abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64621089
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 18:51 schreef neen het volgende:

[..]

Je moet gewoon Jean-Pierre Gignac kopen, die heb ik ook gekocht. In zijn eerste half jaar scoorde hij 13 keer in 16 wedstrijden en nu heeft hij er 16 in 11 wedstrijden ingeschopt.
Dit seizoen loopt trouwens erg goed, waar ik vorig seizoen net 17e ben geëindigd sta ik nu na 13 wedstrijden op een gedeelde 2e plek.
Moet je wel geld hebben voor Gignac natuurlijk.

Hij wil nog wel eens naar een Man City vertrekken bijvoorbeeld.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  zaterdag 3 januari 2009 @ 19:18:10 #152
236335 neen
schone schijn
pi_64621273
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 19:12 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Moet je wel geld hebben voor Gignac natuurlijk.

Hij wil nog wel eens naar een Man City vertrekken bijvoorbeeld.
Tuurlijk, maar hij heeft ook Fagerberg voor 7 miljoen gekocht dus hij had wel wat miljoenen te besteden. Ik heb hem in mijn 1e seizoen PL gehaald met Wolverhampthon, wel iemand ervoor moeten verkopen maar die was toch niet meer te houden.
het lijkt niet wat het is
pi_64621371
Gedane zaken nemen geen keer. Als ik hem was zou ik de spelersinstructies van de aanvallende spelers nog een keer doorlichten en in wedstrijden kijken waar het misgaat. Krijgen ze geen aanvoer, staan ze in een slechte positie, etc.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
  zaterdag 3 januari 2009 @ 19:53:01 #154
229690 Spougle
Always do whatever's next
pi_64622537
Mijn eerste seizoen met Ajax met de nieuwe update.

Met veel pijn en moeite van Man City gewonnen. Vermeer had een 9,8 als cijfer in deze wedstrijd.

Het was natuurlijk wel een heel groot voordeel dat ik al een paar seizoenen met Ajax had gespeeld. Ik wist precies wat ik moest doen. Maar dat ik zo succesvol zou zijn had ik ook niet verwacht.

Ik probeer nu Sakho te kopen, maar ze willen 29 miljoen hebben.
  zaterdag 3 januari 2009 @ 20:29:24 #155
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_64623968
Net even een premier league club uitgeschakeld in de FA Cup
Ik was ook gewoon de betere ploeg

Ado je kan trots zijn, een ex-Ado speler schoot de winnende binnen
de 5e ronde wordt een makkie

[ Bericht 10% gewijzigd door PirE op 03-01-2009 20:37:53 ]
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_64626155
Robert Lewandowski voor 6,75 miljoen naar Wigan. Nu even binnen een week een vervanger regelen .
Ben nog steeds in m'n tweede seizoen bezig met Leeds. Heb nog Beckford en een goede regen, maar 2 spitsen is wel heel erg weinig...
pi_64627725
Pff ik heb hulp nodig. Ik heb verreweg het beste elftal in de Jupiler League, maar constant domineert de tegenstander en scoor ik uit counters. Hoe kan ik aanvallender spelen? Ik heb 4-4-2 attacking ingesteld, maar als iemand wat tips kan geven over het instellen van creatieve vrijheid, tempo, enz.. zou dat heel fijn zijn.

Vorig seizoen het verdedigen in de Eredivisie ging een stuk beter, en in de beker tegen PSV dit seizoen pas naar verlenging uitgeschakeld.
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
pi_64627775
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 22:00 schreef Roberto258 het volgende:
Pff ik heb hulp nodig. Ik heb verreweg het beste elftal in de Jupiler League, maar constant domineert de tegenstander en scoor ik uit counters. Hoe kan ik aanvallender spelen? Ik heb 4-4-2 attacking ingesteld, maar als iemand wat tips kan geven over het instellen van creatieve vrijheid, tempo, enz.. zou dat heel fijn zijn.

Vorig seizoen het verdedigen in de Eredivisie ging een stuk beter, en in de beker tegen PSV dit seizoen pas naar verlenging uitgeschakeld.
Tempo langzaam, pasen kort.
Dit zorgt voor balbezit.
pi_64628469
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 22:01 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Tempo langzaam, pasen kort.
Dit zorgt voor balbezit.
Ah oke bedankt. Tempo stond dus in ieder geval al veel te hoog
pi_64629772
quote:

Korte passing achterin, directe passing voorin.
pi_64629825
quote:

Hoog tempo, zo breed mogelijk, korte passing achter, directe passing voor, tijd winnen laag, voorin creatieve vrijheid, passing over de flanken.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_64630039
Hmm een leuke club in Spanje of Italie, iemand een suggestie?
pi_64630138
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 23:06 schreef Mindstate het volgende:
Cisco Roma
San Marino

Rayo Vallecano
Las Palmas
pi_64630559
quote:
Tenerife

Bedant allen voor de hulp
  zondag 4 januari 2009 @ 00:04:54 #165
168255 J.Herrer
pi_64632211
quote:
Espanyol
Zaragoza
Recreativo

Lecce
Genoa
Empoli
One hundred percent independent, I'm the fucking boss
pi_64633195
Ok thx, zal morgen eens even kijken welke het gaat worden
  Forum Admin zondag 4 januari 2009 @ 00:39:04 #167
35723 crew  GGMM
pi_64633485
Ik heb 2 jaar geleden gevraagd om de training facilities te verbeteren, daar hebben ze mee ingestemd, maar er gebeurd maar niks Als ik het opnieuw vraag blijven ze zeggen dat ze er al mee ingestemd hebben.

Is dit een bug ofzo?
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  Forum Admin zondag 4 januari 2009 @ 00:46:06 #168
35723 crew  GGMM
pi_64633721

Groningen in de eerste divisie

<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  zondag 4 januari 2009 @ 00:52:14 #169
229690 Spougle
Always do whatever's next
pi_64633906
quote:
Op zondag 4 januari 2009 00:46 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Groningen in de eerste divisie

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Hahaha Dario zit bij mij ook bij PSV, maar Danko bij Feyenoord is echt om te gillen.
  Forum Admin zondag 4 januari 2009 @ 00:52:45 #170
35723 crew  GGMM
pi_64633920
Waar kan je dat 'past positions' zien btw? Kan ik neit vinden.
pi_64638673
Ben nu ook op 2009 overgegaan, grote pret.

Heb wel een ergernisje, hoe kan ik ervoor zorgen dat er niet zoveel van afstand geschoten wordt? Soms lopen ze alleen op de keeper af uit een counter, en dan schieten ze toch van 25 meter ipv gewoon door te lopen.

Of dan zet je een goede aanval op en ipv door te combineren tot in de 16, schieten ze altijd al van ruim buiten het strafschopgebied.

Het rendement is dus niet erg hoog op die manier.

Is er een tip om dat eruit te krijgen of te verminderen?

EDIT Long shots staat bij iedereen op Mixed. Dat moet toch geen 80/20 verhouding opleveren?

[ Bericht 8% gewijzigd door Mystikvm op 04-01-2009 08:45:38 ]
pi_64638833
PDF'je doorgenomen, rendement is nu beter. Iets meer individuele tactieken toegepast mbt tot schoten van afstand.
  zondag 4 januari 2009 @ 10:46:05 #173
117813 Mr-Sander
Check m'n signature
pi_64639410
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 18:51 schreef neen het volgende:

[..]

Je moet gewoon Jean-Pierre Gignac kopen, die heb ik ook gekocht. In zijn eerste half jaar scoorde hij 13 keer in 16 wedstrijden en nu heeft hij er 16 in 11 wedstrijden ingeschopt.
Dit seizoen loopt trouwens erg goed, waar ik vorig seizoen net 17e ben geëindigd sta ik nu na 13 wedstrijden op een gedeelde 2e plek.
Gignac is inderdaad een beest. Kom hem wel eens tegen als ik tegen Toulouse moet Maar voor die man ben ik denk ik wel zo'n 20 miljoen kwijt, dat was me iets te veel van het goede

Maar inderdaad, ik ga nog maar eens goed kijken naar de instructies. Bedankt EngCatjuh en neen!
-link verwijderd, niet terugplaatsen-
  zondag 4 januari 2009 @ 10:47:46 #174
117813 Mr-Sander
Check m'n signature
pi_64639436
quote:
Op zondag 4 januari 2009 08:28 schreef Mystikvm het volgende:
Ben nu ook op 2009 overgegaan, grote pret.

Heb wel een ergernisje, hoe kan ik ervoor zorgen dat er niet zoveel van afstand geschoten wordt? Soms lopen ze alleen op de keeper af uit een counter, en dan schieten ze toch van 25 meter ipv gewoon door te lopen.

Of dan zet je een goede aanval op en ipv door te combineren tot in de 16, schieten ze altijd al van ruim buiten het strafschopgebied.

Het rendement is dus niet erg hoog op die manier.

Is er een tip om dat eruit te krijgen of te verminderen?

EDIT Long shots staat bij iedereen op Mixed. Dat moet toch geen 80/20 verhouding opleveren?
Volgens mij heeft Creative Freedom ook wat met afstandschoten te maken! Maar dat weet ik niet zeker...
-link verwijderd, niet terugplaatsen-
pi_64640024
quote:
Op zondag 4 januari 2009 10:47 schreef Mr-Sander het volgende:

[..]

Volgens mij heeft Creative Freedom ook wat met afstandschoten te maken! Maar dat weet ik niet zeker...
Dat klopt. Als je ze veel creatieve vrijheid geeft dan geef je ze meer de kans om te doen wat ze zelf willen. Dan houden ze zich dus minder streng aan de instructies. Dit heeft ook voordelen, maar in dit geval kan het nadelig zijn. Je kan het verminderen door de creatieve vrijheid iets te verminderen, lange schoten desnoods op zelden te zetten of er meer uithalen door middenvelders met goede lange schoten te kopen/selecteren .

Heb je de laatste patch geïnstalleerd? Die lange afstandschoten zijn wel wat verminderd heb ik het idee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')