Fan my ekquote:Op donderdag 1 januari 2009 03:51 schreef brother52 het volgende:
Folle lok en seine yn it nije jier.
Sorry, 16 jaar en ouder.quote:Op donderdag 1 januari 2009 14:43 schreef Gitaarmat het volgende:Gelukkig nieuwjaar.
Zaterdag is hier in het noorden een Night of the Guitars
Hey, jij hebt dit jaar toch ook een cab gekocht?quote:Op woensdag 31 december 2008 10:02 schreef Aresdreams het volgende:
hmmm.... eigenlijk was dit voor mij een heel rustig jaar voor gear, als ik kijk naar vorig jaar
erbij:
H&K Warp Factor
Line6 M13
(voor 1/3 +/-) Bo~el MC-7 TOL tb
Eraf:
Wahwah pedaaltje
nog gewenst:
brain may red special copy
Crafter twinbird
Schecter Deamon 7 FR (misschien)
zo, het lijstje wordt al korter
November 2007quote:Op donderdag 1 januari 2009 14:51 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Hey, jij hebt dit jaar toch ook een cab gekocht?.
hier staat een beetje uitlegquote:Op donderdag 1 januari 2009 20:11 schreef RoW_0 het volgende:
wow!? wat wat wat?enige wat ik weet is Pickups
2x single en 1 humbucker heb ik.
yamaha 112ovs.
Liggen je elementen vlak in de body? Dan bedoel ik zeg maar waterpas? Onderkant op je knieën leggen, en dan kijken of ze horizontaal liggen. Ze hoeven dus niet op hoogte met de body te liggen, maar wel waterpas. Zo niet, bijstellenquote:Op donderdag 1 januari 2009 19:11 schreef RoW_0 het volgende:
allereerst happy new year..
Ben er weet met mn vragen![]()
Als ik met de onderste 3/4 snaren speel dan klinkt het heel zachtjes zeg maar, als ik een stuk van een solo uitprobeer dan klinkt het niet zo hrd, maar de E en de A snaren gaan lekker hard met metal, maar die andere 2 lijken wel of die string helemaal knapt best dun.
De verkoper raadde me al wat dikkere snaren aan als ik frusciante ging spelen (toen luisterde ik geen metallica) maar nu denk ik dat ik dat wel nodig heb.
Met seek en destroy bijvoorbeeld, als ik op youtube kijk dan klinkt bij mensen veel 'voller' bij mij heel zachtjes
dikkere snaren nodig?
Oja en ben ook wel gek op no doubt.. die heeft weleens van die leuke ska deuntjes, wat zijn de instellingen daarvoor op mijn roland cube? welke channel en hoeveel gain?
Thanks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |