aan de achterkant van Amsterdam CS ?quote:Op woensdag 31 december 2008 13:08 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Toen ik mijn ov had, was ik daar wel maandelijks te vinden
parkeerplaats of het CS, wat maakt het uitquote:Op woensdag 31 december 2008 13:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
aan de achterkant van Amsterdam CS ?
ook, ik moest mijn studie toch ergens van betalen!?quote:Op woensdag 31 december 2008 13:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
aan de achterkant van Amsterdam CS ?
daar ben ik nog nooit geweestquote:Op woensdag 31 december 2008 13:11 schreef linebear het volgende:
das nog niet Noord hoorNoord is echt met de pont over...
dat beloofd wat met die kruitdampen vannachtquote:Op woensdag 31 december 2008 13:19 schreef linebear het volgende:
begin verkouden te worden en het wordt enorm mistig hier...
Dan is ze indd een thaise hoerquote:Op woensdag 31 december 2008 13:21 schreef linebear het volgende:
volgens mij is mijn poes een thaise hoer geweest in haar vorige leven....
ze zit nu op mijn schoot mijn buik te masseren
en ze kijkt enorm chagrijnig
pas maar op voor haar nagels in die regionenquote:Op woensdag 31 december 2008 13:21 schreef linebear het volgende:
volgens mij is mijn poes een thaise hoer geweest in haar vorige leven....
ze zit nu op mijn schoot mijn buik te masseren
en ze kijkt enorm chagrijnig
dus die verschuift nu naar 2009 ?quote:Op woensdag 31 december 2008 13:25 schreef Gellarboy het volgende:
Terug van de tattooboer. De touch up gaat anderhalf uur duren..
lieve HIW, je hoeft niets voor me te regelen, ik blijf gewoon thuis en zie wel wat er gebeurtquote:
zo dat is nog wel veel werk zeg...quote:Op woensdag 31 december 2008 13:25 schreef Gellarboy het volgende:
Terug van de tattooboer. De touch up gaat anderhalf uur duren..
Ja, 6 januari om 12:00u om precies te zijn.quote:
ik zal het hier in de groepsagenda van outlook noterenquote:Op woensdag 31 december 2008 13:44 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ja, 6 januari om 12:00u om precies te zijn.
is dat die tattoo op je schouder... die is stoer. Had hem al op bearwww eens van je gezienquote:Op woensdag 31 december 2008 13:44 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ja, 6 januari om 12:00u om precies te zijn.
Ja, ik was ook echt niet zo tevreden meer. Hij was echt een beetje raar gaan doen na een poosje. Maar het wordt nu dus kosteloos gefixt. Echt wel goed.quote:Op woensdag 31 december 2008 13:41 schreef linebear het volgende:
[..]
zo dat is nog wel veel werk zeg...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |