Rel?quote:Op woensdag 31 december 2008 10:04 schreef Gellarboy het volgende:
Hangt er weer een rel in de lucht?
Schema vandaag:
- Douchen
- Sporten
- Zonnebank
- Douchen
- Laatste loodjes Expreszo
- Kostuumverhuur met P. voor vanavond
Kostuumverhuur ???quote:Op woensdag 31 december 2008 10:04 schreef Gellarboy het volgende:
Hangt er weer een rel in de lucht?
Schema vandaag:
- Douchen
- Sporten
- Zonnebank
- Douchen
- Laatste loodjes Expreszo
- Kostuumverhuur met P. voor vanavond
Ja, dat er twee bij elkaar waren en die zijn nu niet meer bij elkaar ofzo.quote:
En dan bedoel ik dus niet zo'n single-serving cheap ass kostuum, maar echt iets moois. We gaan naar Gerritsen, waar ze ook de kostuums voor Zwartboek gedaan hebben enzo.quote:
dat vraagt om foto's natuurlijk.... niets mis met een beetje een whore zijnquote:Op woensdag 31 december 2008 10:26 schreef Gellarboy het volgende:
Aangezien het feest op een boot is leek het ons leuk om in marine gala te gaan.
We're attention whores..
Captain Stubing en Vicky ?quote:Op woensdag 31 december 2008 10:26 schreef Gellarboy het volgende:
We're attention whores..
Die komen er vast.quote:Op woensdag 31 december 2008 10:29 schreef linebear het volgende:
dat vraagt om foto's natuurlijk....
Love, exciting and new!quote:
I know.quote:
Ze rellen hier nog over een uitgevallen contactlens dus laten we het idd stil houden.quote:Op woensdag 31 december 2008 10:28 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ja, dat er twee bij elkaar waren en die zijn nu niet meer bij elkaar ofzo.
ben je echt niet de enigequote:Op woensdag 31 december 2008 10:35 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
I know.
Ik vind hem/haar/het echt HEEL stom..
He Dammit.... kun je ons niet ff binnensmokkelen?quote:Op woensdag 31 december 2008 10:26 schreef Gellarboy het volgende:
We're attention whores..
Misschien verkopen ze trouwens wel kaarten aan de deur. Maar ja, om die gok nou te nemen? Straks sta je hier voor niks en zonder ander plan.quote:Op woensdag 31 december 2008 10:37 schreef Ang3l het volgende:
He Dammit.... kun je ons niet ff binnensmokkelen?
Onder je pet of zo?
ik heb die van mij nog alle 2 in mijn ogen zitten gelukkigquote:Op woensdag 31 december 2008 11:06 schreef Gellarboy het volgende:
GODGODVERDOMME!!! IS ER EEN CONTACTLENS UITGEVALLEN?
NOU, DA'S MAAR GOED OOK, ANDERS HADDEN WE VERDOMME EVEN EEN VETTE REL GEHAD, JA?quote:Op woensdag 31 december 2008 11:17 schreef Stroekie het volgende:
ik heb die van mij nog alle 2 in mijn ogen zitten gelukkig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |