Kom je nu niet?quote:Op woensdag 31 december 2008 13:43 schreef Ang3l het volgende:
Helaas is de post al geweest en heb ik dus gvd GEEN pinpas vanavond met Oud & Nieuw. Een creditcard en contant geld.....
het is zeker verslavend... heb er nu ook 5, maar zal vast nog niet klaar zijnquote:Op woensdag 31 december 2008 13:48 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ja, ik was ook echt niet zo tevreden meer. Hij was echt een beetje raar gaan doen na een poosje. Maar het wordt nu dus kosteloos gefixt. Echt wel goed.
En ik heb meteen verteld van mijn Solo-idee en het sterretjes idee, waarop hij meteen zegt: "Maar weet je wel zeker dat je het zo en zo wil, want als je het [op een hele andere manier] doet, dan wordt het veel beter. Grappig om te zien dat je zelf denkt dat je een wereld idee hebt, maar dat je dan meteen merkt dat hij er veel meer kijk op heeft. Ik wou mijn vleugels ook eerst heel anders, maar wat ben ik blij dat hij met deze tip kwam.
En nu begint dan die verslaving in te kicken en wil ik meer, meer, meer, nu, nu, nu..
Jawel.quote:
De tattoo op mijn schouder zijn er eigenlijk twee. Eerst was er het Hed Kandi logo, da's dat ei in het midden. Dat zat er eerst, helemaal alleen te zijn op mijn arm. Een paar jaar later ging de oprichter van Hed Kandi daar weg en die richtte Fierce Angel op. Dus toen moesten er fierce angelic wings omheen en die heb ik laten ontwerpen.quote:Op woensdag 31 december 2008 13:45 schreef linebear het volgende:
is dat die tattoo op je schouder... die is stoer. Had hem al op bearwww eens van je gezien
Foto's?quote:Op woensdag 31 december 2008 13:51 schreef linebear het volgende:
het is zeker verslavend... heb er nu ook 5, maar zal vast nog niet klaar zijn
jullie hebben sneeuw?quote:Op woensdag 31 december 2008 14:15 schreef Gellarboy het volgende:
De sneeuw blijft best goed liggen.
Sneeuw?quote:Op woensdag 31 december 2008 14:15 schreef Gellarboy het volgende:
De sneeuw blijft best goed liggen.
volgens mij wil onze huisfotograaf daar vast wel bij behulpzaam zijnquote:Op woensdag 31 december 2008 14:37 schreef linebear het volgende:
[..]
zal binnenkort even foto's maken...
gewoon van te voren afspreken dat de skibroek aanblijftquote:Op woensdag 31 december 2008 14:42 schreef linebear het volgende:
hahaha, weet niet of dat een goed idee is....
stel die vraag eens aan Ang3lquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |