Dansen in zo'n kooi in een disco. In mijn grot hebben wij die welquote:
zoiets als dansen over gloeiende kolen, maar dan in zo een vijverquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:37 schreef wonderer het volgende:
Wat is kooidansen?
Mooie karpers!quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:43 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
zoiets als dansen over gloeiende kolen, maar dan in zo een vijver
[ afbeelding ]
Nee, da's koidansenquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:43 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
zoiets als dansen over gloeiende kolen, maar dan in zo een vijver
[ afbeelding ]
en toch heb ik medelij met hem als hij halverwege zo'n leuke avond broodje nuchter komt binnenvallenquote:Op woensdag 31 december 2008 00:16 schreef Gellarboy het volgende:
Zo. Ik heb het beeld wat helderder gemaakt en een geluidseffectje toegevoegd. Het was een leuke avond en Pieter moet niet zeuren (en al helemaaaaaaal niet over vals zingen.).
.
.
.
Heb je echt dan helemaal niemand om naar toe te gaan?quote:Op woensdag 31 december 2008 00:29 schreef TheaterMaMa het volgende:
het is moeilijk om morgen als een normale avond/nacht te zien, maar ik vrees dat ik dat toch ga/moet gaan proberen
Eventueel Wageningen maar?quote:Op woensdag 31 december 2008 00:59 schreef TheaterMaMa het volgende:
de trut is denk ik niet open
ik wil disco
Gewoon genoeg poppers snuiven en dan duw je TMM er gewoon in. (hij heet niet voor niks dick)quote:Op woensdag 31 december 2008 01:00 schreef Gellarboy het volgende:
Wij zitten op de Supperclub boot en die is uitverkocht.
Maar er zijn genoeg tenten waar je gewoon heen kunt gaan die een goed feest zullen hebben die avond. Maar da's alleen toch ook niet leuk, of zit je daar niet mee?
ik heb begrepen dat sam en pjo niet meer een stel zijnquote:Op woensdag 31 december 2008 01:03 schreef hierissieweer het volgende:
Wat doen Sam en Pjo eigenlijk?
En Nuno hoe is zijn uiteinde?
MisterO viert het in de H&M?
Watdan?quote:Op woensdag 31 december 2008 01:07 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik heb begrepen dat sam en pjo niet meer een stel zijn
Dat gaat snel. Dat had ik echt niet verwacht............. echt niet...................................quote:Op woensdag 31 december 2008 01:07 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
/sarcasm?quote:Op woensdag 31 december 2008 01:35 schreef Cazman het volgende:
[..]
Dat gaat snel. Dat had ik echt niet verwacht............. echt niet...................................
Denk het welquote:
wist je dit vrijdag al ?quote:Op woensdag 31 december 2008 01:07 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Zo vals had ik het nog niet bekekenquote:Op woensdag 31 december 2008 08:28 schreef Ang3l het volgende:
Misschien was ie daarom wel zo uitbundig aan 't feesten bedoel je?
Ik ga er verder geen oordeel over vellen. Iedereen weet wat ik van Sam vind.
Nou?quote:Op woensdag 31 december 2008 08:28 schreef Ang3l het volgende:
Misschien was ie daarom wel zo uitbundig aan 't feesten bedoel je?
Ik ga er verder geen oordeel over vellen. Iedereen weet wat ik van Sam vind.
Amsterdirk.quote:Op woensdag 31 december 2008 02:45 schreef MrBrightside het volgende:
GB, wat is je gamertag? Want dan kan ik die achievement halen voor iemand uitdagen met Lips.
Dat vind ik zoiets raars. Als je ergens niet tevreden mee bent (i.e. roken) dan moet je dat meteen aanpakken en niet wachten tot 1 januari. Uitstel -> afstel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |