Hoe snel wissel je van tactiek?quote:Op zondag 4 januari 2009 17:27 schreef Mystikvm het volgende:
Ik sta echt op het pun om het op te geven. Ik heb al een miljoen tactieken losgelaten op verschillende clubs. ManU, PSV, Ajax...Maakt niet uit hoe ik ze laat spelen, het is vanaf minuut 1 een stormloop op mijn doel.
Ik heb serieus met deze clubs nog maar 3 of 4 wedstrijden gewonnen. Als ik win is het met 1-0, maar meestal verlies ik met 2-0 of meer zonder ook maar één kans te creeëren. Het zijn geen individuele slechte tactische instellingen, mijn verdedigers hebben voldoende afspeelmogelijkheden, ze lopen niet over het hele veld rond te dwalen en de ruimtes die ze laten vallen zijn niet te groot.
Ik snap het echt niet meer. Zelfs een groot aantal pre-made tactieken die ik van anderen heb gedownload gaan plat op hun bek. Niets lijkt te werken voor mij. Het resultaat is hetzelfde, het spel even slecht en er wordt weer verloren.
Dat ben ik van andere edities van FM wel anders gewend, mijn tactische wijzigingen lijken zelfs geen impact te hebben.
Meestal na een wedstrijdje of 4, om uit te sluiten dat het niet om domme pech gaat.quote:
Je was toch bezig met Q.P.R? of vergis ik me hierquote:Op zondag 4 januari 2009 17:04 schreef bn37 het volgende:
weet iemand een mooie club voor mij?
ik wil wel in de engelse chamions chip spelen met een degradatie kandidaat, ze moeten wel een beejte geld hebben?
weet iemand een club als je een andere leuke club weet mag ook
Verdedigende lijn iets naar achter, pressing meer dan normaal voor mijn verdedigers. Tackelen voor het hele team op normaal.quote:Op zondag 4 januari 2009 17:38 schreef RayMania het volgende:
Heb je je pressing, tackelen en verdedigende lijn wel goed staan?
Leeds vind ik zelf superleuk om te doen! Geld is er bij het begin nog niet zo veel, maar als je een beetje improviseert is er heel wat te doen.quote:Op zondag 4 januari 2009 17:04 schreef bn37 het volgende:
weet iemand een mooie club voor mij?
ik wil wel in de engelse chamions chip spelen met een degradatie kandidaat, ze moeten wel een beejte geld hebben?
weet iemand een club als je een andere leuke club weet mag ook
Pressing is bij altijd gelinked aan de mentaliteit. Hoe hoger de mentaliteit, hoe hoger de pressing is.quote:Op zondag 4 januari 2009 17:42 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Verdedigende lijn iets naar achter, pressing meer dan normaal voor mijn verdedigers. Tackelen voor het hele team op normaal.
Dat weet ik, maar ik wil ze ook weer niet té aanvallend instellen voor verdedigers. Het zijn immers verdedigers.quote:Op zondag 4 januari 2009 17:46 schreef andre347 het volgende:
[..]
Pressing is bij altijd gelinked aan de mentaliteit. Hoe hoger de mentaliteit, hoe hoger de pressing is.
Daarom zeg ik. Mentaliteit bij mijn verdedigers is iets van 6. Dan is de pressing 5,6 of 7. Mijn MCd heeft 10 als mentaliteit en 10 als pressing.quote:Op zondag 4 januari 2009 17:52 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar ik wil ze ook weer niet té aanvallend instellen voor verdedigers. Het zijn immers verdedigers.
Je moet je verdedigers niet zoveel laten pressenquote:Op zondag 4 januari 2009 17:42 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Verdedigende lijn iets naar achter, pressing meer dan normaal voor mijn verdedigers. Tackelen voor het hele team op normaal.
Hmm...Ik had mijn verdedigers op 8 staan...Nou ja, ik zal het iets naar beneden zetten, kijken of het werkt.quote:Op zondag 4 januari 2009 17:57 schreef andre347 het volgende:
[..]
Daarom zeg ik. Mentaliteit bij mijn verdedigers is iets van 6. Dan is de pressing 5,6 of 7. Mijn MCd heeft 10 als mentaliteit en 10 als pressing.
Je moet sowieso je verdedigers die goed kunnen passen op korte passing zetten. Je MC's op Mixed en je aanvallende spelers op direct. Er moeten geen mentaliteiten 'split' komen. Dat wil zeggen; Er is te veel ruimte tussen je verdedigende spelers, support spelers en je aanvallende spelers.
Ik heb ze zo staan:quote:Op zondag 4 januari 2009 17:57 schreef andre347 het volgende:
[..]
Daarom zeg ik. Mentaliteit bij mijn verdedigers is iets van 6. Dan is de pressing 5,6 of 7. Mijn MCd heeft 10 als mentaliteit en 10 als pressing.
Je moet sowieso je verdedigers die goed kunnen passen op korte passing zetten. Je MC's op Mixed en je aanvallende spelers op direct. Er moeten geen mentaliteiten 'split' komen. Dat wil zeggen; Er is te veel ruimte tussen je verdedigende spelers, support spelers en je aanvallende spelers.
Veel spelers uit verschillende landen, veel nieuwe spelers, veel wisselende opstellingen. Dat kunnen allemaal redenen zijn. Daarnaast kan de persoonlijkheid van de spelers ook verschillen natuurlijk.quote:Op zondag 4 januari 2009 18:48 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Harmonie in de selectie zeer slecht, wat is de oorzaak.
Groeit dat naarmate het elftal langer met elkaar speelt.quote:Op zondag 4 januari 2009 18:52 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Veel spelers uit verschillende landen, veel nieuwe spelers, veel wisselende opstellingen. Dat kunnen allemaal redenen zijn. Daarnaast kan de persoonlijkheid van de spelers ook verschillen natuurlijk.
Ligt volgens mij ook aan je persconferenties. Toen ik die zelf ging doen schoot het opeens omhoog.quote:Op zondag 4 januari 2009 18:54 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Groeit dat naarmate het elftal langer met elkaar speelt.
quote:Op zondag 4 januari 2009 18:15 schreef J.Herrer het volgende:
Als je een commerciele satellietclub hebt en je haalt daar een (ster)speler vandaan, verdien je dan eigenlijk meer aan merchandising?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |