Dat móét echt he tméést verpunkte nummer ever zijnquote:Op dinsdag 30 december 2008 20:36 schreef Daantke het volgende:
Vanmiddag Summer of 69 verpunkt met een paar vrienden
quote:
Klassiekerquote:
Puik.quote:
Wil je een pedaltuner die je ook live kan gebruiken of gewoon alleen voor thuis? Als het alleen voor thuis is zijn ze allemaal gewoon goed, klaarquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:13 schreef acidd91 het volgende:
Wat is een goed tunertje voor mijn gitaar? Ik heb op internet verschillende dingen van bijvoorbeeld korg van twee tientjes gezien. Wat is een goede tuner voor een schappelijke prijs en waar kan ik deze het beste bestellen (op internet) of eventueel ophalen?
Wat voor tuning wil je? Nieuwe velgen? Of wil je de motor ook aanpakken?quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:13 schreef acidd91 het volgende:
Wat is een goed tunertje voor mijn gitaar? Ik heb op internet verschillende dingen van bijvoorbeeld korg van twee tientjes gezien. Wat is een goede tuner voor een schappelijke prijs en waar kan ik deze het beste bestellen (op internet) of eventueel ophalen?
Gewoon bij de gitaarzaak halenquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:36 schreef tim. het volgende:
Weten jullie een site waar je online goedkoop snaren kan bestellen?Feedback rekent ¤5 verzendskosten, Google-resultaat Snarenshop.nl ¤4. Voor een set snaren van ¤6 loopt dat toch wat hoog op.
O ja, als jullie een flinke aanbieding weten van een DC Brick zoals op bovenstaande foto, meld het ook ff.
Wat doet dat voeten vegen ding?quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:29 schreef Jorikjet het volgende:
[ afbeelding ]
mijn pedalboardje
(tvp)
lordofthestrings.nl, vanaf 25 euro geen verzendkostenquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:36 schreef tim. het volgende:
Weten jullie een site waar je online goedkoop snaren kan bestellen?Feedback rekent ¤5 verzendskosten, Google-resultaat Snarenshop.nl ¤4. Voor een set snaren van ¤6 loopt dat toch wat hoog op.
O ja, als jullie een flinke aanbieding weten van een DC Brick zoals op bovenstaande foto, meld het ook ff.
is een fuzz factory kloon! en ja, ik heb eh 5 drive/distortion/fuzz pedaaltjesquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:39 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Wat doet dat voeten vegen ding?![]()
LOL 4 vervorm pendalen naast elkaar
Hm, dan is Snarenshop.nl goedkoper, met vanaf ¤20 geen verzendkosten. Ik heb alleen geen zin om meteen meerdere sets te kopen, hoewel ik nu wel verschillende diktes uitprobeer.quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:42 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
lordofthestrings.nl, vanaf 25 euro geen verzendkosten
quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:29 schreef Jorikjet het volgende:
[ afbeelding ]
mijn pedalboardje
(tvp)
Ik ben gewoon niet zo'n goede tapdanser.quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:58 schreef guitarist.nl het volgende:
.. lekker compact, alleen het noodzakelijke.
quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:06 schreef Jorikjet het volgende:
http://darkfireecard.gibs(...)f0-9ce8-98d7ac19f475
Neem es opquote:Op dinsdag 30 december 2008 20:38 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat móét echt he tméést verpunkte nummer ever zijn![]()
Maar die kende ik al ..quote:
Vet!quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:29 schreef Jorikjet het volgende:
[ afbeelding ]
mijn pedalboardje
(tvp)
quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:47 schreef Dribbel_ het volgende:
Normaal heb ik het niet zo op punkcovers
Behalve Me First
tudududgeniaal om live te zien
Ik heb een versterkertje van 15 Watt.. en daar zit een overdrive op.. daar moet ik het dan mee doenquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:08 schreef Daantke het volgende:
Pedalboards zijn voor homo's!Je hebt toch een overdrive channel?
so do iquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:13 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Ik heb een versterkertje van 15 Watt.. en daar zit een overdrive op.. daar moet ik het dan mee doen
2 zelfsquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:08 schreef Daantke het volgende:
Te zwakke distortionquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:08 schreef Daantke het volgende:
Klopt, die is best te doen... maar echt goed weet ik het niet.. ik en verstand van cleanquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:38 schreef brother52 het volgende:
Distortion moet ik dus uit een pedaaltje gaan halen. Moet te doen zijn. Ik heb hier nog wel wat liggen.
Clean klinkt hij volgens mij wel goed, wat 'donkerder' dan mijn marshall als ik het me goed herinner.
Dan moet je toch eens een volume pedaal aan gaan schaffenquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:41 schreef The_Dean het volgende:
Klopt, die is best te doen... maar echt goed weet ik het niet.. ik en verstand van clean
Ik schakel alleen naar het cleane channel om soort van te muten aand het einde van het nummer zeg maar
Tja.. ik wil toch nog iets langer in dit huis wonen dan alleen vandaag..quote:Op woensdag 31 december 2008 00:02 schreef The_Dean het volgende:
Fuck je buren, ben je nou rock 'n roll, ofniet?
Zolang ze niet komen klagen hebben ze er ook geen last van
Precies, pas toen ik het huis uit ging zeiden de buren van mijn ouders dat ze af en toe de tv niet meer konden verstaan als ik aan het spelen wasquote:Op woensdag 31 december 2008 00:02 schreef The_Dean het volgende:
Fuck je buren, ben je nou rock 'n roll, ofniet?
Zolang ze niet komen klagen hebben ze er ook geen last van
Heb jij je gitaardingen dan verzekerd ?quote:
Wij hebben al onze gear zeker wel verzekerd voor dat soort dingenquote:Op woensdag 31 december 2008 00:49 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Heb jij je gitaardingen dan verzekerd ?En nee dat valt dan niet onder inboedel
Voor dat geld wat je daaraan per jaar kwijt bent kan je een neiuwe gitaar kopen
Dat is echt moeilijk verzekeren. Heb de vraag aan Centraal Beheer gesteld en zij hebben er gewoon geen passende verzekering voor. ABN Amro wel. Kost je maar een paar euro per maand. Die ga ik dus afsluitenquote:Op woensdag 31 december 2008 00:47 schreef KaMo het volgende:
Niet verzekerd dan?
Bij mijn weten valt dat gewoon onder de inboedelverzekering.. Waarom zou ik anders extra aan moeten geven dat ik muziekinstrumenten had bij het afsluiten ervan? En ik ben bij Unive verzekerd.quote:Op woensdag 31 december 2008 00:49 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nee als je je instrumenten meeneem zeg maar naar optreden of oefenruimte, zodra het je huis uit is vervalt die inboedel natuurlijk.quote:Op woensdag 31 december 2008 01:18 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Bij mijn weten valt dat gewoon onder de inboedelverzekering.. Waarom zou ik anders extra aan moeten geven dat ik muziekinstrumenten had bij het afsluiten ervan? En ik ben bij Unive verzekerd.
Doen we niet meerquote:
quote:Op woensdag 31 december 2008 02:17 schreef The_Dean het volgende:
Friese vertolking van Metallica's Thin Lizzy's Whiskey In The Jar. Let vooral op dat achterlijke tempo dat ingezet word...
quote:
The Poet, lijkt me duidelijk. Onze ode aan Conorach. Let vooral niet op die riff die ik perongeluk inzet.
D'OH!quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:38 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Te zwakke distortion![]()
Ik heb trouwens het versterkerprobleem opgelost!Ik had 2 kabels verwisseld, waardoor ik de gitaar rechtstreeks op de effect loop ingang van de GT-8 had geplugd, ja, geen wonder dat de preamp van mijn Marshall het dan niet doet
en dan heb je een bergje aan wahs ineens!quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:54 schreef The_Dean het volgende:
Misschien dat ik ooit verstandig word en ouwe lullen muziek ga maken, dat het dan handig is... maar tot die tijd houd ik het mooi zo...
Enige pedaal wat ik nog wel eens zou willen is een BBE Sonic Stomp
En wellicht een wah, maar moet eerst die van Ares maar eens werkend krijgen
dan is het hopen dat je een goede instrument verzekering hebt...quote:Op woensdag 31 december 2008 00:32 schreef Witchfynder het volgende:
Er is vorige week een studio/oefenruimte in Aalsmeer afgebrand. Alle apparatuur van 2 bands van BGF-leden is verbrand :|.
Wel een goed nieuws voor Marshallbezitters...
Deze jongen schijnt dus nog geluid te maken:
[ afbeelding ]
volgend jaar pas, wanneer me gitaar binnen isquote:Op woensdag 31 december 2008 00:54 schreef The_Dean het volgende:
Tijd voor de GASrekening van 2008
Dean ML Tropical -> Verkocht.
[ afbeelding ]
Dean BlackGold V.
[ afbeelding ]
Epiphone SG Special black -> Verkocht.
[ afbeelding ]
Epiphone LP Speical red -> Te koop.
[ afbeelding ]
Fender Frontman 15R
[ afbeelding ]
GLX heavy metal HM100 -> Weggegeven.
[ afbeelding ]
Ibanez GSA60 -> Verkocht.
[ afbeelding ]
Dean VX black -> Te koop, soort van.
[ afbeelding ]
Marshall Valvestate VS100RH head.
[ afbeelding ]
Mijn main setup is nu dus:
Dean BlackGold V
Marshall VS100RH in een MG cab
Boss TU-2
Epiphone LP Special als backup
Nu jullie
Ik wilde 'm ook al een opvoedkundige tik geven daarvoor.quote:Op woensdag 31 december 2008 07:19 schreef Witchfynder het volgende:
Yes, alles verzekerd.....kost me iets van 20 euro per 1000 euro verzekerd per jaar.quote:Op woensdag 31 december 2008 00:49 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Voor dat geld wat je daaraan per jaar kwijt bent kan je een neiuwe gitaar kopen
black sabbath-black sabbath denk ikquote:Op woensdag 31 december 2008 08:32 schreef GoodGawd het volgende:
Dus welk nummer is de eerste die je speelt in 2009?
tvp
ja klopt! pedaal klinkt echt super goed. velenmalen beter dan de gt500, die 2x zo duur is bijna. die gaat dan ook weer weg en komt een ocd voor terug.quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:44 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Vet!
Die crunch box vind ik persoonlijk echt vet voor dikke rocksounds!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |