Gewoon bij de gitaarzaak halenquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:36 schreef tim. het volgende:
Weten jullie een site waar je online goedkoop snaren kan bestellen?Feedback rekent ¤5 verzendskosten, Google-resultaat Snarenshop.nl ¤4. Voor een set snaren van ¤6 loopt dat toch wat hoog op.
O ja, als jullie een flinke aanbieding weten van een DC Brick zoals op bovenstaande foto, meld het ook ff.
Wat doet dat voeten vegen ding?quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:29 schreef Jorikjet het volgende:
[ afbeelding ]
mijn pedalboardje
(tvp)
lordofthestrings.nl, vanaf 25 euro geen verzendkostenquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:36 schreef tim. het volgende:
Weten jullie een site waar je online goedkoop snaren kan bestellen?Feedback rekent ¤5 verzendskosten, Google-resultaat Snarenshop.nl ¤4. Voor een set snaren van ¤6 loopt dat toch wat hoog op.
O ja, als jullie een flinke aanbieding weten van een DC Brick zoals op bovenstaande foto, meld het ook ff.
is een fuzz factory kloon! en ja, ik heb eh 5 drive/distortion/fuzz pedaaltjesquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:39 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Wat doet dat voeten vegen ding?![]()
LOL 4 vervorm pendalen naast elkaar
Hm, dan is Snarenshop.nl goedkoper, met vanaf ¤20 geen verzendkosten. Ik heb alleen geen zin om meteen meerdere sets te kopen, hoewel ik nu wel verschillende diktes uitprobeer.quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:42 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
lordofthestrings.nl, vanaf 25 euro geen verzendkosten
quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:29 schreef Jorikjet het volgende:
[ afbeelding ]
mijn pedalboardje
(tvp)
Ik ben gewoon niet zo'n goede tapdanser.quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:58 schreef guitarist.nl het volgende:
.. lekker compact, alleen het noodzakelijke.
quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:06 schreef Jorikjet het volgende:
http://darkfireecard.gibs(...)f0-9ce8-98d7ac19f475
Neem es opquote:Op dinsdag 30 december 2008 20:38 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat móét echt he tméést verpunkte nummer ever zijn![]()
Maar die kende ik al ..quote:
Vet!quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:29 schreef Jorikjet het volgende:
[ afbeelding ]
mijn pedalboardje
(tvp)
quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:47 schreef Dribbel_ het volgende:
Normaal heb ik het niet zo op punkcovers
Behalve Me First
tudududgeniaal om live te zien
Ik heb een versterkertje van 15 Watt.. en daar zit een overdrive op.. daar moet ik het dan mee doenquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:08 schreef Daantke het volgende:
Pedalboards zijn voor homo's!Je hebt toch een overdrive channel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |