abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64567637
Heel gelukkig nieuwjaar Dribbel_
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
  donderdag 1 januari 2009 @ 23:29:35 #177
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_64569209
Wie is zijn vingers kwijt geraakt ?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
pi_64569228
Snel editten hé

Ik heb alles nog
  donderdag 1 januari 2009 @ 23:31:27 #179
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_64569259
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 23:30 schreef The_Dean het volgende:
Snel editten hé

Ik heb alles nog
-edit-

Dan kan ik die ook wel weer weghalen
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
pi_64569352
  Redactie Frontpage vrijdag 2 januari 2009 @ 00:00:42 #181
197197 Moozze
Plugged
pi_64569987
Ik doe niet aan vuurwerk
  vrijdag 2 januari 2009 @ 01:01:28 #182
161882 Trigalti
Doet maar wat!
pi_64571629
Gelukkig nieuwjaar gitaristen! Ben net klaar met werken na een hele korte nachtrust, nja iig shredze in 2009. En x x x
------------------
pi_64572994
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 21:49 schreef The_Dean het volgende:

[..]

Liggen je elementen vlak in de body? Dan bedoel ik zeg maar waterpas? Onderkant op je knieën leggen, en dan kijken of ze horizontaal liggen. Ze hoeven dus niet op hoogte met de body te liggen, maar wel waterpas. Zo niet, bijstellen
Heb je wellicht oude snaren? Als de snaren wat ouder worden en mogelijk wat roestig, dan verliezen ze erg veel van hun geluid en klank, vooral de hogere [dus de dunnere] snaren hebben daar last van.
Als dat beide geen probleem is, dan kan je eens proberen om het element wat omhoog te schroeven, de onderkant dan, de bovenkant werkt dus wel naar behoren. Of je pickup is aan het overlijden, maar dat vind ik nogal een overdreven aanname eigenlijk
Hoe klinkt de gitaar op de single coils? Hetzelfde probleem?
Mwoah.. ik kan het niet echt een probleem noemen hoor was vanaf de eerste dag al zo toen ik 'm kocht.
ik bedoel meer van.. dat ik wat dikkere snaren nodig zal hebben omdat ik nu alleen metal speel ipv andere dingen? snaren zijn best dun opzich, als ik heel goed indruk dan beweegt die nog tussen mijn vingers dat heb ik niet met de dikke E A D

ik zal wel foto's(/videos) maken, misschien wordt het dan wat duidelijker.

btw wat zijn de channelinstellingen voor ska deuntjes bij een roland cube 30? No doubt ofzo, ik wou dat ff uitproberen.
  vrijdag 2 januari 2009 @ 04:09:15 #184
47781 Jorikjet
Brother from another mother
pi_64573539
pffff ik kan niet slapen....
♥ ♥ ♥ ♥ ♥
pi_64573652
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 04:09 schreef Jorikjet het volgende:
pffff ik kan niet slapen....
*meldt
pi_64573669
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 02:32 schreef RoW_0 het volgende:

[..]

Mwoah.. ik kan het niet echt een probleem noemen hoor was vanaf de eerste dag al zo toen ik 'm kocht.
ik bedoel meer van.. dat ik wat dikkere snaren nodig zal hebben omdat ik nu alleen metal speel ipv andere dingen? snaren zijn best dun opzich, als ik heel goed indruk dan beweegt die nog tussen mijn vingers dat heb ik niet met de dikke E A D

ik zal wel foto's(/videos) maken, misschien wordt het dan wat duidelijker.

btw wat zijn de channelinstellingen voor ska deuntjes bij een roland cube 30? No doubt ofzo, ik wou dat ff uitproberen.
Het klinkt nu alsof je de EAD snaren op een hogere spanning hebt dan de GBe...

En die ska dingen.... veel hoog in ieder geval, en de goede akkoorden pakken, veel op de hoge snaren
Speel het zelf verder nooit, dus heb er verder niet echt een idee van.
Clean, redelijk wat hoog, hoge snaren... dan ben je al een heel eind volgens mij...

Verder vind ik je 'probleem' nog best vaag eigenlijk... kan je het eens kort en bondig omschrijven? Of draaf ik weer eens te ver door, en is er eigenlijk niet eens een [groot] probleem]...
  vrijdag 2 januari 2009 @ 09:32:55 #187
176114 Under_Score
Sarcastische lul
pi_64574817
zo naar groningen, op naar visiontoys en natuurlijk Tonika ben benieuwd waar ik mee thuiskom
pi_64575220
Wat is precies het verschil tussen gewone single-coils en van die single-coils waar je die element ontvangertjes niet op ziet zitten. Kan niet op de naam komen, iets van laser coils ofzo.

[ Bericht 1% gewijzigd door Gitaarmat op 02-01-2009 10:13:56 ]
pi_64575284
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 14:49 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Sorry, 16 jaar en ouder. .
pi_64575304
coins zijn muntjes, je bedoelt coils
pi_64575987
Ik wens jullie natuurlijk ook een gelukkig nieuwjaar!
Ik ben een meisje =)
pi_64576113
hoi
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
pi_64576267
hallo!
Ik ben een meisje =)
  vrijdag 2 januari 2009 @ 13:33:45 #194
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_64576297
Ik heb de afgelopen 2 weken bijna geen gitaar aangeraakt daar moet even wat verandering in komen
pi_64576318
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 13:33 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik heb de afgelopen 2 weken bijna geen gitaar aangeraakt daar moet even wat verandering in komen
Ik al meer dan 3 maanden niet meer, heb peesontsteking in pols, word er dinsdag aan geopereerd
Ik ben een meisje =)
pi_64576342
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 04:35 schreef The_Dean het volgende:

[..]

Het klinkt nu alsof je de EAD snaren op een hogere spanning hebt dan de GBe...

En die ska dingen.... veel hoog in ieder geval, en de goede akkoorden pakken, veel op de hoge snaren
Speel het zelf verder nooit, dus heb er verder niet echt een idee van.
Clean, redelijk wat hoog, hoge snaren... dan ben je al een heel eind volgens mij...

Verder vind ik je 'probleem' nog best vaag eigenlijk... kan je het eens kort en bondig omschrijven? Of draaf ik weer eens te ver door, en is er eigenlijk niet eens een [groot] probleem]...
Laat ik het zo vragen..
ik heb nu standaard snaren, maar ik speel nu veel thrash metal. heb ik nu wat dikkere snaren nodig om het wat beter te laten klinken of dat dan weer niet ?
  vrijdag 2 januari 2009 @ 13:38:22 #197
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_64576443
Nou, gelukkig nieuw jaar indeed. Promotie op mijn werk gekregen. Ik ben nu senior medewerker, want zoveel betekent dat ik assistent ben van de leidinggevende. Mensen moeten nu naar mij luisteren. .
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  vrijdag 2 januari 2009 @ 13:39:58 #198
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_64576487
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 13:38 schreef Witchfynder het volgende:
Nou, gelukkig nieuw jaar indeed. Promotie op mijn werk gekregen. Ik ben nu senior medewerker, want zoveel betekent dat ik assistent ben van de leidinggevende. Mensen moeten nu naar mij luisteren. .
Klinkt als iets waarmee je korting krijgt op de bioscoop
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 13:35 schreef RoW_0 het volgende:

[..]

Laat ik het zo vragen..
ik heb nu standaard snaren, maar ik speel nu veel thrash metal. heb ik nu wat dikkere snaren nodig om het wat beter te laten klinken of dat dan weer niet ?
Ja wat zijn "standaard" snaren
Vaakbij trash ga je downtunen, dus word de spanning wat lager. Bij dunne snaren gaan ze dus al heel snel heel slap houden, om toch wat spanning over te houden kan je dus wat dikkere snaren erop zetten
  vrijdag 2 januari 2009 @ 13:40:30 #199
20720 brother52
Dus..........
pi_64576497
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 13:38 schreef Witchfynder het volgende:

Gefelictieerd.
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
pi_64576600
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 13:35 schreef RoW_0 het volgende:

[..]

Laat ik het zo vragen..
.010-.046
Tenmisnte, daar doe ik het ook mee...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')