijd eerst iets te drinken bestellen. Spend, spend, spend..
Access Denied (content_filter_denied)quote:Op woensdag 31 december 2008 11:59 schreef Gellarboy het volgende:
Oh, Ang3l! Check http://www.nighttours.com/amsterdam
Naast de cruise is er dit:quote:
quote:Candy Milkshake Amsterdam
at Escape Caffé & Escape Lounge, Rembrandsplein 11-15
Candy Milkshake the gayparty where everybody is a candy!
We mix all "candy" up in one big funky milkshake.
We don't care if youre gay, straight, bi-sexual, a drag, black, white a girl or a boy, just dance please!
quote:Club Church Amsterdam
Kerkstraat 52
New Years Sleaze
When the fireworks are still going on, Church starts at 0:30 with New Year's Sleaze. Dresscode Sleazy or glamor. Women and drag queens are also welcome! ¤ 12,50
Nee, en we willen foto's van het pakquote:Op woensdag 31 december 2008 12:06 schreef Gellarboy het volgende:
Zou ik mijn blauwe metallic kroko's aankunnen onder een kapiteinspak?
Wat wel interessant is, is dat DJ Jerry Black volgens het toegangskaartje voor de cruise daarvoor geboekt is.quote:31/12/2008 - New Years Ball
New Years Ball at Club EXIT with DJ Jerry Black & MBC. GoGo's, Surprise drags and more. Doors open at 00:30 and FREE DRINKS from 01:00 till 02:00 h. Entrance is ¤25
Die komen er wel, maar ik heb verder alleen maar sneakers. Mijn nette schoenen waren stuk gegaan en ik moest snel iets nieuws hebben, geen tijd voor de schoenmaker gisteren. Dus nu zijn het deze geworden en ik heb niks anders. Schoenen doen ze meestal niet verhuren toch?quote:Op woensdag 31 december 2008 12:14 schreef hierissieweer het volgende:
Nee, en we willen foto's van het pak
moeten daar niet stijlvolle witte lederen veterschoenen onder ?quote:Op woensdag 31 december 2008 12:06 schreef Gellarboy het volgende:
Zou ik mijn blauwe metallic kroko's aankunnen onder een kapiteinspak?
er zijn hier al 2 verschillende collega's met schalen vol oliebollen geweestquote:Op woensdag 31 december 2008 12:17 schreef linebear het volgende:
oliebollen en flappen zijn in huis.... champagne staat klaar. We zijn er klaar voor
Straks nog even mijn skibroek pakken, dan heb ik het tenminste niet koud op de dam
De de bowlingbaan?quote:Op woensdag 31 december 2008 12:17 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Die komen er wel, maar ik heb verder alleen maar sneakers. Mijn nette schoenen waren stuk gegaan en ik moest snel iets nieuws hebben, geen tijd voor de schoenmaker gisteren. Dus nu zijn het deze geworden en ik heb niks anders. Schoenen doen ze meestal niet verhuren toch?
Mag TMM, bij jou de oud en nieuw komen vertoeven?quote:Op woensdag 31 december 2008 12:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
er zijn hier al 2 verschillende collega's met schalen vol oliebollen geweest![]()
en bubbles staan thuis in de schuur, dus die zijn met dit weer direct op drinktemperatuur
witte gympen? zouden ook kunnen danquote:Op woensdag 31 december 2008 12:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
moeten daar niet stijlvolle witte lederen veterschoenen onder ?
ik had dit jaar een pakje in mijn kerstpakket zittenquote:
jaquote:Op woensdag 31 december 2008 12:22 schreef linebear het volgende:
net of ze op je schoenen gaan letten
Glorix bleekmiddel was geen oplossing ?quote:Op woensdag 31 december 2008 12:23 schreef linebear het volgende:
alle sterretjes waren uitverkocht, ze hadden alleen nog maar bruine sterretjes... die wil ik nie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |