abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64653136
quote:
Op zondag 4 januari 2009 17:27 schreef Mystikvm het volgende:
Ik sta echt op het pun om het op te geven. Ik heb al een miljoen tactieken losgelaten op verschillende clubs. ManU, PSV, Ajax...Maakt niet uit hoe ik ze laat spelen, het is vanaf minuut 1 een stormloop op mijn doel.

Ik heb serieus met deze clubs nog maar 3 of 4 wedstrijden gewonnen. Als ik win is het met 1-0, maar meestal verlies ik met 2-0 of meer zonder ook maar één kans te creeëren. Het zijn geen individuele slechte tactische instellingen, mijn verdedigers hebben voldoende afspeelmogelijkheden, ze lopen niet over het hele veld rond te dwalen en de ruimtes die ze laten vallen zijn niet te groot.

Ik snap het echt niet meer. Zelfs een groot aantal pre-made tactieken die ik van anderen heb gedownload gaan plat op hun bek. Niets lijkt te werken voor mij. Het resultaat is hetzelfde, het spel even slecht en er wordt weer verloren.

Dat ben ik van andere edities van FM wel anders gewend, mijn tactische wijzigingen lijken zelfs geen impact te hebben.
Hoe snel wissel je van tactiek?
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_64653346
quote:
Op zondag 4 januari 2009 17:31 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Hoe snel wissel je van tactiek?
Meestal na een wedstrijdje of 4, om uit te sluiten dat het niet om domme pech gaat.

Het is dus niet omdat ze hun taken niet uitvoeren. Mijn spelers staan op de juiste plekken. Het probleem is dat ze de bal weggeven. Ingooien naar een plek waar niemand staat (terwijl ik geen specifieke instructies daarvoor geef) is een goed voorbeeld.

Of dan vangen ze een diepe bal van de tegenstander op, 'springt' de bal bij de tegenstander in de voeten. Ze tackelen ook gewoon niet. De tegenstander loopt gewoon door, en elk persoonlijk duel gaat verloren.

Mijn instelligen voor dekken in de verdediging zijn toch heel strak. Echter steken ze allemaal geen poot uit.
pi_64653478
Heb je je pressing, tackelen en verdedigende lijn wel goed staan?
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_64653517
Iemand een idee hoe ik dit op kan lossen.
Mijn team draait erg goed. Met Feyenoord 2de geworden achter PSV met hetzelfde aantal punten maar uiteindelijk deed het doelsaldo van 4 minder als PSV mij de das om. De beker gewonnen en halverwegen gestrand in de UEFA cup.
Het enige wat er aan schort is dat mijn spitsen (Makaay en Tomasson) vaak een 5 scoren terwijl de rest van mijn team een 7 haalt.

pi_64653639
Ik zou wat directer passen, wat minder afstandsschoten doen en één van je spitsen een vrije rol gegeven. Verder is het handig om één spits minder aanvallend te laten spelen als je met twee spitsen speelt.
pi_64653668
quote:
Op zondag 4 januari 2009 17:04 schreef bn37 het volgende:
weet iemand een mooie club voor mij?
ik wil wel in de engelse chamions chip spelen met een degradatie kandidaat, ze moeten wel een beejte geld hebben?
weet iemand een club als je een andere leuke club weet mag ook
Je was toch bezig met Q.P.R? of vergis ik me hier
  zondag 4 januari 2009 @ 17:42:39 #207
229690 Spougle
Always do whatever's next
pi_64653670
Ik zit nu met Ajax in de winterstop van het 2de seizoen. En ik heb nog een goede MC nodig ik wil er maximaal 7 miljoen aan uitgeven? Iemand een suggestie?
pi_64653675
quote:
Op zondag 4 januari 2009 17:38 schreef RayMania het volgende:
Heb je je pressing, tackelen en verdedigende lijn wel goed staan?
Verdedigende lijn iets naar achter, pressing meer dan normaal voor mijn verdedigers. Tackelen voor het hele team op normaal.
pi_64653695
quote:
Op zondag 4 januari 2009 17:04 schreef bn37 het volgende:
weet iemand een mooie club voor mij?
ik wil wel in de engelse chamions chip spelen met een degradatie kandidaat, ze moeten wel een beejte geld hebben?
weet iemand een club als je een andere leuke club weet mag ook
Leeds vind ik zelf superleuk om te doen! Geld is er bij het begin nog niet zo veel, maar als je een beetje improviseert is er heel wat te doen.

Om even een update te geven, ik ben zelf heel hard op weg om te promoveren naar de Premier League. Gelijk aantal punten als Bolton (koploper), nog 4 wedstrijden te gaan, kan eigenlijk niet meer misgaan.
Zal wel ontzettend veel moeten investeren, maar de voorzitter staat open voor een vertrek, dus hopen op een grote investeerder.
pi_64653856
quote:
Op zondag 4 januari 2009 17:42 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Verdedigende lijn iets naar achter, pressing meer dan normaal voor mijn verdedigers. Tackelen voor het hele team op normaal.
Pressing is bij altijd gelinked aan de mentaliteit. Hoe hoger de mentaliteit, hoe hoger de pressing is.
pi_64654166
quote:
Op zondag 4 januari 2009 17:46 schreef andre347 het volgende:

[..]

Pressing is bij altijd gelinked aan de mentaliteit. Hoe hoger de mentaliteit, hoe hoger de pressing is.
Dat weet ik, maar ik wil ze ook weer niet té aanvallend instellen voor verdedigers. Het zijn immers verdedigers.
pi_64654368
quote:
Op zondag 4 januari 2009 17:52 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Dat weet ik, maar ik wil ze ook weer niet té aanvallend instellen voor verdedigers. Het zijn immers verdedigers.
Daarom zeg ik. Mentaliteit bij mijn verdedigers is iets van 6. Dan is de pressing 5,6 of 7. Mijn MCd heeft 10 als mentaliteit en 10 als pressing.

Je moet sowieso je verdedigers die goed kunnen passen op korte passing zetten. Je MC's op Mixed en je aanvallende spelers op direct. Er moeten geen mentaliteiten 'split' komen. Dat wil zeggen; Er is te veel ruimte tussen je verdedigende spelers, support spelers en je aanvallende spelers.
pi_64654496
quote:
Op zondag 4 januari 2009 17:42 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Je moet je verdedigers niet zoveel laten pressen . Dan raken ze uit positie.
pi_64654561
quote:
Op zondag 4 januari 2009 17:57 schreef andre347 het volgende:

[..]

Daarom zeg ik. Mentaliteit bij mijn verdedigers is iets van 6. Dan is de pressing 5,6 of 7. Mijn MCd heeft 10 als mentaliteit en 10 als pressing.

Je moet sowieso je verdedigers die goed kunnen passen op korte passing zetten. Je MC's op Mixed en je aanvallende spelers op direct. Er moeten geen mentaliteiten 'split' komen. Dat wil zeggen; Er is te veel ruimte tussen je verdedigende spelers, support spelers en je aanvallende spelers.
Hmm...Ik had mijn verdedigers op 8 staan...Nou ja, ik zal het iets naar beneden zetten, kijken of het werkt.
  zondag 4 januari 2009 @ 18:15:16 #215
168255 J.Herrer
pi_64655077
Als je een commerciele satellietclub hebt en je haalt daar een (ster)speler vandaan, verdien je dan eigenlijk meer aan merchandising?
One hundred percent independent, I'm the fucking boss
  Forum Admin zondag 4 januari 2009 @ 18:25:12 #216
35723 crew  GGMM
pi_64655530
quote:
Op zondag 4 januari 2009 17:57 schreef andre347 het volgende:

[..]

Ik heb ze zo staan:

Aantal tegengoals is echt minimaal:
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  zondag 4 januari 2009 @ 18:48:14 #217
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_64656395
Harmonie in de selectie zeer slecht, welke aspecten ligt het aan.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  zondag 4 januari 2009 @ 18:52:40 #218
232678 John.Milton
Vanity is my favorite sin
pi_64656587
quote:
Op zondag 4 januari 2009 18:48 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Harmonie in de selectie zeer slecht, wat is de oorzaak.
Veel spelers uit verschillende landen, veel nieuwe spelers, veel wisselende opstellingen. Dat kunnen allemaal redenen zijn. Daarnaast kan de persoonlijkheid van de spelers ook verschillen natuurlijk.
  zondag 4 januari 2009 @ 18:54:05 #219
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_64656639
quote:
Op zondag 4 januari 2009 18:52 schreef John.Milton het volgende:

[..]

Veel spelers uit verschillende landen, veel nieuwe spelers, veel wisselende opstellingen. Dat kunnen allemaal redenen zijn. Daarnaast kan de persoonlijkheid van de spelers ook verschillen natuurlijk.
Groeit dat naarmate het elftal langer met elkaar speelt.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_64656866
ligt het aan mij of is Cvitanich niet zo opperbest in FM?
you might aswell do the white line
  Forum Admin zondag 4 januari 2009 @ 19:03:05 #221
35723 crew  GGMM
pi_64656991
quote:
Op zondag 4 januari 2009 18:54 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Groeit dat naarmate het elftal langer met elkaar speelt.
Ligt volgens mij ook aan je persconferenties. Toen ik die zelf ging doen schoot het opeens omhoog.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  zondag 4 januari 2009 @ 19:04:54 #222
168255 J.Herrer
pi_64657079
quote:
Op zondag 4 januari 2009 18:15 schreef J.Herrer het volgende:
Als je een commerciele satellietclub hebt en je haalt daar een (ster)speler vandaan, verdien je dan eigenlijk meer aan merchandising?
One hundred percent independent, I'm the fucking boss
pi_64657161
tvp'tje.

Al een maand niet gespeeld. Zijn er nog updates en must-haves die ik moet downloaden ?
U MAD?
pi_64657330
haha bijna halverwege het seizoen en van de top 3 clubs in de eredivisie sta ik met Ajax het hoogste (4e)
PSV 7e en Feyenoord 12e xD
you might aswell do the white line
pi_64657511
Je STEAM ticket is verlopen, voer je wachtwoord in:

Keer op Keer.

Wanneer ik dat gedaan hebt en ik klik op spel starten: De STEAMservers zijn te druk bezet, probeer het over een aantal minuten weer.

Wat is dit nu weer voor shit ?
U MAD?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')